ivfmoeke Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 dames aan mij de eer om dit topic te openen! ik vind het ook eng en gedurfd want het is nog zoooo pril maar laat gaan Quote
Sandra81 Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Gefeliciteerd!!!!!! Geniet er lekker van en dat nog veel dames mogen volgen!!! Quote
mari-83 Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Gefeliciteerd hopelijk wordt het een druk topic Quote
J0se Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Ivfmoeke, gefeliciteerd met je zwangerschap, wauw zeg! Heb met je in het 'uitgerekend in mei'-topic gekletst en nu zwanger van een brusje, geweldig. Hopen dat alles goed mag blijven gaan. Quote
marlijnne Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Gefeliciteerd, hopelijk volgen er veel meiden!! Succes!! Quote
minoes Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Wow december al weer Van harte gefeliciteerd en dat vele volgen Liefs Jessica Quote
ivfmoeke Geplaatst 7 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2012 hi José dat klopt nooit gedacht dat het nu eerste keer raak zou zijn en dat met een cryo!! geloof het zelf ook nauwelijks..... maar het is nog een lange weg dus we zullen zien alle andere dames thanks ik vind het doodeng! dacht dat het bij een 2e kindje iets relaxed zou zijn maar niet dus! we zien het wel Quote
berteltje Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Ik meld me hierbij ook aan....ook nog pril...op wd 14 en 16 positief getest met test van kruidvat....Durf het nog niet te geloven...De terugplaatsing lukte steeds niet,maar na 2 x een hysteroscopie en een andere arts en accupunctuur...dan toch zwanger,van een cryo....met utrogestan en progynova...(heftig spul trouwens).. Echt niet verwacht,maar dat herkennen veel vrouwen hier vast wel...je durft gewoon niet te hopen...hoop tot half december hier mee te kunnen schrijven...vrolijke groet, Berteltje Quote
sas27 Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 gefeliciteerd meiden!!!, hopelijk volgens er meer jullie :-) Quote
ivfmoeke Geplaatst 8 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2012 hi bereltje welkom en een voorzichtige felicitatie ook een lange weg begrijp ik zo? ik en wederom erg onzeker mijn testen blijven zo licht om gek van te worden!! ik heb er nu al vier gedaan elke dag in en de plus wordt duidelijker dat wel maar toch blijven ze licht ik weet niet wat ik ervan moet denken!! bahbah Quote
clau75 Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 ik kom me hier ook heel voorzichtig melden vorige keer een missed abortion met 12,3 weken dus ben nu extra voorzichtig.we hebben al wel twee duidelijk positieve testen gedaan van clear bleu Quote
ivfmoeke Geplaatst 8 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2012 he clau75 welkom en nogmaals van harte met de positieve test!! ik ken de onzekerheid! Wel een gezonde zoon maar wat een zwangerschap vol spanningen dacht nu het wordt vast minder met een 2e maar in tegendeel ben weer gespannen, bang dat, onzeker etc. Pfff nog lange 9 weken zullen we maar zeggen Quote
saba26 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Hallo dames,ik kom dan ook eindelijk melden op een uitgerekend topic :) zooo blij, vandaag cb test gedaan op wd 11( na cryo tp) gaf 2-3 weken aan, vanmiddag heb ik de bloedtest. Voor nu ,kan ik dus echt niet slapen,hele nacht wakker,en moet straks nog werken :(. Allemasl gefeliciteerd,dat we hier tot en met December mogen kletsen!! Mooie maand om een kindje te krijgen!! Liefs Saba Quote
Belladonna Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Hey dames, ook ik hoor eigenlijk op het bankje december. Nl 1-12 is mijn uitgerekende datum , maar ik schrijf ook mee in november, ben een beetje een grensgevalletje. En de enige in deze periode, ik ben nl de enige groene van het wachtbankje maart. Ivfmoeke, wat vreselijk om op het april wachtbankje te lezen dat je een miskraam hebt. Hopelijk dat de hcg nu snel tot onder de 5 daalt en je in mei een nieuwe poging kunt doen. Clau75 en Berteltje, hoe is het met jullie? Hoe voelen jullie je? En wanneer is de eerste echo? Saba, ook welkom! Spannend he? Laat je even weten hoeveel je hcg is? Klinkt goed hoor! De overige groene dames april, wees welkom, het is mog heel pril maar we kunnen elkaar er doorheen slepen! Zelf zit ik morgen op de 7 weken en maandag de oh zo spannende echo pppfff na 8 jaar behandelingen was dit onze allerlaatste terugplaatsing van de laatste cryo. Hoop hadden we dus niet meer. Augustus 2010 hebben we de echo gehad van de toenmalige (enige eerdere) zwangerschap. Maar de beide embryo's hadden geen hartslag. Dus na een overstimulatie met spoed ziekenhuis opname en zeer pijnlijke vochpunctie ook nog een curretage. Dus dit zit nog altijd erg in mn hoofd. Dus ben ook heel bang voor aankomende maandag. Al voelt het nu heel anders dan toen, ben nl zoooo misselijk :-) Quote
saba26 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Hoi belladonna, wat super dat je laatste cryo is blijven plakken!!! Hopelijk maandag een mooi kloppend hartje!! Wij hebben 4 mei een echo, de bloedwaarde was goed, heel goed zelfs 395. Whoeeeeeee officieel zwanger!!! Quote
Melis25 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Saba, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!! Quote
saba26 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Jaaaa helemaal in de wolken, eindelijk zwanger na 2 en een half jaar!!!! Quote
Melis25 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Super, het is je/jullie zo van harte gegund! Net als alle andere dames hier op het forum! Wel jammer, nu kunnen we niet samen naar de 9 maanden beurs, wellicht bij een brusje :P Quote
saba26 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Whaaa ind. Bij een brusje afgesproken ;) Het is iedereen hier gegund. Ben ook dankbaar dat het eindelijk zover is!!! Super blij!!! En nu de overige 8 mnd ook vasthouden!! Quote
Belladonna Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Saba, top! Gefeliciteerd en op naar een mooie echo! Quote
Melis25 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Ondanks de onzekere eerste 12 weken (en de rest van de zwangerschap) wil ik je ook echt zeggen; geniet van alle momenten! Negen maanden lijken lang, maar ik weet nog als de dag van gisteren hoe het voelde om positief te testen! Het gaat zoooooo snel.. Onvoorstelbaar, Vince is alweer bijna 2 maanden! Als ik over de kraamafdeling loop, schieten de tranen in mijn ogen. Mennn, wat zou ik daar weer graag willen liggen. Mijn zwangerschap was geen pretje, maar bevallen is zo onwijs bijzonder!! Quote
terrybrouwer Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Hallo, Iedereen van harte, ik meld me ook aan! Donderdag 26 april eerste echo spannend maar zo te lezen ervaren jullie dit ook zo! Ik moet nog 7 weken medicatie slikken ivm eiceldonatie dus weet niet waarvan mijn klachten zijn. Succes allemaal Groetjes terry Quote
saba26 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Ga ik zeker doen melis!! Kan niet wachten tot ook met een dikke buik mag lopen :) en geef me maar alle kwaaltjes!!! Geniet nu al, niet alleen een thuistest positief maar ook de bloedtest! Op naar 4 mei en een mooie echo, vriendlief is 7 mei jarig, zou geweldig zijn!!!!! Kan nu al niet meer stuk :) Goedemiddag terry, ja spannend he!!!! Jij ook gefeliciteerd!! Quote
Melis25 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Ik ben ook 7 mei jarig dus dat komt vast goed ;-) Quote
saba26 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Bedankt belladonna!!! Echt bizar,kan het niet geloven!!! Nou melis,we hebben veel dingen gemeen, jou vriend heet toch ook bart?? Mijn vriend ook!! En zijn jullie ook nog eens dezelfde dag jarig ;) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.