Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Huh, das raar Caro! Hij staat echt op de juiste datum!

Nee, ochtend en avondfles (en dus pap) met opvolgmelk. Qua toetjes een aardbeiending van Nestlé en gewone joghurt geprobeerd, maar ze kijkt me dan aan alsof ik haar het meest vieze eten ooit geeft. Krijg er ook echt geen hap in. Ze krijgt dus nu 2x fruit. Lijkt me prima.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja waarom niet, te veel fruit kan niet lijkt me. Je kan misschien een keer vla proberen, ook in het kader van bij-eten nog, of is ze weer helemaal goed op gewicht?

Hier is de middagfles komen te vervallen, behalve als er lang zit tussen boterham en slapen, dan gooi ik er nog een 150 fles in...

Geplaatst

Ze is op gewicht hoor. Geen dikkert, maar prima.

En zo lang F nog niks anders drinkt, laat ik de middagfles niet vallen. Die van jou drinken sap (wat voor?), F laat zich niet foppen, limo en water laat de zo weer uit haar mond lopen.

Heb overigens nu wel de rietjesbrker van nuby gekocht, ze vindt m erg leuk, maar meer dan kauwen op het rietje doet ze niet. Spookje ;-)

Geplaatst

Maar had je die tuitbeker van Nuby al geprobeerd? Is gewoon een soort speen. Oh ja ik had hier een foto geplaatst. Rietje kunnen ze hier ook nog niet hoor.

Nee dat snap ik dat je de middagfles niet laat vervallen. Is hier ook meer een tijdding dan iets bewusts, kan 'm er bijna niet tussen proppen als ze op tijd gaan slapen.

Ze drinken diksap, maar die was nu toevallig op dus al 2 dagen roosvicee bosvruchten.

Geplaatst

Het is een tuit maar hij is zo zacht als een speen dus de overgang is niet zo groot en hij is antilek! Topding! Ik had een foto geplaatst hier, moet ik die nog effe opzoeken? Volgens mij is een rietje weer een stap verder.

Geplaatst

Caro ze slapen van 's avonds 18:00 tot 's ochtends 06:00 en dan krijgen ze een flesje van ongeveer 150cc S drinkt die leeg maar G niet die drinkt maar 70cc ofzo en dan gaan ze weer terug op bed en dan slapen ze meestal tot 08:00/08:30. Dan eruit en kruigen ze een pot fruit of vanillevla. Meestal slaapt S dan nog wel een keertje een half uurtje ergens in de ochtend en G heeeeel soms. Dan tussen de middag een bord pap of S een broodje (G stikt er bijna in in dat brood) en dan al ik smiddags ga wandelen willen ze nog wel eens een half uurtje de oogjes dicht doen maar verder wordt er niet geslapen overdag...weinig he?

Ik geef nu sinds een een week opvolgmolk en dat wil er prima in, de pap maakt mijn moeder met gewone melk en ook dat lusten ze.

Ben ook overgestapt naar 12+ potten die zijn een stuk groter en het gaal allemaal op, ieder 1 pot voor G zet ik er dan de staafmixer op want die gaat echt over haar nek van grote stukken. Een toetje geef ik niet want ze krijgen net voor het slapen gaan nog een fles. S maak geef ik om 22:00 nog een fles anders wordt ze 's nachts wakker, de hongerlap!!

Hier maak ik 's ochtends een fles rrosvicee klaar (300cc) en dat is 's avonds wel vaak op, daar drinken ze samen de gehele dag door van. S drinkt nog wel vaak uit een pakje van capri sun..die vindt ze heerlijk en drinkt zo een pakje leeg, het rietje vind ze ook erg spannend haha.

Fren ik hoop idd dat ze nog wel gaat kruipen maar ik heb mijn twijfels. Fiene die tijgerde tenminste..dat doet G ook niet..nou ja morgen komt de fysio weer..we zullen zien.

Zo ik ga zo nog even naar de sportschool..maar heb eigenlijk geen zin..oeps

Geplaatst

Stiertje, misschien gaat ze kont hoppen, op mijn oude werk hadden we een aantal kids die niet op een buik wilde en wel goed konden zitten. Ze gingen dan al zittend vooruit. Het is een beetje een raar gezicht maar ze kwamen overal. Vaak schijven ze hun voetjes naar voren en buigen dan de knieen terwijl ze een beetje hoppen met hun kond.

De fisio zal het kruipen wel stimuleren, maar ze leren uiteindelijke allemaal lopen of het nou kruipers zijn of konthoppers

Geplaatst

Hier gebruik ik de tuitbeker van de HEMA. Yente snapte geen enkele tuitbeker, maar die van de Hema heeft dus ook een zachte siliconentuit. En dat lijkt inderdaad net op een speen. Dat lukt nu aardig.antiknoeibeker-33590912-big.jpg

Geplaatst

Wij gebruiken de tuitbeker van de Hema. Yente snapte geen enkele tuitbeker, maar deze heeft ook zo'n zachte siliconen tuit en het lukt nu heel aardig.

Ik zal ook even een foto plaatsen

antiknoeibeker-33590912-big.jpg

Geplaatst

Goedemorgen!!

Hier een goede nacht. Om 12 uur voor het laatst eruit geweest, toen was S. helemaal overstuur. In de avond 1x bij L. geweest andere keren werd ze zelf weer stil. Om half 7 hoorde we L alweer, maar lekker kunnen rekken tot kwart voor 8! Hier lekker sneeuw nu, al aardig wat gevallen.... ben benieuwd wat de dag ons brengt!!

Ze slapen inderdaad wel weinig stiertje. Dan is het wel lekker wanneer ze er om 18.00 ook weer in liggen, heb je wel een lekkere avond voor jezelf!

Hier ook dol op toetje!! Als ze de schaaltjes zien zitten ze al te stijgeren in de stoel. Vaak krijgen ze gewoon yoghurt met een beetje vla. Met de pot mee eten doen ze ook, vooral S.ven. L.ara wil geen pasta en rijst eten wat ik maak, spuugt ze zo uit. Terwijl ze wel de pasta uit potjes eet..... heel vreemd.. Sven die eet echt alles wat we hem voorzetten, is echt onvoorstelbaar! Maar wel lekker makkelijk :-)

Geplaatst

Mooie beker Eef!

V.ince drinkt uit een normale beker en/of met een rietje, onderweg of als we ergens zijn drinkt hij zelf uit een pakje.

Wie is het nu als eerste jarig?

Geplaatst

De tijd vliegt zeg, niet normaal..

Kan me het berichtje van Fren en Caro, dat ze bevallen waren, nog herinneren als de dag van gisteren. En nu zijn onze kindjes alweer (bijna) 1 jaar!

Geplaatst

We komen net terug van kraamvisite bij vrienden, meiske van een week oud. Jee, wat klein!! Fiene vond het maar wat interessant, kroop telkens naar het babietje terug.

Ga zo maar eens op zoek naar een beker, en een pot uierzalf, want echt fiene haar billen zijn helemaal aan flarden. Zo zielig!

en ja, wat vliegt de tijd hè, donderdag al weer een jaar, niet normaal gewoon!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden