Ga naar inhoud

Fertiliteitskliniek Twente

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Eve, en... hoe was de FM? Ben benieuwd of je nu meer follikels hebt na de behandeling van Katja!

Wat rot dat je steeds zo'n hoofdpijn hebt en vermoeidheidsklachten.... het zal denk ik ook te maken hebben met alle spanningen..... duim voor een goede score follikels!!!!

@Eva, fijn dat je direct door kan gaan met een nieuwe poging! Je bent alweer aan de puregon, gaat echt wel snel!!!

Die bolletjes kunnen idd fijne bijwerkingen hebben.... hoop dat je buik inmiddels weer wat beter aanvoelt!

Ze zijn dus wel open op K'dag, dat dacht ik al wel.... dan kan ik onze uitslag van de test ook doorbellen....

@Maris, al die klachten die je hebt zijn niet fijn, maar helaas zul je het ermee moeten doen..... hopelijk wordt het snel beter!!!!

• Reacties 487
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eva wat fijn dat je direct door kunt succes

Eve succes met de meting hopelijk groeit er aardig wat.

Lisette hoe voel jij je?

Ja ik weet het ik zal het er mee moeten doen heb me er ook allang bij neer gelegd dat het niet anders is wij krijgen ons kindje niet cadeau dat kregen we al niet en nu alweer niet maar zolang als de kleine het maar goed doet vind ik het prima.

Geplaatst

Goedemiddag!!

Nou ben helemaal blij, rechts 3 en links wel een stuk of 6/7. Dus de hormoontjes doen goed zn werk.

Ze waren nog wel aardig klein ongeveer 10 mm en mocht zelf aangeven wanneer ik weer zou voor een meting. Zaterdag of maandag, dus heb gekozen voor zaterdag bij O.huis. Liever een keer te vaak dan te weinig. Ik heb deze keer ook echo's gekregen van de meting. Wel bijzonder nog nooit eerder gehad.

Geplaatst

Heel goed Eve fijn dat het zo goed gaat en ja ik zou ook voor zaterdag gekozen hebben dan weet je zeker dat je nooit te laat bent.

Maar wat apart inderdaad een foto van de follikels heb ik ook nooit gehad maar ach wel leuk voor straks als je zwanger bent dan heb je het aller eerste begin zelfs op de foto staan hihi

Wij hebben deze keer ook van de tp geen foto gekregen en ik wou het nog vragen maar toen was de arts alweer weg wel jammer maar ach we hebben ondertussen zoveel foto's van week 6 ik kan de hele dag wel blijven kijken hihi

Hier weer niet zo'n lekker dag heb vanmorgen ook weer overgegeven maar goed als dat zo af en toe was was het niet zo heel erg maar dit was nadat ik weer wat gedaan had dus inspanning is nog steeds not done hier jammer genoeg maar ach zolang de kleine het maar goed doet.

Morgen moet ik weer naar de gyn en dan zullen we het er wel weer over hebben.

Geplaatst

Dank je wel Maris, had deze keer R.eekers en ze doet dat altijd blijkbaar.

Vind het wel leuk.

jammer dat het wel even minder gaat, lekker op de bank en rustig houden hoor en er zekers morgen over hebben met de gyn!!!

Geplaatst

@Eve, wat fijn, ben helemaal blij voor je! De behandeling van Katja zal toch wel helpen hè.... erg bijzonder!

Ik kreeg ook echo's mee van de follikels, had het ook niet eerder gehad, maar wel leuk om thuis te laten zien aan je man/vriend of is hij meegeweest?

Van de TP heb ik ook wel een echo meegekregen... je hebt groot gelijk dat je zaterdag weer voor een meting gaat, succes!!!!

@Maris, ben je nou nog aan het afvallen of heb je er inmiddels weer wat kilootjes bij? Het zou nu toch een keer op moeten houden..... sterkte ermee!!!!

Geplaatst

Oh Ja die schijnt heel leuk te zijn die arts heb ik nooit gehad komt geloof ik van Almelo

Ja ik houd me wel rustig nu maar je denkt al snel te veel te kunnen haha

Geplaatst

Lisette we waren tegelijk aan het typen maar ja ik val nog steeds af niet zo hard meer als eerst maar dat komt omdat het overgeven nu ongeveer 1 a 2 keer in de week is en niet meer elke dag maar ook dat wil ik morgen bespreken

Ik kan ook echt geen kleding meer aan alles is meters te groot ziet er echt niet uit na bijna 20kg kwijt te zijn en nu heb ik van de week via internet maar 2 broeken besteld de ene is nog wel iets te groot bij de buik maar ach dat groeit vanzelf en die andere zit als gegoten dus nu hopen op mooi weer want het zijn wat dunnere broeken haha

Geplaatst

Jee.... Maris.... 20 kg dat is nogal wat!!!

Morgen idd maar goed bespreken met de gyn wat te doen, het lijkt me toch ook niet goed als je nog meer zou afvallen.... dat ze hier nog niets voor hebben hè.... één of ander tabletje ofzo....

Geplaatst

Maris, 20 kg is echt veel!!! pfff

Succes bij de gyn vandaag.

Eva, hoe is het? Merk je alweer wat van de puregon? Hoeveel moest je nu ook alweer spuiten? 125 IE?

Liesjuh, nog 3 dagen... whaa spannend hoor. Hoe voel je je? Nog last van krampjes?

@hier, gisteren feestje gehad, ben bekaf maar was leuk en moet zo werken. Haha Daarna lekker weekend. Als het goed is wordt het ook weer mooi weer!! Dus dat gaat helemaal goed komen denk ik zo.

Geplaatst

@Eve, voel me wel goed eigenlijk.... ben erg positief nu..... weet dat de teleurstelling des te groter is als het dan misse boel is, maar voel me goed. Vanmiddag naar de Ikea voor nog wat afleiding met Isa, m'n moeder en m'n nichtje, helemaal gezellig!!! Heb geen krampen weer gehad, heb nu ook steeds warme handen en voeten, zou dat nog een positief teken zijn? Denk het wel...... ben nu wel heel positief hè, ach ja... beter zo dan andersom toch?

Benieuwd hoe de 2e FM verloopt bij jou, hopelijk zijn ze mooi aan het groeien!

Geplaatst

Lisette wat goed dat je gevoel zo goed is houden zo zou ik zeggen.

En mij is ooit door de psycholoog gezegd dat de klap er niet meer of minder door is als jij positief bent die komt net zo hard aan

aar het komt helemaal goed met k-dag heb jij een mooie test in handen.

Veel plezier bij de ikea

Wij gaan met een uur in de auto naar het zh ben benieuwd wat we nu weer gaan bespreken bij de gyn ik heb nog wel wat vragen dus hopelijk krijg ik antwoord.

Fijne middag allemaal

Geplaatst

@Maris, succes bij de gyn, ben benieuwd wat ze zeggen van alle kilo's die je kwijt bent!

Fijn effe te horen dat de klap er niet meer of minder wordt door positiviteit.... dat gevoel heb ik zelf namelijk.... ben zo positief, dat ik bang ben dat het heel hard aankomt als ie negatief is, maar je hebt

gelijk, bij een negatief gevoel is de klap net zo groot, thanx!!!!!

Geplaatst

Liesjuh, dat klinkt goed die instelling van jou! Nog een paar dagen wachten en dat hoop ik dat je een dikke positieve test in handen gaat krijgen.

Maris, hoe was het bij de gyn

Kom net terug van mn werk en heb weer volledig de knollen op. Ken ik niet echt van de vorige keren. Moe en hoofdpijn bleeh

Dus weet wat ik dit weekend ga doen, SLAPEN!

Zal tussendoor wel ff forum checken ;-)

Trusten allemaal! X

Geplaatst

Lisette graag gedaan maar het is ook gewoon echt zo en ach de enige klap die jij krijt is van de vette positieve test hihi

Eve slaap ze haha

Bij de gyn was het met het kindje weer super ze zei ik ga even hartje luisteren kan alleen wel even duren voor ik het hartje gevonden het ze hield het apparaat op de buik en direct klonk het hartje heel krachtig haha dus hij/zij doet goed z'n best gelukkig

Ik moet zelf alleen nog wel steeds rustig aan doen jammer genoeg maar ach zolang onze kanjer het maar goed doet.

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Whoehoee!!!!

Weer een geslaagde Fm achter de rug:

Links 4 en rechts zeker een stuk of 10!! Grootste waren aan beide kanten 14 dus ze gaan mooi gelijk op.

Maandag weer terugkomen en dan verwachten ze woensdag of donderdag de punctie te kunnen plannen.

Het gaat echt een stuk beter dan de vorige keren, nou maar hopen dat er mooie eitjes inzitten :-)

Fijn weekend allemaal!!

Geplaatst

Eve wat goed meid op naar maandag en dan naar de punctie bij mij ging ook alles anders dus misschien is dat bij jou ook wel een goed teken

Fijn weekend

Geplaatst

@Eve, wat geweldig zoveel eitjes.... nu op naar maandag en dan al de punctie!

Gaat het voor jou gevoel ook allemaal sneller nu? Het lijkt allemaal zo snel te gaan..... wat natuurlijk alleen maar fijn is!!!!

Geplaatst

maris, daar dacht ik ook al aan!! Wie weet....!

Liesjuh, echt heel fijn! Heb mijn oude schema erbij gepakt en het gaat eigenlijk gelijk op. Dus kwa snelheid gaat het niet sneller maar het lijkt wel zo. Misschien wel omdat ik deze keer een stuk positiever ingesteld ben. Hoe is het nou met jou? Nog steeds een goed gevoel erbij? Hoop het voor je, duimen blijven draaien hier....

Geplaatst

@Eve, oké... dan lijkt het maar zo! Fijn dat je zo positief ingesteld bent nu, vergeet steeds te vragen hoe het met je vriend is? Hij voelde zich destijds niet zo lekker toch?

Hier gaat het nog steeds prima, denk dat we heel misschien morgenvroeg gaan testen... weet het nog niet zeker, maar ik ben nu toch wel zo benieuwd.... en volgens mij moet het

nu toch wel kunnen of niet? Ze hebben het protocol veranderd van 17 naar 18 dagen na punctie testen, morgen is het dag 16 na punctie... zie morgenvroeg wel wat we doen!

Geplaatst

Hey Liesjuh,,

Denk dat je morgen al wel kan testen hoor, wist niet dat ze het protocol veranderd hadden.

Als je je er goed bij voelt moet je het gewoon doen!!

Met mijn vriend gaat het gelukkig wel beter, is weer helemaal aan het werk. ben stiekem wel bang wat een negatieve uitkomst van deze behandeling met hem zal doen....

Maar goed zo ver is het nog lang niet en wie weet gaat het gewoon goed deze keer!!

Was net aan het grasmaaien moet ik halverwege stoppen omdat het regent!!! grrrr, dacht dat het droog zou blijven.

Misschien ook maar goed ook, deze verplichte pauze hihi

heb toch wel last van mijn buik, heb nu ook een cyste aan de rechterkant. Best wel een grote... Nog nooit eerder gehad en bij de uitgangsecho was er niets te zien. Volgens O.huis is er niets aan de had alles zag er super uit maar vind het toch een beetje vreemd.

Geplaatst

Lisette ja ik had op donderdag de punctie en 2 weken later op vrijdag middag heb ik getest dus niet eens met ochtendurine, maar goed nu is wel mijn hcg extreem hoog elke keer hoor anders was ik ook niet zo extreem misselijk en moest ik ook niet zoveel overgeven.

Maar goed ik neem aan dat het morgen toch wel moet kunnen.

Eve ja irritant he dat het ging regenen mijn vriend was net buiten de tuinstoelen aan het schoonmaken zodat er 1 naar binnen kon hier waar ik nu op kan zitten met de rug dat was een tip van de fysio en ik moet zeggen een verademing dat zit hoger en rechterop als het bankstel waar ik helemaal niet meer in kan zitten.

Maar je moet op de arts vertrouwen dat het goed zit als hij dat zegt als er echt iets is verteld hij het ook wel dan laten ze je echt niet door gaan.

Geplaatst

@Eve, fijn dat het beter gaat met je vriend!

Vervelend dat je last hebt van je buik, al die follikels die groter en groter worden voel je, nog even en je bent er weer vanaf!!!

Hier heeft het vandaag niet geregend, alleen een beetje motregen... maar daar kun je wel om naar buiten. Wij zijn de hele middag buiten geweest, lekker gefietst en buiten gespeeld met Isa.

@Maris, weet jij wat jou HCG is dan? Dat hebben ze mij nog nooit verteld, lees hier vaak dat meiden het hebben over hun HCG... ik zou niet weten wat de mijne was....

@Hier, besluit genomen, we gaan morgen testen.... spannend!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden