Ga naar inhoud

iemand tp gehad in eigen cyclus zonder hormonen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Marieke, wat enorm balen weer zeg! Gatver, er moet hier toch eens goed nieuws komen? Ik vind het knap van je om gelijk weer door te gaan, niet te veel stil staan bij het verdriet. Dus 7 mei de 1e echo weer.

Star, heerlijk zeg, tijdelijk wat minder werken. Heb ik in november en december gedaan, zo lekker! En dinsdag als alles goed gaat alweer de TP, wat spannend allemaal weer zeg! Ik voel de spanning hier helemaal.

Dotje, Jij al begonnen met de 2e poging, fijn dat het zo snel kan, en wat je zegt, hoef je er niet zo tegen aan te hikken. Hoe gaat het nu? Doe je het korte protocol?

Hier gaat het wel oke. Alleen voel ik me vaak somber. Ik slaap slecht en zie enorm op tegen de laatste kans. Maar ik heb gelukkig ook goede momenten hoor! Ik ben gewoon erg bang voor wat gaat komen.

Het zou fijn zijn als het mooi weer zou zijn, dat doet een mens goed ;)

En ik lees hier over vakanties, oooohhhhh, herlijk. Daar zou ik ook zo aan toe zijn. Ik heb op werk afgesproken dat ik als ik mag testen ik 2 weken vrij ben. Misschien gaan we dan ook nog even kijken voor een vakantie of tripje.

Meiden fijne dag vandaag, en ik denk aan jullie.

• Reacties 416
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leuke koninginnedag gehad meiden? Aan het weer heeft het in ieder geval niet gelegen...top daggie!!

Guusje , ik snap maar al te goed je angst voor deze poging....het komt nu allemaal weer erg dichtbij en voor je het weet zit

je weer in die slopende wachtweken! Ik hoop zo op 2 mooie wondertjes voor je...Wat heerlijk dat je na je testdag 2 weken vrij bent, dat is

een mooie tijd om vrij te nemen!!

Star, ben je vandaag een beetje uitgerust in de tuin in het zonnetje? Klaar voor morgen? Heel veel succes!!!

Dotje hoe gaat ie?

xxx

Geplaatst

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een enorm gezellige dag heb gehad. Veel gelachten, en plezier gehad. Had ik echt even nodig. En het weer, jaaaa, dat was echt super.

Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg uit de veren ;)

xxx

Geplaatst

Ha meiden,

Gezellig dat jullie er weer allemaal zijn!!

Marieke, wat goed dat je toch nog doorgaat. Ik zou het ook hebben gedaan, voor je vakantie. Lijkt me heerlijk als je in de wachtweken even weg bent. Geen dingen die 'moeten' en je lichaam even wat ontspanning en rust geven. Bali klinkt geweldig, ben er nog nooit geweest, maar kan niet anders dan goedkomen!! Wat ga je met de hond doen tijdens de vakantie? Wij hebben geen huisdieren. Hadden een kat, maar ze is 3 jaar geleden overreden helaas... Er komt absoluut nog wel een keer een ander, maar wanneer weten we nog niet. Vind de vrijheid die je hebt zonder huisdier ook wel fijn. Zijn inmiddels wel door iedereen om ons heen als verzorgers van hun huisdieren bestempeld, dus das wel leuk...;-)

Dotje wat goed dat je alweer begonnen bent! Spannend.... Hoe gaat het met spuiten? Welke hormonen gebruik je? En wanneer heb je de eerste follikel meting? Ga duimen dat er een hoop mooie tussen zitten!!

Guusje, kan me voorstellen dat je nerveus en gespannen bent voor de komende poging. Wat fijn dat je gister even lekker hebt kunnen genieten van het mooie weer, hoop dat de zon de komende tijd wat meer gaat schijnen, doet je zeker goed!! Hopelijk kun je de ontspanning vinden en we duimen allemaal dat jullie niet voor niks zo lang hebben moeten wachten!!

Ik heb inmiddels weer een topper aan boord! 16-cellig dit keer, dus een goed begin! Deze poging, net als de vorige, gedaan met Pregnyl (vorige keer Ovitrelle) en nu nog aan de Utrogestan. Ongelofelijk, maar ook dit keer was de 1e gelijk goed ontdooid. Beseffen ons dat we hier enorm veel geluk mee hebben elke keer. Hebben nu nog 2 8-cellige cryo's en een blastocyste in de vriezer zitten. Top natuurlijk, maar hopelijk hebben we ze voorlopig niet nodig!! De spannende weken gaan weer beginnen...

Fijne avond nog!

X

Geplaatst

Guusje, wat heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad. Even je gedachten op wat anders en genieten van het mooie weer, dat zal je goed gedaan

hebben!!!

Mooi resultaat Star!! Inderdaad wat je zegt, zeker een goed begin!!! Ook erg goed dat je nu zelfs nog 3 cryo's over hebt, maar hopelijk zijn ze voor deze poging niet nodig! Daar gaan we even van uit...:-) Spannend weer he!! Nu maar goed vast houden en lekker gaan broeden !! Je 3 daagse werkweek zal je goed doen en je hopelijk ook rust geven..!!

Fijne avond meiden!

xxx

Geplaatst

Guusje fijn dat je zoveel plezier gehad hebt! :-) En hoe gaat het met je verjaarsfeest? Dat schiet al op he?

Marieke wanneer moet jij weer voor de 1e echo? Star, broeden maar! Hoop echt dat we allemaal een positieve test hebben aan het einde van de maand meiden! Babyboom!!

Ik heb vandaag 1e follikelmeting gehad, er waren er nu zo n 10 te zien, rond de 10 mm, vrijdag 3e meting, hopelijk kunnen we dan een punctie afspreken. Ik spuit puregon 150 en decapeptyl. Ik ga nu voor de verandering na de terugplaatsing pregnyl spuiten ipv de bollen, hopelijk werkt dit beter voor mij.

Oh dames de wachtkamer zat weer vol vanochtend, wat zijn er toch veel lotgenootjes ...... XXX

Geplaatst

Dat ziet er al goed uit Dotje! Hopelijk weet je vrijdag je punctie datum. Als je Pregnyl gaat spuiten na de tp, dan spuite je dat ook

gewoon elke avond? De bollen moest ik 3 keer op een dag inbrengen..hoe gaat dat dan met de Pregnyl? Wat zijn er toch eigenlijk veel verschillende

manieren/methodes om het te doen laten slagen...ieder ziekenhuis doet het toch weer even anders, maar uiteindelijk gaat het ons maar om 1 ding...zwanger worden!!!

Hoop zo voor je dat het deze keer gaat lukken...dat hoop ik voor ons allemaal. Hopelijk is mei voor ons allen een zeer vruchtbare maand!!!

Ongelovelijk he bij hoeveel stellen het niet lukt op de natuurlijke manier...ben er ook elke keer weer verbaast over als ik weer in Leiderdorp kom! Het is niet vanzelfsprekend dat je even een kind neemt....als ik iemand dat ook hoor zeggen, dan reageer ik daar ook altijd even op!! Het is en blijft een wonder!!

Ik heb maandag de 1ste echo....we gaan er weer voor!!!

x

Geplaatst
Star hoe gaat het met je? x
Hi meiden, zal vanavond op de laptop even uitgebreid reageren op alle verhalen. Hier alles goed, ben nog wel redelijk relaxed van binnen moet ik zeggen. Heb wel al sinds de tp last van mijn buik. Opgeblazen en soort van krampjes. Zal wel van de bollen komen denk ik... Dotje, hoe was je meting vandaag?Tik vanavond even wat uitgebreider hoorXx
Geplaatst

Fijn Star dat je je rustig voelt!

Ik heb even een dip, straks follikelmeting, maar zie zo tegen volgende week op! Niemand op mijn werk weet dat we hiermee bezig zijn, ik heb wisselende diensten, dus ruil diensten, maar met de punctie meld ik me gewoon ziek, maar voel me daar zo schuldig over!!

Pieker de pieker de pieker!!!!

Geplaatst
Fijn Star dat je je rustig voelt!Ik heb even een dip, straks follikelmeting, maar zie zo tegen volgende week op! Niemand op mijn werk weet dat we hiermee bezig zijn, ik heb wisselende diensten, dus ruil diensten, maar met de punctie meld ik me gewoon ziek, maar voel me daar zo schuldig over!! Pieker de pieker de pieker!!!!
Hi dotje,Je moet je niet schuldig gaan voelen hoor, jullie zijn voor iets moois bezig!! Maar wat is de reden dat je het niet verteld hebt? Ik heb dit aan het begin vd 1e ICSI wel gedaan, omdat ik merkte dat het me zo bezig hield en het heeft mij enorm geholpen, gaf echt een opluchting. Succes zo, ga.duimen voor 10 hele mooie follikels!!X
Gast Guusje
Geplaatst

Je moet je zeker niet rot voelen hoor Dotje! Al moet ik wel zeggen dat ik altijd open kaart heb gespeeld op werk. Hielp mij ook enorm, kreeg meer begrip, en diensten verzetten was dan ook nooit een probleem. Maar iedereen doet het op z'n eigen manier, dus doe waar je je goed bij voelt.

Toi toi toi bij de FM

Geplaatst

Star, goed te horen dat je relaxt bent, dat is alleen maar goed! Wat zijn die bollen toch vervelende dingen.....:-(

Dotje, Hoe is het gegaan vandaag? Zie je op tegen de punctie of het liegen op je werk? Het zou opluchten denk ik als je het wel zou vertellen op je werk...het heeft mij zeker geholpen! Wat Guusje ook al zegt, je krijgt dan ook meer begrip en je hoeft niet meer geheimzinnig te doen....maar je moet doen waar jij je goed bij voelt hoor...laat je echt niet door ons beinvloeden! Meid hoop dat je vandaag een goeie fm had!!

xxx

Geplaatst

Dotje, hoe is je het gegaan gister? Ben erg benieuwd hoe het was en wanneer je de punctie gepland hebt! Hoop dat je het schuldgevoel een beetje van je af kan zetten, want je hebt belangrijkere dingen aan je hoofd. Het blijft lastig om met de buitenwereld om te gaan in deze situatie, of je het verteld of niet. Soms kan het opluchten omdat je je masker af kan zetten en begrip krijgt, maar soms is de situatie er ook niet naar. Wat je ook beslist, maak je er niet te druk om...

Marieke, maandag weer een spannende dag! Ben je er aan toe? En wanneer ga je ook alweer met vakantie? Lekker aftellen ook, heerlijk naar het mooie weer toe!

Guusje, ik weet het niet meer zeker, maar is morgen nou je grote verjaardagsfeest? Of ben ik te enthousiast???

Hier even een off-day zoals dat zo mooi heet. Tot gister ging het heel goed, op wat krampjes na. Ik kon me goed relaxen en zat lekker in mijn vel. Word vanochtend wakker en ben nog niet vrolijk geweest vandaag, bleh! En nou moet ik straks nog naar een verjaardag ook... Weet niet wat het is. Heb hoofdpijn en ben gewoon bloed sjacherijnig (weet nooit hoe je dit woord schrijft...;-)) De angst voor een mislukte poging is er nog niet, maar echt positief kan ik vandaag niet zijn. Weet niet, maar op de één of andere manier komt in mijn hoofd niet binnen dat er een embryo in mijn buik zit. Heb dit eigenlijk elke keer zo. Als ik wegrij uit Leiderdorp zit ik even op een roze wolk en daarna is het vrij snel over. Kan verder wel positief blijven denken van, het gaat ons ook ooit lukken, maar heb niet het gevoel dat "ons kindje" in mijn buik zit. Misschien is dit uit zelfbescherming, maar vind het toch wel jammer. Lees zoveel verhalen van meiden die tot aan de testdag op een roze wolk zitten en dat heb ik niet... Mmm, nou ja, misschien word ik ook wel gewoon teveel geleid door mijn humeur van vandaag, ik weet het gewoon even niet. Een serieuze piekerdag... Hoop dat morgen meer mijn dag wordt!

Fijne avond meiden!

xx

Geplaatst

Dotje, weet je al iets meer over de punctie datum?

Star, wat shit dat je een off-day had, hoop dat je je vandaag wat positiever en beter voelt? Niet bij de pakken neer gaan zitten hoor meis, waarom zou er nu geen mooi kindje in je buik aan het groeien zijn? De tp is nog geen week terug, je gevoel kan nog niks zeggen daarover en ook die rot bollen hebben vervelende bijwerkingen! Bleh! Kop op meid!! Me duimen draaien overuren :-)

Guusje, is het het zo wat Star zegt, heb je vandaag je verjaardagsfeest? :-)

Fijne avond meiden! x

Geplaatst

Vanmorgen weer de echo gehad, zag er allemaal goed uit! Follikel is nu al 17 mm en het baarmoederslijmvlies 9 mm...waarschijnlijk zal ik morgen een positieve ov test hebben en dan snel weer de tp!! :-) Ben er weer klaar voor! Om nog even op je vraag terug te komen Star, volgende week vrijdag gaan we op vakantie! Super veel in in..heerlijk vooruitzicht, maar heb totaal nog niet het idee dat we gaan....

xxx

Geplaatst

Hi meiden,

gefeliciteerd Guusje!! Hopelijk over een aantal weken een mooi verjaardagskado: positieve test!!!!!!!

Mooi Marieke, je zult deze week wel een terugplaatsing krijgen, lekker voor je vakantie!!

En Star weer uit je dip?

Hier alles (weer;-)) goed! Vanochtend laatste echo gehad, woensdag punctie. 10 follikels te zien, dat is meer als de vorige keren! Nu maar weer heeeeeeeeel hard duimen voor mooie bevruchtingen!!

XXX

Geplaatst

Guusje, gefeliciteerd met je 40ste verjaardag!! Gister toch? Heb je een leuke verjaardag gehad? Heb je

er van genoten? Lekker verwend? Het mooiste kado moet natuurlijk nog komen :-) duim,duim,duim

Goed nieuws voor jou Dotje! Alvast heel veel succes woensdag en dat er maar veel mooie embryo's mogen groeien!!

x

Gast Guusje
Geplaatst

Hey meiden,

Dank voor de felicitaties :) 40 jaar!!! Ja, het is wat he? hahaha Ik voel me gelukkig nog erg jong ;)

Feest was gister geweldig! Dat heeft me zo goed gedaan! Het weer zat mee, en iedereen was er. Huis en tuin vol. Maar wat heb ik genoten.

Star, hoe is het nu met je? Wel een hele bijzondere dag om op moederdag te mogen testen. Ik zou het zo geweldig vinden als deze positief is!

Marieke, bij jou schiet het ook al op, maar dat voor een TP. En daarna even heerlijk op vakantie! Zalig zeg, waar gaan jullie ook al weer heen?

Dotje, woow, woensdag de punctie! Ik ga uiteraard aan je denken, en laten we hopen op veel embryo's. Hoe voel je je verder?

Ik ben nog aan de pil, ik denk dat ik eind deze week stop, en de ongi afwacht, en dan weer aanmelden. Ik wilde eerst gister stoppen, wel mooi zo op mijn verjaardag, maar dat komt voor het testen niet zo goed uit. Mijn man gaat 8 juni een lang weekend weg, wil tocht wel dat hij thuis is als we gaa testen.

Even een ander vraagje, ik ben zo benieuwd hoe jullie er uit zien, hebben jullie FB? En lijkt het je/jullie wat om aan te sluiten? Alleen op FB meld ik niets over onze kinderwens, want niet iedereen is op de hoogte.

Gast Guusje
Geplaatst

Dotje, heel heel veel succes vandaag. Hoelaat mag je? Zie je er erg tegen op?

toi toi toi

Geplaatst

Hi meiden,

thanx Guusje!! Punctie ging weer goed, fijn is anders, maar de gyn is altijd weer verbaasd hoe relaxed ik ben ha ha, maargoed follikels liggen allemaal dicht bij elkaar en ik heb geen problemen in de onderbuik, dus ik heb makkelijk praten. Nu net boodschappen gedaan, maar dat is toch wel pijnlijk in in de onderbuik, dus vanavond rust!! Manlief flink verkouden dus die had stress dat z n zaad niet goed zou zijn, maar goed genoeg voor ICSI volgens lab. We hebben 8 eicellen! Nu maar weer fingers crossed voor mooie embryootjes! Er worden er nu 2 teruggeplaatst als ze goed zijn. Spannend!!!!! Ben nu nog suf van alle pijnpillen en rustgevende pammetjes.......

Hoe is het met jullie?? Marieke al bekend wanneer TP? En Star, kun je de spanning nog aan, de testdatum komt in zicht!! Guusje jij? Hoop zo dat het lukt voor ons allemaal!! Laat mei onze lucky maand zijn!!!!!!!!!!!!!!

XXX

Geplaatst
Fijn Star dat je je rustig voelt!Ik heb even een dip, straks follikelmeting, maar zie zo tegen volgende week op! Niemand op mijn werk weet dat we hiermee bezig zijn, ik heb wisselende diensten, dus ruil diensten, maar met de punctie meld ik me gewoon ziek, maar voel me daar zo schuldig.Ik zie jullie forum en haak even in. Misschien vinden jullie dat vervelend.Maar ik herken wel dat vervelende gevoel van je werk.Ik werk zelf in het onderwijs en iedere x moet er dan iemand voor mij invallen. Herken je af ook?
Gast Guusje
Geplaatst

Dotje, 8 stuks, goed hoor! Wanener hoor je of er en hoeveel bevruchting er is? Gelijk boodschappen doen? Wel even rustig aan doen hoor! ;)

Star, je bent on-line zie ik, hoe is het met je?

En Marieke, weet je al iets meer?

Jansuhhh, je mag altijd meeschrijven hoor! Welkom hier.

Geplaatst

Ha meiden,

Dotje, wat goed, 8 eicellen!! Ik ga duimen voor 8 hele mooie embryo's!! Heb je zaterdag de tp? En zelfs 2 jeetje, dat is echt spannend zeg. Heb je dat al eerder gehad?? Wat fijn dat je je zo relax vooraf hebt gevoeld en ook nu nog redelijk goed voelt, houden zo!! Heb je het schuldgevoel richting je werk ook een beetje van je af kunnen zetten?

Guusje, wat leuk dat je zo lekker van je verjaardag hebt kunnen genieten! En einde vd week weer stoppen met de pil, spannend! Ik ga duimen dat dit jullie geluksjaar wordt, je verdient het echt!

Mariek, wat is jouw laatste update??!! Heb je gister een positieve test in handen gehad? En maandag a.s. hopelijk de tp??!! Jeetje het wordt echt spannend meiden!

Hier even een paar dagen rust genomen. Ben gelukkig wel weer uit mijn dip van zaterdag gekomen, pfff, weet ff niet wat ik had hoor. Voelde me t/m gister wel goed eigenlijk, vandaag alleen enorme last van menstruatie krampen. Is pas wachtdag 8 en met de Utrogestan die ik gebruik verwacht ik eigenlijk niet dat mijn menstruatie doorkomt, maarja, het is ook al de 30e dag in mijn cyclus. Kortom, de algehele onzekerheid en gekte rondom de laatste wachtdagen is weer compleet, haha!!

Guusje, ik vind het wel leuk om ook contact via FB te hebben, maar meld inderdaad ook niks over onze kinderwens. Ik zal je zo een persoonlijk berichtje sturen met mijn FB naam. Dotje/Mariek, vinden jullie het ook leuk om elkaar te volgen of liever niet?

Nou meiden, het voorjaar qua weer dat wordt niks meer, maar laten wij er positieve draai aan geven met allemaal dikke plussen op de testen straks!

Fijne avond!

xx

Geplaatst

Oh, Star, ik voel helemaal met je mee, spannend zeg! Hoop het zoooooooo!!!!

O ja Facebook, prima, graag radiostilte wat betreft kinderwens!! Ik ben alleen niet echt "praktiserend", meer "consumerend" ;-)

Werk alles goed geregeld :-) Vandaag vrije dag, en zaterdg een late dienst kunnen regelen, terugplaatsing is rond middaguur :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden