Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Noes wat lief dat je nu in jullie situatie toch geïnteresseerd bent

Moes al ff gesproken

Heb fotootjes geplaatst in topic nov/ dec

Van onze 2 wondertjes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Remmir, ik heb ze gezien en ik vind het echt prachtig, ben heel blij voor jullie hoor!! Wauw!!! Bij iedereen bij wie het lukt is voor mij toch weer bewijs dat het mogelijk is!!

Geniet ervan,

Liefs,

Noes

Geplaatst

Moes, eindelijk! Nu hopelijk weer een normale cyclus!

Augustus, hmm, mooie maand! Dan ben ik 4 weken op cursus in Duitsland....

Geplaatst

Janneke ik slik de volgende supplementen de gehele zwangerschap door:

Davitamon zw. Vitaminen

omega3

Vit.D3

vit. B100 comolex

de tarwekiemolie heb ik tm 12 weken geslikt ( potje op gemaakt)

veel succes!

Geplaatst

Hallo dames,

Vandaag de eerste spuit gonal f gezet. Wat merken jullie van de spuiten?

Ik ben de hele dag al bekaf, kan natuurlijk ook Door de warmte komen.

Geplaatst
Tiktak, wanneer hoor je wat terug over de AMH waarde? Lastig joh dat je niet met je man eruit komt. Spijt achteraf zou ook zo zonde zijn. Maar zonder dat beiden er achter staan is geen goede start. Ik hoop dat jullie hieruit komen.

Ik heb 2 wk geleden bloed laten prikken. Heb gisteren maar weer eens gebeld met de huisarts. Die zegt dat het nog 3 weken kan duren voordat ze de uitslag hebben. Lang, niet dan? Ik heb heg sinds dien niet meer met mijn partner erover gehad. Ik hoop ook stiekem dat nu onze uks van 9 mnd rustiger is dat hij misschien vanzeld een beetje bijdraait. Tegen beter weten in.

Mooi dat je weer ongesteld bent. Wel jammer dat het dan pas weer in aug. wordt. Voor je lijf denk ik wel beter. Ik zal altijd zo in de stress wanneer de menstruatie uit bleef. Dacht dan 'oh nu zit ik echt in de overgang'. Pffff...

Geplaatst

Tiktak, bij mij duurde het ruim 5 of 6 weken geloof ik. Ze sparen het op totdat ze van

Meerdere vrouwen wat hebben en gaan dan pas testen.

Je kan net de pech hebben dat ze het net gedaan hebben.

Geplaatst

Lieve meiden ,

Ik heb over een kleine week ( de 26e)onze eerste afspraak in Düsseldorf ,nu is mijn vraagje wat we de moeten verwachten op deze afspraak?

Ik bedoel qua onderzoeken ed

L G H

Geplaatst

Een gesprek plus eventueel een echo. En een recept voor medicatie. Verder had ik mijn hele dossier meegenomen zodat duidelijk was wat er al onderzocht was.

Hebben de andere dd gangers andere dingen nog op eerste gesprek??

Geplaatst
Tiktak, bij mij duurde het ruim 5 of 6 weken geloof ik. Ze sparen het op totdat ze van

Meerdere vrouwen wat hebben en gaan dan pas testen.

Ok, wist ik niet bedankt!

Geplaatst

Ongeveer in week drie van de cyclus doen ze het daar. In nl kreeg ik m op dag drie. Alles weer anders...

Geplaatst
Ongeveer in week drie van de cyclus doen ze het daar.

Laat...binnen 2 wk was hier uks al natuurlijk gecreeerd (eisprong en bevruchting laat maar zeggen). Zo snel dat de gyneacoloog dacht dat er geen eisprong was geweest. Maar heeft hier misschien ook niks mee te maken...

Geplaatst
Ik heb over een kleine week ( de 26e)onze eerste afspraak in Düsseldorf.

Je hebt snel een afspraak kunnen regelen. Super!!

Geplaatst

Ik ga over drie weken weer naar dd en krijg dan echo plus medicatie plan mee en recept. Dan spullen daar kopen en wachten.

Ik ben benieuwd wie ik nog ga treffen in dd in de wachtkamer!!!

Geplaatst

Breek even in! Tiktak ik zou het gewoon laten prikken via de gyn in het zh dan heb je met een week de uitslag. Terminste bij ons wel in het zh. Breek weer uit!

Geplaatst
Breek even in! Tiktak ik zou het gewoon laten prikken via de gyn in het zh dan heb je met een week de uitslag. Terminste bij ons wel in het zh. Breek weer uit!

Bedankt voor de tip!! Het heeft hier op zich geen haast. Ben nog lang niet ongesteld. Ik kan hier dus wel op wachten. Er is een jr of x geleden ook gemeten. Toen was het zo laag dat ze het geen eens konden meten. Tis dus allemaal tegen beter weten in. Maar hoop doet leven.

@noes: Hoe is het met je en heb je nog alternatieven?

Geplaatst

Tiktak snap he gevoel daar in heb het om die reden ook weer laten meten maar voor mij om te weten hoe erg het nu is en waar ik aan toe ben. Moest namelijk van mijn gyn aan de anticonceptie om osteoporose tegen te gaan......

Geplaatst

Tiktak, dank je wel dat je het vraagt, het gaat op zich wel goed, maar het blijft een zure appel: niet gelukt na 6 ivf/icsi behandelingen. En de kans dat het nog wel zou kunnen lukken als ik evt. nog een extra poging zou gaan doen, wordt ook steeds kleiner: inmiddels ben ik alweer 41. Het is dus heel verdrietig en lastig te accepteren. Dus we gaan nog afwegen of we een 7e poging willen doen, buiten de kosten worden ook de teleurstellingen steeds heviger..

Het zou mooi zijn als ik ook zomaar ineens spontaan zwanger zou zijn....

Liefs,

Noes

Geplaatst

@noes: ik heb 2 afgebroken ivf behandelingen gehad, 10x iui. 2 zkh die niet wilden behandelen. Geef de moed niet op! Ook al is de teleurstelling mega! Je kan achteraf zeggem dat je er alles aan hebt gedaan. Is ecd een optie voor jou?

Geplaatst

@tiktak, nee ik wil zelf geen ecd. En iui hebben ze nooit bij ons gedaan, vanwege mijn leeftijd heeft de gyn ons direct doorgestuurd voor ivf.

Geplaatst

@tiktak, ik weet niet of ik zover zou willen gaan, voor nu zegt mijn gevoel nee. En ik ben al 41, dan zou ik moeten uitwijken naar Spanje of zoiets.

Gr

Noes

Geplaatst
@tiktak, ik weet niet of ik zover zou willen gaan, voor nu zegt mijn gevoel nee. En ik ben al 41, dan zou ik moeten uitwijken naar Spanje of zo.

Klopt Spanje, Griekenland. Ik wou er ook nooit aan tot je genoeg mislukte pogingen achter de rug hebt en je te vaak te horen krijgt dat je niet zwanger kunt raken. Het was ook onze laatste kans waar we uiteindelijk toch voor gekozen hadden. Maar inderdaad, je verlegt elke keer je grenzen. Qua aantal behandelingen, soort behsndelingen, medicatie etz. Iedereen kent andere grenzen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden