Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Noes mijn duimen draaien voor je, meid wat is het spannend voor je!!!ik hoop het zo enorm!!

Moes, slik jij nog de Dhea? Anders wellicht even een weekje mee stoppen?bij mij was dat echt de boosdoener .

okaasan hoe gaat het met jou? Heb je op korte termijn een gesprek in Gent?

hier verder geen bijzonderheden, alles gaat goed, dadelijk naar het zkh voor eerst de Nekplooimeting en aansluitend controle bun de gynaecoloog.

meiden ik moet echt wel lachen om jullie creaties van ooievaren en "Moes" gerelateerde zaken geweldig!

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Helaas, ik ben niet meer zo'n relaxte ooievaar: vanmorgen licht beige verlies gespot op wd8, dus net maar een testje gedaan met lichte urine:

5u8e5ara.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Helaas, ik ben niet meer zo'n relaxte ooievaar: vanmorgen licht beige verlies gespot op wd8, dus net maar een testje gedaan met lichte urine:

Erg verwarrend dus. Het wordt weer in spanning afwachten.

Liefs

Noes

Geplaatst

Meiske, Nee, ik weet het en ben ook blij dat er uberhaubt een 2e streepje is, maar het is weer zo spannend! pfff, waarom kan het nou nooit eens normaal??

Maar goed, het is in ieder geval iets en nu maar hopen dat het geen menstruatie is....afwachten maar weer.

Hoe is het met jouw echo en onderzoek gegaan?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes, ik had ook vlak voor de testdatum wat roze afscheiding, maar dat bleek niks te wezen.

Ik zie ook echt een streep. En anders morgenochtend met ochtendurine testen, maar dit ziet er wel goed uit...

Geplaatst

Noes, dat is toch echt een streepje! Pfff spannend. Is het veel bruinverlies of echt een klein beetje? Kan van alles zijn. Morgen nog een keer testen met ochtendurine! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent.

Moes, moest wel even lachen om je berichtje over de volgende poging met kerst. Maar het is natuurlijk hardstikke vervelend dat er maar niks komt. Misschien inderdaad even stoppen met de dhea?

Geplaatst

Twinkle, nee, gelukkig nog niet echt bruinverlies, van klei-wit naar klei-beige vanmorgen, dus nog maar afwachten of het echt doorzet!

Morgenochtend vroeg nog maar een keer testen met de KV, net een testje gedaan van de Action, maar die bleef helaas nog wit. Het is ook nog erg pril, wd8 (en dan wd10 voor een 3 daagse emmy)

Ben ook al de hele dag misselijk en gister had ik ook al geen trek.... hmmm, een beetje tegenstrijdig allemaal.

We wachten "rustig" af....

Liefs,

Noes

Geplaatst

Action gewoon laten liggen. Met zo'n kruitvatstreep komt er vast ook nog een streep op de Action, maar wellicht buiten de tijd.

En dat kleizooitje komt gewoon van de utro. Geen zorgen om maken. En bruin kan ook nog komen door het inbrengen van de utro. Je beschadigd maar zo iets.

Oh Noes wat vind ik het spannend. Ik ga vast rooibos thee voor je zetten voor volgende week.

Geplaatst

Noes, mijn advies is om echt alleen in de ochtend te testen en met name in het begin zie je het duidelijkste verschil als er een dag tussen zit( maar dat lukte mij niet haha)

die van de Action geeft pas bij 25 hcg een streepje.

ohh wat spannend en ik af helemaal mee in het verhaal van Okaasan mbt de utro klei theorie!x

Geplaatst

@noes: killing zeg...

@moes: het is niet het geld. Mijn vriend vindt dat we het te druk hebben met 1 kindje, laat staan 2. Hij zegt dat we het nu al niet redden. We hebben best een druk kindje nl. En dan alle dieren en het huishouden. Zo oneerlijk. Waarschijnlijk kan ik toch niet meer zwanger raken. Wil het zoooo graag nog een kans geven. #snif#

Geplaatst

Noes, dat klinkt niet echt als bloedverlies. En inderdaad alleen in de ochtend testen met de kV testen. Ik ga duimen voor je .

Tiktak, vervelend dat je vriend er zo anders over denkt. Kun je geen compromis sluiten? Misschien iets minder dieren of iemand regelen die mee kan helpen met de verzorging?

Je kindje is ook nog best jong toch? Wellicht wordt het rustiger als hij/ zij iets ouder is?

Geplaatst

Noes!!! Maak me gek!! Ik zie duidelijk 2e streep! Liet mijn vriend hem zien.. Ik zei dat is van noes weetje wel uit DD!! Oohhh wat leuk voor hun!

Tis nog wel vroeg en pril en alles, maar je hebt iig een begin.. Pff om gek van te worden. Maar ik hoop het zo voor jullie echt heeeeeel erg!!

Moes dikke knuffel voor jou! En Miss is het wat om even te stoppen met dhea? Als dat mag van S?

Tiktak succes/ sterkte met de situatie! Lastig en erg vervelend als je niet op 1 lijn zit!

Lfs mij

Geplaatst

Goedemorgen, helaas is het streepje in de morgen niet duidelijker, afwachten dus of het echt nog doorzet:

pusareta.jpg

Geplaatst

Oh stom Noes, maar hij hoeft niet iedere dag dikker te worden. Heb je ook een foto van alle twee de testen naast elkaar?

En nog bruine klei gehad, of is dat weer weg?

Oh, wat zenuwslopend weer.

Geplaatst

Ik zie de tweede streep toch gewoon weer staan Noes!! De utro klei hebben anderen al geduid en sluit ik mij volledig bij aan, iets geraakt bij het inbrengen. Morgen is de echte testdag toch? Brrr wat spannend toch weer.

Tiktak wat rot voor je! Maar twee kindjes is echt niet drukker dan een was mijn ervaring. De tweede gaat mee in de stroom van de eerste. En baby tijd is druk maar dat wordt snel minder. Laat hem met vrienden in gesprek gaan die er twee hebben. Andere personen dan jij om mee te sparren. Ik hoop echt voor je dat het nog een kans krijgt. Ook waardevol voor jullie kindje om op te groeien met een brusje.

Ik wacht vandaag nog vrolijk verder en breek alle records denk ik!! Ik heb gisteren geen dhea genomen en misschien sla ik vandaag ook maar over. Gezien dat ik het toch nog wel een tijdje zal moeten slikken kan dat geen kwaad..

Tot spreeks!

Oja meiske en Twinkle, hoe was het gisteren??

Geplaatst

Dat over die twee kindjes gaat uiteraard over mijn ervaring van vriendinnen.....wishful thinking....

Geplaatst

Inderdaad donkerder Noes! Mooi!!

in het begin ( tot 1200) verdubbelt het hcg per 33-72 uur, logisch dat het verschil nog niet enorm is, hcg is gewoon nog niet enorm hoog rn de kV testen zijn gevoelig maar duurt best eventjes voordat ze knallen

ziet er mooi uit!

mommysoon in DD geen hcg testen, ik heb ze daarom deze keer via de huisarts gedaan: 4 x met steeds 4 dagen ertussen

Geplaatst

Noes je zit vandaag op dat 14 na de punctie en jouw test komt vrijwel overeen met die van mij op die dag, zie de foto!

[ATTACH=CONFIG]5666[/ATTACH]

Even ter aanvulling: op dag 16 (13-3) deed ik de test rond 6.30 uur. Rond 8.00 uur hcg geprikt en dat was toen 210.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden