Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hier nu halverwege de ww vorige week tp gehad voel nu niet veel maar ja de eerste keer ook niet begint nu wel te kriebelen wat zal het gaan worden?

we mogen nu wel wat groener gaan worden. groen groen groen wij willen groen wij zijn groen wij houden van groen kom op dames.

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Meiden, bij mij is de poging definitief mislukt. Had zondag nog getest, maar ook negatief. Ben gestopt met de medicijnen en heb al lichtbloedverlies en hele hevige krampen, menstruatie breekt elk moment door. Morgen het ziekenhuis bellen om te evalueren. Hopelijk kunnen we bij de volgende menstruatie door met IVF 4 die wij helemaal ZELF moeten betalen. Veel succes voor de meiden die nog aan het broeden zijn en ik hoop ergens in mei weer aan te schuiven op de wachtbank.
Sterkte! Ook andere meiden die ik vandaag rood heb gezien...Wat kost eigenlijk de ivf als je zelf moet betalen. Weet iemand dit...
Geplaatst

Hoi meiden,

Nou, ben weer een dag verder en denk nog steeds GROEN!!

Ik probeer mezelf niet gek te maken maar, pfff, dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Vandaag weer af en aan last van m'n buik. Weet dat het er ook mee te maken kan hebben dat het wel goed zit, maar word er zo verdomd onzeker van... ik HAAT de wachtweken echter...

@Loesje, was gister te vroeg, maar nu nog een keer dan.... HEEEEEEL veel succes morgen!! Maak de bank wat GROENER !!

Alle andere dames, veel succes nog even, hang in there!

xx

Geplaatst

Dank je dames. Ik ben benieuwd of morgen test positief is. Maar het kan ook zijn dat het pas paar dagen na NOD dag positief word. Als zondag en maandag nog niet positief is en nog geen ongi dan ga ik bij mijn huisarts zeuren om bloed prikken. En ik voel me wel goed. Alleen vandaag veel last van wat gekke steekjes overal in me buik. En dan is het weer over en dan begint het weer. Echt raar allemaal maar goed. En sinds vanmiddag begint de misselijkheid ook al. Ik zie komende dagen wel vanzelf :)

Mijn buurvrouw had vanmorgen bloed laten prikken en is helaas negatief :( Ik probeer voor haar te zijn.

Heel veel succes voor alle dames die nog moeten wachten en veel sterkte voor 3 rode dames :(:(

Liefs Marloes

Geplaatst

Hoi, spannend hier!

Vandaag fm1 gehad. Weinig groei, wel was er nu ook links enige activiteit te zien. We gaan het meemaken de allerlaatste keer. Vrijdag weer heen. Het prikken valt me zwaar dit keer. Buik is blauw, durf niet echt meer. Tijd om er bIjna mee te stoppen.

Geplaatst

Natas, probeer de spuit anders ook eens in je bovenbeen/dijbeen te zetten. Ik vond dat de eerste keer een fijne plek, iets verder af van de buik. Je pakt dan het vetrolletje van je heup/dij. Zeker als je buik al bont en blauw is misschien een goede alternatieve plek om te spuiten? Succes nog!

Geplaatst

ik heb gister een behoorlijke baaldag gehad, maar ik heb er nog 4 in de vriezer. volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen en dan gaan we er gewoon weer voor.

ik hoop dat jullie wel een positieve test hebben ik duim voor jullie.

Geplaatst

Hoi allemaal

Kom niet zo vaak op het forum tweede keer. 1 IVF poging mislukt wel een positieve test maar helaas ongesteld geworden. Vorige week weer bij de gyn geweest en alles was schoon gelukkig. Ze vonden wel dat ik iets te weinig eitjes had dus ze hebben de doses verhoogt van 125 naar 200 e. Minder last van de hormonen dit keer. Ik schrok wel dat ze bij de eerste IVF al gebruik hadden gemaakt van de Icsi en daar is ook maa 1 bevruchting uitgekomen. Vandaag weer geweest 10 eitjes laatste keer 6 en ze waren ongeveer 10 mm dus de arts vond het nodig om de doses weer te verhogen naar 300 e iemand hier ervaring mee? De arts vind dat het anders te langzaam gaat. Vrijdag weer terug om te kijken hoe groot ze zijn geworden. Spannend weer. Hij hoopt met de Pasen de punctie te kunnen doen. Ik ben benieuwd wordt vervolgt.

Groetjes

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ik heb test gedaan en natuurlijk negatief zoals altijd. En nog steeds niet ongesteld. Zaterdag ga ik weer test doen. Als ik maandag nog steeds niet ongesteld ben en test steeds negatief is. Dan even bloed laten prikken.

Liefs Marloes

Geplaatst

Oh nee, Marloes, wat een domper. Dacht echt op basis van wat je de afgelopen dagen allemaal schreef, dat het bij jou wel goed zou zitten. Sterkte!

Geplaatst

@Mariek, Ik ben NOG niet ongesteld!!! Dus zolang ik niet ongesteld word is alleen maar goed toch? Ik heb andere test besteld. Dus morgen of overmorgen opnieuw testen met andere betere test.

Geplaatst

@Loesje, ik blijf duimen voor je! Voel je verder iets of heb je helemaal geen klachtjes?

@Sylvia, hoe gaat het daar?

Hier weer bijna een dag doorgekomen... ;-)

Geplaatst

Hoi

Ik heb WD 12 en Vandaag WD 14 getest. Nou heb wel vage steekjes in mijn buik en gevoelig borsten en af en toe last van mijn rug. Daar blijft het ook bij. Ik ben eens benieuwd hoe komende dagen gaat. O ja ik ben ook heel snel moe. Gistermiddag en vanmiddag moest ik ff 2 uurtjes slapen. Anders hou ik het niet vol.

Veel succes voor jullie allemaal!!!!

Liefs Marloes

Geplaatst

hallo meiden,ik ben nog steeds met vakantie maar heb de computer mee genomen zodat ik nog wel op de hoogte blijf van alles.

ik mag morgen testen,ik weet het niet, heb lage rugpijn en erge hooftpijn geen pijnlijke borsten meer,maar sinds vandaag een heel klein beetje

donker vloed,ben erg bang dat de 2x ook niet is gelukt ook al hoopten we van wel want had verder niet veel klachten en voelde me verder erg goed.

Ik ben best wel een beetje zenuwachtig voor het testen morgen ben zo bang dat het weer niet is gelukt,hebben jullie ook wel eens donkere vloed gehad en

toch zwanger bleken te zijn of moet ik er maar een beetje vanuit gaan dat ik ongi wordt.

ester

Geplaatst

Esther; klinkt spannend meid! Donkere vloed, heb er geen (positieve) ervaringen mee. Ik ben bang dat je ongi langzaamaan doorbreekt? Maar dat kan ik zomaar mis hebben hoor, de test moet 't uitwijzen natuurlijk. Ik hoop het wel echt heel erg voor je!! Het wordt tijd voor 'groen' hier tenslotte!

Sterkte en succes morgen joh! We duimen!

Star; hier ook weer een dag doorgekomen:) pff..komt nu dichtbij he! Nog even volhouden!

X

Geplaatst

sylvia83, bedankt dat je even reageerde,ik ben ook wel een beetje bang dat mijn ongi er door komt,maar net wat je zegt

we wachten het morgen af.

jij ook succes met je wachtweken.

Geplaatst

@ester, wat spannend voor jou vandaag!!! Hopelijk is test positief.

Ik zit nu op WD 15. Geen bloed te zien. Dus morgenochtend weer test proberen. Dus nog steeds heel spannend!!!

En succes vor dames die nog in wachtweken zitten!!

Liefs Marloes

Geplaatst
Ik zit nu op WD 15. Geen bloed te zien. Dus morgenochtend weer test proberen. Liefs Marloes

Hi Marloes, menstrueer je normaal wel regelmatig? Weet je het ' zeker' op WD16? Ik menstrueer nl zelf heel onregelmatig (overgang, ik ben 37 jaar). Vorige x zat er 3 mnd tussen soms nog wel langer. Dus als bij mij de menstruatie na de IUI uitblijft zegt het nog niks. Hoeveel folikels had je bij je IUI? Heb je daarbij hormonen gespoten? Ken je verhaal niet helemaal. Ik heb nu een IUI gedaan zonder hormonen. Ik weet niet of een IVF met hormonen bij mij zinvol is. De vorige x had ik daarmee nl niks.

Geplaatst

@tiktak, Ja ik heb regelmatig cyclus. Word meestal 1 of 2 dagen voor NOD al ongesteld! Ik heb IUI zonder hormonen gehad. Ik heb gevoelige test besteld. Die komt vandaag binnen hoop ik. Dan probeer ik morgen ochtend weer. Misschien ben ik wel gewoon te laat met ongesteld. Dat kan ook. Het is wel mijn eerste IUI! Daarvoor heb ik DEAL-IVF gehad.

Het is afwachten hoe komende dagen verloopt.

Liefs Marloes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden