Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Stom hè moes, al zo vaak gespoten en dan toch nog de gebruiksaanwijzing persé door moeten spitten. Ik herken het.

Ik lees mee hoor, iets minder actief. En het is zeker tijd voor taart. Ik kom toch aan door die stomme prednisolon, dus een mega stuk taart kan er ook wel bij. Zaterdag ga ik een mega taart bakken, de volgende dag is er een grote vergadering bij ons thuis. En ik ga de bruidstaart voor mijn broertje bakken, dus dan kan ik mooi oefenen. Ik post hier ook wel een stukje :-)

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He, hij doet het weer!! Ik kon 2 dagen niet op het forum... Even proberen...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ha, gelukt!!! Even een update: gisteren heb ik een hcg gehad, een röntgenfoto van de baarmoeder en eileiders, en alles was prima in orde!😀 Ook gelijk een afspraak voor morgenochtend voor een uitgangsecho gemaakt, dus dat wacht ik even af en dan ga ik Daarna het depot prikken.. Echo's kunnen nu dus bij het ziekenhuis in de buurt.

Moes, op YouTube staat ook een mooi filmpje over puregon. Kop op he?!, het is echt wel een reële kans!!

Okaasan, jij bent dus ook een goede bakker! Vriendlief thuis is ook banketbakker! (Geweest)😜

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hi Noes! Goed gegaan de uitgangsecho?? En je depot??wat fijn dat er ook bij dit hcg onderzoek niks mis is met jou. Ook frustrerend dat het dan dus ook zonder mmm zou kunnen maar niet lukt!! Lijkt me toch steeds hoop geven.

En nu dan nog een weekje voordat jij weer kunt starten met de gif-injecties.

Ga jij nu dichtbij de echo's doen? Nu willen ze dat wel goedkeuren? Doe je daar dan alle echo's of de laatste in dd?

Ik prik 'vrolijk' verder in de hoop dat het maandag goede voorspellingen oplevert.

Twinkle, wanneer wordt jouw echo??

Okaasan, blijf je nu je prednison doorslikken deze weken?

Tot spreeks!

Moes

Geplaatst

Moes, ik heb morgen pas de uitgangsecho, dus het depot heb ik ook naar morgen verschoven.

Jij succes met prikken, hoop dat het goed ontwikkeld voor maandag!

Twinkle, jij hebt morgen de echo toch? Succes meid!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Ohhhh ik dacht donderdag!! Maar morgen dus. Nou dan succes voor morgen, kijken wat er al klaar ligt voor de komende poging.

En dan je mega prik erin! Wow gek idee. Geeft dat bijwerkingen zoals hoofdpijn?

Tot spreeks!!!

Geplaatst

Moes , Noes en de rest. Ik lees tussen de bedrijven door mee hoor, maar vaak laat op de avond.. Zit momenteel op zo'n 48u werken per week 😁.

Moes je bent weer volop bezig! Maandag de eerste fm hier in nl? Hoe voel je je? Last van de hormonen? Hopelijk groeien er net zoveel als de vorige x maar dan van goede kwaliteit! Spannend mijn duimen draaien! Hopelijk is het nog te regelen allemaal met je werk!

Noes jij morgen de uitgangsecho! En wanneer mag je dan starten met het spuiten? Spannend allemaal weer! Nu snap ik ook dat je laatst ook van dat heerlijke taart had als je man banketbakker is geweest! Succes mijn duimen draaien ook voor jou!!

Okasaan mag jij straks weer door voor een cryo?

Dus jij ook een soort van bakker!! Dat wordt wat met jullie 3 straks met al die taarten!

liefs mij

Geplaatst

Haha, nee ik ben geen bakker hoor. Ik heb een ander creatief beroep. Althans dat had ik, want ik ben nu werkloos. En taart bakken is hobby. Doe ik nu niet meer zo vaak, daar moet ik echt beter voor in mijn vel zitten. Maar heb wel onze eigen bruidstaart gemaakt en ga nu dus die voor mijn broertje maken.

En de prednisolon slik ik door, ik bouw wel af tot 5 Mg, daar heb ik niet al te veel last van. En dan blijf ik 5 slikken tot de volgende TP. Als die er komt tenminste. Ik zit even in een dalletje geloof ik. Maar we mogen inderdaad gelijk door. Nu nog de vakantie zo plannen dat dat ook lukt, want anders wil ik de prednisolon Wel afbouwen, want twee maanden doorslikken zonder TP, vind ik wel erg gortig worden. En dan nog hopen dat mijn cyclus zich ook aan onze vakantie planning houdt.

Het spuiten gaat hier alweer volop los bij de DDmeisjes. Sterkte allemaal weer in de strijd. Noes veel succes morgen, mag je zo'n mega spuit zelf zetten, of moet een arts dat doen?

Geplaatst

Moes succes morgen! Ben benieuwd hoeveel er zich nu ontwikkelen!! 2e echo in DD?

Noes hoe is het bij jou gegaan? Heb je al zo'n mega shot gehad?

Liefs mij

Geplaatst

Heeeee Remmir!! Wat ben je toch attent. Ja, morgen op stap voor de eerste meting. Ik merk niks van de hormonen, beetje rauwe keel van de neusspray. Die puregon vind ik zo raar scheef spuiten bij dat knopje, dat draait terug ofzo. Heel anders dan gonal gaat dat weer.

De laatste echo in dd, morgen is dag negen en dan zal het donderdag ofzo dd worden vermoed ik.

Hoe gaat het met jou? Kun je al wat beseffen dat het er twee zijn? Schrik je er niet van? En niet erg misselijk? Wel rustig aan hoor met jouw mega werkweken!!

Hoe is Noes gegaan??? Bult op je buik van de mega spuit??😄

En de uitgangsecho?? Zit er een goede voorraad?

Twinkle lekker aan het genieten? Fijn joh een mooi hartje.

En meiske gaat ook zo super!

Hoe zou lisselotje gaan?? Vertrokken naar Facebook?

Okaasan, trek je het nog of zit je onder een dekbed?? Ik heb echt met je te doen. Zo klote elke keer de hoop en teleurstelling.

Oke, ik ga even huishoudelijke zaken doen...grrr

Groetjes!

Moes

Geplaatst

Hoi, zit hier midden in een druk weekend: vrijdag echo gehad in het ziekenhuis in de buurt (bah, moet daar steeds lang wachten..) Alles zag er mooi uit, geen cyste, en goed voor mijn leeftijd.... Daarna nog fietsspullen gehaald en paard gedaan want S middags tot S nachtd hadden we een bruiloft. Toen heb ik S nachtd nog de mega deca spuiten gemengd, 2 spuiten, die moet je aan elkaar schroeven en dan heen en weer spuiten om te mengen.... En dan prikken met een hele dikke en lange naald. Heerlijk hoor zo'n Duitse gebruiksaanwijzing..... Nog geprobeerd met een dun menopur naadje, maar dieverstopte. Er stond ook bij dat het door een arts gedaan moest worden. Maar prikken ging goed en ik voel het nu wel een beetje. Gister werken en daarna uit etenin Haarlem met het werk en nu weer werken... Druk weekend dus.

Moes, spannend morgen, succes!

Remmir, ik vind het nog steeds super!!!

Okaasan, dikke knuffel!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Wow moes, jij gaat lekker snel. Eind volgende week al weer punctie dus waarschijnlijk.

noes, klinkt wel heel spannend dat depot. Ik meende ooit op het forum van iemand gelezen te hebben dat dat depot door een arts moest, daarom vroeg ik het ook. Maar goed, het is je gelukt. En wij hier op het forum hebben meer ervaring met prikken dan menig arts (als ik een vriendin die geneeskunde stuurde moet geloven. Zij prikte tijdens haar co-schappen beter dan alle artsen van het hele zkh bij elkaar. Echt gênant!)

Ik heb net een update in het Gent topic gedaan, anders krijg ik weer klachten waar mensen me kunnen volgen ;-)

Geplaatst

Haha ik ga snel...lekker snel de afgrond in vrees ik....

Wat rot Okaasan dat je vakantie nu

Geplaatst

Oeps te snel!

Wat rot dat je vakantie nu precies bepaald wordt door een cryo! Dus vanaf nu over een dag of 19 rij jij weer naar Gent?

Raar hoor Noes dat die super spuit gewoon door jezelf gezet moest worden. En herkenbaar de Duitse gebruiksaanwijzing. Het lijkt op onze taal maar dan ineens toch niet zo heel makkelijk!

Tot horens!

Moes

Geplaatst

Noes, prettig dat je toch terecht kan bij het ziekenhuis in de buurt en dat de hcg goed was! Wel spannend om zo'n shot zelf te spuiten... Wanneer heb je weer een echo (of heb ik daar overheen gelezen?).

Moes, voor jou begint het alweer op te schieten. Hoe is je gevoel er nu bij?

Okasaan, ook voor jou is het weer spannend. Doe je de cryo's volledig in natuurlijke cyclus?

Hier inderdaad gisteren een hartje gezien. Erg blij! We zijn al verder gekomen dan de laatste keer.

Geplaatst

Goedemorgen dames...

Ik lees nog altijd mee hoor.. Alleen drukke week en weekend gehad ivm verjaardag van mijn zoon...

Maar nu de rust weer terug..

Hier gaat het weer vol op los zo te lezen...

Noes mooi dat de uitgangsecho goed was... En de megaspuit erin zit... Wanneer mag je nu beginnen met stimuleren?

Moes jij vandaag echo toch... Hopelijk groeien er een mooi aantal...

Okasaan... Ik duim voor je dat he een goede tp krijgt en dat alkes je nu mee mag gaan zitten...

Twinkel wat lekker dat je een hartje hebt gezien... Nu lekker genieten...

Met mij gaat het goed.. Heb bijna mijn energie weer terug... 15 april weer controle bij vk... Maar nu alweer bijna 15 weken.. Voor je gevoel gaat het heel langzaam eb soms wordt ik daar wel onzeker van... Maar dat gaat wel over als ik het begin te voelen...

In ieder geval succes allemaal en ik blijf mee lezen hoor....

Geplaatst

Best vroeg wakker was jij Lisselotje!!! Mijn hemel...

Ik ben net terug van de eerste echo weer...viel wat tegen. Er zijn er op dit moment maar drie aan het groeien (terwijl uitgangsecho vijf liet zien). Alles is nog klein.

Ik hoop dat DD mij nog voorlopig door laat prikken.....niks haasten deze keer wat mij betreft.

Ik merk dat tegenvallers steeds lastiger zijn. Na de 8 van de vorige poging hoop je stilletjes op weer zo'n klapper.

Groetjes!

Geplaatst

Moes, jammer dat het wat tegenvalt. Is het ook niet zo dat met de medicatie die je nu hebt de rijping iets langzamer gaat waardoor er uiteindelijk meer en betere eitjes ontstaan? Wellicht komen er straks nog meer bij!

Wanneer moet je weer komen voor een echo?

Lisselotje, 15 weken alweer. Wow. En fijn dat je weer wat meer energie hebt. Ik merk dat ik nu juist minder energie heb. En de misselijkheid is ook begonnen. Maar goed we mogen absoluut niet klagen ;-). Ik hoop dat er hier nog veel misselijke meiden bijkomen.

Geplaatst

Moes dat is inderdaad een tegenvaller, maar misschien groeien ze nog mee...

Ik ben altijd vroeg in een werk week. Want om 7 uur komen de eerste oppaskindjes al hier in huis..

Twinkel, het is meestal de eerst 13 weken van misselijkheid en moeheid..

Ik zie trouwens dat ik een tikfout gad, want het moet zijn 14 weken... Dat heb je net die touchscreen he..

Hopelijk inderdaad snel meer zwangere meiden hier...

Geplaatst

Meiden, er is weer een dd-baby geboren.....

24 maart ben ik bevallen van een prachtige zoon en broertje van onze dochter.

Hij heet T.h.i.j.n M.i.l.a.n

ik wens dit jullie allemaal toe!

Geplaatst

Gefeliciteerd!!!! Wat een wonder!! Geniet ervan en hopelijk is alles goed gegaan.

Liefs Moes

Geplaatst

José gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk om te lezen!!

Nu hopen dat we je snel achterna gaan.

Moes, dat is idd een beetje jammer, maar er zullen er vast nog bijkomen. Enneh, liever kwaliteit dan kwantiteit he?! Alhoewel we liever allebei hebben....

Wanneer mag je weer heen? Ik heb wel eens gehad bij de eerste meting dat ze ze niet eens kon tellen, zo weinig en klein waren ze, maar dat kwam helemaal goed!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Bedankt voor de opbeurende tekst Noes! Ik zit er wel van in een dip. De frustratie ook over hoe overgeleverd we zijn aan deze echo's en medicatie.

Ik moet donderdag weer in nl voor echo. De punctie zal wel nog ff duren.....hoop ik!!

Morgen even bloed prikken in de hoop dat de uitslag op tijd binnen is.

Hoeveel eitjes waren er bij jouw echo te zien??

Geplaatst

Moes, bedoel je hoeveel eitjes er nu te zien waren of die keer dat het er later meer werden? Ik had er nu 4 aan de ene kant en 2 aan de andere kant, maar dat zijn niet degenen voor de komende cyclus zei de gyn.

Bij die poging in het m.ck zagen ze bij de eerste echo maar 4 follikels en echt heel klein, daarna zijn ze langzaam maar zeker gaan groeien en had ik uiteindelijk iets van 7 eicellen en 3 mooie bevruchtingen! Dus het kan allemaal nog! Donderdag is wel weer snel al. Hopen dat ze dan al iets meer gegroeid zijn.

Hier nog geen menstruatie, dus nog even wachten...

Nu lekker slapen na de avonddienst.😴

Liefs,

Noes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden