Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier ook druk met voeden en heb helaas weer wat meer last van de wond. Teveel doen wordt meteen afgestraft.

maar ons mannetje is alles waard! Ik had niet kunnen bedenken wat hij met me doet. Toen hij in mn buik zat hield ik al wel van hem, maar de gevoelens die hij nu bij me losmaakt zijn niet te beschrijven. Ik kan er regelmatig gewoon om huilen. Zoveel liefde voel ik voor dit kleine mannetje, overweldigend.

dames, sterkte met die laatste loodjes. Op naar een babyboom 12-12?

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja belladonna erg he!! Ik wil ook al te snel veel,en dan heb ik ook meer last!

Ja voeden kost nog veel tijd, ben nu totaal een uur kwijt en om de 3u.

Ach inderdaad, dan kijk je naar je kindje en voel je zoveel liefde.

Heb vv een jankbui gehad, ben zo gelukkig en zo blij dat hij van ons is, echt van ons tweeen.

Maar ook wel een beetje bang, doe ik het wel goed en is hij wel tevreden.

Het is zo vreemd om je kindje na zo een lange tijd vast te kunnen houden en knuffelen.

Het mooiste wat er bestaat!!

Ondanks de nog slapeloze nachten,het is zo mooi!!!

Geplaatst

Es mooie buik!

Ik lees hier eigenlijk nooit maar was toch nieuwsgierig naar een mede tweelingbuik zeg maar. Sorpresa goed dat je foto's hebt gemaakt, mooi is ie hoor!! Ik voelde me ook een wandelende buik op het laatst haha maar zo bijzonder!

Heel veel succes met de bevalling!!

Geplaatst

Haha mede tweelingbuik :-) heb geprobeerd elke twee weken een fotootje te maken voor mijn eigen archief zeg maar. Ik ben benieuwd hoe de bevalling zal zijn, heb er wel vertrouwen in!

Saba en Belladonna, fijn om te lezen dat jullie zo genieten en verliefd zijn op jullie ukjes! Ik bereid me maar voor op geen slaap als ik dat zo lees !

Zipa ja bijna 30 kg... Ik voel het wel aan mn knieën bijvoorbeeld als ik opsta of trap loop pfff... Dat van die nageltjes, vroegah, toen ik een babietje was heeft mijn vader eens mijn nageltjes geknipt. Hij knipte per ongeluk een stukje te kort af en dus bloedde ik. Hij heeft serieus NOOIT meer nageltjes geknipt van zijn kids haha. Moest ik aan denken bij je vijlverhaal, een vijl was wel een uitkomst geweest voor hem haha

Ik ga zo maar eens een warme douche nemen en dan proberen te slapen. Benieuwd of ik nog twee goeie nachten kan maken voor maandag!

Geplaatst

Sorpresa, hele mooie buik hoor. Logisch dat er wat meer bij zit toch.

En 2 kindjes en steeds minder mogen doen.

Bij mij zit er inmiddels een 9 a 10 kilo aan.

Afgelopen maand eigenlijk afgevallen, waarschijnlijk door de suiker controles en het feit dat ik niets durf te eten.

Toen we bij de gyn waren afgelopen woensdag was er 5 kilo af, vergeleken met 5 weken terug.

Ik eet wat ik mag en kan. Maar ja..... alles wat er niet aan zit moet er ook niet af.

En de kleine doet het goed. Dat is het belangrijkste.

Vandaag een beetje een dipje. Zie ineens niets meer zitten, zoek ruzie met mijn man.

Wil ook niet dat hij gaat werken en zo.......

Nu is hij gaan werken en ik ben onder de douche geweest. Lig lekker in mijn pyama op de bank.

Na het avondeten even hondje uitlaten en meer ga ik echt niet doen.

Ben benieuwd, bij mijn zusje was dit een voorteken.

We blijven gaan voor 12-12-12.

XXXX

Fijne zondag

Wanda

Geplaatst

Wat ik al op fb zei, heel herkenbaar! Voor mij geen voorteken helaas maar wie weet!

Ik ben best zenuwappig voor morgen! Hopelijk is er geen spoedje ofzo waardoor we weer naar huis kunnen. Ben benieuwd of t inmiddels al verweekt is daar beneden of dat het een lang verhaal met gel etc wordt.

Hoe is het verder ladies? Pippe, Lieff, Clau? Meldplicht! Hihi :-)

En nieuwbakken moeders, hoe gaat het daar?

Geplaatst

Saba, hier zit ik op de 6 a 7 voedingen. Soms ben ik heel vlot klaar, maar ik moet haar altijd even omhoog houden zodat het goed zakt.

Wanda, bij mij was dat óók een voorteken, beide keren, ik hoop het voor je!

Belladonna, ja bijzonder hè dat gevoel. Ik ben ook helemaal verliefd, heb echt vlinders in mijn buik als ik naar mijn meisje kijk. Doe je wel rustig aan?! Je hebt wel een echte buikoperatie gehad hè. Je hebt nog wel even kraamzorg neem ik aan? Maak daar gebruik van.

Sorpresa, Nog 1 nachtje hè. Hoop dat je lekker nog wat kan uitrusten.

Hier gelukkig weer een goede avond en nacht achter de rug. Toch wel erg prettig. Hoop dat dit zich zo doorzet, vanaf donderdag sta ik er "alleen" voor sochtends, dan gaat manlief weer aan het werk. Dat zal wennen zijn na 4,5 week heerlijk samen genieten

Geplaatst

Hallo dames,

Wat heerlijk om te lezen, allemaal in love!!! Wat is het toch geweldig om mama te zijn.

Sorpresa, spannende dat morgen ben benieuwd. Hoop dat je een vlotte bevalling gaat krijgen.

Wanda, ik had op het laatst ook het gevoel mijn man 24 uur bij me te willen hebben. Hoop voor je dat het een voortrekken is. Geniet van je pyama avondje.

Andere dames succes met de laatste loodjes

Hier gaat het super!! Ben zo trots op ons meisje, ze groeit als kool!! Al meer als 600 gram boven geboortegewicht. Borstvoeding gaat super. Ze krijgt op verzoek zo om de drie uur. Huilt bijna niet alleen een beetje als ze honger heeft.

Gisteren naar een verjaardag geweest echt heerlijk om er weer uit te zijn en de kleine uk gewoon mee te kunnen nemen.

Kortom ik geniet volop

Groetjes!!

Geplaatst

** breek ff in **

Sorpresa, wat een geweldig mooie buik!! Ik krijg gewoon heimwee naar de mijne (haha niet echt).

Heel veel succes morgen! een tweeling is zoooo leuk!!

zet em op.

**ben weer weg**

Geplaatst

Sorpresa, hopelijk slaap je vannacht nog en rust je nog goed uit voor morgen!

Ik hoop dat het allemaal snel gaat en dat ze gezond ter wereld komen!!

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar hoe het verloopt, en hou het forum morgen goed in de gaten!

Jammer dat de ukkies zich nog niet eerder hebben gemeld ondanks je datum,maar ja ze zitten gewoon veel te lekker in die mooie buik van je!!

Succes morgen!!

Andere dames die nog wachten op hun wondertjes, meldplicht :-D

En nieuwe mama's wat is het genieten he!!!!

De kraamhulp is echt heel lief,en wat raar om niet alles zelf te doen.....haha alles wordt gepakt en ook een lekker bakje fruit elke dag

Vanaf dinsdag krijg ik de kraamhulp weer die ik de eerste 2 dagen had (ik ken haar via mijn zusje,ze had haar ook in haar kraamweek en had gevraagd of zij ook bij ons mocht)

Woensdag en donderdag mag ik ook nog kraamhulp als ik wil..... we kijken het even aan,de nachten zijn nog best zwaar en ook voor manlief.

Fijne avond,knuffel allemaal

Geplaatst

Sopresa, ik hoop ook dat je je alle rust is gewenst. Het zal voor jou toch extra heftig worden.

Saba, als je extra hulp kunt krijgen Why not?? Toch wel lekker als alles zo voor je gedaan wordt. Maar misschien ook fijn om straks met 3 te zijn.

Vraagje aan de dames die al bevallen zijn:

Ik heb vanavond steeds het idee dat hij met zijn billen tegen mijn ribben duwt maar ondertussen voelt het helemaal vanonder heel vreemd. Een soort tinteling (echt van binnen).

Iemand een idee????

Wanda

Geplaatst

Sorpresa, het komt allemaal goed, dit kan je! Vergeet je niet een last minute buikfoto te maken?

Nogmaals heel veel succes!!

Morgenmiddag zal diep triest zijn, een leven wat nog had moeten beginnen en waar nu al afscheid van genomen moet worden. Voorheen als niet-mama zou ik het al erg vinden, maar nu als mama van een baby grijpt het me enorm aan!

Weet je, klinkt achterlijk hard, maar het gebeurt.. Morgen worden jouw kindjes in goede gezondheid geboren en dat maakt het leven zo mooi!!

Probeer van je nachtrust te genieten nu het nog kan ;-))

Geplaatst

Ik heb twee dagen geleden (geloof ik?) een laatste buikfoto geüpload hier en er is weinig veranderd (gelukkig) dus das geregeld! Ik heb verder geen angst voor de bevalling trouwens, ik vertrouw op meElf, mijn lichaam en wt we hebben geleerd in de cursus. Mocht er iets niet goed gaandan lig ik toch al in het zkh dus ja... Ik laat het op me af komen!

Ik kan me voorstellen dat het je erg aan grijpt. Ik ben moren precies 38 weken en toen ik jouw berichtjes las schoot ik ook vol hoor! Het is een vriendin van me ook overkomen met 41 weken. Zo naar en zo oneerlijk :-( Vreugde en verdriet, leven en dood liggen zo dicht bij elkaar soms :-S

Geplaatst

sorpresa heel veel succes morgen! Ik hoop ook dat je er van kunt genieten!

Slaap lekker vannacht! Ik vind het plaatsvervangend spannend voor jullie!

Geplaatst

Haai dames, ik lig hier aan de ctg voor een half uur en dan komt er iemand toucheren dus ben benieuwd hoe het ervoor staat en wat we gaan doen vandaag! Mannetje is nerveus, zo lief!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden