Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je, Beanie! Jij ook succes met de echo strak! Oke dames, ik hoor graag van de vroegtesters wat ze denken... Vandaag dus WD 6, 9DPO, 11 dagen na Pregnyl...

ps. de foto is van onderaf genomen, omdat mijn i.Phone anders het beeld omkeert, ik heb hem zo recht mogelijk genomen. Op zich is het wel redelijk representatief.

• Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik zeg donkerder!! En 11 dagen na pregnyl al :)) denk dat de test dan helemaal wit had moeten zijn......

Ik vind het een duidelijke test ;)

Ik zie dat de test van de 29e al bijna geen tweede streep meer geeft.

En het is nu ook geen tuur streepje, je ziet hem gewoon.

Morgen of overmorgen gaat hij gewoon knallen.

Bij mij na cryo tp werd hij pas vanaf wd 8 donkerder.

Toen zag ik pas het verschil.

En net als deze testen nooit negatief geweest.

Ow spannendddd!!! Duim duim duim voor Floortje!!!

Geplaatst

Ik zeg ook donkerder!!! Vergeleken met mijn test van vanochtend!! Die is bijna wit je ziet met een vergrootglas een ieniemienie streepje staan.. Ooohh floor zelfs om jou krijg ik nu de zenuwen!!!! Spannend..

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5047[/ATTACH]

En het befaamde na-een-kopje-koffie-testje... Waarom die toch altijd duidelijker zijn! Misschien versterkt koffie hcg... Haha ;-)

Geplaatst

Oh dames, dat wil ik graag horen! En Saba en Henne hebben natuurlijk ervaring ;-) Dus ik vertrouw wel een beetje op jullie! Wat vinden jullie van de post koffie tests? Ook donkerder toch? Hij verscheen ook al na 2 minuten, terwijl anders pas na 6/7 vaag een streepje verscheen.

Vreemd hoe psyche werken... Ik voel meteen kramp, zere benen en bedenk me dat mijn borsten nog gewoon theezakken zijn in plaats van basketballen... Maar ondertussen ga ik bijna over mijn nek van de zenuwen ;-)

Pffff... Vandaag maar een beetje rustig aan doen en hopen dat de streep morgen nog duidelijker is.... Oh, als het een begin is hoop ik zo dat het (of ze) blijft (blijven) zitten!

Remmir!! Lieve Remmir, bijna helemaal wit... Dat is dan een goed uitgangspunt toch? Nu iedere dag of om de dag eentje doen en dan zie je ze gewoon steeds donkerder worden! ;-) Welke tests heb je ook alweer besteld? Ik ben het even kwijt...

Ik heb trouwens de KV 2x5 en de s.ensitest gevoelige dipstick positef, maar de s.ensitest luxe versie is negatief. Dat was de laatste en ik ga ze ook niet bestellen. Als ik morgen een duidelijkere streep heb, ga ik een CB indicator halen (of heeeeeel misschien een paar, even mijn creditcardlimiet verhogen ;-)

Geplaatst

Haha 'de koffie test' inderdaad heel bizar maar ik zie wel verschil en ja donkerder ;)

Ja ik ben niet echt vergelijkbaar materiaal want ik moest 3x pregnyl bijspuiten maar net zoals jou testen nu zijn ze ook zo in het begin geweest en zag pas vanaf wd 8 verschil (ochtend en avond)

Jij heb verse emmy's teruggeplaatst gekregen toch...? Ga straks eens kijken op mijn laptop (duik nu mijn bed nog even in) of ik de testen nog kan vinden,als je die wilt zien uiteraard en ik ze kan vinden :-P

Geplaatst

By the way dacht dat ik veel testen deed, manlief wilde op wd 1 al testen en niet vanwege de pregnyl maar dacht dat ikal hcg aanmaakte 'de lieverd'

Jij wint het!! Haha

Geplaatst
Haha 'de koffie test' inderdaad heel bizar maar ik zie wel verschil en ja donkerder ;)

Ja ik ben niet echt vergelijkbaar materiaal want ik moest 3x pregnyl bijspuiten maar net zoals jou testen nu zijn ze ook zo in het begin geweest en zag pas vanaf wd 8 verschil (ochtend en avond)

Jij heb verse emmy's teruggeplaatst gekregen toch...? Ga straks eens kijken op mijn laptop (duik nu mijn bed nog even in) of ik de testen nog kan vinden,als je die wilt zien uiteraard en ik ze kan vinden :-P

Ja, ja, graag!!! Ik ben helemaal testfanaat! Ik wil ze graag zien! Maar eerst maar lekker slapen hoor!

Het zijn inderdaad twee verse, maar ik had toen ik twee cryo's teruggeplaatst kreeg (ook) op WD 6 voor het eerst positief (dat was dan 11 DPO en nu is het op dezelfde WD 9 DPO), maar ik heb een beetje het idee dat het niet zo heel veel verschil maakt, omdat cryo's wel ouder zijn, maar toch een beetje een inhaalslag moeten maken. Bij cryo's moeten we in ons ziekenhuis een dag later testen dan bij verse ;-) Bij mijn zoontje had ik op WD 10 een kanltest, alle tests, welk merk dan ook... Dus ik denk dat - als het goed gaat - het hcg vrij snel doorkomt... Maar goed, dat is speculeren.

Ben benieuwd naar je foto's!

Pffff... wat is het spannend, morgen weer (en vandaag misschien nog ééntje, maar wordt hoe dan ook vervolgd ;-)

X

Geplaatst
By the way dacht dat ik veel testen deed, manlief wilde op wd 1 al testen en niet vanwege de pregnyl maar dacht dat ikal hcg aanmaakte 'de lieverd'

Jij wint het!! Haha

Haha, nou je kan hem in ieder geval niet verwijten dat hij niet betrokken is! ;-)

Geplaatst

Misschien plas je met de eerste ochtendurine toch niet alles vd nacht uit en verzamel je dat een uur later :-) maar duidelijker is ie zeker en ik geloof echt niet dat dit nog pregnyl kan zijn. mijn testen werden deze ronde ook maar langzaam dikker, moest hier ook het halve forum me van overtuigen :-D Ik heb er een goed gevoel over. Zou die kattendekentjes maar gaan wassen voor de wieg ;-)

Geplaatst
Bij mijn zoontje had ik op WD 10 een kanltest, alle tests, welk merk dan ook... Dus ik denk dat - als het goed gaat - het hcg vrij snel doorkomt... Maar goed, dat is speculeren.
Floor dat hoeft dus niet he, mijn eerste zwangerschap en deze is een wereld van verschil in testen! Dit keer lichter en langzamere stijging. Wel beter eindresultaat ;-)
Geplaatst

Oh Henne, precies, eens! Ik bedoelde dat ik het idee heb dat dat bij mijn lijf zo is... Jij bent het schoolvoorbeeld dat het echt niet snel hoeft te gaan... Ik heb alleen de ervaring dat ik altijd vrij snel positief test, als er iets zit. Met 'als het goed gaat' bedoelde ik dus 'als er überhaupt iets zit'. En langzaam stijgen of niet, ja, daar weet jij alles van ;-) x

Geplaatst

Lieve floor, wat zie ik nu... Heb ik speciaal me lenzen ingedaan met variofocus... Kan ik het streepje gewoon zo zien:)

En ook nog donkerder!!! Das echt niet de pregnyl hoor. Ik duim en duim voor een tweeling om Mini te pesten!!

Xxxx

Geplaatst

Floortje het streepje wordt echt donkerder hoor! You go girl, we zetten in voor morgen een nóg donkerder tweede streepje en anders overmorgen! :-)

Geplaatst

Floortje, heb even gekeken naar mijn mapje testen :-p en zie dat ik de wd8 testen helemaal niet gefotografeerd heb :(

Heb bij "even wat vertellen" een eigen topic gehad en daar wel foto's ingescand van wd 9 en 10.

Daar schreef ik dat de wd 8 testen ook zo donker waren als de wd 10 testen maar de wd9 test weer lichter.

Dus denk ik dat de wd 8 testen nog zo donker waren van de pregnyl,dat kan ook wel want ik heb 1 dag voor mijn tp 1500E pregnyl gespoten en dan 3 dagen later ook weer en 3 dagen daarna ook weer dus 8 dagen na de tp ook nog 1500E pregnyl (de laatste)

Snap je hem nog :-S haha

Dus zag ik pas verschil in testen op wd 9 en 10

Hier de foto's[ATTACH=CONFIG]5048[/ATTACH] jammer dat ik de wd 8 testen niet heb :(

En jij zit op wd 6, het gaat echt de goede kant op!!!!

Geplaatst
Mijn test was op wd8 zo goed als negatief en op wd 9 moest ik vier keer kijken. Als ik deze testen zie gok ik dus op een twee-eiige vierling!

Haha! Of een twee-eiige achtling, want het waren twee embryo's A2 kwaliteit ;-))) Ik hoop het zo! Natuurlijk heeft een tweelingzwangerschap risico's (hebben we natuurlijk al over gelezen etc. voor de terugplaatsing), maar als het wonder zo zou zijn, dan zijn ze meer dan welkom!!! Hiephoi!

Geplaatst
Floortje, heb even gekeken naar mijn mapje testen :-p en zie dat ik de wd8 testen helemaal niet gefotografeerd heb :(

Heb bij "even wat vertellen" een eigen topic gehad en daar wel foto's ingescand van wd 9 en 10.

Daar schreef ik dat de wd 8 testen ook zo donker waren als de wd 10 testen maar de wd9 test weer lichter.

Dus denk ik dat de wd 8 testen nog zo donker waren van de pregnyl,dat kan ook wel want ik heb 1 dag voor mijn tp 1500E pregnyl gespoten en dan 3 dagen later ook weer en 3 dagen daarna ook weer dus 8 dagen na de tp ook nog 1500E pregnyl (de laatste)

Snap je hem nog :-S haha

Dus zag ik pas verschil in testen op wd 9 en 10

Hier de foto's[ATTACH=CONFIG]5048[/ATTACH] jammer dat ik de wd 8 testen niet heb :(

En jij zit op wd 6, het gaat echt de goede kant op!!!!

Wat lief, bedankt! Ik zal het topic er ook nog even bij zoeken!er zit echt een heel groot verschil tussen WD 9 en WD 10 vind ik! Dat is echt 100% duidelijk! Daar hoop ik ook op!!

Ik snap hem nog, maar heb je nou op WD 5 (dus WD -1, 2 en 5) voor het laatst gespoten, of op WD 8 (dus -1, 2, 5 en 8)? Nou ja, hoe dan ook, het verschil was overduidelijk!

Geplaatst

*breek even in*

Floortje! Wat zie ik nu...! Die test wordt echt donkerder hoor! Spannend! (ik gok erop dat het er ook 2 zijn - de test is al zo duidelijk te zien!)

Geplaatst
Misschien plas je met de eerste ochtendurine toch niet alles vd nacht uit en verzamel je dat een uur later :-) maar duidelijker is ie zeker en ik geloof echt niet dat dit nog pregnyl kan zijn. mijn testen werden deze ronde ook maar langzaam dikker, moest hier ook het halve forum me van overtuigen :-D Ik heb er een goed gevoel over. Zou die kattendekentjes maar gaan wassen voor de wieg ;-)

Haha! Je maakt me heel blij! Ik zie nu pas dit bericht, heb het bij mijn ouders - waar ik even achter de laptop dook - over het hoofd gezien :-)

Die dekentjes staan zo leuk op mijn zuurstokroze loveseat, maar wie weet komen ze nog eens voor iets anders van pas :-)

Ik geloof het niet echt en maak me ook wel een beetje zorgen, omdat mijn buik zo zwaar en een beetje kramperig voelt, maar als de tests morgen do keurder zijn, dan ga ik wel echt geloven dat er wat gebeurt (en een lading CB indicator halen).

Ps. Zeg het vooral als ik onzinnige dingen zeg bij 'uitgerekend' ik heb niet meegelezen, maar voelde me wel zo vrij te reageren...

Geplaatst
Mijn test was op wd8 zo goed als negatief en op wd 9 moest ik vier keer kijken. Als ik deze testen zie gok ik dus op een twee-eiige vierling!

Sorpresa, heb je een fotootje van die tests? Ik ben wel benieuwd :-)

Geplaatst

Ik heb 1 dag voor de tp bijgespoten, 2 dagen na de tp en 5 dagen na de tp,in totaal 3x 1500E dus de laatste was op wd 5.

En het verschil in testen kwam dus pas op wd 10.

Heb heeeeele goed hoop voor jou,dit is een heel mooi begin!

En jij zit al op 10 dgn na pregnyl weliswaar 10.000E maar die zijn denk ik al verdwenen en de test is duidelijk donkerder ;)

Ben benieuwd waarschijnlijk over 2/3 dgn knalt je test ;))

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden