Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg


Twinklestar

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hoi,

 

Mag ik ook met jullie meeschrijven?

 

Na 6 IUI behandelingen en 2 IVF pogingen bij Dr. S. ben ik juli vorig jaar bevallen van een prachtige dochter. Omdat mijn AMH erg laag is (

 

Ik heb nog niet al jullie berichten gelezen maar de dames die op het wachtbankje zitten, sterkte! De zwangere dames, van harte!

 

En Esly, ik was tegelijk met jou zwanger en zat op het juli 2012 forum met jou, ik kan me nog zo goed jouw berichtje herinneren toen het weer mis ging. Wat verschrikkelijk. Ik ben er nog lang mee bezig geweest. Ik vind het enorm moedig dat jullie nog een keer een poging wagen en hoop met heel mijn hart dat het geluk ook voor jullie is weggelegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Danore, welkom!! natuurlijk mag je meeschrijven. Super dat jullie voor een brusje gaan. Ik weet niet waarom dr S dit nu zo adviseert,maar dat zal hij je wel kunnen uitleggen.

Het is momenteel geen druk topic hier. Zelf schrijf ik nog wel mee ook al zijn wij in DD niet zwanger geworden.

Heel veel succes weer deze poging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Danore, welkom. Denk dat de. S. Wel kan verklaren waarom hij deze beslissing heeft genomen. Hoop dat je weer snel verder kan!

Her is hier idd rustig. Ik schrijf nog wel mee, maar we zijn onlangs helemaal met de mmm gestopt. Helaas zonder kindje...maar dat betekent iet dT ik niet minder met jullie meeleef. SuccesSucces

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tool wat een heftige beslissing moet dat zijn geweest. Ik hoop dat er voor jou toch ooit nog een wonder in het verschiet ligt. Lief dat je nog wel mee blijft kletsen!@Nathalie gefeliciteerd met je zwangerschap van een tweeling lees ik, wow. Weet iemand of ze in Ddorf nog wel 2 Emmy's terugplaatsen als je onder de 38 bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Danore, ik heb in oktober 2011 een tp gehad van 3 emmies. Ik was toen 37,5. Dit waren overigens het enige aantal emmies dat wij hadden en niet goed genoeg om cryo te worden. Dit wordt denk ik ook per koppel en per persoon bekeken.

zou je eens moeten vragen of ze dit nog steeds doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de poging vergoed wilt krijgen, denk ik wel dat ook DD zich hieraan moet houden. Wij moesten deze poging zelf betalen, dus voor ons maakte het niets uit.ook als we nu nog een keer een poging zouden gaan doen en we zouden er drie teruggeplaatst krijgen, dan zou het voor ons en de verzekering niets uitmaken omdat we het zelf moeten betalen.

succes meid! Vraag het maar na in DD. En hoop dat je ook minimaal twee emmies hebt en wellicht ook nOg cryo's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, ik ben 31 en heb 2 embryootjes laten terugplaatsen!

Dr. S. had er wel z'n bedenkingen bij op het moment van de tp omdat het 2 blastocyten waren maar wij gaven aan dit toch echt te willen en zogezegd zogedaan!

Ook wij hebben de poging zelf betaald dus ws zit daar verschil in!

 

Groetjes Nathalie

@Tool wat een heftige beslissing moet dat zijn geweest. Ik hoop dat er voor jou toch ooit nog een wonder in het verschiet ligt. Lief dat je nog wel mee blijft kletsen!@Nathalie gefeliciteerd met je zwangerschap van een tweeling lees ik, wow. Weet iemand of ze in Ddorf nog wel 2 Emmy's terugplaatsen als je onder de 38 bent?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames van dit forum. Ik lees heel graag met jullie mee en zal af en toe iets plaatsen op dit topic. Mijn man en ik hebben afgelopen 25-2 ons intake gesprek gehad in Dusseldorf. We zijn "aangenomen" ( zoals ik het zelf noem :) en hoogstwaarschijnlijk mogen wij eind maart starten met onze allereerste ivf poging. Bij mijn man zijn er geen afwijkingen. Bij mijzelf is er geconstateert dat ik een afgesloten eileider heb, maar dat verder alles ok is. We hebben in totaal 6 iui pogingen gehad zonder succes. We hebben onze wens momenteel 7 jaar en op twee vroegtijdige miskramen na ( zonder iui) is het ons verder nooit gelukt om zwanger te worden. Ik voel me positief over de ivf en heb altijd het gevoel gehad dat dit het voor ons zou zijn!! Ik duim voor iedereen.

 

Veel liets wens76

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wens, welkom hier! Spannend dat jullie gaan starten met jullie eerste IVF. Wij zijn ook 3 voor icsi in DD geweest. Vind het daar alrijd prettig, dr S is wel wat chaotisch vind ik,maar wel kundig. Voor ons heeft de icsi niet tot een zwangerschap geleid. Inmiddels ben ik wel zwanger via ECD.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Wens,

 

Welkom hier, leuk dat je ook meeleest en meeschrijft. Spannend dat jullie eind maart gaan beginnen. Ik heb al een DD baby, dus ben heel positief over de kliniek. De mensen daar zijn ook allemaal even lief en aardig. Succes in jullie traject!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wens, veel succes!

Ben zelf ook bij 4e en 5e ivf/icsi in DD geweest, maar helaas zonder resultaat. Tenminste, de laatste keer was het wel gelukt, maar helaas een mk.

Dr. S. is een beetje chaotisch, maar wel kundig en weet waar hij het over heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik ben afgelopen maandag bij Dr. S. geweest. De cyste was nog niet weg dus ik moest bloedprikken, gisteren belden ze met de uitslag. De waardes waren nog niet goed om met de stimulatie te beginnen, dus nu moet ik doorgaan met Decapeptyl spuiten (ipv Suprefact want daar kon ik niet goed tegen). Volgende week dinsdag weer terug. Het is me niet helemaal duidelijk wat het plan is, het was een beetje druk daar en ik kreeg niet de kans om vragen te stellen. Maar ik vertrouw wel op Dr. S. en doe gewoon wat hij voorschrijft! Hoe is het met jullie allemaal? Het is rustig hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Danore,

 

jammer dat je nog niet kunt beginnen met de stimulatie. Hoop dat je dinsdag wel kunt beginnen! ik duim!

WIj hebben gisteren een mailtje gestuurd naar DD om te laten weten dat we ermee gestopt zijn en dat we hun danken voor de aandacht en zorg die we tijdens onze twee behandelingen daar hebben gehad. zowel van dr. S. als van M.iep een berichtje terug dat ze ons veel geluk in de toekomst wensen. Toch aardig van ze.

tis inderdaad rustig hier. Komt waarschijnlijk ook omdat niet iedereen in behandeling is of wellicht zwanger is.

ik klets wel gewoon met je mee hoor meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Danore; wat jammer dat je nog niet kan beginnen...hopelijk volgende week dinsdag wel!

@Wel netjes van ze dat ze je een mailtje terugstuurden. (Je zal het ongetwijfeld hier gedeeld hebben maar ik schrijf hier nog niet zo heel lang) Maar waarom stoppen jullie met het traject?

 

Wij zijn afgelopen zaterdag in DD geweest en hebben een tp gehad van een blasto! Afgelopen maandag gebeld maar helaas geen cryo's! Deze móet het dus gaan doen...het wordt erop of eronder...zó spannend dit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esly, spannend! Ik duim voor je!

 

De reden dat wij gestopt zijn is dat we er na ruim 7 jaar, 2 miskramen en vijf IVF/ICSI genoeg van hebben en weer verder willen met ons leven. Bij de vijfde keer was het uiteindelijk gelukt, met prednisolon en intralipid omdat mijn immuunsysteem geactiveerd is en mijn lichaam dus alles afstoot wat niet van mij is, maar toch helaas een miskraam. Dit was in mei vorig jaar.

Hebben nog lang lopen twijfelen en dubben war we nu zouden doen. Nog een zesde keer? Zelf proberen om op een spontane manier zwanger te worden (maar dan zouden we weer naar de 'moetjes' teruggaan en daar heb ik echt geen zin meer in), of mss via ei.cel.donatie proberen. Mijn man staat niet voor de volle 100% achter ecd, dus dat zou m niet worden. En spontaan wondertje heb ik zelf heel persoonlijk niet veel geloof in en een zesde keer kunnen we eigenlijk niet betalen. Dus ja, dan blijft er niet veel over. Ondanks dat het heel moeilijk is om zo'n besluit te nemen. Het liefst wil je wel doorgaan, maar niet als het ten koste gaat van je leven en je je eigenlijk niets meer kunt veroorloven of nog maar weinig.

 

liefs,

tool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wens welkom hier!!!!

Wat ontzettend spannend he zo'n 1e ivf behandeling en dan ook nog in het buitenland!

 

Wij hebben poging 5 en 6 bij dr. S. gedaan en nu zwanger van een tweeling dus wij zijn heeeeeeeeeeeeeel tevreden zoals je wel begrijpt!

 

Ik wil je heel veel suc6 wensen en hopende op een goed resultaat!

 

Groetjes Nathalie

 

Lieve dames van dit forum. Ik lees heel graag met jullie mee en zal af en toe iets plaatsen op dit topic. Mijn man en ik hebben afgelopen 25-2 ons intake gesprek gehad in Dusseldorf. We zijn "aangenomen" ( zoals ik het zelf noem :) en hoogstwaarschijnlijk mogen wij eind maart starten met onze allereerste ivf poging. Bij mijn man zijn er geen afwijkingen. Bij mijzelf is er geconstateert dat ik een afgesloten eileider heb, maar dat verder alles ok is. We hebben in totaal 6 iui pogingen gehad zonder succes. We hebben onze wens momenteel 7 jaar en op twee vroegtijdige miskramen na ( zonder iui) is het ons verder nooit gelukt om zwanger te worden. Ik voel me positief over de ivf en heb altijd het gevoel gehad dat dit het voor ons zou zijn!! Ik duim voor iedereen.

 

Veel liets wens76

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danore, wat een teleurstelling zeg dat je nog niet kan beginnen!! Je stelt je zo in op de behandeling en dan laat het nog op zich wachten..hopelijk mag je snel beginnen!

 

Esly wat ontzettend spannend nu!! Hopelijk vliegen de wachtweken voorbij met een positief reslultaat!

 

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden