Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ze hebben me net gebelt en ik kom bij de nieuwe. Ze gaan AMH,E2, LH, FSH en DHEA testen en idd ik mag het hier laten testen.. heb trouwens geen idee wat het inhoud allemaal;) eind januari mag ik voor de intake aangezien ik dan deze behandeling heb afgerond en ook nog tijd heb om met zwolle in gesprek te gaan december vond ik echt te vroeg nog.

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ze hebben me net gebelt en ik kom bij de nieuwe. Ze gaan AMH,E2, LH, FSH en DHEA testen en idd ik mag het hier laten testen.. heb trouwens geen idee wat het inhoud allemaal;) eind januari mag ik voor de intake aangezien ik dan deze behandeling heb afgerond en ook nog tijd heb om met zwolle in gesprek te gaan december vond ik echt te vroeg nog.

Fijn Eslief, nieuw jaar nieuwe kansen ook voor moes xxx

Geplaatst

@Eslief ik zie dat je misschien gaat overlopen ;-) Hopelijk is het niet nodig, maar mocht het helaas wel zo zijn dan denk ik dat je bij deze lieve forummeiden wel een fijne plek hebt. Ik loop zelf ook in Dev/Zwolle, nog een 'ronde' achter jou. Ik heb vorige maand zelf om een tussentijds evaluatiegesprek gevraagd, en gevraagd of ze niet 'iets' konden onderzoeken in het bloed. In eerste instantie vond de gyn dit niet nodig omdat alles goed was, maar bij doorvragen van mij naar de exacte waardes (DHEA, AMH, TSH, FT-4) stonden deze niet in het systeem. Het bleek dat tijdens mijn eerste ICSI in 2011 dit nog helemaal niet routinematig geprikt werd in Dev/Zwolle bij de intake. Inmiddels dus wel, dus ging de gyn er van uit dat alles goed was. Ik ben alsnog geprikt en alles bleek gelukkig wel goed te zijn bij mij.

Dit verhaal had natuurlijk ook in een pb gekund, maar wellicht zijn er meer lezers die er van uit gaan dat bepaalde waardes goed zijn terwijl die nooit onderzocht zijn.

Geplaatst

@jessi79 bedankt voor je berichtje:) lief van je dat je het verteld.. We gaan zeker na deze poging eerst nog een gesprek in maar ik heb geen zin om altijd te moeten smeken om alles.. tis toch verdorrie mijn lijf en inmiddels weet ik echt wel een beetje wat:) Verder ben ik echt heel tevreden over de lieve mensen bij zwolle maar kwa onderzoek zijn ze bagger hoor... ze laten je maar aanmodderen zonder ook maar wat te doen

Geplaatst

Dames Hoe gaat het hier...

Moes Hoe gaat het bij jou?

Eslief wat lees ik nu... ik hoop dat je goed nieuws krijgt en deze poging goed komt.

Framboos Hoe is het bij jou gegaan?

En met de andere meiden...

Ik ben al een tijdje niet geweest. Maar hier gaat alles top.

Ik duim volop voor jullie allemaal. ..

Geplaatst

@lisselotje tnx! 6 bevruchtingen is netjes voor mij.. 6 jan heb ok gesprek in dusseldorf.. nou hopelijk mag ik hem afzeggen en is het niet nodig

Geplaatst

8 eicellen en 6 goed bevrucht.. zonder tegenbericht morgen half 2 tp:) als niet doorgaat hoor je dat in de ochtend en vandaag niks gehoort dus gaat nog goed

Geplaatst

Ik had zo met mezelf afgesproken dat ik mezelf dit keer niet gek zou gaan zitten maken. En het was bijna gelukt.

Er zijn hier vrij veel tegenstrijdige dingen gaande waardoor ik het nu dus niet kan opgeven wetende dat het echt niet reëel is dat het gelukt zou zijn..

Daar gaat ie..

*10 dpo lichtroze bij afvegen.

*tussen 10 dpo en 13 dpo elke dag een minispatje bruin verlies.

*vandaag 14 dpo helemaal niks terwijl ik vandaag of morgen toch echt zou moeten menstrueren. Kan natuurlijk worden tegengehouden door progesteron.

*gisteren en vandaag duidelijke tweede streep op ovulatie test (niet vol positief, maar toch. Zie foto).

*vandaag kv test gedaan en witter bestaat niet...

*sinds 10 dpo met vlagen lagere rugpijn.

Het feit dat ik op 10 dpo een veeg roze had, maakt het m.i vreemd, dat had ik eerder nooit. En ik begin pas iets van bloed of bruinverlies te krijgen op mijn nod of net 1 dag ervoor. En die stomme ovutest, daar snap ik ook niks van.

Dus het is me toch weet gelukt.

helemaal gek!

[ATTACH=CONFIG]5925[/ATTACH]

Geplaatst

Jee framboos wat een achtbaan weer. Duidelijk positief op de ovu test inderdaad. En niet ongesteld, ook een plus.

Als je die kV niet gedaan had was het tot zover echt heel goed!

Lage rugpijn? Herken je dat van ongesteld worden?

Ik duim nog voor je maar kun me voorstellen dat je gek wordt.

Veel liefs,

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Framboos, omdat ik afgelopen week op cyclusdag 32 nog niet ongesteld was, deed ik ook een ovu-test en die was ook licht positief.... Maar de kV test was natuurlijk weer omowit. Dus ik ben bang dat de ovutest niets zegt.

Sterkte!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

**Breek weer ff in hahaha, ik had hetzelfde verhaal als jou Framboos. Had al tegen iedereen gezegd dat het weer mislukt was. Op dag 14 opeens geen ongi-sporen meer te bekennen en ik had geen migraine? Begreep er niks van dus een ovu.test gedaan, positief! Als een gek naar de KV om zw.test te halen, witter de wit (kakker de kak)....tot ik 's avonds uit werk kwam en ingedroogd in de allerverste verte een streepje te zien was (heb de foto zelfs zwart-wit gemaakt om te zien of er enig contrast was haha). En daarna werden de streepjes steeds duidelijker...

Dus ja, je maakt jezelf helemaal gek, maar dat doen we toch altijd! Geen bloed geeft moed en pas als het doorbreekt ben je echt overtuigd en tot die tijd zal er altijd een stemmetje knagen.....wie weet....misschien.... Dus mijn duimen draaien toch nog even door voor je! En breek weer uit**

Geplaatst

@Janneke, Dank je wel. Dat is fijn om te lezen! En vanaf dat moment ben je nu nog zwanger?

Ik heb nu het gevoel dat de progesteron de boel flink tegenhoudt. Zou menstruatie er wel doorheen kunnen?

Ik hoop op net zo'n verhaal als bij jou! Super bedankt voor het delen!

Geplaatst

Yep vanaf dat moment zwanger....ws innestelingsbloeding gehad ofzo? Geen idee...

Ja jemig de een komt met een positief verhaal en de ander niet....het is zo kak dat wachten. Dat het maar snel morgen mag zijn en er dan weer een KV-zw.testje tegenaan gooien...Pfff ik hoop het voor je!! Sterkte meis

Geplaatst

Oohhh Framboos!!

sjonge zeg...ik hoop dat Jannekes verhaal ook jouw versie zal gaan worden!

igv een Pos. Ovulatietest zou ik ook al voorzichtig blij zijn, ksn natuurlijk he dat de kv zw. test weer minder gevoelig is vergeleken met de ovulatietest.

Ik duim nog even hard voor je!

Geplaatst

@framboos, hoe gaat het met de stress slash zen stand? Ik hoop nog rustig bij het broekloeren??

@lisselotje, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! Heerlijk de feestdagen in straks.

@noes, nog een paar dagen en dan ga je op gesprek. Ik ben echt benieuwd en gun je zo een mazzeltje, een beetje nieuwe hoop.

Met mij gaat het best oke. Zolang ik niet te vaak op kraamvisite hoef of op goed zwanger nieuws hoef te reageren blijft het behoorlijk uit mijn buurt. Ik vind het zonder spuiten echt even lekker en vergeet geregeld de dhea....wat een goed teken is.

Ik zou dolgraag nog een zwangerschap beleven maar was ook blij dat het even uit mijn systeem is!

Liefs moes

Geplaatst

@Moes, wat fijn om te horen dat het redelijk gaat. Ga je het in 2015 nogmaals proberen?

Mijn menstruatie is vandaag doorgebroken. Een nieuwe tp zou tussen kerst en oud en nieuw zijn. Helaas is dd van de 23e tot de 4e gesloten. ..Dus nu een maand verplicht rust.

nu dacht ik, als ik toch een maand niks kan, dan misschien een pipelle? Heeft iemand hier ervaring mee en doen ze dit in dd? En waar in de cyclus gebeurt dit?

Geplaatst

@Framboos, ahhhhh kut joh. Dus toch. echt balen.

Ik was in de zen stand maar had het gisteren ineens weer zwaar.....stom dat gefladder.

Maar een pipelle, leuke afleiding!

Daar heeft @Beanie volgens mij over gemaild met mij, of @Wen72.

Ik heb er in DD nog niet over gehoord maar je kunt het in NL laten doen, Amstelveen. Dat is een stukje dichterbij (voor mij!).

Ik heb het ook wel overwogen.....zo probeer je steeds weer wat. Pipelle met Prednisolon kon volgens mij niet, moet je even vragen bij de meiden.

Sterkte joh, weer een tegenslag en zo'n lekkere timing....

Liefs,

Moes

Geplaatst

@framboos toch eraf gevallen.. shit tis mooi klote.. *knuffel*

@moes tis ook een rottraject.. zo voel je je best oke en relaxt en dan opeens slaat heg in als een bom.. *bighugg*

Geplaatst

Framboos, dat is niet leuk, sterkte om dit een plekje te geven en een warme knuffel.

moes ook een dikke knuffel, bijna januari, weer nieuwe kansen lieverd xxx

en je weet het hè, onze deal staat nog hoor xxx

liefs Hope&Faith

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden