Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren, hier hebben ze ook wel eens een dagje dat er iets minder gedronken wordt. Zolang ze verder vrolijk zijn, en er goede plas- en poepluiers zijn, maak ik me niet al teveel zorgen.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vervelend Melis maar nu weet je het tenminste zeker. Bovendien kunnen ze er overheen groeien toch?

Fren ze drinken hier normaal: 4 flessen 200 cc bijna helemaal op. De laatste fles geven we nog Forte omdat we die nog opmaken maar we hebben gemerkt dat het geen verschil maakt. Valt me wel op dat de luiers de laatste dagen minder vol zijn maar dat zal door de warmte komen denk ik, dat ze meer vocht verbruiken?

Doe jij nog een lakentje met de slaapzak? Wij doen alleen de slaapzak, dik of dun, altijd. Had bij de oudste al discussie met zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder dat dat niet kon er moest nog een deken of laken overheen... Nooit gedaan, die schoppen ze namelijk toch van zich af, bovendien gaan ze daar met de armpjes bovenuit liggen dus als het koud is kun je beter een slaapzak met mouwen nemen. Ik ga nu die discussie ook niet meer aan (allebei begonnen ze er weer over) zei dat we dat 8 jaar geleden hadden afgerond... we worden het toch niet eens en jammer voor hun maar ik ben de moeder.

Geplaatst

Melsi, wat sneu dat Vince KA heeft, maar je "wist"dit al en je kan e met voeding rekening mee houden, hij voelt zich in ieder geval beter.

Ilona ook pas vanaf bijna 3 jaar onder een deken, tot die tijd alleen maar trappelzak ook zonder deketje erover, inderdaad swinters met een zak met armen is warm genoeg

Geplaatst

We hadden idd het vermoeden al dus het kwam niet als een enorme verrassing. Ik ben iig blij dat ik eindelijk serieus genomen ben, want ik riep weken geleden al dat dit het was, maar niemand geloofde me.

Meeste kindjes groeien er met een jaar overheen, in november hebben we nogmaals een test om te zien of dit het geval is.

Ze wilden dat we overstapten op Nutrilon Pepti, maar ik heb aangegeven op de Neocate te willen blijven omdat Vince het hier prima op doet. Nadeel van Pepti is dat hier een minimale hoeveelheid koemelk inzit en hij daar dus op zou kunnen reageren.

Medusa, werken vind ik maar niks.. Ik kom om 8.30 uur en ga weer om 17.00 uur en verder boeit het me weinig. Ach ja, misschien is het nog een kwestie van wennen, we zullen zien.

Fren, ook hier wordt weleens minder gedronken, maar Vince slaapt er niet minder door. Wij doen als avondfles 210/7 met 2 scheppen Nutriton en 2 scheppen rijstebloem en daar slaapt hij 10-12 uur op. Prima te doen, zeker als je weer moet werken ;-)

Geplaatst

Net teru van de kinderrarts. Niks te zien in fiene haar ogen, dus een suffe cb arts.

KA zei dat minder drinken gevolg kan zijn van de diarree, ze heeft heeft toch even een tik gehad, hoefde me geen zorgen te maken. Ook even gewogen en gemeten: 64 cm al (had al het vermoeden dat ze erg gegroeid was) en 6230 cm. Drie weken geleden bij cb 5700 en 61 cm, dus ondanks de diarree goed geroeid.

Ik laat fiene voorlopig maar in de gewatteerde slaapzak liggen die ik al heb. Inderdaad zonder dekentje. Met de piep legden we haar wel ondr een deken of laken, maar de laatste weken heeft ze haar benen ontdekt en die vliegen vaker door de lucht dan dat ze op het matras liggen ;-)

Geplaatst

Oma, melis, fijn dat je je vermoedens bevestigd hebt gekregen. Ik zo ook niet meer van voedingwisselen als v het nu goed doet!

Fiene slaapt altijd zo'n 12-13 uur aan een stuk snachts, dus ga de laatste fles nog niet aanpassen. Zit wel te twijfelen of ik haar al een groente prakje zal geven, maar met vin afgesproken dat we dat eerst ff checken de volgende x bij het cb. Da is ze precies 4 maanden namelijk.

En fiene snapt hè principe van pakken! Ze heeft de hele dag haar rammelaar annex bijtring vast en onderwerpt die aan een egrondige inspectie. Erg leuk om te zien!

Geplaatst

Jeetje wat een vette fles krijgt Vince 's avonds! 2 Nutriton en 2 rijstebloem? Ik was van plan met 4 maanden te beginnen met 1 schep rijstebloem maar dan hoeft de Nutriton toch niet meer odat ie al verdikt?

Jee wat is Fiene lang! 64 cm! Welke maat draag ze nu, gaat alweer naar 68 dan?

Bram pakt ook speeltjes sinds een paar dagen, maar meer eventjes, Kaat nog niet echt, meer per ongeluk.

Oh, eten! Tot later!

Geplaatst

Denk dat ze eerder 63 cm is hoor, de Co.-assistent moet nog oefenen op het meten...

Maar ze is inderdaad lang, was mij ook al opgevallen. Ze zi nog in 62, maar heb toevallig vanmiddag twee tshirts bij zeeman mt68 gekocht. Vooral haar boven lichaam is namelijk erg lang.

Geplaatst

Fren: wordt vast een lange dame! M was vorige week ook al 63 cm, ze hebben op het cb "voorspeld" dat hij 197,5 cm wordt en dochterlief 184 cm. Twee lange kids dus. Voor M heb ik ook al maat 68 en van sommige merken heeft hij die allang aan want die vallen klein. Ik ben nog niet begonnen aan de rijstebloem maar als hij over een week of twee nog steeds in de nacht komt gaat er rijstebloem bij!

Geplaatst

Levi was 2 weken geleden ook 64cm, maar wel 1 kg zwaarder (7,2kg!). Hij heeft al een tijdje mt68 aan en nu ook mt74...

Ben wel benieuwd - bij ons hebben ze nog niet gezegd wat ze denken hoe lang hij gaat worden...

Hier ook nog geen rijstebloem. Hij komt de laatste week nog maar 1x 's nachts en dat is voor zijn doen echt super, dus dat vind ik absoluut niet erg! Ben allang blij dat ik het eerste rukje bijna 5 uur kan slapen ipv 3 uur! Verder nog geen idee wanneer ik met hapjes wil beginnen. Ik wil eerst aankijken wanneer hij iets gericht kan gaan grijpen, want ik wil graag stukjes gaar eten aan gaan bieden (met ook af en toe wel gepureerde hapjes er bij zodat hij wel zeker wat binnen krijgt), maar nu gaat het grijpen nog niet altijd even gecoördineerd ;-P... Nou ja, het grijpen wel, maar het vasthouden is een ander verhaal hihi...

Melis - dus dan blijft die voeding nu vergoed worden door de verzekering? Fijn dat je vermoeden bevestigd is en je nu idd serieus genomen wordt!

En Fren - bij jou fijn dat er niets te zien was in haar oogje!

Ik doe trouwens wel een dun lakentje over zijn beentjes ondanks dat hij in een dunne zomerzak ligt. Die doe ik namelijk heel strak over zijn benen en dan instoppen, anders vliegen z'n benen de hele tijd omhoog en houdt hij zichzelf daar weer wat makkelijker mee wakker...

Geplaatst

Jeetje wat een grote kindjes allemaal, ik geloof dat maud samen met yente nog een van de kleinste is.

Melis, fijn dat er nu officieel duidelijkheid is maakte ze er geen probleem van dat je deze voeding door wilde geven.

Ink wat fijn dat hij nu langer slaapt s nachts, daar knap je van op he.

Fren suffe artsen zeg, maar goed beter 10 keer voor niks heen als 1 keer niet doen terwijl het dan wel wat is.

Hier slaapt Maud af en toe in een slaapzak, ik doe er ook nog een lakentje overheen, maar meestal slaapt ze nog onder haar dekentje met een lakentje.

Maandag voor het eerst een fles poederme gegeven om te kijken hoe ze reageerd. Ze krijgt nu de voeding tussen 19.00/20.00 poedervoeding. Dit omdat ze dan vier avonden in de week bij mijn schoonouders is. Vaak moest ik dan na het werk nog kolven en dan kort erna komt maud alweer. Ze drinkt de laatste tijd uit twee borsten dus het was bijna niet meer op te brengen. Ze reageerd gelukkig goed op de voeding en het geeft mij een stukje rust. Hihi zat wel bijna te huilen bij die eerste fles poedervoeding. Hihi voelde een beetje als falen terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Nu kan ik veel ontspannener de anfere voedingen gevenen daar is ook wat voor te zeggen.

Geplaatst

Wat een braaf meisje dat ze nog onder een lakentje en dekentje blijft liggen... Kaat schopte het met 7 weken al van zich af en Bram hetzelfde een week later, had dus geen keus. Maar vind het ook wel een stuk handiger dan steeds bedje opmaken...

Joh zo moet je niet denken he, dat je faalt, gelukkig zeg je het zelf ook al. Je hebt haar al hartstikke lang alleen bv gegeven toch? Is ook in haar belang dat jij het allemaal trekt he...

Nou ik ga mijn bed eens opzoeken, vandaag zijn ze veel wakker geweest, vermoeiende dag!

Ik zat de film Knocked Up te kijken met een zwangere Katherine Heigl en ik dacht wel steeds bij elke echo: jeetje, dat lijkt alweer zo lang geleden, vreselijk hoe snel het allemaal gaat! Er kwam zelfs even de oude vraag bij me op die ik ook had na de oudste: heb ik wel genoeg genoten van mijn zwangerschap? Heb veel echo's gehad maar die waren met name medisch, dus altijd kort en zakelijk bijna. Maakte de grap naar mijn vriend om nog een keer zwanger te worden, hij zegt regelmatig: dit zijn echt de laatste babies die je gekregen hebt! Ik zou het ook echt niet meer willen maar het is zo bijzonder... Pfff werd er een beetje sentimenteel van.

Welterusten!

Geplaatst

vandaag naar cb geweest, jarno is 62 cm en 6035 gr! voorlopig de laatste prikken gehad! Had wel weer verhoging dus voor de nacht een zetpil opgestoken. Jarno krijgt nog volledig bv en komt nu 6 keer waarvan de laatste 2 wat korter op elkaar zodat hij tussen 21.00 en 22.00 aan de nacht kan beginnen, hij komt daarna nu de laatste dagen tussen 5 en 6 en slaapt daarna nog dik 3,5 uur dus wij komen hier tegenwoordig ook goed aan onze uren slaap!

dinsdag gaan we kennismaken met de gastouder, ben benieuwd!. ink, als je volledig bv geeft kun je vanaf 6 mnd met rapley beginnen, voor die tijd zou bv nog voldoende voedingsstoffen bevatten! sorry voor de rare zinnen maar zit op de tablet en dat typt lastig! jarno ligt in de puckababy mini, in zijn rmper met

Geplaatst

in zijn romper met een dekentje en tijdens de warme dagen in zijn luier, zonder deken slaapt hij niet, net als zijn moeder wil hij wat op zich voelen denk ik!

niemand naar de kledingparty van benbri?

Geplaatst

Hihi Meezie, ik zit ook altijd te kijken en verbaas me over hoe groot en zwaar de andere kindjes hier al zijn. Yente is als een van de eersten geboren, maar steeds een stuk kleiner en lichter!

Ach, cb is tevreden dus wij ook!

Ik heb trouwens het idee dat Yente onderin een eerste tandje begint te krijgen. Er zit duidelijk een wit vlekje op het tandvlees. Geen idee hoe lang het nog duurt voordat dat tandje ook daadwerkelijk doorkomt natuurlijk. Voor hetzelfde geld duurt dat nog best lang. Maar ik vind het zo vroeg! Dan is het hele baby-achtige er straks gelijk een beetje vanaf.

Aankomend weekend zijn we van plan te gaan beginnen met de eerste hapjes (Yente is dan 4 maanden). Ben benieuwd!

Yente krijgt nu nog 5 flessen, maar willen terug gaan naar 4 flessen. Zodat de laatste fles rond 20.00 uur is. Nu moeten we haar 's avonds steeds wakker maken voor de laatste fles (rond 22.00uur). Vind dat zo zielig. Hopelijk slaapt ze de nacht dan nog wel gewoon door als de laatste fles 2 uur eerder wordt. We gaan dus ook maar rijstebloem toevoegen, dan is ze misschien iets meer gevuld.

Geplaatst

Melsi, k kan me voorstellen dat je werk je nu ( ff ) niet meer boeit, komt vast wel weer.

Ik zou ook niet van voeding veranderen nee als Vince het hier goed op doet.

Rolf is 57 cm en 5.7 kilo maar als 1 van de laatste geboren

Vannacht heeft hij door geslapen, heerlijk tot 7.30 geslapen, hopelijk blijft meneer dat doen

Geplaatst

Oh dat is fijn Medusa, heerlijk is dat he!

Hier waren ze er weer tegen achten, ook mooi, vanaf half 9 gisteravond... En nog zonder rijstebloem. Moet alleen kiezen omdat ze tegenwoordig steeds vaker tegelijkertijd komen. Gister eerst Kaat, dus vanmorgen eerst Bram gedaan. Kijk meestal wie nog een beetje slaperig is, je moet wat...

Ik wilde toevallig net vragen wie weet hoe het met benbri gaat? Kledingparty??

Geplaatst

Melis, zat je toch goed met je gevoel. Groot gelijk dat je het bij de neocate houdt en niet overstapt op de pepti. Als hij het zo goed doet op de neocate waarom zou je dan overstappen? Ik kan me voortellen dat het werk je nog weinig boeit. Misschien komt het wel weer als je er eenmaal weer inzit.

Het is ook de gedachte, tenminste bij mij, je doet er zo lang over om een kindje te mogen krijgen (lees jaren) en dan moet je hem of haar na 3 maanden alweer uit handen geven, moeilijk hoor!

Fren mooi dat alles goed was met Fiene d'r oogje.

Caro dat gevoel heb ik ook, heb ik wel genoeg genoten van mijn zwangerschap? Het gaat zo vlug voorbij, 9 maanden lijken lang maar het vliegt voorbij.

Je gevoel is logisch hoor, je bent gezegend met drie prachtige kinderen en je weet dat je nooit meer zwanger zult zijn, dat idee is best gek.

Meezie, het is ook knap lastig om in de avond nog te kolven en dan later Maud nog wat te geven. Zoveel melk heb je dan gewoon niet. Alles wat je aan bv kan geven is mooi meegenomen toch? Ik was ook van plan om wat extra te kolven voor als ik weer aan het werk moet. Joël komt per dag ongeveer nog 7 keer voor een voeding dus heb helemaal geen gelegenheid om wat extra te kolven. Gelukkig staan er nog 4 voedingen in de vriezer die ik in het begin had opgespaard en kan ik op mijn werk kolven.

Ik kon vanmorgen uitslapen, Joël sliep tot 8 uur! Wat een luxe. Uurtje spelen en nu ligt ie alweer te slapen.

Geplaatst

Eef dat is inderdaad snel!! Toch vind ik het ook wel heel schattig die eerste 4 tandjes, zo'nklein konijntje.

Caro wat slapen ze lang bij jou. Ik moet maud echt om half 12 nog een voeding geven anders komt ze ergens midden in de nacht. Nu scheeld het dat wij altijd rond 12 uur naar bed gaan en zo slaapt zij door tot 9 uur.

Ansje, ik heb ook nog voedingen in de vriezer liggen. Die komen alleen van mijn verlof tijd. Toen gebruikte ik nog melkproducten waar Maud erg op reageerd, exceem en maagzuur. Die zijn dus onbruikbaar, dat is wel jammer. Helaas lukt het bij mij niet om tijdens de avond als zij een voeding bij mij schoonouders krijgt te kolven, dan is het bij ons juist spitsuur en kan ik er niet even 30 minuten tussenuit. Maar ik heb er nu wel vrede mee. Ze krijgt eten en ik heb die druk er niet meer op zitten.

Hier vanmorgeb weer wezen zwemmen, er was een invaller voor het vrouwtje wat het normaal doet, die is op vakantie. Helaas was deze nog al druk en deed ze de verschillende activiteiten in een sneltreinvaart. Voor de grotere kindeen geen probleen, maar voor de hele kleine baby's bijna niet te doen. Volgende twee weken maar op woensdag dan voor een omtspannen babyzwemles.

Caro, hoe is het met de ringen??

Geplaatst

De ringen zijn nog iets te hoog gegrepen...dwz dat ze ze nog niet echt grijpen... Ze liggen in de box en ze friemelen er wat mee, soms met hun voetjes, maakt natuurlijk geluid, maar ik denk dat het nog een paar weken duurt voordat ze er echt iets mee kunnen. De oudste vindt ze al wel leuk trouwens...:-)

Geplaatst

Melis, je vermoeden over de koemelkallergie is bevestigd. Ik zou niet overstappen op een andere voeding. Kan Vince wel over deze koemelkallergie heengroeien? Lijkt me zo lastig in zijn verdere leven als hij daar last van blijft houden. En wat betreft dat werken, ik kan mij voorstellen dat het je (nu) niet boeit.

Fren, blij om te lezen dat met het oogje van Fiene niets mis is.

Lisanne en Jasper hebben tot 07:00 uur doorgeslapen met een laatste voeding om 19.30 uur. Ik doe er verder niets in. Bij Lisanne gebruikte ik nutriton vanwege het spugen. Maar daar ben ik mee gestopt, want het hielp niet echt. De laatste dagen spuugt ze steeds minder.

Mijn man is gisteren nog naar de Prenatal geweest om eens te gaan informeren naar kinderstoelen (voor het eten). De Prenatal gaf aan dat kinderen pas vanaf 9 maanden in een kinderstoel hoeven te zitten. Mij leek het juist handig om met 6 maanden al kinderstoelen in huis te hebben, want ik wil dan met fruithapjes gaan beginnen.

Geplaatst

Chris - ze kunnen dan toch evt in een wipstoeltje of de maxi cosi? Ik wil zo graag gaan fietsen met hem, maar daar geldt volgens mij hetzelfde voor als bij de kinderstoelen, namelijk dat ze eerst goed zelfstandig moeten kunnen zitten.

Vanmorgen voor het eerst naar guppyzwemmen geweest. Ik vond het moeilijk timen met Levi. Ik moest hem om 8:15 er voor wakker maken, snel aan de borst gelegd, maar ja, toen at hij niet zo veel natuurlijk omdat hij nog slaperig was. En vervolgens tijdens het zwemmen jengelen dat hij moe was, dus timing was niet echt goed uitgekomen. Meezie - hoe doe jij dat dan? Want ik heb hier nog geen vast ritme of iets met hem, dus blijft lastig plannen met zoiets vind ik... Overigens vond hij het niet vervelend ofzo hoor, maar jammerde een beetje moetjes. Ben er toen maar na 15 minuutjes weer uit gegaan, want vond het anders zo zielig voor hem... Daarna als een blok in slaap gevallen - nu nog aan het slapen!

Gelijk heb je trouwens hoor Meezie, met die ene voeding! Is soms lastig timen met kolven ja heb ik ook al gemerkt op het werk. Als ik net een overleg / vergadering heb ofzo, ga ik niet op vaste tijden kolven, maar schuif ik toch wat en dan kan ik inderdaad wel verkeerd thuis uitkomen. Maar heb gemerkt dat als ik er 1 uur tussen heb (tussen kolven en weer voeden), dat ik dan toch genoeg heb voor Levi, dus dat vind ik wel fijn om te weten...

Geplaatst

Ink kijk alstjeblieft uit met fietsen! Wacht daar echt mee want niet om je bang te maken maar ik heb een verhaal gehoord dat het niet goed afliep omdat het hoofdje/nekje nog niet stevig genoeg was. In de kinderstoel zitten ze stil en kun je ingrijpen maar als je fietst niet, dus echt zeker weten dat hij stevig genoeg is!

Chris ik zou niet luisteren naar Prenatal, als jij het nou handig vindt om ze in een stoel te zetten met 6 maanden dan doe je dat toch? Kan het me niet herinneren bij de oudste maar ik had wel zo'n zitverkleiner er in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden