Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi Noes,

Maar dat blijf ik toch raar vinden. De uitgangsecho wordt na je eisprong van deze keer gemaakt. Dan zijn ze er toch nog wanneer je gaat stimuleren?? De volgende eisprong is dan je punctie toch? Daar ging ik bij mijzelf vanuit maar zal vast niet kloppen dan....het mysterie van de mmm.

Donderdag is tweede echo en nog in nl. Daarna pas in dd ga ik vanuit. Zal zaterdag zijn dan en volgende week punctie.

Heb jij nog een lift in nood eventueel als ik langer moet reizen naar Purmerend? Ik zou een keertje dan nodig hebben.

Liefs Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

José gefeliciteerd!!!!!! Wat super! Geniet ervan!

Moes dat valt wel een beetje tegen, maar eerst had je de vorige x ook minder en met de punctie meer! Niet fijn dat je zo in een dip zit, maar wel begrijpelijk. Hopelijk krijg je wel eerlijke kansen en heb je een TP. Elke ronde is anders.. Lees nu dat je donderdag de echo hebt. Daarna weer door naar het werk? Hoe groot waren ze dan de follikels?

Ik dacht ook dat de eitjes die nu klaar liggen de gestimuleerde eitjes gaan worden?

Noes nog even en je mag ook weer starten. Erg benieuwd wat het verschil qua spuiten/ hormonen gaan doen bij jou! Maar ja dat zal je zelf wel het meeste hebben! Leef erg met jullie mee!! Dikke knuffels voor jullie!!

Geplaatst

Moes, ik heb nog een klein beetje over van de vorige keer, omdat er in elke puregon patroon 100ie extra zit. Ach, voor de laatste dag mag het ook wel iets minder zijn, dat heb ik ook zelf een keer met de menopur gehad, kwam net 2 ampullen te kort. Ik hoop dat ik deze keer genoeg menopur heb, ik moet ook niet langer hoeven doorspuiten...

Vind het zo idioot van de zorgverzekering: je moet de medicijnen in Duitsland halen en dan vergoeden ze vervolgens het Nederlandse tarief wat een stuk lager is...!! Grrr!!

Misschien heeft nog iemand een kaartje MEdemblik of PUrmerend over voor ons?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Remmir, hoe is het met jou? Doe je een beetje rustig aan? Weinig springen denk ik meer met je paardje?

Ik dacht ook dat het deze follikels waren die mee gingen doen, maar de gyn zei van niet.

Ik zie wel een beetje op tegen nog meer hormonen, maar wie weet levert het meer op en het is toch de laatste keer dus; alle hands aan dek!!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

José van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie derde wondertje, mooie namen!!

wat zullen jullie onwijs genieten!

Moes wat ellendig he die onzekerheid, ik zei altijd, sl miet het 10 keer....als we maar zeker wisten dat...pfff

ik hoop voor je dat de volgende echo jou een wat beter gevoel geeft, heel veel succes!

Noes voor jou nog even rust begrijp ik, ook jij heel veel succes meid!

Twinkke nog nieuws van de verzekering?

irritant die onduidelijkheid. Echt ik ben zo verbaasd omdat ik het. juist totaal anders ervaren heb.

Geplaatst

Pfff heftige tijden dus alweer. En Moes, geen wanhoop, ik heb tot nu toe ook altijd bij de eerste meting veel minder follikels gehad dan dat er uiteindelijk gepuncteerd zijn. Nu ben ik geen low-responder, dat weet ik en realiseer ik me ter dege, maar houd moed hoor. Die eerste meting is echt nog niet doorslaggevend qua aantallen.

En verder weet je wat je te doen staat toch? De geheime tip van Noes; veel choco-eitjes eten!

Moes en Noes ik ga jullie even PB-en over mijn huisapotheek ;-)

Geplaatst

****ik breek even in****

@Jose, meid wat geweldig. Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!! liefs

***breek weer uit***

Geplaatst

Moes en Noes, Hoe is het met jullie? Lukt het allemaal wat met de hormonen?

Okasaan weet je al wanneer jij weer mag beginnen?

Remmir wat goed weer een mooie echo....nu lekker genieten.....

Twinklestar: jij veel zwangerschapsklachten?

Geplaatst

He lisselotje! Hier is alles nog rustig: ik heb afgelopen vrijdag het decapeptyldepot gespoten en wacht nu op de menstruatie om te kunnen beginnen met het spuiten van de menopur en de puregon. Nog even in de wachtstand dus.

Hoe gaat het met jou? Ik hoop niet teveel kwaaltjes voor je? Nog mooie echo's gehad?

Moes, hoe is het in Rotterdam gegaan?🍀

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hallo daar!

Ik had een hele lap tekst gemaakt en hoppa...weg.

Wat leuk Remmir zo'n mooie echo!!! Echt super. Wat een bijzonder avontuur twee mensjes in je buik!

Noes, jij zal een dezer dagen de eerste spuit ook weer gaan zetten, spannend hoor.

Lisselotje, wat leuk dat je steeds zo meeleest. Hoe gaat het bij jou met de zwangerschap?

Ik was net voor de echo.....shit. Maar twee aan het groeien, de ene van maandag trekt niet bij lijkt het. Wat is dat nou? Vorige keer acht en nu nauwelijks twee.

Ik heb het net gemaild aan DD. Ik hoop dat ik zaterdag dan daar moet komen voor de echo en dan duim ik voor dinsdag pas de punctie. Laat deze maar even goed groot worden.

Of deze poging afblazen....zat ik ook over te denken.....wat is wijsheid. In R.otterdam zeiden ze dat elke maand anders kan zijn en dat klopt ook bij mij.

Aan de andere kant waren er bij die acht nul bevrucht....kwaliteit-kwantiteit....ik weet het niet.

Ik ga maar even heel rustig aan doen deze dagen, beetje tijdschriftjes bladeren tussen mijn werk door.

Okaasan, hoe gaat het met jou??? Lukt het nog? Ik merk dat ik langzaam omval van alle teleurstelling.

Twinkle...hoe gaat het??? Al helemaal heppie de peppie?

Tot schrijfs,

liefs Moes

Geplaatst

Jeetje moes... Wat een dilemma. Je krijgt het wel voor de kiezen.. Lastig hoor. Pff wat zegt je gevoel? Doorgaan of stoppen? Elke x is het weer anders. Ik weet dat wij het toen met 2 door hebben laten gaan en uiteindelijk 3 aangeprikt, maar achteraf wel spijt van gehad.. Alles liep al slecht. Genoeg voor tekenen zeg maar. Maar ken ook genoeg positieve verhalen. Met meer is niet altijd beter. Doe waar je het meest naar toe neigt. Gok blijft het. En de vraag wil je evt weer helemaal van voorafaan beginnen mocht je besluiten dit te stoppen?! Succes met de beslissing! Aan evt nieuwe medicijnen voor volgende behandeling hoeft het niet te liggen!

noes nog ff geduld en dan begint het spuiten weer!

Okasaan hoe hoe gaat het met jou? Kun je het allemaal nog een beetje hendelen?

liefs

Geplaatst

He moes, daar snap je toch ook niets van! We zijn toch maar overgeleverd aan de totale willekeur. Moeilijke beslissing. Heb je nog iets gehoord van DD? En wat zeiden ze in Rotterdam erover? Aan de ene kant is het zonde om door te gaan met zo weinig follikels aan de andere kant heb je ook geen zin en puf om weer te stoppen en opnieuw te beginnen, terwijl ze nu misschien wel van goede kwaliteit zijn. Maar dat weet je nooit natuurlijk. Bah, ik vind het echt balen voor je!!!

Alhoewel we de moed niet op moeten geven! Had Lisselotje ook niet heel weinig follikels? En wie is er nu zwanger? Het kan nog alle kanten op en je hebt nog tijd om te kiezen. Rustig aan in ieder geval en neem genoeg tijd voor jezelf!

Remmir, heb je nog nieuwe foto' S voor ons? Ik vind het zo leuk om te zien, een tweeling in je buik!! Fijn om te horen dat het zo goed gaat.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Moes hou de moed niet op.... Ik had in het begin ook heel weinig follikels. Bij de tweede meting waren er uiterlijk 4 en ook nog niet groot genoeg... Ze hebben mij langer door laten spuiten om de andere ook nog een kans te geven en om meer zekerheid te hebben dat er meer eicellen rijp zouden zijn. Bij de 3e en laatste echo had ik er inene 7 en die zijn allemaal aangeprikt.

Hopelijk laten ze jou gewoon langer door spuiten. Die van mij waren op het einde rond de 21 a 22 mm.

Ik ga voor je duimen dat ze nog een groeispurt krijgen......

Noes wanneer verwacht je je menstruatie? Spannend weer hoor...

Ik vind het erg leuk om met jullie mee te lezen... en hoop zo dat jullie binnenkort ook op een mooi uitgerekend topic zitten....

met mij gaat het goed. Dinsdag mag ik weer naar de vk en dan hopelijk hartje horen of zien... het is dan alweer 4 weken geleden.... Ik ben wel blij als ik het straks voel schoppen... dan weet je in ieder geval altijd dat het goed gaat.

Ik heb mijn energie wel weer terug, maar als ik een druk weekend heb gehad, dan heb ik een week nodig om weer bij te komen. Dus deze week is een bijkom week voor mij... Mijn zoon was vorig weekend jarig, dus van donderdag t/m zondag druk gehad en vroeg eruit en laat op bed... dus dat merk ik dan wel een paar dagen later. maar ja dat hoort erbij... komend weekend weer druk.... mijn moeder wordt 60, dus weer een feestje... maar wel erg gezellig en we blijven daar slapen. Dus kan naar bed wanneer ik wil... dat is ook wel prettig...hihihihi

Remmir nog steeds geen kwaaltjes? Wat lekker he om weer even in je buik gezien te hebben dat alles goed gaat...

Dames succes.. ik lees mee en denk aan jullie... mijn duimen draaien overuren....

Geplaatst

Moes, wat vreselijk balen. Kun je dr. S niet mailen wat hij ervan denkt? Aan de ene kant kan twee genoeg zijn... Als je maar weet dat de kwaliteit top is. Helaas weet je dat pas na de punctie.

Maar hier ook een positief verhaal. Ik had maar vier eitjes uiteindelijk (we hadden ook op meer gehoopt). Maar drie hebben de embryoscope overleeft en van eentje gelijk zwanger!

Noes, nog even rustig bij jou dus. Nog even en dan weer starten met spuiten. Heel veel succes.

Remmir, heerlijk weer een mooie echo. En fijn dat je geen kwaaltjes hebt. Hoe gaat het nu op je werk? Al iets rustiger?

Lisselotje, fijn dat je je beter voelt nu. En die vermoeidheid zal wel blijven. Je lichaam moet toch hard werken voor de baby. Gewoon aan toegeven.

Okasaan,hoe gaat het bij jou? Zijn jullie alweer begonnen.

Hier gaat het op zich goed. Voel me alleen vreselijk lamlendig. Baal zo dat ik op deze manier niet zo kan genieten. Ik lig iedere avond om 20:00/ 20:30 op bed. Maandag weer een echo. Spannend wel weer.

Geplaatst

Ohhhh Moes wat stom! Raar he, maar wat iedereen hier al schrijft, weinig in het begin, hoeft niet alles te betekenen. Maar ja, met al zoveel puncties achter de rug, kan ik me voorstellen dat de moed wel behoorlijk verdwijnt bij maar twee follikels. Getver zeg wat stom. Gelukkig wel al een aanbod van Remmir hierboven? Wat is dit toch een fijn forum.

Wanneer hoor je bericht uit DD? Ik wens je alle wijsheid toe om een goede beslissing te nemen. Maar wat je ook besluit, onthoud altijd, dat je voor dat moment met de informatie die je dan hebt, altijd de juiste beslissing neemt. Dikke knuffel!

Geplaatst

Wat een lieve reacties van jullie allemaal!

Ik moet morgen naar dd voor een derde echo. Maar dr. S is vrij dus krijg nu Hubert, iemand ervaring mee??

Zij wilden eigenlijk geen echo maar direct een punctie afspreken maar ik wil zelf nog wel graag mee laten kijken.

Ik hink op twee benen maar denk wel dat het door moet gaan. Ik hou al wel rekening met een volgende teleurstelling. Waarom nou??? Ik vind deze willekeur aan hoeveelheid echt killing.

Het steunt me wel dat er meerdere meiden met weinig eitjes rondlopen hier maar na alle missers bij mij vrees ik dat dit niks wordt..

Geplaatst

Moes, dr. H is heel fijn. Wel wat lastig dat het in het Engels moet ook al spreekt ze ook een klein beetje Nederlands.

Maar ik zou het verhaal zeker bij haar voorleggen. Ook dat je al veel pogingen gehad hebt, jullie alles zelf moeten betalen en geen poging weg willen gooien.

Ik heb bij haar meerdere terugplaatsingen gehad (en ook wel follikelmetingen) waarvan ik er van drie zwanger ben/ ben geweest. Dus voor mij heeft zij iets positiefs :-).

Succes morgen.

Geplaatst

Lieve Moes,

ik ik snap jouw redenering wel, als eerste wil ik zeggen dat dr.H. Echt fijn is!

mbt de aantallen, kwaliteit is uiteraard enorm belangrijk, bij mij deze keer toevallig 6 rijpe eicellen maar daarvan vielen er 5 af tm dag 4....het us echt zo verschillend, ik ken tal van verhalen van veel eicellen maar uiteindelijk maar een embryo en puncties van 2/3 en ook met een mooi resultaat.

indien ze wel bijna rijp zijn maar je vind het resultaat te mager is het dan nog een optie om Iui te overwegen met zaad dat mbv picsi geselecteerd is?

Potverdorie wat is het toch soms een lastig en moeilijk proces en dan vergeten we voor het gemak maar even de kosten...

veel succes!

Geplaatst

Moes, fijn dat je wel een echo krijgt. Lijkt me een heel goed idee om het zo aan te pakken. Ik heb uiteraard geen ervaring met de artsen in DD, omdat ik daar niet onder behandeling ben, maar bovenstaande berichtjes zouden mij wel gerust stellen. En wie weet wat voor nieuwe inzichten een andere arts geeft/heeft? Heel veel succes morgen! Hoop zo dat ze in DD betere echo's maken dan hier en dat er opeens een paar paaseieren meer gevonden worden.

Geplaatst

Moes, succes met de echo morgen, hoop dat ze goed gegroeid zijn en dat het wat duidelijker voor je wordt. Wij zouden eerst ook een afspraak bij dr H hebben en ik moet zeggen dat ik een hoop positieve dingen over haar gelezen heb. Ik ga voor je duimen! Ik rij een beetje met je mee want ik heb morgenochtend een wielren-clinic bij Arnhem in de buurt.

Hier nog steeds niet ongesteld, best wel balen, ik wil nu ook wel eens beginnen!

Fijn weekend iedereen!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Moes succes met de echo. Fijn dat er goede verhalen zijn over haar! Spannend allemaal! Hopelijk morgen ook meer duidelijkheid wat jou keuze alleen maar makkelijker maakt! Duim duim🍀🍀

noes nog niet ongesteld? Duurt het veel langer dan anders of heeft het met je geduld te maken? Goed dat je de drang weer hebt!!

A.s maandag heb ik echo in het ZH en dan krijg ik vast wel een mooie echo mee en zet ik die erop 😄. Heel bijzonder om 2 kindjes te krijgen. Voel me heel trots 😊

Geplaatst

Twinkle ja jammer hè dat je er op die manier niet van kan genieten. Een vriendin van mij heeft dat ook heel erg. Ze is nu 14wk en voelt zich nu weer veel beter. Hormonen zijn iets meer gezakt!

Met mijn werk gaat het iets beter. Laatste training gehad nu alleen nog zo'n 45u werken in de week. Ben benieuwd hoelang ik dat vol houd? Kindjes gaan voor alles. En anders rap een stap terug!

Geplaatst

Lieve schatten zijn jullie met al het medeleven!! Echt fijn.

Poging afgebroken. Waren nog steeds twee follikels en die zagen er goed uit en ook bms was goed maar in vergelijk met andere keren voelde twee toch niet goed.

Ik heb nu woensdag een belafspraak met dr S en dan de komende menstruatie gelijk weer door in principe.

Het was een moordend besluit maar het voelt wel goed. Stomme loterij wat het is!!

Ik ga kijken of ik wat ritjes kan sprokkelen her en der.

Pfff.....leeg.

Liefs Moes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden