Ga naar inhoud

Fertiliteitskliniek Twente


Eve

Aanbevolen Berichten

Even een nieuws van mij.

Ik ben al terug van de kliniek. Er waren 5 f. aangeprikt (3 grote en 2 kleine) en 3 eitjes gevonden die goed waren voor ICSI. Over andere 2 weet ik niet of f. leeg waren of eitjes niet rijp genoeg waren. Dus we hebben nu 3 eitjes… morgen horen we of die bevrucht zullen worden. Spannend! En zulke klein aantalen maken het extra spannend!

 

Trouwens de punctie viel reuze mee. Aan het begin was ik erg zenuwachtig, maar verpleegkundigen en een arts waren zo lief… ze probeerden mij ontspannen te krijgen en hebben zelfs een ontspannend muziekje voor mij opgezet. ))) Maar ik heb van de punctie zelf weinig opgemerkt. De meest pijnlijke ervaring tijdens die punctie was een infuusprik. )

 

Maar naast mij lag een vrouw en zij, zoals ik begreep, had veel pijn van die punctie gehad. Dus iedereen reageren anders, volgens mij.

 

 

 

Ik ga nu uitrusten, ben ik erg moe… hopelijk morgen een goed nieuws.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 487
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Eva, heb je al nieuws??????

 

Vandaag voor het eerst weer gewerkt en het was super gezellig. Nou heb ik de hele dag zitten schuddebuiken van het lachen en op de terugweg dacht ik...... zal toch niet slecht zijn voor de innesteling? Ben er een beetje bang voor..vooral omdat het nu dag 2 na de tp is.

 

Liesjuh, hoe is het met jou? Al klachten oid??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eva, hopelijk heb je goed nieuws gekregen vandaag?

 

@Eve, schuddebuiken is echt niet erg hoor.... kan het me niet voorstellen! Hoe voel je je.... denk dat je wel blij en opgelucht bent dat je zoveel goede emmy's had en nog wat in de vriezer of nie?

Je "klinkt" in ieder geval erg vrolijk, houden zo!

 

Hier gaat het prima hoor, heb geen klachten, ben alleen erg moe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je je goed voelt, en logisch dat je moe bent. je hebt de stage er nu ook nog bij, maar ik kan me voorstellen dat je zit te wachten op de kwaaltjes.

Sinds ik de bollen gebruik kan ik zo moeilijk naar de wc, ben er helemaal simpel van.

Zo maar even over hebben bij katja, hoe reageerde ze trouwens op jouw goede nieuws??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als als goed gaat mogen van mij de kwaaltjes wel wegblijven hoor, maar je wordt er inderdaad wel onzeker van!!!

Katja vindt het helemaal geweldig dat het zo goed gaat.... ik ben gisteravond bij haar geweest en ze kon voelen dat ik veel vocht vasthoud, dus daar wordt nu aan gewerkt.

Verder heeft ze mijn darmen vorige keer ook behandeld en ik heb nu geen last meer van obstipatie, dus ik zo het zeker effe tegen haar zeggen, succes ermee!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eva hoeveel zijn het geworden?

 

Eve lijkt me niet dat dat kwaad kan lijkt me eerder goed juist als je zo vrolijk en positief bent

Obstipatie heb ik ook last van sinds de tp hopelijk kan Katja je eraf helpen

 

Lisette inderdaad wat je zegt als alles goed is laten de kwaaltjes er dan maar blijven haha maar een beetje bevestiging kan nooit kwaad.

 

Ik begin nu wel benieuwd te worden naar die Katja haha wat doet zij eigenlijk en zit ze hier in de buurt?

 

Hier gata het allemaal gewoon z'n gangetje de misselijkheid komt steeds later op de dag dus dat is mooi

Ik heb vandaag het eerste roze shirtje gekocht wou eigenlijk niks kopen voor de 20w echo maar kon hem niet laten hangen er staat 'papa's prinsesje' op en is echt zo schattig haha

We gaan zo even naar mijn schoonzus moeten even op hun 3 kindjes passen

 

Dus fijne avond allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Maris,

 

Wat leuk dat jullie je eerste roze truitje hebben gekocht!!!

Katja is de magnetiseur waar ik altijd heen ga, met Isa's zwangerschap liep ik ook al bij haar, de tweede poging niet = mislukt, de derde poging wel weer en weer zwanger!

Ik heb Eve het adres van haar gegeven en nu is zij er ook onder behandeling. Ze woont in Hengelo, als je meer wilt weten moet ik je een pb sturen....

Voel me er erg goed bij, dus ik blijf de hele zwangerschap bij haar onder behandeling.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Hier is een goed nieuws. Alle 3 eitjes zijn bevrucht! Het is zo grote opluchting voor mij want ik heb maar 3 eitjes dus elk eitje is precieus. Toch snap ik dat ik tot TP moet wachten om te weten dat die gaan doordelen. Maar het is nog een stapje verder. Dus op maandag hopelijk heb ik een goed nieuws.

 

@ Lisette, die kwaaltjes zijn toch een subjectief teken. Sommige hebben deze, sommige niet. Het belangrijke teken is het positieve test en dat heb je wel;)

 

@Eve, Ik denk het niet dat het lachen kan kwaad zijn, ik denk zelfs andersom:) Maar ik kan me wel voorstellen dat je onzeker bent op dit moment. Zo ben ik ook :)))

 

@Maris, hoe is het met de toekomstige mama? ;)

PS. Nu zie ik het wel, ik was aan het tippen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eva, wat fijn! Echt super goed nieuws een score van 100% (zie je niet zo vaak hoor)

Nu op naar maandag, maar komt van wel goed.

 

Net terug van Katja, was weer super fijn en voel me lekker relaxed, woensdag weer.

 

Maris, denk dat ik zelf mij ook niet zou kunnen bedwingen, gewoon lekker shoppen en ervan genieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eva wat een goed nieuws meid op naar de tp en een zwangerschap

 

Eve jij ook al zo'n goed nieuws het houd niet op hier hopelijk zijn we straks alle 4 lekker zwanger

 

Lisette leuke ticker en ik hou het in gedachten van Katja als het erger word met de bekken misschien heb ik er dan ook wel wat aan word er nog wat van vergoed of moet je alles zelf betalen?

 

Hier gaat alles wel goed ben druk geweest vandaag met de kasten opruimen heb heel veel kleding weg gedaan en heel veel naar zolder wat ik nu toch niet aan kan dus ik heb bijna niks meer in de kast liggen haha maar wil ook niet te veel positiemode hebben aangezien het maar voor even is. Hooguit nog een paar jurkjes erbij

 

Zo ik ga maar eens een patatje halen haha heel slecht maar heb geen zin om te koken en mijn vriend is niet zo lekker te pas dus we doen lekker makkelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eve, wat gaaf zeg, je hebt gewoon 4 cryo's!!! Wat zul je er blij mee zijn... hopelijk is het niet eens nodig, maar toch erg fijn om "iets" achter de hand te hebben!

 

@Eva, hoe is het nu met je, ben je erg gespannen voor maandag of valt 't mee?

 

@Maris, bij klachten zou ik het zeker overwegen om naar Katja te gaan, ze kan je echt goed helpen, kijk naar Eve en mij!

De kosten zijn 40 euro per consult, maar deze worden volledig vergoed, ik krijg alles terug, dus geen probleem. Het ligt er natuurlijk aan hoe je verzekerd bent....

Je vindt m'n ticker dus wel leuk.... het is zo'n gepuzzel wat leuk is... hahaha.... maar ik vond deze ook erg mooi!

 

Fijne avond meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Ik ben terug van het zh. 2 emmy’s zijn teruggeplaatst. 1 is van goede kwaliteit (compactie) en 1 is wat matig van 6 cellen (is het niet te klein voor de 4e dag?) Ik heb nog 1 (ook van 6 cellen), daar moeten we nog afwachten of die naar een vriezer kan.

 

 

En nu alleen maar afwachten… )

 

Ik heb nog een vraagje aan jullie. Dit was mijn eerste TP dus alles is nog onbekend… Toen ik thuis kwam zag ik wat een kleine roze afscheiding.. Is het normaal na de TP?

 

 

@Maris, gefeliciteerd met de uitbreiding van jullie familie. Is het jongetje of meisje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eva, welkom in de ellendige wachtweken!! Nou hopen dat de andere in de vriezer kan maar, je hebt er net als ik 2 lekker warm in de buik. Nu hopen dat ze er lekker blijven zitten de komende 40 weken!

Ook ik had wat rozige afscheiding na de TP, is nogmaals, je hebt nog wondjes van de punctie en tijdens de TP zijn ze weer van onderen aan het klooien. Na 2 dagen was het bij me weg.

 

Tante Maris gefeliciteerd!!!!!!!

 

Liesjuh, hoe is het nu met jou? stage nog vol te houden en heb je het daar naar je zin?

 

Bij mij slaan de onzekerheden en zenuwen als wel een beetje toe, en ik moet nog zo langgggg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eva, wat fijn dat er 2 TP zijn! Het compactie-stadium is erg goed, onze 1e poging was ook compactie waaruit Isa geboren is en nu ben ik weer zwanger van een compactie-cel. Net wat Eve zegt roze afscheiding is heel normaal, er is nogal wat gebeurd daaronder.... ik hoop en duim voor je dat ze beide mooi blijven zitten!!!

 

@Eve, ja... erg is dat wachten hè! Het lijkt voorbij te kruipen deze dagen.... ik heb het hier ook.... ik ben ook zo onzeker als de pest.... heb erge buikkrampen gehad, maar kan ook goed van de darmen komen, dus tja.... het wachten duurt hier ook erg lang!!!

 

@Maris, Gefeliciteerd! Heb je er een neefje of nichtje bij gekregen en is alles goed?

 

Hier erg onzeker.... ben blij dat ik zo weer naar de stage heen ga, heb wel behoefte aan afleiding nu. Maandag eindelijks de echo... wou dat het maandag was!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello!!!

 

Hoest hier?

 

maris, nog steeds goed te pas?

 

eva, Alles nog steeds goed daar?

 

Liesjuh, hou je het nog een beetje uit? Meid nog een halve week en dat heb je de echo!!! Oh zo spannend

 

Ik zit nu in mijn 2e week!!! AARGGHHH, de ergste

Vandaag weer een afspraak bij Katja gehad en zij is positief, ik ook nog steeds. Voelt nog steeds goed maar soms......zucht

Ben wel vreselijk moe, maar dat kan ook aan de bollen liggen.

Woensdag is mijn officiële testdag, maar denk dat ik zondag al ga testen. Zit ik op WD11, moet kunnen lijkt me. ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden