Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ps. Bettyboopke, die waarden variëren inderdaad van 8 tot 25, maar mijn ervaring is dat het eerder 25 dan 8 is want de CB Plus gaf (en geeft) een duidelijker resultaat dan de KV 2x5 en ze werden ook allebei op dezelfde dag positief. De CB Plus is als het goed is vanaf 25. Dus laat het los, misschien zijn de waarden wel veranderd door de fabrikant, omdat ze te vaak positief gaven of zoiets. Hup lekker positief blijven!!! Daar krijg je een blij embryootje van ;-)

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

meiden ik mag op rood.

dagje te vroeg maar test is hartstikke negatief dat is morgen echt niet een mooi streepje.

Domper...................juli 2012 verse isci poging zie ik best tegen op maar ja

Geplaatst

Wat ontzettend balen ivfmoeke!!! Heel erg veel sterkte!!

Ik ben heel benieuwd hoe het je in juli zal vergaan, ik ga ontzettend voor je duimen!

Liefs,

Floor

Geplaatst

@ivfmoeke: Veel sterkte meid! Ikzelf voel me al beter dan gisteren.. Zo raar toch,gisteren de ganse dag geweend en nu ben ik volop aan het wachten op de duiveltjes zodat ik rap kan beginnen aan de cryo's.. Kwestie van in het ene na het andere te vallen..

Geplaatst

@IVFMoeke: heeeel veel sterkte! Niet gemakkelijk hè?! Waarom kunnen we niet gewoon met zijn allen nu zwanger worden?!?! Soms zooo frusterend! Dikke knuf hoor meis xxx

@Mely en Star83: Ik voeg me bij jullie onzekere-wc-bezoekjes-en-broekloeren-clubje...

...want ik heb sinds vanochtend behoorlijk wat krampen. Wat hiervoor slechts wat steken waren, zijn nu van die menstruatie-achtige zeur krampen :// Ik heb zonet ook een ietselpietsel lichtbruin in mijn inlegkruisje ontdekt, maar wel echt heeeeel weinig en heeeeeel licht (lijkt eerder iets donkerder geel)... Pfff... ik heb de neiging om elke 5min naar de wc te gaan lopen, om te checken. Mijn eerste reactie was/is ook: game over... Maarrrr...bij de zwangerschap van Iza had ik dat ook... en in mijn geval vind ik het ook wat vroeg voor menstruatie. Wat natuurlijk ook weer niks wil zeggen, want met die hormonen kan je lijf natuurlijk wat ontregeld zijn en kun je sneller je menstruatie krijgen... Pffff...

En dan die utrobollen die een menstruatie ook nog wat tegenhouden...maakt de zaak nog wat verwarrender hè.

Conclusie: we zullen moeten afwachten en het beste hopen!

Veel succes hè meiden!!!

@Floor: hebben die kruidvat testen een indroogstreepje?

Geplaatst

@ Annelies: jij hebt toch een 'verse' iVF achter de rug? En je mag direct aan een cryo beginnen?! Super! Ik kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt om aan die cryo's te beginnen. Dat geeft immers weer nieuwe hoop, ja toch?! Het kan dan ook vrij snel gaan, misschien tegen het einde van de maand alweer een nieuwe tp. In elk geval heeeeel veel suuces!!!!

Geplaatst

Bettyboopke dank je wel meid.. Ja dokter Decleer laat er gn gras over groeien.. Die vreselijke duiveltjes afwachten en dan starten met clomid en op de 10e dag al terug op controle naar de gyne en dan zien we verder.. zoenies

Geplaatst

Hi Bettyboopke,

Ik heb ook die afscheiding, dus ik ken het onzekere gevoel. Wel nog steeds positief, dus het is maar afwachten. Als het maandag nog allemaal hetzelfdeis, ga ik toch nog maar een keertje het ziekenhuis bellen.... Gewoon duimen dat het innesteling is en dat het allemaal lekker blijft zitten!!!

De Kruidvat 2x5 hebben bij mijn weten GEEN indroogstreepjes. Daar worden ze om geroemd op het forum (in oude topics) en op internet en ik heb het de afgelopen pogingen ook echt nooit maar dan ook nooit gehad. Zelfs niet na een dag of langer! Hoezo?? Moet je ons iets vertellen?.....

Geplaatst

Oh en bij mij verscheen het lijntje de eerste keer pas na een kwartier, de volgende dag na 8 minuten en de volgende dag na 3 minuten.... Het lijntje moet wel roze zijn, schijnt. Maar hoe licht het ook is, dan is er kennelijk wel hcg in je lichaam. X

Geplaatst

Hey Meiden,

Hier ben ik weer even van weggeweest. Was er even helemaal klaar mee.

Het was echt even een goede domper dat de poging was mislukt.

Vooral toen ik hoorde dat er wel een innestelling was geweest.

Een paar dagen later weer mijn bloed moeten laten prikken en dat was 100% negatief, dus het embryo is (gelukkig) geen ander plekje in mijn lichaam gaan opzoeken.

A.S. maandag heb ik telefonisch consult met mijn arts, dit omdat ik eigenlijk gelijk door wilde gaan, maar dat mocht niet omdat ze willen dat de eierstokken e.d. goed rusten na een punctie.

Ik hoop dus echt dat ik bij mijn aankomende menstruatie weer door mag gaan.

Mijn zoontje is geboren van de eerste cryo die werd teruggeplaatst, dus we gaan dat nu ook maar hopen.

Ben wel blij om te lezen dat het bankje goed groen is geworden. Het zag er triest uit, maar dat is nu al allemaal een stuk beter.

Er zullen dus veel meiden uitgerekend zijn aan het einde van het jaar!!

Gefeliciteerd meiden!!

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/TD]

[TD]TP---------[/TD]

[TD]TESTEN---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/TD]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/TD]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[TD]20/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Franny (Ciska) - 39 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ting - 1e kindje - 4e IVF[/TD]

[TD]14/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh - 32 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clauher - 29 jaar - 1e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]02/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hilly1980 - 31 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]19/04[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin37 - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]22/04[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anneliesbulckaen - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[TD]09/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[TD]12/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]tiktak - 37 jaar - 1e kindje - 2xIVF/4e IUI[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[TD]12/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]mely - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]29/04[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mare - 33 jaar - 1e kindje - 6e ICSI/laatste CRYO[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[TD]15/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje 21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e IUI[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[TD]16/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Floortje - 33 jaar - 2e kindje - 2e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]02/05[/TD]

[TD]16/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]LindaDa - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]04/05[/TD]

[TD]18/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nikkie - 42 jaar - 1e kindje - 2xIUI/1xIVF/3e ICSI[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[TD]18/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]GROEN = 8

ORANJE/ROOD = 22[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

ivfmoeke, wat vreselijk balen dat het opnieuw niet is gelukt. Sterkte, meid.

Hoop dat er binnenkort wat groen bijkomt, veel teveel rood de laatste tijd!

Geplaatst

@Floor: gisteren heb ik de test na een 5tal minuten weggelegd, t was toch nikske. Vanochtend wilde ik hem weggooien en ik kijk er nog eens naar en ik meen een heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien, maar echt heeeeeeel licht. Hoewel het op het eerste zicht eruit ziet alsof er niks is... Misschien WIL ik gewoon iets zien haha ;) Vanavond ga ik het eens aan mijn ventje laten zien. Maar ik ga ervan uit dat het niks is, heb al nare ervaringen met die stomme lijntjes ;)

Waarom laat je geen bloedtest doen? Dan heb je ineens je zekerheid?!! Hoewel ik in jouw geval niet meer zou twijfelen hoor! Maar ik kan me wel voorstellen dat je je onzeker voelt, typisch iets voor ons - IVF mama's (in spé) hè?!

@Champietal: leuk om je weer even te horen! Hopelijk krijg je goed nieuws van je arts en mag je snel weer verder!!!

Laat je nog weten hoe je consult was?!

Geplaatst

Hi Bettyboopke! Nou en dat al op wachtdag 7/8 na terugplaatsing?? Is het streepje wel heel, heel, heel licht roze? Als het maar roze is. Bij mij verscheen het streepje de eerst dag pas na een kwartier of zelfs iets langer! Wat spannend!!!! Ik heb echt gelezen en mijn ervaring is dat kv 2x5 geen indroogsteeepjes geeft!!

Ik baal echt van de bruinverlies en het is vanmiddag meer geworden nadat ik fanatiek met de hond had gewandeld terwijl mijn kleine man op zijn nieuwe 12 volt auto keihard voor mij uit scheurde door het bos... (cadeautje van opa en oma ;-)

Het klinkt echt zeikerig, maar ik ben gewoon zo bang dat het niet goed is! Ga echt maandag weer bellen, misschien willen ze toch hcg bepalen....

Champietal, wat goed dat je er weer bent na je pauze. Hopelijk komt het deze keer helemaal goed!

Geplaatst

bettyboopke wil je niet teleurstellen maar ik heb dat afgelopen dinsdag gehad, getest niets te zien. Dag erna een plusje. Daarna helaas negatief :(

hoop voor jou natuurlijk niet, ik blijf duimen

Geplaatst

Ha meiden,

Even een kort berichtje van mijn kant. Ik moet voor de 2e keer op deze bank op rood... Gisteravond en vanochtend getest na onzeker gevoel en zo wit als sneeuw. Af en toe klein beetje bruine afscheiding ook, dus mijn menstruatie zit er echt wel aan te komen. Voel me behoorlijk K... op dit moment. Zat zo lekker in mijn vel en het is toch echt weer een klap in mijn gezicht. We zullen het weer een plekje moeten geven en ons gaan herpakken voor de volgende poging.

Alle meiden die nog in spanning zitten, zet 'm op, alle dames die nog beginnen, heeeeeel veel succes en alle andere dames die ook op rood staan, wij gaan door naar de Juni bank om daar de boel op te vrolijken!

Fijn weekend

XX

Geplaatst

Bettyboopke heeft getest met de 2x5 en niet met de kruidvat met de paarse dop. Dus vrees niet Bettyboopke, de 2x5 geeft geen indroogstreepjes zoals de kruidvat met de paarse dop. Die met de paarse dop zijn echt rottests, is mijn ervaring. Babii, hier op het forum ook actief, schrijft op een ander forum dat de 2x5: 'spookachtig wit' blijft als je niet zwanger bent. Die vind ik erg grappig en dat las ik vandaag nog! Ik ben het ook helemaal met haar eens, is ook mijn ervaring!! Ik denk dus dat je hele goede kans hebt als de 2x5 een heel licht roze streepje geeft! Zet 'm op! Wat zei je mannetje?

Star, oh nee toch?? Wat ontzettend akelig!!! Je bent er vast helemaal kapot van! Heel veel sterkte gewenst!!!

Geplaatst

Ik breek even in, bij mijn eerste IVF had ik wel een indroogstreepje op de KV 2 voor 5 euro. Ik had hem toen een uurtje laten liggen. Dus helaas het komt wel voor... Maar volgens mij las ik ergens dat het nog heel vroeg is om te testen dus dat kan alle kanten nog op! :-)

Geplaatst

Het leek roze toen. Maar zoals de meesten hier zag ik waarschijnlijk ook wel wat ik wilde zien. Zolang het een pennenstreepje is is het niet goed. Een positieve KV geeft een dikke streep, en die kan heeeeeel licht zijn :-)

Geplaatst

Eens, de streep moet even breed zijn als de controlestreep! Ik had die pennestreepjes/indroogstreepjes bijna iedere keer bij de Kruidvat met de paarse dop, dat was echt super vervelend! Dank voor je info/aanvulling Sorpresa!

Geplaatst

Ja is heel vervelend en verwarrend, zeker als je later nog bevestiging zoekt bij je testje. Op twoweekwait.com staan ook veel voorbeelden.

Ik heb van mn 'echt' positieve testen een foto gemaakt binnen de 'tijd' want allemaal drogen ze raar op als je er geen nagellak op doet. Het blijft een mysterie en vind het ook bizar hoe erg het kan verschillen per merk!

Maar goed ik durfde niet op dit wachtbankje te gaan zitten anders hadden jullie mijn testperikelen van dichtbij kunnen volgen haha. Succes allemaal!

Geplaatst

Hoi Belladonna, ja had er stiekem al een keer gekeken...Zie je daar ook! xx

**breek in**

Lott, je bent van harte welkom bij "ons", de topic uitgerekend december 2012! Uiteraard your choice!

Dames iedereen veel succes en als je het uitgerekend bankje december leest, de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit! :-)

**breek uit**

Geplaatst

@Sorpresa, Ha, dus nog iemand met test gekte!! Als jewel op het wachtbankje was komen zitten, hadden we je twee keer op groen kunnen zetten zie ik, ha, ha! Wat geweldig! Heel hartelijk gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden