Ga naar inhoud

Fertiliteitskliniek Twente


Eve

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 487
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

nee kan ik me indenken je word er nog onzekerder van ik was wel heel onzeker maar ergens voelde ik ook juist doordat ik zo misselijk was en veel overgaf van week 5 dat het goed zat het werd steeds erger en daardoor had ik het idee dat nooit mis kon zijn op dat moment

 

maar geod hopelijk krijg je heel snel zere borsten haha of word je iets misselijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook helemaal blij maar betreft cryo's nog wat terughoudend, eerst maar eens zien wat ze woensdag te melden hebben

Ga er vanuit dat ik er 2 terugkrijg, heb ik tot nu toe altijd gehad omdat niets goed genoeg wat om in te vriezen.

Denk dat katja zeker een rol hierin heeft gehad, daarnaast had ik ook veel minder stress en klachten en dat telt ook zekers mee.

Vrijdag ga ik weer naar haar toe en hoop dat ze ook wat kan betekenen voor de innesteling.

 

Maris wat spannend hoor, morgen is de grote dag hihi en ook leuk dat je goed aan het groeien bent! Kun je er dubbel van genieten.

 

Liesjuh, kan me voorstellen dat je je soms zorgen maakt maar de klachten zullen snel genoeg gaan komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eve, 10 bevrucht, geweldig resultaat!!! Nu kan het gewoon niet mis gaan, vooral als er 2 emmy’s worden teruggeplaatst. ) Ik duim voor je.

 

@ Lisette, ik snap dat je onzeker bent en op alle details let, maar dat hoef niet, hoor. Niet iedereen hebben die "klachten". Sommige hebben zere borsten pas na een paar weken, sommige zelfs helemaal geen zere borsten. En dat je niet misselijk bent - het is zelfs goed voor je en geen slechte teken! Maar ik snap je wel, ik zou ook zenuwachtig zijn voor de eerste echo, voordat ik een kloppend hartje kan zien.

 

 

@Maris, wat leuk spannend morgen! Heb je misschien zelf een idee wat het wordt? Sommige vrouwen kunnen dit voelen. ;)

 

Gisteren heb ik idd FM gehad. Het blijkt dat mijn rechte eierstok op vakantie is. Follikels die daar zitten willen niet groeien en blijven hangen op hetzelfde grootte. Maar de linke eierstok doet het goed, er zijn ong.5 grote follikels en een paar kleine. Morgen heb ik weer FM, spannend hoe veel er uiteindelijk zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eva hopelijk zijn deze dan morgen wel goed gegroeid en heb je van de week dan toch eindelijk de punctie wel jammer dat de andere kant niet groeit hopelijk gaan die ook nog mee doen.

Spannend hoor ik zal duimen

 

Tja qua voorgevoel wat het is ik heb de hele tijd gedacht dat het een meisje word maar ik begin nu wel te twijfelen ik weet het niet haha mijn vriend is wel ervan overtuigd dat het een jongetje is dus ik ben benieuwd morgen avond weten we het.

 

Eve ja ik ben ook altijd terughoudend naar cryo's in Zwolle baal er zo van dat ze daar bijna niet invriezen maar goed zolang de 2 kanjers die je van de week terug krijgt het maar doen maakt dat ook niet zo heel veel uit, maar misschien zitten er wel een paar toppers tussen die ingevroren kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames ik zal morgen wel even meer neer zetten hoe het was maar ben hartstikke moe en heb morgen nog een begrafenis dus ga lekker nara bedje maar wel met de gedachten dat wij over iets meer dan 20 weken een jonge dochter gaan krijgen jeetje wat zijn we blij en gelukkig (niet dat het uitgemaakt had) ze heeft ook veel dingen nagekeken en voor zover als ze nu kon zien is ze helemaal gezond maar dat word met de 20w echo nog veel beter na gekeken natuurlijk

 

Welterusten dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dank je wel ja dat dacht ik inderdaad ook en ze zei ook dat 80% van de zwangere vrouwen het wel goed aanvoelden en ik had dus gelijk

Nu kunnen we roze gaan shoppen ze heeft ook van alles nagekeken zoals het blaasje is goed gevuld en het maagje ook en het ruggetje is voor zover als zij kon zien helemaal dicht dus we zijn helemaal blij en gelukkig hier.

[ATTACH=CONFIG]4040[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4041[/ATTACH] het ziet er nu nog heel erg iel en magertjes uit op de 3d echo maar wel heel grappig om te zien dat dat gewoon in mij leeft. Ze is nu ongeveer 145gram haha een pakje vleeswaren zei die vrouw en ik voel het regelmatig duidelijk schoppen maar dat kon goed kloppen aangezien de placenta helemaal achter lag kun je bij de 2de foto ook goed zien daar ligt ze er boven op met de rug en bij de eerste ligt ze er met de armpjes erom heen als het ware.

 

Nu op naar 8 juni dan hebben we de 20w echo en kijken ze nog meer na

 

Hoe gaat het met jullie?

 

Eve hopelijk voel je je wat beter?

 

Eva hoe staat het bij jou ervoor hopelijk heb je binnenkort toch echt een keer de punctie zou wel mooi zijn.

 

Lisette zijn de kwalen al begonnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maris, je krijgt een dochter, wat leuk!!!! Wat bijzonder hè, als ik nou naar die echo foto'tjes kijk dan kan ik me nog niet voorstellen dat er weer zoiets groeit in m'n buik!

 

@Eva, hoe is de FM gegaan? Ik hoop dat je één dezer dagen de punctie krijgt?

 

@Eve, heel veel succes morgen met de TP in Zwolle!!! Voel je je inmiddels al wat beter?

 

Ik heb nog geen kwaaltjes, ben alleen wel erg moe, maar wat wil je ook met de stage erbij!!!

Gisteren heb ik me aangemeld bij MVM, ik word vanavond teruggebeld voor een afspraak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maris, wat een mooie meisje heb je!!! Gefeliciteerd. ) Toch je had gelijk. ) En helemaal geweldig dat het blijkt dat ze gezond is.

 

@Eve, morgen TP? Wat spannend. Wel goed dat je daar een goed gevoel hebt. Ik duim voor mooie dikke emmy’s. )

 

@Lisette, Je kunt nu niets aan doen tot de eerste echo. Wel het belangrijk is dat je zwanger bent en voelt je goed. ;))

 

Bij mij is so-so. Op donderdag heb ik een punctie (pregnyl is al gedaan). Vandaag heeft een arts 3 f. gezien die goed zijn. Daarnaast heeft hij bij andere 2 f. nog twijfels of die gaan meedoen (ik weet niet precies hoe groot die zijn, 16mm of zo). Weten jullie misschien of na Pregnyl f. nog kunnen groeien?

Ik ben nu zeer zenuwachtig niet per se voor de punctie maar voor het resultaat ervan. Ik weet het niet of ik ooit zo veel stress heb gehad als nu, volgens mij nog nooit. En ja, nu ben ik geirriteerd op mijn vriendinnen. Ze snappen volgens mij niet wat dit allemaal voor mijn betekent en waarom ik op dit moment met hun niet wil ontmoeten of praten over hun dingen of over andere dingen die voor mij vroeger interessant waren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eva,

 

Als die andere 2 ongeveer 16 mm kunnen ze nog zekers bijgroeien! Zodra je de pregnyl zet gaan de cellen rijpen en groeien ze ook nog verder.

En ik weet hoe je je voelt, bij mijn eerste punctie had ik 2 f. Uiteindelijk zaten er ook 2 eicellen en die waren ook allebei nog eens bevrucht! Het kan nog alle kanten op.

Hou je ons op de hoogte? En heeeel veeeel succes morgen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ben best wel nerveus voor het nieuws. Hoop echt dat er mooie bevruchtingen zijn... zo spannend weer!!!

Vanmiddag heb ik mijn emmy aan boord, nou hopen dat hij het fijn gaat vinden bij mij! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook heel erg voor jullie mijn duimen blijven draaien

En als er niks verder gedeeld was hadden ze heus wel gebeld dus je kunt er wel vanuit gaan dat er in elk geval 1 kanjer tussen zit maar met zoveel lijkt me dat er wel meer zijn en dan kun je lekker gaan broeden net als wij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maris, dank je wel.

Net lekker gedoucht, dus ben er helemaal klaar voor!

Zodra ik thuis ben zal ik wel ff een update doen hier, maar nu eerst onze emmy ophalen... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat doe maar haha ik ben benieuwd

 

Hier verder weinig nieuws de misselijkheid word echt minder nu alleen in de avond nog niet. Alleen de rug houd niet over maar goed dat is niet anders.

Verder weinig te vertellen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

 

ben weer thuis, lig lekker op de bank met een dekentje op mijn voeten zodat ze lekker warm blijven.

Heb echt topnieuws gehad.

Heb nu 2 toppertjes in mijn buik en 3 in de vriezer, misschien gaat er nog een vierde ingevroren worden maar dat gaan ze morgen bekijken.

Dus kortom super!!!! Heb nog nooit cryo's gehad hihi

 

Maris, fijn dat het beter gaat, hopelijk zakt te rug pijn na een aantal dagen ook weer af.... je ben in ieder geval niet meer misselijk de hele dag :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een super goed nieuws, maar nu eerst lekker broeden voor de komende 9 maanden dan komen die cryo's later wel.

En heel goed inderdaad je voeten warm houden en de komende weken het stofzuigen aan een ander overlaten want dat schijnt ook niet goed te zijn.

Gebruikte jij nu ook tarwekiemolie?

Mijn duimen draaien

 

Met mijn rugpijn ben ik er bang voor dat het afzakt in een paar dagen heb het nu al weken en het word alleen erger ipv beter maar we wachten gewoon af.

Vandaag een beetje een hangdag heb echt nergens zin in en heb ook nog maar weinig gedaan haha

 

Fijne dag allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eve, wat een super nieuws!!!! Twee bij je en nog drie in de vriezer, helemaal te gek joh!

Dit keer gaat het vast goed komen, ben ik van overtuigd!

Reageer later meer, maar was effe benieuwd hoe 't gegaan was... moet nu Isa eerst ophalen.... het is rennen en vliegen vandaag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eve, wat een super geweldig resultaat! Je hebt echt grote kans dat je zwanger zult raken van die toppertjes. En zelfs met die cryo’s heb je kans op een brusje )).

 

Ik hoop ook dat die 2 f. nog zullen meedoen. Brrrr… wat ben ik zenuwachtig )))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor jullie lieve reacties!

Heb ook afgesproken dat ik voorlopig niet terugkom en ze goed op mijn cryo's moeten passen de komende jaren hihi

 

Eva, morgen heb je de punctie....succes morgen! Komt vast allemaal goed!!:goodluck:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer.... heb nu meer tijd!

 

@Eva, je hebt morgen dus de punctie, spannend! Ik hoop dat de 2 kleinere follikels ook nog aangeprikt kunnen worden, maar heb wel vaker gehoord dat het met 3 ook goed kan lukken hoor! Ik kan me je gevoelens goed voorstellen, je had er zelf toch meer van verwacht..... en wat je vriendinnen betreft, niet teveel aandacht aan schenken, je bent nu druk genoeg met jezelf!!! Als zij niet snappen hoe jij je voelt dan is dat hun probleem, als het echte vriendinnen zijn dan zullen ze begrip voor je situatie tonen lijkt mij! Heel veel succes morgen, gaat vast goed komen, mijn duimen draaien voor je!!!!

 

@Eve, echt super voor jullie dat je nu ook 2 emmy's aan boord hebt, straks zijn we samen nog zwanger van een tweeling!!! Dat zou me toch wat zijn zeg.... hahaha..... nu maar afwachten hè, heel veel succes in deze slopende wachtweken! Heb je voldoende afleiding?

 

@Maris, en..... al veel roze spulletjes ingeslagen??? Hebben jullie ook al aan anderen verteld dat jullie een meisje krijgen?

 

Ik zit nu net rustig... wat een dag.... mijn man zat vandaag in Duitsland, dus ik moest alles alleen doen. Een heel gevlieg, vanmorgen Isa verzorgen, wegbrengen naar de creche, zelf naar de stage, Isa weer ophalen, in bad doen, etc.... gauw een happie eten en daarna kwam de vrouw voor MVM. Toch wel een fijn gevoel dat de test een dikke streep aangaf.... heb de flessen weer staan, dus we zullen zorgen dat de Pregnyl weer aangevuld wordt! De cadeaus zijn ook veranderd, ik heb een ketting gekozen en krijg nog een wikkeldoek, omdat ik lange tijd meedoe!

Het wachten op de echo duurt lang.... volgende week maandag pas.... pfffff.... gelukkig ga ik morgen weer naar Katja, die zorgt er wel voor dat ik weer ontspan!!!

 

Eva, nogmaals heel veel succes morgen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lisette wat fijn he dat de test van mvm ook zo positief is dat was voor mij wel een soort van bevestiging dat het goed zat op dat moment die meet toch pas vanaf een hoger hcg. Wel toevallig want mijn bussen worden morgen voor het laatst opgehaald haha dan ben ik alweer 16 weken en nu heb ik wel een aantal weekjes niet gevuld doordat ik in het zh lag en gewoon echt te ziek daarvoor was maar ben wel blij mijn steentje bij gedragen te hebben voor iets wat zo belangrijk is.

 

Ja lang duurt dat tot de eerste echo he vond ik ook nog erger als de eerste 2 weken maar goed hopelijk gaat het een beetje snel

 

Haha nee heb nog niks in het roze gekocht we zijn gister wel even naar de prenatal geweest maar we kwamen een bekende tegen daar dus hebben niks gekocht haha maar alleen kijken is al helemaal geweldig vind ik.

En we hebben alleen mijn ouders verteld dat het een meisje is maar verder willen we het zolang mogelijk stil houden als dat lukt, lukt het niet dan is het niet anders we gaan het wel zien.

 

Ik ga zo maar eens naar mijn bedje aangezien ik morgen ook weer moet werken en dat is op het moment nog erg vermoeiend.

 

Eva nogmaals heel veel succes morgen ik duim voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden