Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oooh een tweeling Nathalie?!! Meid wat een fantastisch mooi nieuws! Wauw zeg, dat zal vast shocking zijn geweest bij de echo, 2 kloppende hartjes!! Echt geweldig voor jullie! Ook wel dubbel spannend denk ik, maar heerlijk dat het er goed uitzag!

Wel heel naar dat je zo misselijk bent joh!! Vandaar jouw stilte hier, begrijp het heel goed hoor, je hebt wel even wat anders aan je hoofd nu! Blegh...:(

Ik hoop voor je dat 't gauw wat minder wordt! Veel sterkte in ieder geval!

Lieve Sas, voor jou ook bijna weer de echo!! Spannend he!

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Nathalie wat geweldig voor jullie zeg.......na zo een lange tijd voor tegenslagen en verdriet nu twee mooie wonders aan boord.

Meid geweldig. Zal een zware tijd worden, zeker nu je zo misselijk en moe bent maar zoals je schrijft je wilt niet klagen, ik herken het.....

zo dankbaar voor dit grote geluk. Zorg goed voor jezelf en doe rustig aan meid

Sas spannend voor jullie weer bijne de 2e echo, op naar een prachtig kloppend hartje.....

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier alles goed, weinig te melden....

Geplaatst

Hoi Nathalie en andere dames.

Wat een geweldig bericht!

En wat een groot geluk! Wat fijn nog twee erbij.dus gefeliciteerd

twee maal!!

super!!

liefs,

Eva

Geplaatst

Nathalie, gefeliciteerden jullie tweeling! Wow! Balen dat je zo misselijk bent.

Sas, jij nog een paar dagen geduld. Is je man erbij?

weet effe niet meer wie het vroeg, maar het is bij ons nog niet duidelijk wat we gaan doen. Vrijdag afspraak met de gyn ivm evt. Weer aanwezig zijnde verklevingen. Helaas kan man niet mee, moet werken ;-(. En t stomme is dat ik dus deze cyclus weer niet veel last ervan ervan heb gehad, van de krampen en steken. Hebben wel weer veel knuffelmomenten gehad, heeeeeel veel ;-D. Dus je gaat toch weer denken, zou t misschien toch? Maar die gedachte stop ik snel weer weg...

Geplaatst

Jaaaaaaaa Nathalie, dus toch! DUBBELop feest!! Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd met de mooie echo!

En sterkte met je misselijkheid.....

Sas, jij succes aanstaande woensdag!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het is ongeveer een jaar geleden dat ik voor het laatst heb gereageerd en toen was het stil van mijn kant. Was gewoonweg te emotioneel om nog te reageren etc. Ik ben van het een weer in het ander gevallen met betrekking tot onze kinderwens, zal jullie er niet mee gaan vermoeien heb het voor mezelf af kunnen sluiten nu kan ik een andere weg ingaan... Alhoewel ik het nu ik dit berichtje zo aan het tikken ben het er weer best moeilijk mee heb maar goed je zal toch een keer je verlies moeten erkennen en door gaan met je leven hoe moeilijk dat ook is.

Heb het forum niet teruggelezen maar val wel met mijn neus in de boter SAS super!!!! Ben zo blij voor je.. Uiteraard ook voor alle andere gelukkigen :bravo:.

In mijn handtekening in het rood is wat ik nog over heb weet niet meer onder welk forumkopje ik nog iemand mee kan laten reizen.

Liefs Nicolle

Geplaatst

Lieve Sas,

Gaaf een mooi kloppend hartje!! Wauwieee de ergste spanning is er denk ik nu wel af?

Alhoewel wij MMM dames volgens mij van echo naar echo leven. Hoop dat alles goed blijft gaan.

Nathalie hoest met jou? Nog steeds erg misselijk? Er is ook medicatie voor aan te vragen bij je arts.

Bootje ik lees je handtekening wat vervelend allemaal hoe eea is gelopen. Gaan jullie helemaal stoppen geen ECD of Adoptie?

Tooltje is las in een andere topic dat het nog niet gelukt was ook niet na een intense knuffelperiode....knuffel!!

Liefs,

Geplaatst

@ Lieve Gabrie, dank je wel!! Ja de ergste spanning is weg maar zoals je zelf al zegt je gaat van echo naar echo...

Hoe is het nu met jou? Al zicht op een nieuwe poging?

Geplaatst

Als je mij bedoelt Gabrie dank je wel dat je reageert op mijn bericht..

We willen geen ECD zoals bij SAS was vorig jaar wel blij dat haar partner hier in mee is gegaan en nu zwanger is.. Adoptie hebben we overwogen

alleen als je ziet waar je overal doorheen moet, wat de eisen zijn en dan heb ik het nog niet over het feit dat je zo'n € 20.000,- meteen op tafel moet kunnen leggen.

Daarbij zouden wij dit gewild hebben dan zijn we nu al te oud voor een baby want er mag niet meer dan 40 jaar tussen het kind en de ouder zitten. Heb gelukkig veel

neefjes en nichtjes die ontzettend gek zijn met ons en wij uiteraard ook met hen :toppie:.

Maar euhhh jouw handtekening ziet er ook niet zo heel goed uit :cry2:. En je bent nu begonnen of je gaan weer beginnen of is de 6e poging al geweest.. Je hebt in ieder geval bewezen

dat het wel kan lukken bij jullie dus hoop houden geef de moed niet op!

Liefs

Geplaatst

Hey allemaal,

Kunnen jullie mij vertellen dat ongeveer de kosten zijn van een behandeling in DD zonder medicatie?

Geplaatst

ivf was vorig jaar 1300 en icsi was 2300. zonder meds en zonder t bloedprikken en de narcose bij de punctie. misschien dat de prijs is gewijzigd maar dan zou je even naar DD moeten mailen. x

Geplaatst

Sas wij gaan in februar weer beginnen.

Bum: Adoptie snap ook niet waarom dat zoveel geld moet kosten. Is pleegzorg dan misschien iets voor jullie?

De hoop is soms echt mijlen ver te zoeken. Als je al zo lang in deze trein zit en het niet duidelijk is wanneer mijn geluk station in zicht is.....dan is het moeilijk.

Het eindstation komt wel steeds dichterbij en dan niet in positieve zin. Op een gegeven moment dan ben je op en wil je ook stoppen.

Tooltje jouw bericht maakt mij verdrietig. Wat hoop ik dat je toch als een wonder zwanger wordt!

Knuffel en mocht je toch nog willen beginnen dan wens ik je veel succes!

Eve: mbt Purgeon in DD gebruiken ze vaak Gonal en of Menopur.

Geplaatst

Sas gefeliciteerd met de goede echo! Weer een stapje verder in het verhaal......

Gabrie nog even opladen voordat je weer gaat spuiten, hopen, etc. Houd je ons hier op de hoogte?

Eve, ik kreeg in DD Puregon en Menopur voorgeschreven. Omdat ik Gonal had liggen werd dat het ipv Puregon maar in principe maakt dat niet uit, zelfde werkzame stof (toch?).

Nathalie hoe staat het ervoor met 't spucken/kotzen (om maar even in Duitse sferen te blijven ;-))...... Hoop dat je het een beetje binnen kunt houden en je niet al te ellendig voelt.

Geplaatst

gabrie het is ook niet leuk, echter kan ik nu wel zeggen dat ik er alles aan gedaan heb wat ik eraan kon doen, pleegzorg hebben wij het wel eens over gehad want kinderen zijn wel gek met ons. Maar je weet niet wat je op de hals haalt. Er zit altijd nog een ouder achter die je het nog heel moeilijk zou kunnen gaan maken in negatieve zin dat zijn ook dingen waar je rekening mee moet houden of je wil of niet en vaak zijn dat niet de lekkerste type's nu laat ik me het kaas niet van mijn brood eten dat zou ook tegen me kunnen gaan werken.. Stom voorbeeld zo'n twee weken geleden zie ik dat een man zijn hond schopt om dat het beestje het gras op moet (was geen stoep alleen een stoeprand hij liep dus op straat) toen heb ik het autoraampje opengedaan of hij lekker ging en dat hij het nog een keer moet proberen.. Heb zelf ook twee honden en sinds mei een birmaan (dus ik heb wel drie kindjes ;) ) dus ik weet ook dat het heel goed op een andere manier kan! Ik kom altijd op voor de zwakkere of degene die niet voor zichzelf op kunnen komen zit nu eenmaal in mijn aard.. Het maakt me dan niet uit wie of wat ik dan tegenover me heb staan. Dus of het pleegouderschap verstandig is voor ons, ik weet het niet maar moet ook eerlijk zijn dat ik me er niet in heb verdiept.

Februari ga je weer beginnen :) spannend ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat het zal lukken zal voor je duimen...

Liefs

Geplaatst

Hoi Tool,

Tool ik las je berichtje, wil hierop reageren maar weet niet wat ik moet zeggen..

Wel wil ik je zeggen dat ik hoop dat jullie net als Esther een wonder mogen ontvangen..

Groetjes Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden