Ga naar inhoud

April, mei en juni mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ minoes: ze loopt net tegen de onderkant van de groeilijn. Dus op zich wel goed. Dat is ook de reden dat ik haar soms als ze echt blijft huilen gewoon wat extra geef, mocht ook van de kinderarts. Dan doe ik gewoon 50 water met 1 schep en 1 schep nutriton. Dan heeft ze het idee dat ze meer krijgt. En zeker met het warme weer in de aantocht zal dat wel weer nodig zijn. Want ja zelf drink je ook meer en alleen water heeft geen zin, dat komt er meteen weer met een golf uit.

Ja ik ben benieuwd hoe het zal gaan in het ziekenhuis. Zou mooi zijn als ze terug kan naar de normale voeding en al over de allergie heen is gegroeid. Maar op zich gaat het met deze voeding ook goed. En ik grijp nooit mis, want het wordt per maand thuis gebracht. Eigenlijk wel ideaal.

@ Joekie: heerlijk zeg 2 maanden ouderschapsverlof. Dat is voorlopig nog genieten voor jou dus. En al een hele knul als ik het gewicht en de lengte zo lees.

Wat je zegt het baby is er snel af. Ons meisje is a.s. donderdag alweer 11 weken. De tijd vliegt voorbij.

@ sweetformysweet: het is hier inderdaad niet heel erg bedrijvig, maar komt steeds meer. Velen zullen aan het genieten zijn van het mooie weer en niet te vergeten de wondertjes natuurlijk. Hoe gaat het met jou en de kleine??

@ all: hoe laat geven jullie de laatste fles en slaapt jullie kleintje dan de hele nacht door? Hier geef ik om 23uur de laatste fles en dan slaapt ze door tot zeker 7uur soms zelfs nog langer. Maar ik wilde eigenlijk de fles om 22uur gaan geven. Ben benieuwd naar jullie voedingsschema`s!!

• Reacties 320
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kim schema loos hier pfff geen pijl op te trekken

Beter dar ze er net onder zit is ja niet veel

Geef hier ook al ze huild (gild) haha

Ja sweet iedereen is weg haha

Fijn dat goed gaat

Reageer later meer lastig met 1 hand

Geplaatst

Hier gaat het een beetje op en af. Lise heeft een behoorlijke reflux, ze krijgt nu twee keer per dag medicijnen , de fysio komt aan huis en we gaan naar een osteopaat.Daardoor gaat het allemaal wel beter :)Over drie weken moet ze foto 's laten maken ivm haar heupjes. Hoop dat ze geen broekje aan hoeft.Ik probeer zoveel mogelijk te genieten!Liefs Sweet

Geplaatst

Kim is je meisje erg ziek geweest van de voeding. Fijn dat ze goed begeleid wordt en fijn dat ze goed groeit. Jasmijn krijgt de laatste voeding om 23.00 uur en slaapt dan meestal door tot 7 uur. Behalve vannacht, toen kwam ze om 4 uur.. Maar is een beetje gekke week voor haar denk ik, waardoor ritme een beetje in de war is. Eerst weer het naveltje aanstippen dinsdag. Maandag naar de kinderfysio voor nekje. Donderdag naar de manueel therapeut om te kijken of haar nekje toch niet vast zit door bevalling. Vandaag niks, dus vandaag maar niks plannen..

Minoes, hoe gaat het met je. Al bij huisarts geweest. Hoe gaat het met je vinger.. Hier blijft Jasmijn nog hangen met de voeding om de 3 uur. 4 uur lukt nog niet.

Joekie, leuk om weer van je te horen. Fijn dat het aardig goed gaat. En wat goed dat je nog bv geeft. Hier wel moeite mee gehad, maar ging niet meer na die operatie aan die borstontsteking.. Helaas...

Maar je mannetje groeit goed zeg. Ze veranderen snel he. Hier is Jasmijn ook wel eens gefrustreerd als ze probeert te brabbelen en er komt niks uit dan kan ze even haar hoofd verkeerd hebben en gaan huilen. Dan willen ze te graag en lukt het niet. Sportief hoor, weer hardlopen. Gaat dat goed. Hier zeg ik ook steeds ik ga op de crosstrainer, maar moet er nog steeds op hahah. Heb ook 2 maanden ouderschapsverlof opgenomen. Nog even snel geregeld tijdens mijn verlof. Ik vond/vind de tijd zo snel gaan... Lekker hoor!

Sweetformysweet vervelend joh dat ze zo'n last heeft van die reflux... Hoe lang kunnen ze daar last van blijven houden? Nou spannend over 3 weekjes. Hopelijk hoeft het niet idd..

Geplaatst

Hey dames

Joekie fijn dat bij jullie ook alles goed gaat

Groeien ze hard hè

Jes Ilana was er ook om 4 uur zal wel in de lucht hangen pfff ben kapot ze had een herri vanacht weet niet heel onrustig zal wel van het weer komen ze zweet als een gek zo zielig

Mijn vinger is blauw staat een blauwe ring in haha

Straks naar ha zit met veel dingen en wil hier weg

Kim wat zielig dat ze zo'n last heeft van allergie hoop dat ze er over heen groeid

Oja Jes Ilana begint ook te huilen als iets niet lukt met brabbelen of zitten of verkeerd liggen haha

Jasmijn heeft veel last van haar nekje heeft voor keur of niet ?

Geplaatst

Minoes ja denk ook door het weer. Want ze is heel lui en slaapt bijna op mijn schoot als ik drinken heb gegeven en als ik haar dan weg leg in haar bedje dan begint ze te huilen. Ze heeft het ook zo warm.. Heb alleen een rompertje aangedaan, maar dan nog is het warm..

Ja ze kan haar nekje naar links heel makkelijk en ver draaien maar naar rechts kost het haar moeite, dus maar ff na laten kijken zei het cb. Ben benieuwd. De kinderfysio zag het ook en die zei dat ik het even na moest laten kijken bij een manueel therapeut. Gaan we morgen heen.

Jij succes bij de huisarts zo!

Geplaatst

Kim hier ook geen schema. Ik voed op verzoek dus de ene keer komt ie om half 9 en de andere keer gaat hij om half 11 slapen. Ik ga gewoon naar bed en zie wel wanneer hij komt.

Met borstvoeding weet je toch nooit precies hoeveel hij binnen krijgt.\

Gelukkig groeit hij goed dus kan ik ervan uit gaan dat hij zat binnen krijgt qua voedingsstoffen..

Hij heeft gister voor het eerst borstvoeding gedronken uit een flesje wat eerst ingevroren is geweest. Ben blij dat hij het drinkt! Sommige baby's willen het niet meer nadat het ingevroren is geweest...

Vervelend zeg kim, zo'n allergie!

Geplaatst

Jes, een osteopaat is ook super voor dat soort dingen!!

Hier was het gelijk over!

De kleine ligt hier buiten in de wandelwagenbak in de schaduw met alleen een mouwloos rompertje aan.

Hij is al erg warmbloedig van zichzelf dus het is hem al snel te warm..

Leuke jasjes in maat 56 heeft ie nog nooit aangehad.. Zonde ;)

Geplaatst

Ja had ik ook gelezen Joekie, maar hier, in ons dorp ;), kon ik er geen 1 vinden.. Bij jullie wel?

Hoeveel slapen jullie kindjes nu ongeveer. Hier de laatste tijd minder 's middags...

's ochtends, 's avonds en 's nachts nog wel... Nu maar in de box gedaan... Normaal deed ik haar na elke voeding even in de box of nog niet eens, want was ze gewoon al moe en dan naar bed..

Geplaatst

Zo zielig mevr heeft alleen maar haas slaapjes en is nog wakker grrr word er beetje moedeloos van weet niet meer wat ik moet????

Oké dus haar nekje heeft moeite met 1 kant maar wil wel gelukkig maar

Ja sneu hè van kleren die ze nooit aan gehad hebben

Geplaatst

@ sweetformysweet: reflux, dat is echt vervelend. S.uze heeft er ook last van. Was al meteen duidelijk bij de opname in het ziekenhuis. De flesjes kwamen er meteen in golven weer uit. Gelukkig gaat het tot nog toe goed met de nutriton, al moet ik wel behoorlijk wat toevoegen. Heb medicatie liggen voor het geval dat, maar nog niet gebruikt. Merk wel dat ze er zo af en toe nog last van heeft, zie je aan haar gezichtje. Maar het is niet meer krijsen en continu, gelukkig. Wel fijn dat de medicatie, fysio en osteopaat een positief effect hebben. Hopelijk zijn haar heupjes goed.

@ jes: tja ze is wel heel erg ziek geweest. Maar ze kunnen niet goed zeggen of dat nu echt van de koemelkallergie was. De bevallig was namelijk heel zwaar voor zowel de kleine als voor mij en daar heeft ze ook echt een paar dagen van bij moeten komen. Omdat ze ziek bleef en bloed bij de ontlasting had zijn we over gegaan op friso allergy care. Als het echt een koemelkallergie is kan ze er overheen groeien. Als het gebeurt, soms na 3 maanden en anders voor het 1e jaar. Dus we wachten af.

S.uze slaapt meestal na de fles van 7uur nog tot 11uur, daarna is ze wakker tot half twee en valt dan even in slaap tot 3uur. Tot 19uur is ze meestal echt wakker en na de fles van 19uur en de laatste fles slaapt ze wel. Wat je zegt soms valt ze in slaap onder de fles. Dan leg ik haar in bed en slaapt ze verder. Als ze nog wakker is, gewoon in de box en als ik merk dat ze echt moe is naar bed. Maar het klopt wel dat het steeds minder wordt dat ze overdag slapen.

@ minoes: haha bij jou dus ook gillen als ze echt honger heeft. Hier ook, vanavond weer. Om 19uur 150 +5 gemaakt. Heeft ze 100 van gedronken en wilde toen niet meer. Maar om 20.30 echt helemaal hysterisch. Dus maar weer 50 + 1 schep gemaakt. En je raad het niet, mevrouw ligt nu nog lekker te slapen. Onvoorstelbaar. Dus nu even alles opruimen enzo. En dan toch rond 23.15uur een flesje. Dan kan mama ook gaan slapen.

En hoe was het vandaag bij de ha? Gaat het met je vinger al wat beter, of heb je er veel last van?

Dit weer is echt niet normaal..... alhoewel ik wel hou van warmte, maar voor de kleintjes. Ik krijg het gewoon niet gekoeld op haar kamertje. Het is er 24graden!! En ze kan zo slecht in slaap vallen, terwijl ze heel moe is. Dus straks maar weer in bed in een rompertje met spaghetti bandjes. Geen deken of laken, want daar trapt ze zich meteen onderuit. En ik vind de slaapzak veel te warm voor nu.

Geplaatst

Hallo dames, hoe gaat het met jullie?

Kim dat was dus heftig in het begin, maar nu gaat het beter toch? Maar je moet wel weer naar het ziekenhuis toch.

Gelukkig is de temperatuur buiten wat gezakt. Dit is beter te doen voor de kleintjes..

Joekie hier toch maar de osteopaat gebeld. Dan maar iets verder rijden... De manueel therapeut zag nl niks. Dus nekje zit niet vast. Even kijken wat de osteopaat zegt. Ze blijft voorkeur naar links houden en we doen van alles om rechts te stimuleren... Maar draait vaak weer terug.

Minoes hoe gaat het met je?

Geplaatst

Kim ja echt gillen als ze honger heeft

Jes ja word echt koeler hè

Ilana was gister niet helemaal zich zelf veel huilen mar ze heeft wel de hele middag geslapen

Gaan morgen weekend ameland mijn vader neemt ons mee huis met zwembad en sauna enz heb zin in

Hoest met de rest?

Liefs

Geplaatst

Wie zou er nog een brusje willen voor de kleine, mocht dit gegund zijn natuurlijk?

Niet dat wij er nu al aan toe zijn hoor, maar ben benieuwd hoe lang je moet wachten voordat je eventueel weer een poging mag gaan wagen. En zit daar nog verschil in met een hele nieuwe poging of met een cryo tp..

Hoe gaat het verder met de kleintjes en met de mama's?

Minoes fijn weekend, maar dat gaat vast wel lukken in zo'n luxe huisje. Geniet ervan!

Geplaatst

hoi hoi,

hier gaat het heel goed. Vanmorgen zijn we gaan zwemmen. Echt zo leuk, S.uze vond het helemaal geweldig.

@jes: het begin was zeker heftig. Je kleintje achter laten in het ziekenhuis en zelf naar huis was echt een hel. En dan heeft ze er ook nog 20dagen gelegen. Gelukkig gaat het nu heel goed. Ze groeit goed, mag wel wat meer maar ach dat komt wel. We zijn nog onder behandeling bij de kinderarts ja en half september gaan ze proberen of we eventueel over kunnen op normale voeding. Dit wordt dan onder begeleiding in het ziekenhuis gedaan. Dus ik ben benieuwd.

Wij hebben nu allebei iets van 1 gegund wondertje zijn we heel blij. En ik moet zeggen de weg er naar toe, de hele zwangerschap en de bevalling........... Ik weet niet of ik dat nog een 2e keer wil. Dus voorlopig blijft het bij 1. Volgens mij is er wel verschil met een gehele nieuwe poging of een cryo. Bij de cryo is het bij ons tenminste doorgegeven via een brief dat we zef mbv testen de ovulatie bepalen en dan bellen ivm terugplaatsing. Bij een geheel nieuwe poging moet je het hele traject van hormonen natuurlijk weer in!

@minoes: geniet van je weekendje weg. Ach met de luxe van zwembad en sauna kom je het weekend wel door. Hoop niet dat het weer zo slecht wordt aan de kust als dat ze voorspellen.

Hoe is het met de andere april, mei en juni mama`s en de kleintje????

Geplaatst

Ja, ben ik ook weer eens :)

Alles goed hier. De kleine groeit goed, drinkt goed uit de borst, slaapt ('s nachts) goed.

Heeft alleen soms huildagen... Osteopaat is uitbehandeld, kinderarts vind hem gezond, kortom..geen idee..

Een tweede willen we graag! Zodra ik een cyclus heb (wil tot 6 mnd bv geven) gaan we starten met een cryopoging.

Geplaatst

Hey dames

Het is hier geweldig Ilana vind het te gek haha ook al slaapt ze veel haha scheet

Ilana heeft ook wel huildag

Trouwens na je eerste menstruatie wanneer word je daarna weer ongesteld?

Jes als het ons gegund zou zijn zouden we ook graag voor en tweede willen

Joekie fijn dat je uitbehandeld bent en dat het zo goed doet

Kim vind je kleinte zwemmen ook leuk;)

Geplaatst

Kim, nou heftige start dus, fijn dat het goed gaat en dat ze jullie goed begeleiden.

En wat leuk, zwemmen. Mijn man wil ook graag zwemmen met de kleine, dus gaan binnenkort ook een keer denk ik.

Hield de kleine het wel een beetje vol of werd ze snel moe. Hier vind ze naar bad gaan ook heerlijk, dus denk dat ze naar zo'n groot bad ook leuk vindt.

Joekie, dus over een half jaartje mag je weer starten.. Ben benieuwd of dat bij ons ook zo is.. Nooit gevraagd, over een paar maandjes maar even bellen hoe dat in Zwolle zit en of er een wachtlijst voor is. Wij hebben nog 4 cryo's in de vriezer.

Minoes, leuk dat jullie het naar jullie zin hebben. Lekker op vakantie. Ik was voor het eerst weer ongesteld op 12 juli en daarna 15 augustus. Hopelijk blijft het zo regelmatig, maar ik ben benieuwd....

Veel plezier nog!

Geplaatst

Zwemmen was echt een succes. Ze vond het super. Na ongeveer 30min tot 40min vond ze het wel genoeg. Dus lekker onder de douche gegaan aangekleed en naar huis. Het zwembad is lekker dichtbij dus dat is wel fijn. Badderen en douchen vind ze thuis ook heerlijk.

Menstruatie jeetje wat een ellende. 16juli eerste menstruatie en nu aan het wachten op de volgende. Ik was voor de zwangerschap ook erg onregelmatig.................jeetje ik weet weer waarom ik lang de pil heb gebruikt.

A.s. dinsdag krijgt de kleine meid haar 2e prikjes. Ben ook wel benieuwd naar haar lengte, maar vooral gewicht. Voor mijn gevoel drinkt ze weinig.

Volgens consultatiebureau mocht ik zodra ze 5kg woog overgaan op 180cc + 6 scheppen. Dat is dan zeker 200 voeding. Nou het is in de 2 weken dat ze dit nu krijgt 2x gebeurt dat de fles leeg was. Meestal laat ze 60 staan en soms zelfs meer. Dus hoop wel dat ze goed is aangekomen dinsdag.

Anders over 3 weken maar vragen aan de kinderarts hoe of wat.

Geplaatst

Kim hier ook 180/6 maar hij laat ook altijd wat staan.

Fijn dat het zwemmen zo'n succes was!

Hier ws de oplossing voor de onrust en huilen gevonden!

Ben na wat gesprekjes met moeders van volwassen kinderen eens begonnen met 's morgens een flesje kunstvoeding met 1 schepje rijstebloem en de rest van de dag borstvoeding.

Ik heb al de hele week een ander kereltje! Erg tevreden, geen krampjes en geen probleem met poepen.

Hij voelde zich gewoon niet verzadigd!

Erg blij mee!

Geplaatst

Kim hier ook volgende week voor haar 2e prikjes :(

Ons meisje krijgt ook 180/6 maar drinkt ook de fles bijna nooit leeg. Maar dit is nog maar de 2e week dat we dit geven. Moest afgelopen dinsdag weer voor naveltje naar cb, laatste keer :), en zij zeiden ook, zolang ze tevreden is en er goed uitziet, dan maakt het niet uit. Laat haar maar regelen wat ze drinkt zei ze.

Ze was deze week wel weer wat huilerig en niet zo veel slapen overdag, denk weer een sprongetje..

Fijn Joekie dat jullie de oplossing gevonden hebben en dat jullie mannetje lekker tevreden is.

Geplaatst

Nou vanmiddag (ik moet al zeggen gisterenmiddag ;)) naar het CB geweest voor de 2e prikjes. Ik was ook erg benieuwd of ze met het weinige eten dat ze binnen krijgt voldoende aan was gekomen. Nou geen probleem......... ze woog nu 5970gram en 60cm bij 13wkn 5dgn. Ze is dus in precies 3weken tijd 820gram aangekomen. Dat is dus meer dan goed, ze zat nu dus ook ineens iets boven het gemiddelde qua gewicht. Ze zeiden wel dat ze waarschijnlijk nu een sprintje heeft gemaakt en dat het de volgende keer niet weer zo zal zijn. Ben benieuwd. 3 oktober weer terug, weer prikjes!!

O het was zo zielig, vond de 1e keer erg. Maar nu vond ik het nog erger. Ze werd zo hysterisch dat ze vergat te ademen. Daarna getroost door Papa en het was weer goed. Thuis veel geslapen, maar wel bij mama of papa op de arm. Ze ligt nu net een half uurtje in bed. Erg huilerig en ze wilde niet echt drinken. Heb er met moeite nu 60cc in gekregen, dus vandaag totaal 670cc gehad. Ook nog even de temperatuur gemeten, 38.9!! Dus maar een zetpil van 60mg gegeven, alleen romper aan in de trappelzak en onder lakentje. Hopen dat ze goed slaapt en de koorts morgen minder is.

Nog 2 weken en dan mag ik weer aan de slag, zal wel wennen zijn na al die tijd thuis. Ben namelijk al vanaf half oktober 2011 in de ziektewet en sinds begin februari helemaal niet meer op het werk geweest!! Maar waarschijnlijk ben ik na 1 week alweer vergeten dat ik verlof en vakantie heb gehad ;)!

Hoe gaat het met de andere dames?

Geplaatst

Dames sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen maar het is zo druk met 2 kindjes. Ben ook alweer aan het werk. En heb steeds zo een buikpijn. Ik had nog een testje liggen en wat schets mijn verbazing..........??????????Mijn man kan het niet geloven en houdt zich wat op de vlakte maar ik ben extatisch. Dit zou het derde wereldwonder voor ons zijn. Wat adviseren jullie, wel of niet contact opnemen met huisarts enzo of nog wat weken wachten/. Het is alweer 3,2 maanden geleden dat Elisa werd geboren. Ze doet het supergoed. Carmen is ook helemaal gek op haar zusje. Ik was overigens 2 dagen geleden nog bij dokter omdat ik zo duizelig was. Wel suf dat niemand hier aan heeft gedacht. O meiden, is het niet apart, maar toch o zo geweldig........

Nou ik kom morgen even terug, denk dat ik er nog een ga halen.:happy:

Geplaatst

o Kim Carmen had dat trouwens ook. Later kwamen we dus achter die stafylokokken en heeft ze in ziekenhuis gelegen. Ben nog steeds van mening dat het de GBS was, die haar toch infecteerde. Maar goed, wij hebben na ziekenhuisbezoek heel lang aangekloot en nutrilon hypoallergeen gebruikt en af en toe wat vanille vla met ciflik yoghurt gegeven en zodoende is ze toch over de allergie gegroeid. Was ideetje van mijn man en heeft goed uitgepakt gelukkig, hij voelde dat zo aan. Ben je nou ooit nog getest op GBS? Nou anyway ik lees dat het al stukken beter gaat met Suze.

Hoe is het met de rest?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden