Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat dacht ik al. Heb geprobeerd 'm achter de bekleding te stoppen maar dat is ook niet handig. Nou ja, ik gebruik ze natuurlijk alleen in de auto omdat ze niet op m'n wagen passen en dan hebben ze meestal het kapje niet nodig. Laat ze dus maar in de auto liggen voor als ze in de zon zitten.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dat kapje is inderdaad iritant, heb geen idee waar die van mij nu is. Maar vind het net als caro ook niks om haar zo in het donker te zetten

Kleertjes vind ik ook moeilijk. Ze zeiden tegen mij dat je haar ongeveer net zoveel moet aandoen als dat je zelf aan hebt. Maar ik loop al snel in een t-shirt omdat ik het snel warm heb, maar mijn vriend is een enorme kou kleum, misschien maar de tussenweg. Sokjes laat ik nu wel uit. Maar vind het zo zielig als haar armpjes en beentjes koud aanvoelen, al is zein haar nekje dan wel lekker warm.

Hier vandaag met zwemmen een super relaxed kind. Ze lag tijdens het zingen al drijvend op haar rug heerlijk te slapen, hihi, ze had haar duim gevonden en heb haar maar even zo gelaten, vond het wel een schattig gezicht. Vandaag ook twee keer onderwater geweest en dat vond ze ook niet erg. Ze keek wel even van wow wat gebeurd er nou maar was daarna weer net zo vrolijk.

Geplaatst

Hello ladies,

Wat een dag, pfff.. Bloedheet op het werk, de airco werkt niet optimaal :-( Na 118 telefoontjes ben ik om 17.00 uur naar de gastouder geraced en m'n kleine man opgehaald. Hij ligt nu voor pampus, denk dat hij de warmte ook niet zo aangenaam vindt.

Als Vince buiten is met dit weer heeft hij alleen een romper, korte broek en een t-shirt aan. Thuis ligt hij in z'n romper.

Hoe is het met jullie?

Geplaatst

Inge heeft vandaag thuis alleen een romper aan met korte mouwen.

Het is niet normaal, het lijkt wel augustus, vorige week nog lange mouwen aan met een vest.

We hebben vandaag heel wat meegemaakt.

Mevrouw heeft besloten dat als ze op haar buik ligt, ze zich omrolt op haar rug.

Ze doet dit op dit moment alleen op een zachte ondergrond, bed/bank en aankleedkussen.

Als ze hierop ligt, doet ze haar arm naar beneden, gooit haar hoofdopzij en jahoor daar gaat ze, een paar keer haar kont omhoog en ze ligt weer recht.

In een vloek en een scheet is het gebeurt.

Melis, hoe was je Pizza.

Meezie, ik heb vandaag de ringen opgehaald, nou inderdaad, ze zijn super leuk.

Ze is er ook blij mee, ze zwaait ermee in het rond.

Nog even een vraag, jullie zijn aan de eerst hapjes begonnen.

Of velle van jullie gaan hier snel aan beginnen.

Ik zit te denken aan een Beabe baby cooker, iemand ervaring.

Daar ik 5-6 dagen in de week normaal kook, en ik niet zoutloos zelf wil koken.

Geplaatst

Jeeetje, wat is Inge daar snel mee!! Zal wel even goed schrikken geweest zijn voor jullie, leuk hoor!!

Wij wonen aan de kust, dus hier is de temperatuur nog te doen. Ze liggen hier nog in romper en broek en shirt lange mouw. Als het echt veel warmer word, gaan ze lekker alleen in een romper. We hebben gelukkig veel leuke drukke rompertjes, dus dan is dat ook prima. Als ze teveel gaan transpireren, gaat dat weer in die plooitjes en krijgen ze daar last van ( met de oudste ook gehad) dus vooral lekker luchtig!

Geplaatst

Melis:succes!!!

Hier ligt hij ook alleen in een romer, heb ook van die leuke met van alles er op dat is prima. Vannacht zelfs het raam een beetje open gelaten om wat koele lucht binnen te krijgen.

Geplaatst

He Moontje, ik lees net je onderschrift door en eigenlijk heb jij dus ook een tweeling :-)) De cryo's zijn toch van dezelfde ' oogst' als bij je dochtertje? Grappig hoor!

Hier is de temperatuur inmiddels ook tropisch en liggen Juul en Eef er heerlijk luchtig bij! Net nog even wat leuke shirtjes en jurkjes voor ze geshopt dus ik kan weer aan de was....

Fijne dag!!

Geplaatst

Hey Mira,

Wij noemen het een uitgestelde tweeling, zelfs op de verloskamers vonden ze het bijzonder. Inderdaad zijn ze uit dezelfde oogst alleen heeft M.atthijs in de vriezer gelegen.... Bij fertiliteit zeiden ze de eerste poging is vaak om te proberen hoe je op hormonen reageert en de mislukt vaak. De tweede poging is dus bij ons super effectief geweest.

Voordeel is dat de oudste zelfstandiger is en ik niet tig voedingen op een dag hoef te doen maar nadeel is dat de oudste heel ondernemend is en veel kattenkwaad uithaald. Maar zo druk als jij.....petje af hoor!

Heb afgelopen week voor M nog geshopt bij een vriendinnetje die tweedehands merkkleding verkoopt. Ideaal, allemaal duur spul voor leuke prijzen. Dus voor hem heb ik nu genoeg. Ik koop heel vaak shirtreclame met korte mouwen als het dan koeler is geef ik hem een romper met lange mouw er onder aan.

Ik ga nog eens even lekker buiten zitten.

Doei

Geplaatst

Gisteren weer bij het CB geweest, Lisanne is 6440 gram en 60,7 cm lang. Jasper is 5945 gram en 60,4 cm lang. Ze doen het goed. Ze hebben hun tweede prikjes gehad. Tot nu toe zijn de bijwerkingen minder heftig dan vorige maand.

Verder geniet ik van het weer, net zo als jullie hopelijk. Ik heb korte broekjes en shirtjes met korte mouwen. Eigenlijk allemaal gekregen. Met name mijn zus is fanatiek met het kopen van kleertjes voor Lisanne en Jasper. Erg lief.

Geplaatst

Jeetje, ze zijn lang en zwaar zeg! Even vergeten met hoeveel weken ze ook alweer geboren zijn? Zijn bijna 2 weken jonger dan de mijne en die haalden net 5,5 kilo en 58 en 59 cm! En die vind ik al zo zwaar! Goed hoor.

Vandaag voor de tweede keer deze week migraine... nadat het tien jaar was weg geweest! Niet leuk als je twee babies moet verzorgen en een oudste hebt die van alles heeft (tennisles, feestje)... pfff zou blij zijn als deze dag voorbij is.

Heb net de bovenste plank van de babykast uitgezocht waar alle kleertjes lagen die we hebben gekregen, in de hoop wat zomers spul dat past te vinden. Heb namelijk bijna alles voor de zomer in 68 en dat is eigenlijk te groot, zet zitten nu in 62 en sommige dingen zelfs nog 56... Hele stapel kaartjes er af geknipt en ga alles zo wassen en daarna sorteren... Er zitten een paar hele leuke rompers met name voor Bram bij, broekje er onder, klaar! Zo deed ik het meestal met de oudste ook. Nu hebben ze een t-shirtje met broekje aan zonder romper maar eigenlijk vind ik dat niet zo handig want dat kruipt steeds op.

En daarna gauw even plat, eindelijk!

Geplaatst

Jemig Chris, je kindjes groeien als kool! Fijn om te lezen dat alles zo goed gaat :-)

Fren, hoe was jullie vakantie?

Vandaag de 2e dag van de provocatietest gehad; heb zo'n flauw vermoeden dat hij vorige week koemelk heeft gehad, want vandaag had hij helemaal nergens last van. Woensdag terugkomen voor de uitslag.

Heb een paar Noppies shirtjes/pakjes maat 68 voor de zomer, maar die vallen altijd wat kleiner.

Ben enorm verbrand van een uurtje in de voortuin zitten, ik gloei helemaal.

Geplaatst

HA meiden, weer thuis! Wat is het warm hier!

Vakantie was heerlijk, echt qualitytime met z'n drietjes en op sommige vlakken een leerschool voor papa, haha!

Les 1. Fiene bepaalt wat er wanneer gebeurd

Les 2. Bij enorme huilen is de eerste check de luier (dat bewaar je niet tot het laatste)

Les 3. Zorg da je horloge op tijd loopt zodat je weet wanneer je dochter huilt van de honger (en je dus niet de fles uitstelt omdat het no geen tijd is)

Ze heeft wel enorme diarree, wordt nu gelukkig iets minder. Welke luiers gebruiken jullie na new baby nr 2? Ik ben over gegaan op baby dry nr 3, maar heb het idee dat haar billetjes daar niet blij mee zijn. Ze heeft nu zelfs een wondje op haar bil van de luieruitslag. Heb de afgelopen dagen meer sudocreme gebruikt da in de 3,5 mnd ervoor!

Geplaatst

Welkom terug Fren! Vind vooral die laatste les grappig... maar ik moet toegeven dat de tijd soms zo snel gaat dat ik ook wel eens denk: nu al? Ze hebben toch net een fles gehad?

Waarom ben je niet overgegaan op New Baby 3? Of hadden ze die niet daar? Je kent de Maizena truc he? Wel een tijdje volhouden en consequent bij iedere verschoning, werkte perfect bij Kaats kapotte billetjes. Maizena staat er nog steeds, als ik iets zie dat lijkt op meer dan beetje rood, hatseflats gaan we weer soep maken, zoals de oudste dat noemt (staat op het pak).

Geplaatst

New baby hadden ze inderdaad niet en in dry baby 3 zitten veel meer luiers dan in new baby 3, terwijl de pakken even duur zijn. Heb dus nog 2 grote pakken liggen...

Geplaatst

Maar wat zou dan het verschil zijn? Als ze pampers 1 en 2 goed kon verdragen? Mailtje sturen naar de fabrikant of er een ander stofje in zit? Kan natuurlijk ook toeval zijn of logischer: door de diarree komen.

Geplaatst

Fren: wijze lessen voor vin!!!! Moest manlief vorig jaar ook erg aan wennen. Nu is het ritme van de kids heilig.inderdaad werkt maïzena super goed of beplanten. Ik heb niets met sudocreme.

Poeh M had zijn dag niet, hij heeft de hele dag gehuild, weinig geslapen. Vond hem ook erg wit, diaree-achtig en hij is wat verkouden, droog hoestje en een beetje rochel. Nu slaapt hij eindelijk, heb hem een zetpil gegeven. Hij had 37,8, niets spannends maar zeker niet helemaa lekker. Ik kon echt niet meer tegen het huilen, toen begon de oudste ook nog (sympathiejanker,gaat lekker mee doen) zat er echt even doorheen.

Manlief heeft dienst vannacht heb ik bedacht. Morgenvroeg moest hij ook weer weg, bardienst bij de tennisclub, maar heb gezegd dat ik die wel doe. Ben ik er even uit en kan hij de kids doen.

Ik duik mijn bedje in. Slaap lekker!!!

Melis: fijn dat vince nu geen last heeft.

Geplaatst

Ja, ze is vlot met het omdraaien.

Mira, ik was er nog niet op bedacht, dus schrikken is een groot woord, eerder verbaasd, nu al..

Vandaag bij de Fysio geweest voor mijn bekken.

Moet nu een plasdagboek bijhouden en a.s. dinsdag terug, ben benieuwd.

Chrish, Caro, Jullie kindjes groeien goed zeg en wat een mooie gewichten

Fren, leuk he dat de partners daar pas achterkomen, als ze het meemaken.

Melis, afwachten.

Moontje, ik hoop dat je lekker slaapt.

Ik heb 4 pakken new baby 3 en daarna ga ik over op de babydry 3

In de new baby zitten er voor 7.50 in de actie bij het Krui.vat 38 (prijs pst 0.197)

Als ze niet in de aanbieding zijn betaal je 11.49 en dat is voor 38 luiers erg duur ( Prijs per st. 0.302)

en in de Baby dry in in de actie bij E.os € 11.00 (incl. verzilvering Felicitas bon) zitten er 66 stuks (prijs p.st 0.166)

Ik heb vanmiddag 4 pakken gehaald bij de Etos, ik begrijp niet waarom de verpakkingen zo groot zijn, nemen vreselijk veel ruimte in in de kast.

Ik kreeg bij de Etos, nog een Felicitas pakket mee, daar het pakket over de datum was, moest worden uitgegeven voor 21 mei, vandaag is het 25 mei.

Pakket open gemaakt en alleen het pyjamapakje, zou in augustus op datum zijn, dat gaat onze kleine dame niet redden, dus dat heb ik maar weggedaan.

Dus ik heb nog een extra kortingsbon voor de luiers, een fotoboekje, wattenstaafjes en een kortingsbon voor de Miss Etam. (ik vond het wel lief)

Komend weekend, staat nog in het teken van de laatste kraamvisite.

Daarna neemt het leven weer zijn beloop, vandaag verf gehaald om het huis te gaan verven.

Ben wel benieuwd of het gaat lukken, want doorgaan zoals ik vroeger deed zal er even niet meer in zitten.

Zoals je schrijft Fren, alles wordt bepaald door de kleine, ze zit nu op 3.5 uur dus tussen 10.30 - 12.00 uur kan ik klussen en tussen 14.00 - 16.30 kan ik klussen.

Dat is wel twee keer anderhalf uur, maar ik moet 17 ramen schilderen op de begaande grond en 4 deuren, dus hopelijk blijft het even droog.

Geplaatst

Je hoeft toch niet alles alleen te schilderen hoop ik? Vergeet niet je in te smeren!

Om wanhopig van te worden soms he Moontje! Bij mij is het sympathiehuilen ook bekend... Hoop dat je lekker slaapt.

Hier een rustige avond, laatste flessen gehad rond 6 uur dus ga ze zo nog maar wakker maken anders komen ze vannacht, ze hebben pas 3 flessen op namelijk.

Bram was vanmiddag zo warm na de autorit dat ik hem een beetje water heb gegeven, voor het eerst. Hij pakte de speen niet, sabbelde er een beetje aan en toen heb ik 3 keer in de speen geknepen dat er wat in zijn mondje kwam. Hij keek er heel raar bij, wat is dat nou? Maar slikte het uiteraard wel door, in een reflex. Kaat kreeg haar fles nog dus die had vocht genoeg. Geven jullie wel eens water met dit warme weer?

Geplaatst

Hier wordt het in huis erg warm - zelfs 28 graden laatst. Levi heeft dan ook alleen een mouwloze romper aan en alles staat open - deuren, ramen etc.

Buiten alleen een kort broekje er over en verder niet. En zijn nekje voelt dan nog gewoon warm. Lekker blote pootjes ;-)...

Heb wel het idee dat zijn darmen het merken: eerst poepte hij 1x in de week, nu elke dag en vandaag zelfs al 2x, dus voor zijn doen erg vaak!

Nee, ik geef geen water: alles wat je extra geeft schijnt als bijvoeding te gelden omdat het maagje toch vult. Tegen mij zeiden ze dat ik hem evt gewoon extra aan mag leggen, maar met kunstvoeding weet ik niet hoe dat zit...

T.z.t. wil ik gaan kijken of ik zelf een worteltje kan pureren en hem tegelijk ook een heel stukje kan geven waar hij lekker zelf mee kan knoeien. Ben benieuwd wat hij er mee doet als hij dus niet gevoerd wordt. Eens kijken of die Rapley methode wat is. Kleine moeite een stukje groente te koken denk ik nu. En dan alleen potjes als we ergens heen gaan ofzo...

Meezie - goed te horen dat het weer beter gaat met de bv. Sja, ik zou ook niet weten wat je wel verantwoord kan eten zonder dat Maud er last van krijgt...

Ik heb afgelopen periode een voorraadje aan moeten leggen, want morgen gaat Levi van 10:00 tot ergens midden in de nacht naar m'n zus! Dus moeten er in ieder geval 6 voedingen mee... We gaan namelijk een dagje naar pinkpop - heb er erg veel zin in, maar vind het ook wel spannend, want dit is de 1e keer dat iemand anders oppast - het langste dat ik van Levi weg ben geweest is tot nog toe een uurtje max geweest, dus ben benieuwd! Oh ja, haha, dat wordt dus trouwens kolven in de EHBO ruimte daar ;-)...

Geplaatst

Ik geef geen water, ze dronk haar fles om 13.00 uur vandaag niet leeg en als ik dan aan water begin.

Is haar buik gevuld met vocht, fijn maar ik heb liever dat deze gevuld is met melk.

INK, veel plezier op Pinkpop

Ik mag denk ik zelf beginnen, manlief is druk in de weer met het onkruid in de uien.

Nu is hij aan het inkuilen,(winter voorraad voor de koeien) betekend voor de mensen die het niet weten. (gras maaien, wat op een groote kuil wordt gereden en daarna plastic eroverheen met banden en grond) Hij rijdt op de shovel, hij zorgt ervoor dat het gras goed verdeelt word en goed wordt aangeden zodat er geen broei (brand in de kuil/bederf) onstaat.

Als ik mijn schoonvader aankijk komt hij sneller helpen dan mijn man, maar deze wil ook de overstekken van zijn huis nog verfen, dus ik begin maar vast, de zomer is hopelijk nog lang.

Even een tip, deze site kwam ik tegen.

Hierop staan alle aanbiedingen, ik heb hem bij mijn favorieten gezet.

http://www.luiervergelijker.nl/luier-aanbiedingen

Geplaatst

Meiden ik heb het over een paar slokjes hoor, geen hele fles water! Snap dat dat niet handig is. Ze krijgen op zich genoeg vocht binnen met 4 flessen op een dag maar we hadden in de auto gezeten en hij voelde heel warm en maakte smakgeluidjes, maar hij had voor de autorit zijn fles al gehad en zijn zus was aan de beurt, vandaar.

Net wakker gemaakt, lijkt zo zielig als ze zo lekker slapen, maar allebei de fles helemaal leeg dus hadden ze best zin in. Weer terug gelegd en meteen weer in slaap, heerlijk! Waarom doen ze dat niet altijd zo :-)?

Nu kan ik eindelijk zelf naar bed, hopelijk niet te plakkerig vannacht. Welterusten!

Geplaatst

Hier weer een gewone werkdag, zo maar eens mijn meisie wakker maken voor eten.

Vanmorgen had ze heerlijk tijdens de voeding bij ons in bed liggen poepen en natuurlijk kwam het er aan de zijkanten uit en kwam ik daar pas veel te laat achter. Lekker hoor dat warme weer alleen jammer dat ze dan geen broekje aan heeft, alle ellende in mijn bed.

Nou geniet allemaal van het mooie weer!! En graag een beetje extra voor mij :((

Geplaatst

Haha sorry Meezie maar moet toch een beetje lachen. Dat soort ongelukjes hebben we allemaal wel eens denk ik...

Hier werden ze om kwart over 7 wakker, helaas had de kat me al om 6 uur wakker gemaakt omdat ie naar buiten wilde. Heb je doorslapende kinderen... Daarna ben ik weer naar bed gegeaan en nog een tijd geslapen, heerlijk!

Ga zo naar de Baby dump: allebei de wipstoelen die we hebben sluiten niet goed, dwz dat ze niet blijven zitten als die klepjes dicht zijn en Kaat is al een paar keer met haar hoofdje naar beneden 'geknald'. Ben benieuwd wat ze zeggen... Ik wil eigenlijk maar 1 nieuwe want ik heb de oude nog van de oudste en die is eigenlijk prima, ga dus proberen een tegoedbon te krijgen...

En daarna boodschappen doen voor 3 dagen, zie ik niet echt naar uit... We hebben afgelopen zomer de bbq weg gegooid, was helemaal doorgeroest, dus moeten een nieuwe. Mijn vriend wil zo'n tafelmodel maar dat lijkt mij helemaal niet handig, zijn we nog niet uit... Dus bbqen zit er nog niet in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden