Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ O Floortje wat spannend dus je moet nog wachten ik duim voor jou .

@LindaDA volgens mij ben je ook zwanger , Gefefeliciteerd.

update Ik krijg als er allles goed is een TP in eind juni of begin julli dus daar zou ik plaats nemen op de wachtbank, graag zou ik zelf sneller willen maar ja het is niet anders .

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jemig, denk dat ik dank jullie wel moet zeggen. Ik kon het wederom niet laten. Net naar de winkel geweest een clearbluetest gehaald, geen ochtendurine gebruikt en een kruis!!!

Denk dat het zo is dus......

Vrijdag bloedtest en krijg je in het AMC ook altijd je HCG-waardes door, ben benieuwd maar spannend vind ik het wel.

Bij de zwangerschap van mijn zoon, die ook met ICSI tot stand is gekomen, hebben we nooit getest, ik had toen overstimulatie en moest iedere dag bloedprikken. Dus toen wist ik al in een heel vroeg stadium dat ik zwanger was.

Geplaatst

Dank je ivfmoeke! Van mijn zoontje wist ik het destijds niet, maar toen was het 391 hoorde ik net, dus dat ligt dicht bij elkaar! Het is gewoon zo bijzonder, ik voelde vanmorgen voor het eerst weer mijn borsten en ik herkende het meteen. Wat een wonder, ik ben echt dankbaar!

Geplaatst

Floortje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Je HCG heeft een mooie waarde hoor, bij mij was dat 11 dagen na TP 175..

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!

Geplaatst

Floortje!!!! Wauw, mooie Hcg waarde hoor!! En je borsten al beginnen voelen, zalig toch?!!

Nu gaan genieten hè meid, proberen niet te veel zorgen te maken, die volgende weken gaan voorbij vliegen!

Weet je al wanneer je een eerste echo gaat hebben?

Dikke zoen en succes xxx

Geplaatst

Hi Bettyboopke! Over twee weken de eerst echo, als alles goed blijft gaan... Ik vind het allemaal weer net zo spannend als de vorige keer!

De eerste spuit zit er bij jou weer in he? Heel veel succes, ik duim voor je en ga je volgen!!!!

Liefs,

Floor

Geplaatst
LindaDa! Wat een geweldig nieuws! Op naar de bloedtest!

Ik ben net gebeld, hcg 377! Dat schijn tegoed te zijn, dus ik ben blij!

Van harte gefeliciteerd wens je een voorspoedige zwangerschap toe!

:toppie:

Geplaatst

Dank je Nikkie, maar helaas lijkt het de verkeerde kant op te gaan. Vanmorgen een flinke bloeding gehad en nu behoorlijk overstuur. Ze wilden me vandaag in het ziekenhuis niet verder helpen, maar morgen om 9 uur bel ik meteen. Ik heb ook wat verhoging en buikpijn, dus ik vrees een beetje voor een bbz... Nog maar even blijven duimen dus. Ben behoorlijk overstuur, weet niet wanneer ik voor het laatst zo hard heb moeten huilen.

Morgen is een spannende dag voor jou! Hoe voel je je?? Laat je morgen wat weten? Ik vind dat de hekkensluiter groen moet zijn!!!

Geplaatst

Neeeeeeee Floor, meid, wat een stressy situatie!

Ik duim opnieuw kei- kei- keihard voor je mee!!!!! Je had toch een tp van 2? Misschien is het wel een bloeding van eentje?!?! En heeft de andere nu lekker veel plek ;)

Direct morgen bellen en erop staan dat ze je helpen hè! Zeg, dat moeten ze nu toch wel begrijpen!!!!!

Houd ons op de hoogte hè!

Ik stuur alleszins vele positieve vibes jouw kant op! Dikke knuffel xxx

Nikki, voor jou ook een spannende dag! Ik hoop echt van ganser harte dat je het bankje mooi groen afsluit! Toen ik het opende had ik er een heel goed en lentefris groen gevoel bij! Helaas is dat voor een behoorlijk aantal meiden niet zo uitgedraait... Maar ik reken erop dat dat bij jou wèl het geval is! Ik denk aan je xxx

Geplaatst

jeetje floor ik ben in shock wat erg voor je deze onzekerheid! Heel veel sterkte lieverd.

nikkie zet hem op en sluit het bankje aub groen af, veel te veel groen deze maanden :(

vandaag de verjaardag van onze zoon, 1 jaar, veel gehuild gisteren en vandaag. Zo een wonder dat hij bij ons is gekomen, ik voel me enorm 'rijk'. Ik keek altijd vol verlangen naar de kinderfeestjes en vandaag was het ons eigen eerste kinderfeestje heerlijk!!!

Geplaatst

Bedankt lieve Bettyboopke en ivfmoeke, jullie zijn lieverds! Ik houd jullie op de hoogte.

Ivfmoeke, gefeliciteerd met je zoontje! Wat een bijzondere dag voor jullie! Ik vond het ook een hele bijzondere en emotionele dag, dus begrijp goed wat je bedoelt. Daar sta je dan te genieten van je kind, en je ziet hem iedere dag zich ontwikkelen, je loopt dan over van trots hè? Nou, heerlijk dat je hebt genoten!

Slaap lekker allemaal, vooral jij Nikkie!

Geplaatst

@Flootje wat lees ik o nee he Ik denk dezelfde als Bttyboopke en ben heel heel hard voor jou aan het duimen en dikke knuffel van mij xxx. Heb je al ziekenhuis gebelt?

@Ivfmoeke Gefeliciteerd met de verjaadag van jou zoontje ik kan me wel voorstelen wat je nu voelt en geniet ervan.

@Nikkie spannend ik ben aan het duimen voor jou

Geplaatst

@all. Ik had het bankje zo graag groen willen afsluiten maar het mag weer niet zo zijn ... vanochtend negatief getest ...

@Floortje. Oh nee meis, wat een onzekerheid. Wat zei het ziekenhuis? Ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan. Sterkte knuf voor jou.

Geplaatst

Oh Nikkie, verdorie, wat ontzettend balen zeg!! Ik heb echt aan je gedacht vannacht! Heel veel sterkte! Wat nu? Zijn er nog cryo's? Of wil je eerst deze klap weer verwerken, je hebt al zo veel meegemaakt in korte tijd... Sterkte

Ik zit te wachten op het ziekenhuis. Ze moest overleggen en zou dan terugbellen.... Ik houd jullie op de hoogte...

Geplaatst

Och Nikkie,

Héél spijtig dat te horen. Ik had zo gehoopt dat ik een leeftijdgenoot zou hebben die ook zwanger was. Veel sterkte en heb je nog een nieuwe poging?

Geplaatst

Nou dames,

Ze willen niks doen, ik moet het gewoon afwachten of het goed gaat of fout.

Heb het nogal gehad, dus duik mijn bed in...

Dank voor jullie steun, X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden