Ga naar inhoud

iemand tp gehad in eigen cyclus zonder hormonen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai meiden,Cryo teruggeplaatst. Ik ga t nu proberen los te laten, er niet teveel op te focussen ;-)Cryo was al ver doorgedeeld. Spannend!

• Reacties 416
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goed nieuws dotje. En nu positieve gedachten naar binnen laten :) Wanneer mag je testen?

Geplaatst

Ha meiden,

Weer even een berichtje van mijn kant.

Guusje, Marieke en Dotje, jullie zitten weer in de meest spannende weken. Zet 'm op, lekker broeien en hopelijk een mooi resultaat. Ik ben voor jullie aan het duimen!

Nikki, veel succes vanaf volgende week weer.

Hier aan het aftellen naar maandag voor de tp. Dinsdag de Ovitrelle spuit gezet en vanaf morgen moet ik aan de Utrogestan (bah!). We hebben nog 5 eskimootjes in de vriezer, duimen dat er maandag een absolute topper bij zit.

Meiden, succes met aftellen, hopelijk hoeven jullie je niet aan te melden op de bank in April.

Fijn weekend!

Geplaatst

Star, jij maandag je TP als alles goed gaat (gaan we uiteraard wel van uit) Heel veel succes maandag toi toi toi

Geplaatst

@Guusje, ik mag vrijdag 6-4 bloedprikken.

@Star, hopelijk een goede terugplaatsing maandag!

Marieke, Guusje en Star, gekruiste%20vingers%203.gif XXXX

Geplaatst

@Dotje en Guusje, dank jullie wel, ik laat maandag weten hoe het is gegaan. Nu eerst duimen voor een mooie ontdooiing!

Jullie lekker een beetje van het weer genieten en blijven broeien! en jij natuurlijk ook Mariek!

Fijn weekend!

Geplaatst

Star heel veel suc6 maandag!! Nog ff en je kan naast ons zitten!

Goed nieuws voor jou Dotje!! Nu genieten van het mooie weertje en alles goed warm houden :-)

Guusje hoe gaat het met jou?

Ik ben net terug van een lekker weekend Antwerpen! Verrassing van me mannetje met als hoogtepunt het concert van Anouk..wauw te gek zeg!! Lekker

gedachten op 0 gezet en hopelijk kon onze kleine spruit de muziek ook waarderen en blijft hij/zij lekker plakken......hoop het zo!

Fijne avond meiden!

x

Geplaatst

Wauw Marieke, dat noem ik nog eens een leuke verrassing. Je had er ook nog eens super weer bij, heerlijk!

Dank je wel en ik ga hopelijk vanaf morgen naast jullie op de bank zitten!

Fijne avond allemaal!

Geplaatst
En Star hoe is het gegaan vandaag?
Hi Marieke, tp is snel en goed verlopen, heb een 10cellige topper aan boord! Nu afwachten, duimen en hopen dat hij blijft plakken! Hoest met jou??
Geplaatst

Goed om te horen!!! :-) 3 keer is scheepsrecht toch....Zal voor je duimen!

Met mij gaat het (nog) goed...af en toe krampen/steken......hoop maar dat het geen slecht voorteken is....killing deze dagen hoor!

Guusje en Dotje hoe gaat het met jullie?

x

Geplaatst

Hey meiden,

Ik heb vanmorgen al een test gedaan (WD8) maar deze was negatief. Donderdag is mijn officiele test dag. Ik heb ook het gevoel dat het niet raak is, dus ga er van uit dat het donderdag ook negatief zal zijn. Mijn hoop voor deze keer is zo goed als weg.

Donderdag maar toch afwachten...

Star, jij een mooie topper aan boord :) Goed broeden en lief zijn voor je toppertje! ;) wanneer mag je testen?

Marieke, voor jou gaat het ook opschieten. Alles wat je voelt zegt niets he? Kan van alles zijn!

Geplaatst

Hi Guusje,

Dat klinkt niet best. Toch blijven hopen, dag 8 is nog wel erg vroeg... Vaak voel je het zelf wel aankomen of het goed of fout is, maar toch lees je elke keer weer wondertjes, dus ik blijf voor je duimen!

Marieke, het gaat opschieten nu!! Ahhh, wat zijn ze killing hè, de wachtweken, maar je bent er bijna doorheen. Hopelijk is het wachten niet voor niks geweest...:toppie:

Ik mag zelf pas 7 april testen, vandaag pas dag 1, dus dat duurt nog even...;-) Wel al de hele dag door periodes met krampjes, weet niet wat dat nu weer moet voorstellen, maar ik ben nooit zo van de krampjes. Heb ik eigenlijk elke keer als mijn eisprong is geweest en vind het nu nog wel erg vroeg. Ik dacht, de 1e week ga ik wel weer redelijk relax doorkomen... Nou ja, er zit niks anders op dan blijven zitten op de bank, en wachten...

Weltrusten allemaal en broedse verder....

xx

Geplaatst

Guusje, balen!!! Hoop natuurlijk op n wondertje!

Ik heb er zelf ook een hard hoofd in, maar ik ben nu eenmaal een pessimist pur sang en ken m n (onder)lijf (!) inmiddels door en door, zucht! Maargoed tot geen bloed, blijven hopen!

Marieke, jij gaat oke dus! Star83, lekker broeden!! Toi Toi Toi X

Geplaatst

Dotje, ik herken je gevoel wel. Ik ben ook altijd geneigd om gelijk aan het negatieve te denken. Maar toch lees je zo vaak dat je lichaam je toch ook zo voor de gek kan houden. Ik hoop dat wij het allemaal ook mogen gaan ervaren en we ons lichaam toch niet zo goed kennen als we dachten.... Geef de moed nog niet op!

Guusje, morgen de dag van de waarheid. Heel veel succes meid, ik ga echt duimen dat de test van gister zo niet klopte!! Als ik je handtekening zo lees wat je allemaal al hebt mee moeten maken, dan gun ik het je echt zo... Denk aan je morgen...

Marieke, nog steeds alles goed?

Hier vandaag weer veel krampen. Denk toch ook dat het door die rot bollen komt...

xx

Geplaatst

Hey meiden,

Morgen testen, maar ben nog steeds niet positief, Ik ga morgen eerst zelf weer een test doen, dan naar het zkh om bloed te prikken. S'middags krijg ik telefonisch de uitslag.

Star, die bollen .... grrrrrr wat je voelt kan idd door de bollen komen. Zo lastig dat je niet weet of het "echt' is of niet.

Marieke, hoe is het met jou? Wat zegt je gevoel?

Dotje, positief blijven hoor! (moet je mij horen)

Geplaatst

Star, het zijn inderdaad heftige tijden geweest, vooral afgelopen jaar. 4x narcose waarvan 2 toch wel pittige operaties. Alles bij elkaar zegt me dat het klaar moet zijn. Mocht deze poging niet lukken dan hebben we nog 2 cryo's. Dat zal dan echt de aller laatste kans zijn. Maar raar genoeg ben ik zo toe aan duidelijkheid, met of zonder. Alles draait om zkh bezoeken, voor de kinderwens of ik moet weer eens naar de gyn omdat ik weer eens een cyste heb. Nu zit er weer een 3cm grote cyste in mijn eierstok, maar heb er nu geen last meer van gelukkig. Maar dit is voor mij een teken dat ik geen 3e poging meer moet doen. Mijn lijf is er klaar mee. Hoe verdrietig het ook is.

Geplaatst

Hey meiden,

Mijn voorgevoel klopte, test in het zkh is negatief. Ik ben enorm verdrieting, en boos. Waarom?

We hebben nu nog 1 kans, en die willen we in mei gaan gbruiken, maar nu eerst weer bijkomen van dit alles.

Meiden, toi toi toi voor jullie.

Geplaatst

Guusje, wat ontzettend jammer en verdrietig! Ik voel met je mee, en vind het telkens weer oneerlijk dat het niet lukt, na alle moeite die we doorstaan hebben! Moet toch een keer ergens toe leiden niet?

Hoop echt dat je in mei een positieve test in handen krijgt!! Het is je gegund meid!

Geplaatst

Oh nee Guusje, wat lees ik nu??? Ik had nog zo gehoopt dat je misschien te vroeg was met testen en er een wonder zou gebeuren... Wat verschrikkelijk vind ik dit voor je, had het je zo gegund! Je mag nu ook even heel boos en verdrietig zijn, want alles is nu gewoon heel oneerlijk. Gooi het er even goed uit! Heb je nu wel een maandje om bij te komen, of moet je weer naar het ziekenhuis voor de cyste die er nog zit?

Hou je taai meid en denk even goed aan jezelf... En als je even je verdriet kwijt wil of gewoon wil zeuren, wij zijn er hoor!:hugs2:

Geplaatst

Oh Guusje, wat vind ik dit erg voor je! Je gevoel zei het al, maar toch hoop je stiekum op een wonder!!

Probeer nu even aan jezelf te denken , neem je rust, zodat je er in mei weer helemaal klaar voor bent....ik ga zo voor je duimen meid!!

Er ligt nog een mooi paar op je te wachten.....

Dikke knuffel!!

Geplaatst

Hi meiden,

vanavond ongesteld geworden, einde verhaal. Op naar ICSI 3. Dat zal vermoedelijk over een paar maanden zijn :-(

Marieke* en Star83 hoop voor jullie op een positieve test! XX

Geplaatst

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Wat is dit forum toch fijn he? We begrijpen elkaar zo goed.

Ik blijf hier gewoon mee kletsen hoor! Wil natuurlijk weten hoe het met jullie gaat.

Ik heb trouwens 17 april een afspraak staan om naar de cyste te kijken. Zodra ik straks ongi ben ga ik gelijk aan de pil om mijn ongi uit te stellen, en zo te voorkomen dat er nieuwe cystes komen.

XXX

Geplaatst

Dotje!! NEEEEH, gatver zeg! Wat enorm K is dit zeg. Sterkte !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden