Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve sas en partner,

Wat een heftige tijd waar jullie in zitten. Erg moeilijk, ongrijpbaar. je bent wederom machteloos en overgeleverd aan het 'lot' of hoe kun je het noemen?

Meid wat denk ik veel aan jullie.

De kaarsje branden

liefs,

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heftig Sas!! Aan de ene kant fijn dat er snel wordt gehandeld aan de andere kant zo eng! Heel veel sterkte gewenst! Knuffel Esly!

Geplaatst

Lieve Sas, ik wil je heel veel sterkte toewensen voor morgen! Wat een spanning is dit zeg! Ik hoop dat jullie toch een goede uitslag mogen krijgen en jullie niet van die onmogelijke keuzes hoeven te maken voor kleine Uk.

Knuffels!

Geplaatst

Hoi,

wil me hier ook graag bij aansluiten :)Heb vorig week zaterdag terugplaatsing gehad van 2 embryo's (1 keer IVF) dus zit nu ook op het vreselijke wachtbankje. Voel me sinds een aantal dagen niet zo goed (veel last van de buik, en onderrug). Dat in combi met de spanning werkt niet zo positief :).

Geplaatst

Hi meiden,

de vlokkentest is gelukt vandaag, was wel ff pijnlijk dat gewroet in in je placenta met een naald,maar goed. Woensdag rond 16.00 belt de arts ons met de uitslag. We kunnen nu helemaal niets meer doen dan wachten, hopen en bidden.

Liefs

Geplaatst

Lieve Sas,

Gelukkig heb je dit achter de rug.

Kan mij voorstellen dat UKKIE dit niet leuk vond!

Hoop met je mee dat de uitslag zal gaan meevallen......

Knuffel!!

Liefs,....

Geplaatst

Lieve sas, je hebt het achter de rug. Nu met spanning wachten op de uitslag. Ik duim en bid en hoop met je mee! X

nathalie, we hebben vandaag besloten om niet naar DD te gaan. M'n man heeft nog eens goed nagedacht, hij wilde in eerste instantie wel de afspraak maken namelijk, maar kwam tot de conclusie dat het geen verschil zou maken, stel dr. S. zou ons nog een kans geven.

tis goed zo. Na 7 jaar en een maand nadat we gestopt zijn met de pil vinden we het welletjes.

t wordt of een spontaan wondertje of niets. En diep vanbinnen geloof ik niet in dat spontane wondertje, ook al heb ik het al een keertje mogen meemaken.

wensje, succes met de ww. We slepen je er wel door heen.

Geplaatst

Wensje, je hebt de topic gevonden :)

Welkom nogmaals, alleen nu hier in het DD topic :)

Sterkte gewenst in deze vreselijke wachtweken en je hebt gelijk, die combi werkt op de zenuwen!

Groetjes Nathalie

Hoi,

wil me hier ook graag bij aansluiten :)Heb vorig week zaterdag terugplaatsing gehad van 2 embryo's (1 keer IVF) dus zit nu ook op het vreselijke wachtbankje. Voel me sinds een aantal dagen niet zo goed (veel last van de buik, en onderrug). Dat in combi met de spanning werkt niet zo positief :).

Geplaatst

Sas, ik hoop zo dat jullie de goede uitslag woensdag mogen vieren!

We maken er dan een feestje van hier in het DD topic!!

Sterkte deze moeilijke dagen!!

Groetjes Nathalie

Hi meiden,

de vlokkentest is gelukt vandaag, was wel ff pijnlijk dat gewroet in in je placenta met een naald,maar goed. Woensdag rond 16.00 belt de arts ons met de uitslag. We kunnen nu helemaal niets meer doen dan wachten, hopen en bidden.

Liefs

Geplaatst

Ik hoop dat jullie net zo'n spontaan wonder mogen ontvangen als bij Esther het geval is geweest!!

Groetjes Nathalie

Lieve sas, je hebt het achter de rug. Nu met spanning wachten op de uitslag. Ik duim en bid en hoop met je mee! X

nathalie, we hebben vandaag besloten om niet naar DD te gaan. M'n man heeft nog eens goed nagedacht, hij wilde in eerste instantie wel de afspraak maken namelijk, maar kwam tot de conclusie dat het geen verschil zou maken, stel dr. S. zou ons nog een kans geven.

tis goed zo. Na 7 jaar en een maand nadat we gestopt zijn met de pil vinden we het welletjes.

t wordt of een spontaan wondertje of niets. En diep vanbinnen geloof ik niet in dat spontane wondertje, ook al heb ik het al een keertje mogen meemaken.

wensje, succes met de ww. We slepen je er wel door heen.

Geplaatst

@ Tool, lieve Tool, meid wat een moeilijke beslissing hebben jullie genomen. Ik hoop dat deze beslissing jullie wat rust gaat geven. xx

@ Wensje welkom hier!

Geplaatst

Tooltje, ook hier nog even een knuffel voor jou! Respect voor je beslissing! Hopelijk kan je over een tijdje de rust ervaren.

Sas, jij ontzettend veel sterkte deze komende dagen. Dat wachten is killing. Ik hoop en bid op positief nieuws!

Geplaatst

Sas, het is achter de rug... Nu in spanning afwachten. Sterkte meis!

Tool wat een dappere beslissing hebben jullie genomen! Moeilijk hoor!

Weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen, we hopen en gunnen je natuurlijk allemaal zo'n spontaan wondertje, maar als dat niet gebeurt, hoop ik dat je er toch ook rust in kan vinden. Knuffels voor jou!

Wensje succes in de wachtweken!

Geplaatst

Sylvia, ik zie dat je op mijn verjaardag bent uitgeteld. mooie dag voor jullie beebje om geboren te worden :-). Dit was namelijk ook onze uitgetelde datum bij onze eerste zwangerschap. helaas niet mogen meemaken, maar mss met jullie beeb maakt het een beetje weer goed

Sas, hoop dat je het nog allemaal volhoudt, het zijn zware dagen. sterkte en een dikke knuffel!

Geplaatst

Hey Tool, nou dat is dan inderdaad wel een mooie dag om te bevallen op jouw verjaardag! Wie weet..., ik zal m'n best doen!;)

Maar wat toevallig dat jij zelf ook precies op die datum uitgerekend was! Lijkt me wel heel dubbel voelen voor jou, moet je volgens mij altijd weer aan denken dan.

Geplaatst

Lieve meiden, Goed Nieuws!!!!! er zijn geen chromosoomafwijkingen gevonden!!! We hebben nog wel 5april een uitgebreide echo met hartecho en een kindercardioloog erbij. Dit omdat er tgv de dikke nekplooi hartafwijkingen kunnen zijn.

Ik kan niet uitleggen hoe opgelucht en blij we zijn, ik heb enorme tranen gelaten net.

Oh we zijn zo blij!!!

Geplaatst

Sas,

:clap2::happydance:

So so so nice. I can imagine your relief and that you cried tonnes!!! I am almost crying myself.

I am very happy for both of you. For the moment, just forget everything else and enjoy the lovely news and the lovely little one inside you! Goodluck!

vivid

Geplaatst

Jeetje Sas wat een geweldig nieuws zeg!!!!! Dit is echt fantastisch!!

Ik heb veel aan jullie gedacht en voor jullie gebeden, zit zelfs na het lezen van je bericht met tranen in m'n ogen. Ik ben zo ontzettend blij voor jullie!

Gaan jullie het lekker vieren nu??? Lekker uit eten ofzo?

Echt onwijs gefeliciteerd met dit nieuws!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

@Sas; wat een goed nieuws zeg!!! Gefeliciteerd!! Wat zullen jullie opgelucht zijn!!! Hopelijk 5 april weer een goede echo!!

Liefs Esly!

Geplaatst

:bpotda:

Lieve meiden, Goed Nieuws!!!!! er zijn geen chromosoomafwijkingen gevonden!!! We hebben nog wel 5april een uitgebreide echo met hartecho en een kindercardioloog erbij. Dit omdat er tgv de dikke nekplooi hartafwijkingen kunnen zijn.

Ik kan niet uitleggen hoe opgelucht en blij we zijn, ik heb enorme tranen gelaten net.

Oh we zijn zo blij!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden