Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lijkt me dat ze de vleesbomen al eerder hadden gezien. Weet niet of dat een innesteling tegenhoudt, maar het lijkt me niet zo goed.

Maar goed...je ziet inderdaad maar 1 kant van het verhaal, je weet niet wat er aan vooraf is gegaan (onderzoeken?).

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goh wat een gezellig bankje zo! Ik reageer van de week wat uitgebreider. Nu onderweg naar de moeders.

Lieff, welkom!

Zelf sinds vannacht heel erg duizelig, dus maar even laten onderzoeken. Best een eng gevoel.

Lieve mama's van de kleine baby's in onze buikjes, fijne (pre) moederdag!

Xx

Geplaatst

Belladonna, dat is vervelend, heb je er nog steeds last van?

Hoe gaat het eigenlijk met jullie partners. Hier is manlief helemaal gesloopt, alsof alle spanning van de afgelopen periode er nu bij hem uit komt nu ik zwanger ben.

Ik heb voor moederdag van mijn twee lieverds een mooi plantje voor op de tuintafel gekregen en een bedeltje van pandora, een zilveren kinderwagen. Zó lief!!

Geplaatst

@ Saba, onze IVF poging leidde tot een heel laag aantal bevruchtingen en wat bevrucht was deelde niet goed door. Mijn eitjes waren allemaal rijp (17 stuks) en het zaad was prima maar toch geen levensvatbare emmies. Daarom dit keer ICSI. We hebben genoeg zaad voor IVF maar de natuurlijke bevruchting verloopt niet goed. Mja dat weet je niet vantevoren! Dus dat was het verhaal voor ons, wel wat anders dan dat van de draagoma natuurlijk.

Zipa, mijn man is heel druk! Huishouden, stappen, vanalles! Draait wel weer bij, hij is ook nerveus voor woensdag :-)

Geplaatst

hier een fijne dag gehad na de drukte van gisteren dochterlief is 1 keer eerste en een keer 2 geworden dus weer supertrots. vandaag flink verwend en ja hoor hub heeft als eerste iets voor de kleine gekocht. sokjes met daarop i love papa. k had van de week een mand gekregen met allemaal i love mama spulletjes erin en een slab met geboren in 2012 hahaha. hier begint het aardig door te dringen dat het wel een s goed zou kunnen gaan dus die roze wolk is in zicht. morgen voor het eerst naar de gyn om 14 uur.

Geplaatst

Geweldig dat je het hartje hoorde... Knus hoor.

Jeetje Saba, wat een gemis zal dat zijn voor je. Was het een lieve mama? Volgens mij kan je van die leeftijd je nog wel dingen herinneren of niet?

Hier gaat het redelijk. Mijn hoofdje is redelijk stil, mede omdat ik me nog steeds erg zwanger voel... Waar hoop is, is leven? Nog 3 nachtjes slapen....

Welkom Lieff!

Ja over die uitz van draagmoeder. Die mensen met die moeder van 55jaar. Schatten van mensen denk ik, en ik kan me voorstellen dat de wens voor een kindje zo sterk kan zijn (natuurlijk). Maar ik vind wel dat ze niet goed genoeg stil staan bij de gevaren van waar ze mee bezig Ijn. Ach ja, toch maar gekozen voor het terugplaatsen van twee, als het een tweeling wordt dan zien we dat dan wel weer. Nou als je Sorpresa heet, zou ik dat ook meteen doen, hihi. Maar als vrouw van 55 jaar, oeps.... Ik denk daarbij dat een ziekenhuis ookal in Techië natuurlijk ook aan allerlei medische regels is gebonden, dus het lijkt me sterk dat ze oplichters zijn, *maar ik kan weleens naïef zijn... Het kan zijn inderdaad dat ze het wilden proberen, maar nu ze zien en merken hoe mam reageert ze toch aangeven dat het allemaal niet optimaal is... Of dat al eerder gezegd hebben, maar ja, als je iets heeeeeeeeeel graag wilt, hoor je soms niet alles. Blijft wel enorm vervelend voor die mensen. Lijkt me ook naar om te stoppen als je nog 3embryootje in de vriezer daar hebt liggen... Wel leuk vond ik dat die twee jongens een gezonde tweeling kregen.

Slaap lekker allemaal.

Geplaatst

Niki, nu nog 2 nachtjes! En datzelfde geld voor Sorpresa, het schiet lekker op nu. Fijn dat je het een beetje stil hebt in je hoofd

Sorpresa, voor de mannen is dit denk ik helemaal spannend deze weken, want zij voelen natuurlijk helemáál niets van het in verwachting zijn en meestal gaat ook alle aandacht naar de zwangere.

Het valt me op dat wanneer je aan iemand vertelt dat he zwanger bent, bij de standaardvragen van "hoever ben je", "wanneer ben je uitgerekend" er eentje bij is gekomen namelijk, "willen jullie weten wat het wordt". Dat werd 11 jaar geleden eigenlijk bijna niet gevraagd.

Ik geloof dat ik inmiddels héél erg toe ben aan nieuwe bh's, ik had gisteren de striemen in mijn huid staan.

Heb er nog ééntje die goed zit, dat wordt vel wassen dus.

Geplaatst

Sorpresa, ja dat weet je inderdaad niet van te voren helaas, lijkt me echt zo erg, zo veel moeite voor de punctie ect en dan niet 1 bevruchting. Na ja de hele mmm is heel zwaar, had het ook onderschat. Maar nu kan mijn geluk niet op, ZWANGER!!!!! :)))))

Niki, Nog een paar dagen, het schiet alweer op, hopelijk is hij/zij lekker gegroeit!! Mijn mama was heel lief, helaas weet ik er niet echt heel veel meer van, ja van foto's en verhalen. Maar ze was heeel lief!!!!

Clau, leuke kado's gehad dus :) geweldig he!!! Ik ook van mijn oudste zus slofjes gekregen en een rommertje, onwijs schattig!

Me andere zus( ena oudste) een boekje wat kraakt ( had ik al eerder gekregen) en me tweelingzusje wilt nog niks geven hmmmmm terwijl ik haar toen die tijd ook iets leuks had gegeven, we moeten er allemaal toch in geloven lijkt mij. Na ja komt wel!!

Zipa, ja inderdaad, standaard vragen. Hoever ben je, wanneer ben je uitgerekend en wil je weten wat het wordt. Daarom wacht ik nog om het aan iedereen te vertellen. Al vind ik 8 weken 2 maanden al lang klinken hihi

Ow ja sorpresa jij mag woensdag ook weer spieken, leuk leuk leuk, ik nog ander half week wachten pffffff

Hoe gaat het met de anderen????

Ik voel me goed, alleen een beetje moe, niet meer misselijk geweest. Dus prima.

Liefs saba

Geplaatst

Saba we hadden wel bevruchtingen maar al onze embryo's waren dood met drie dagen. We hebben dus ook een terugplaatsing gehad voor niks en heel veel valse hoop. Maar goed we hebben ook veel IUI's gehad en gezien de zaadkwaliteit vraag ik me echt af waarom. Ik ben geopereerd en toen dachten ze dat we het op de natuurlijke weg konden proberen etc etc. We hebben denk ik allemaal de nodige teleurstellingen meegemaakt maar het belangrijkste is dat we hier nu mogen schrijven en dat we dat tot december blijven doen!

Verder tellen we de uren tot woensdag 15u. Ik vind het heeel spannend! Ik duim ook dat Niki dan mooi nieuw krijgt :-)

Ik voel me nog steeds hetzelfde maar begin wel een beetje uit te dijen nu. Voornamelijk doordat mn stoelgang niet meewerkt denk ik! Anyway ik ga eens koken, kip met rijst mmm (als ik het voor elkaar krijg om kip te bakken vandaag...)

Geplaatst

Hallo dames,

Wat fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat!

Iedereen aan het genieten van de Zwangerschap met natuurlijk een beetje spanning

Ik heb er veel last van misselijkheid echt op het randje! Zei tegen mijn man als ik niet wist dat ik zwanger was zo ik me ziekmelden! Toch volgehouden vandaag. Moet tot week 12 de bollen en estadiol gebeuiken hoop dat het dan beter gaat!

Heb mooi veijdag vrij genomen dus nog twee dagen te gaan

Niki en sorpresa ik duim voor jullie! Op naar een mooie echo

Groetjes

Geplaatst

Hé meiden,

Wat super dat het zo goed gaat allemaal! Spannend zeg niki en sorpresa...al een beetje zenuwachtig?

Ik heb vier drukke dagen gehad op het werk maar het gaat prima. Ik ben vorige week twee dagen misselijk en beroerd geweest maar dat is helemaal foetsie. Fijn aan de ene kant, aan de andere kant maakt het me stikonzeker. Ik heb verder weinig kwaaltjes, alleen s'avonds zere borsten en na het eten wat misselijk en moet ik veel boeren.

Ik zou zo graag willen dat ik deze week al een echo had maar dat is pas volgende week.

Geplaatst

vandaag voor het eerst bij de gyn geweest en nog even snel gekeken hartje klopte mooi en alles zag er goed uit over 4 weken terug komen ze zei wel dat we niet hoeven te wachten tot 12 weken maar dat we nu echt moesten gaan genieten dus besloten dat ook maar te gaan doen .nikki en sorp. veel s6 met jullie echo van de week

Geplaatst

Clau wat mooi! Ga maar genieten :-) ik ben heel benieuwd naar onze echo. Nog twee nachtjes... Heb niet meer zo afgeteld sinds ik in Sinterklaas geloofde haha!

Geplaatst

Hey meiden,

Poeh ik ben goed ziek geworden van de hormonen in mijn lichaam. Naast de hevige misselijkheid, nog steeds veel duizeligheid en hoofdpijn. Vreselijk moe en me echt ziek voelen van de hormonen. Is las ergens op een topic dat iemand schreef niet te klagen over zwangerschapskwaaltjes als ze maar zwanger mocht worden. Dat zei ik ook altijd, maar als je inmiddels 8 weken continu misselijk bent en nu ook nog die hele nare, enge duizeligheid dan is het toch wel zwaar en moet je dat toch ook kwijt. Is dat klagen?

Zo dat moest ik effe kwijt.

Clau, fijn dat je je been weer even gezien hebt.

Niki en Sorpresa, de tijd gaat nu snel tot woensdag. Niki hopelijk kan jouw onzekerheid omgezet worden in geluk en Sorpresa hopen dat jouw beide wondertjes laten zien hoe mooi en sterk ze zijn!

De overige dames, wij mogen volgende week weer! Jeeeeee kan niet wachten!!!

Zipa, wanneer mag jij weer? Mijn man is er nu wel rustig onder, heeft nog meer spanningen gehad dan ik. We gaan er langzaam in geloven....

En ja, herkenbaar al die vragen. En weet je, wat voor antwoord je ook geeft, het is toch nooit goed. Dus ach, zo zijn mensen nu eenmaal.....

Nou, ga maar weer verder met bankhangen. En hopen dat ik vannacht niet weer 10 keer super duizelig wakker wordt. Daar wordt ik dan weer heel misselijk en angstig van. Hopen dat de bloeduitslag snel binnen is...

Xx

Geplaatst

belladonna wat vervelend dat je je zo ellendig voelt! Jij mag klagen hoor! 8 weken misselijk zijn is gewoon ellendig! Daar heb je nooit om gevraagd! Zijn er tips en trucs waarvan je merkt dat die je helpen of helpt er momenteel niks om je wat beter te voelen? Sterkte!

Ik denk dat als wij volgende week een goede echo hebben gehad dat ik dan wat meer kan gaan genieten en het echt tot me door durf laten te dringen! Nu kan ik dat niet, veel te bang voor de pijn die er zou komen als het alsnog mis zou gaan!

Geplaatst

Esther, thnx voor je woorden. Ben op dit moment echt een hormoon muts, moest er gewoon van huilen. Ik wil echt niet klagen, maar zo ziek voelen is gewoon niet fijn. Ik moet de hele dag door kleine beetjes eten. Daarbij lust ik heel veel dingen niet meer, maar heb nu aardig ontdekt wat wel goed gaat. Verder echt rustig aan doen. De duizeligheid maakt de misselijkheid nl echt heel vervelend.

Kom maar op met week 12 to 14, safety zone en als het goed is ook het trimester van energy en genieten in!

Wat betreft het gaan genieten. Bij ons gaat het met baby stapjes (mooie woordspeling hihi), we durven er stees meer over te dromen, hebben zelfs op internet naar een babykamer gekeken enzo. Dus stapje voor stapje gaan we het geloven en er zelfs een beetje van genieten.

En oh ja, we hebben ook al de babynamen! Voor een meisje weten we het al 8 jaar, een jongetje pas nu, maar wel super blij mee! En toch zijn er nog momenten dat ik het niet geloof. Kijk echt naar uit om de baby te gaan voelen.

Wat fijn dat we elkaar zo goed kunnen steunen! En lekker met zijn allen aftellen tot de volgende echo's! :-)

Geplaatst

Clau dat wordt een sprintertje als hij/zij nu al zo hard gaat!!!

Belladonna heerlijk dat jullie al na hebben durven denken over namen!!! Heb ik al die jaren nooit gedurfd. Bij ons gaat het in elk geval een naam worden waarin dankbaarheid naar voren komt.

Geplaatst

Wat n mooie berichten allemaal. Weer n goede echo, gefeliciteerd. Jammer dat sommigen van jullie je zo misselijk en naar voelen, tuurlijk mag je klagen!!! Lekker klagen, huilen, zeuren, gpoi het er maar uit!! Hihi.

Ja nog twee nachtjes. Ik wil rr gewoon niet teveel over nadenken. Iedere avond leg ik voor het slapen gaan twee handen op mijn buikie en straal het kracht in en ik bid ervoor... Niet zwaar ofzo, maar dat voelt toch prettig. Ik voel sterk dat het woensdag goed is, maar wat zal de klap hard zijn als het niet zo is. We gaan het zien.. Niki

Geplaatst

Nog n heftig avontuur meegemaakt vanmorgen. De zusjes waren boven aan het spelen bij de gootsteen... Mama was in de andere kamwr. Harde knal. Baby huilt, grote zus schreeuwt. Mama rent. Bloed! Baby heeft een diepe snee in haar duim, die heel hard bloedt... Hoe weet ik nog steeds niet.

Met zijn allen naar beneden verbanddoos pakjen. Nog steeds veel bloed, huilen, gedoe. Mama voelt dat ze duizelig wordt... Nee niet nu flauwvallen... Ik loop naar mijn mobiel. En toen ben ik flauwgevallen, ik denk maar even... Toen ik bijkwam hoorde ik Charlotte roepen, mama wat doe je, mama wat doe he? Kids waren gelukkig nog intact. Snel papa gebeld.

Bij dokter baby's wond gelijmd... Pfff. Goed afgelopen allemaal... Wel nog aan het narillen... En beurs...

Geplaatst

Jullie kletsen veel haha. Hoop dat ik het kan bijhouden.

@ Clau: fijn dat je het hartje gezien hebt, dat stelt wel gerust he!

@ Sorpresa: voor jou ook bijna een echo, dat is de tweede?

@ Belladonna: haha ja van te voren roepen we dat we niks geven om die klachten, maar als het zover is is het toch zwaarder dan gedacht. Een vriendin van mij was 1,5 jaar geleden 'per ongeluk' zwanger, terwijl wij zo hard aan het knokken waren voor een babytje. Zij heeft de 1e maanden continue gespuugd en ik vond haar een enorme zeurpiet en dacht: wees blij dat je zwanger bent zeg! Nu vind ik dat wel lullig van mezelf.

@ Niki: jij ook bijna een echo, is dat de eerste?

Wij hebben over 1,5 week de 2e echo. Ben er weer heel hard aan toe, want ondanks de klachten die ik heb blijft de onzekerheid nog.

Geplaatst

Hallo'

Nikki Wat een verhaal gelukkig is alles goed afgelopen!!

Belladonna, erg he om je zo broerd te voelen! Ik heb me vanmorgen ziek gemeld. Moest weer overgeven. Heb gisteren verloskundige gebeld voor medicatie. Omdat ik toch nog medicatie gebruik had ze liever dat ik ziekenhuis belde dus gedaan ze bellen terug! Maar ik vind dat we alle recht hebben om te klagen

sterkte leuk he namen verzinnen. Wij hebben heel lang een jongensnaam gehad toen mijn zus bevallen was een riep het is een jongen en hij heet mika. We zijn eer echt even ziek van geweest nu een nieuw jongensnaam bedacht! Meisje is nog lastig

Lieff, leang duurt dat he, er zitten bij mijn 4 weken tussen ben blij dat wij volgende week mogen!

Clau, Wat fijn weer een goede echo, en nu genieten!

Erd spannend he volgende week zijn we hopelijk allemaal Wat meer gerustgesteld!

Voor iedereen een dikke knuffel

Geplaatst

Niki wat een verhaal zeg!! Gelukkig is het allemaal wel weer goed gekomen.

Nog 1 nachtje slapen hè, spannend.

Belladonna, nou ik vind wel dat je gewoon mag klagen hoor. Lekker doen, het is ook niet niks!! Iemand maakte laatst een opmerking in de trant van "dat moet je er maar voor over hebben hè, het hoort erbij" Hierop heb ik heel droogjes geantwoord dat ik er volgens mij al heel veel voor over had gehad al. Het werd meteen stil haha. Ik vind het onzin dat omdat we het zooooo graag wilden en dan al zo'n traject hebben doorstaan, we dan op de een of andere manier geen recht hebben op "klagen". Ik merk wel dat ik het meer voor me probeer te houden nu als mensen vragen hoe het gaat, tenzij ze het écht willen weten.

Wanneer krijg je de bloeduitslag? Kan best zijn dat je ijzertekort hebt hè.

Wij waren al aan het fantaseren over namen toen we nog middenin het traject zaten hihi. Hebben nu wel 2 meisjesnamen en 2 jongensnamen. Maar goed, we hebben nog een half jaar bedenktijd haha.

Voor een Babykamer ben ik al wel aan het neuzen op MP. Babykamer hoeft voor ons echt niet nieuw, tweedehands vragen velen er al de hoofdprijs voor.

Oh en ik mag een dagje ná jou voor de nekplooimeeting. Tja ik ben tenslotte ook een dagje ná jou uitgerekend he haha. Wel heel spannend hoor, maar ook wel weer heel leuk dat we volgende week ons ijsbeertje weer mogen zien.

Manlief is ook wel iets gerustgestelder nu we zelf het hartje kunnen horen en het allemaal wat tastbaarder wordt.

Sorpresa, hoe is het kipbakken gegaan gister :clap2:

Voor jou ook nog 1 nachtje he!!

Esther, wel fijn dat de misselijkheid weer over is. Gek he, "normaal" gesproken zou je helemaal blij zijn als je van dat ellendige gevoel af bent en nu maakt het alleen maar onzeker.

Saba, lekker hoor dat je ook niet meer misselijk bent. Die vermoeidheid is ook geen pretje, maar de energie komt wel weer terug!!

Clau, wat heerlijk dat ook jouw echo goed was, die van jou heeft de turbo aangezet haha.

Terry waarom meld je je niet ziek dan, ook al komt de misselijkheid door de zwangerschap? Voor zover ik weet is rust juist heel belangrijk bij misselijkheid. Lekker aan je zelf denken hoor. Oh ik heb het berichtje maar even aangepast want ik lees nu dat je je ziek hebt gemeld en medicatie hebt gevraagd. Heb je goed hoor, je moet wel kunnen functioneren. Rustig aan en nogmaals, denk aan jezelf!!

Hier gaat alles lekker. Blaasontsteking is over. Wel voel ik heel erg mijn banden trekken, het groeit echt hard dus. In week 11 verdubbelt het gewicht ook van frummel, dus dan is het wel logisch denk ik dat ik dat voel.

Nu al 2 keer heerlijk zelf naar het hartje liggen luisteren, dat geeft heel veel rust. Het liefst zou ik dat eigenlijk iedere dag doen, maar ik probeer het een beetje te beperken. Gisteravond was het echt zo overduidelijk te horen, zo mooi. Mijn man wilde het liefst met dat geluid op de koptelefoon in slaap vallen, hij werd er helemaal ontspannen van.

Ik zal het lijstje dadelijk even aanpassen want ik heb weer een nieuwe afspraak voor een echo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden