Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede morgen dames na 2 killig dagen vanochtend nog geen druppel bloed te zin dus slopend en spanend ook geen pijn meer dus duimen morgen mag ik testen normaal zou ik nu ongesteld moeten worden ook met hormonen in mijn licham en ik beschouwd dit als goede teken.

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Floortje, dankjewel! Ja ik was echt een mafkees hoor. Denk dat ik wel 20 testen heb gedaan in 5 dagen! Alle soorten, alle merken, de hele dag door, man om kwart voor zeven uit bed getrommeld om het streepje te beoordelen etc etc... Misschien dat ik mijn ervaringen nog eens op schrijf, moet vast hilarisch zijn! En nu ben ik nog steeds een mafkees want ik ben zo vreselijk onzeker over zwanger zijn dat ik elke dag wel een echo wil :-)

Geplaatst

Mely, wat spannend, maar het klinkt in ieder geval hoopvol!!

Sorpresa, ik ook! Heb er vandaag al drie gedaan, het moet echt een keer stoppen! Een kennisje van mij is dierenarts en die heeft het echoapparaat van de kliniek een paar keer op haar eigen buik gezet. Gestoord natuurlijk, maar Ik wilde dat ik zo'n ding had, ging ik de hele dag zitten kijken of het goed gaat, Ha, Ha! En als je dan straks kunt luisteren met de doptone, dan ga je meerdere keren per dag luisteren naar het hartje. Ik heb meteen zo'n ding besteld toen ik zwanger was van mijn zoontje en vond het geweldig geruststellend!! Maar ja, ze noemen de baby's van IVF moeders niet voor niets 'precious baby's'. Ik vergeef me mezelf mijn gekte maar, beter dan onverschilligheid toch??

Mely en Mare, gaan jullie nu de groene trend zetten?? Ik hoop het, zet 'm op, veel succes!

Floor

Geplaatst

Mijn moeder vond het raar dat ik 3 testen tegelijk deed. Ik zei tegen haar, mam, ik heb in de afgelopen 6 jaar misschien wel 100 negatieve testen gezien, mag ik dan nu 3 positieve zien? Ze was meteen stil :-) Elke gek zijn gebrek joh, je probeert zekerheid te vinden. Tot 5 weken heb ik dat gevonden in testen en nu tel ik af naar de volgende echo. Kan niet wachten tot ik met de doptone kan luisteren. En inderdaad een echo-apparaat voor thuisgebruik zou perfect zijn! Ik zou daar echt veel voor over hebben! Hmm misschien moet ik even met een van mn katten naar de dierenarts en ze lief aankijken? ;-)

Maar goed ik vervuil jullie topic, dames succes met wachten! En groooeeen!!! :blob1:

Geplaatst

Mely, klinkt goed! Hopelijk blijft het zo en gaan we morgen nog eens groen nieuws krijgen hè!!!!! Mag wel weer eens! Ik duim in elk geval super hard mee!!!

Star...ben je zeker? Je hebt toch eigenlijk pas morgen je testdag (13 mei) en je hebt gisteren gestest (11 mei)...dat is 2 dgn voor je testdag... Er is hier toch al een verhaal van iemand die op de voorlaatste dag (?) negatief testte om dan toch nog op de testdag positief te zijn! (was dat Ting niet?). Dus het kan misschien nog?!

Hoor mij hier, ik denk eigenlijk nu ook wel dat het game over is...

Vanochtend nog eens een KV 2x5 testje gedaan: zo wit als wit maar kan zijn (dus die van donderdag was idd een indroogstreepje) :/

Ik moet wel zeggen, ik heb buiten dat ene drupje gekleurde afscheiding niks meer vreemds gezien. Maarrrr...mijn buik heeft gisteren flink gerommeld, ik dacht ècht dat de menstruatie èlk moment ging beginnen. Ook had ik van de opvliegers, hetgeen ik vaak heb vlak voordat de russen komen. Ik heb met momenten gewoon in de woonkamer staan broekloeren...Dus ècht evran overtuigd dat het noppes is...

Het rare is wel, dat vandaag mijn krampen nog maar heel vaag op de achtergrond aanwezig zijn. Ik snap er niks meer van. Hebben de russen even een break genomen ofzo?

Grrr.... Vandaag WD 12 (waarbij punctie = WD 0) en een negatieve test :// eigenlijk is mijn hoop al vervlogen, maar theoretisch kan het nog,toch?

Geplaatst

Dames ik was vanochtend te snel net ongesteld geworden dus.........en hulen huilen verd.... rooooddddddd ik had die kleurrrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

Oh, wat een narigheid lees ik allemaal hier! Wat zijn er weer veel dames 'rood' geworden, &@#$ bah.... heel veel sterkte!

Floortje, gefeliciteerd! Met zoveel positieve testen kan het toch niet missen!

Hier is het nog steeds spannend. Zit morgen op WD 10 (WD 0 was terugplaatsing van een blastocyste van 5 dagen oud). Voel me nog steeds goed en nog geen tekenen van een naderende menstruatie, ga morgenvroeg voor het eerst testen...brrrrr... zou dan onze allerlaatste poging positief eindigen??? Met deze cliffhanger laat ik jullie achter.... Laat morgen weer van me horen als ik getest heb!

Geplaatst

Whaaaaaaa.... ik zie twee streepjes!!

Ik ben ZWANGER!

Niet te geloven, en dat bij onze allerlaatste poging!

Geplaatst

Mare!!! Wat geweldig, de tranen springen spontaan in mijn mijn ogen van blijdschap voor je!!! Wat moet er door je heen gaan, wat heerlijk!! Ontzettend gefeliciteerd!! Op het vorige bankje was Belladonna als een van de weinigen zwanger van haar allerlaatste poging, als ik me goed herinner! Het moet gewoon zo zijn! Geweldig, gefeliciteerd en geniet.

Geplaatst

Oh mate wat geweldig voor jou!! geniet ervan meis zo enorm gegund en verdiend!!! Op Moederdag de start van jou moederschap geniet geniet

floor hoe is het bij jou?

Liefs

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/TD]

[TD]TP---------[/TD]

[TD]TESTEN---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/TD]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/TD]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[TD]20/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Franny (Ciska) - 39 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ting - 1e kindje - 4e IVF[/TD]

[TD]14/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh - 32 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clauher - 29 jaar - 1e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]02/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hilly1980 - 31 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]19/04[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin37 - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]22/04[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anneliesbulckaen - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[TD]09/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[TD]12/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]tiktak - 37 jaar - 1e kindje - 2xIVF/4e IUI[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[TD]12/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]mely - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]29/04[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mare - 33 jaar - 1e kindje - 6e ICSI/laatste CRYO[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[TD]15/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e IUI[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[TD]16/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Floortje - 33 jaar - 2e kindje - 2e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]02/05[/TD]

[TD]16/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]LindaDa - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]04/05[/TD]

[TD]18/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nikkie - 42 jaar - 1e kindje - 2xIUI/1xIVF/3e ICSI[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[TD]18/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]GROEN = 9

ORANJE/ROOD = 24[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hi Ivfmoeke, lief dat je er naar vraagt!

Ik weet het eigenlijk niet. Vanmorgen nog geen bruin gezien, maar ik lig ook nog in bed om alle moederdag verwennerij te ontvangen ;-) Het veegje bruin komt steeds als ik me pittig inspan en stopt dan weer. De tests worden iedere dag veel donkerder, dus ik weet wel zeker dat mijn hcg stijgt. Morgen maar even het ziekenhuis bellen, misschien willen ze toch hcg prikken.

En hoe is het met jou? Gaat het een beetje? Toch weer een pittige klap te verwerken.... Sterkte in ieder geval.

Geplaatst

**breek in**

Mare van harte! Laat het rustig op je afkomen en op naar een mooie echo. Want idd Floortje, goed onthouden! Ook bij onze allerlaatste cryo is het gelukt! Ik ben nu 11 weken zwanger!

**breek uit*^

Geplaatst

Mare, van harte gefeliciteerd, wat een mooie datum om een positieve test te hebben, geniet ervan!

@Bettyboopke, ik weet het helaas zeker dat de testen de waarheid hebben gesproken. Vanochtend is mijn menstruatie begonnen en dus defintief weer een rood einde voor mij op deze bank helaas.... Jij heel veel succes de komende dagen, ik hou je in de gaten en hoop zo dat je op groen mag!

Alle andere dames in de wacht, succes, houd hoop en maak die bank groen!

Alle rode dames, hopelijk zien we elkaar op de juni bank!

X

Geplaatst

Gefeliciteerd Mare! en ook voor groene Dames!!

En heel veel sterkte voor rode.

Ik zit nu op WD 13. Nog geen test gedaan. Ik probeer te wachten tot 16 mei. Ik heb geen menstruatie klachten zoals buikrampen en rugpijn. Normaal heb ik altijd week van voren al rugpijn. Dus heel erg spannend allemaal. Nog 3 dagen te gaan.

Succes voor dames die ook nog moeten wachten. Het moet groener worden!

Liefs Marloes

Geplaatst

Mijn moederdag is een heel verdrietige dag :(

Sinds vanochtend heb ik wat rode sliertjes bloed tussen de utrogestanrestantjes in... Voor een innestelingsbloeding is wel wat te laat, dus ik vrees dat het game over is...

Ik heb al veel gehuild! Ik had er dit keer zo'n goed gevoel bij, dat ik gewoon niet snap hoe het is kunnen misgaan.

Mijn ventje is dan ook nog de hele dag werken, het kost mij grote moeite niks te laten merken aan mijn peutertje.

En dan nog die stomme bollen blijven steken, het ziekenhuis wil dat ik die blijf steken tot aan de bloedname. Ik ga morgen toch eens bellen of ik er niet gewoon mee kan stoppen. En of we direct verder mogen doen met de cryo's.

Ik blijf jullie nog wel wat volgen hoor!

xxx

Geplaatst

Wat een akelige Moederdag voor jou Bettyboopke! Heel veel sterkte gewenst. De klap komt vast nog harder aan, omdat je er zo'n goed gevoel over had...

Bij mij is de CB met indicator vandaag van 1-2 weken naar 2-3 weken gesprongen, maar ik maak me nog steeds zorgen om die bruine veegjes. Ik durf dus nog niet op groen, eerst morgen het ziekenhuis bellen, misschien mag ik eerder voor bloed komen. Ondertussen moet ik wel lachen en huilen om de kleinste dingen en heb ik af en toe een vlaagje misselijkheid, dus de hormonen doen wel hun werk. Als dat bruin nu maar eens stopte!!! Het lijkt wel minder, in ieder geval wordt het niet meer. Ik heb het hele internet afgezocht, maar vind niet echt een doorslaggevend en geruststellend antwoord, helaas.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden