Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Floor, vandaag was het beetje druk voor mij, maar wat een geweldig nieuws!!! Super test, zeg!!! En nu blijven ze zitten hoor. Gefeliciteerd, meid!! Joepie!! 4 vriendjes voor Semmie!!!

• Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

FLoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD Dit kan nooit meer van de pregnyl zijn.. hoe gaat het met je???? Wat zul je stuiteren dansen gek doen noem maar op.. En toch is het nog zo pril.. maar de streep staat en de cb geeft het aan.. Jij bent in ieder geval nu zwanger!

Ik wil het stokje wel overnemen.. Maar ik ben sinds vandaag zooo bang om te testen. Wat als het streepje niet verschijnt deze dagen.. Na de omo witte test van vanochtend( wat ook moest om de pregnyl eruit te hebben) Schrok ik van geen streepje meer. En toen schrok ik weer van mijzelf dat het zo'n inpact had. Maar ja.. ik ben wel een nieuwsgierig typje dus kan het waarschijnlijk ook niet laten.. Ik heb wel van die goedkope testen.. Miss dat ik eens een kruidvat ga opzoeken! Maar voor jou ben ik heel blij.. En hopelijk volg ik je snel.. Als ik zondag test kan het wezen dat ik wel iets zie toch? dan zit ik ook op WD 6..

Wordt vervolgt

Geplaatst

Jeetje alweer drie bladzijden volgeluld over Floor's Vierling. Ik voel een nieuwe SBS-realityshow aankomen! Moest helemaal zoeken naar de testen maar die liegen er niet om hoor! Lekker maf dat we allemaal de pies van Floor beoordelen hier haha. Gefeliciteerd! Ik zou vast een gironummer openen want een vierling is duur hoor ;-)

Geplaatst
FLoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD Dit kan nooit meer van de pregnyl zijn.. hoe gaat het met je???? Wat zul je stuiteren dansen gek doen noem maar op.. En toch is het nog zo pril.. maar de streep staat en de cb geeft het aan.. Jij bent in ieder geval nu zwanger!

Ik wil het stokje wel overnemen.. Maar ik ben sinds vandaag zooo bang om te testen. Wat als het streepje niet verschijnt deze dagen.. Na de omo witte test van vanochtend( wat ook moest om de pregnyl eruit te hebben) Schrok ik van geen streepje meer. En toen schrok ik weer van mijzelf dat het zo'n inpact had. Maar ja.. ik ben wel een nieuwsgierig typje dus kan het waarschijnlijk ook niet laten.. Ik heb wel van die goedkope testen.. Miss dat ik eens een kruidvat ga opzoeken! Maar voor jou ben ik heel blij.. En hopelijk volg ik je snel.. Als ik zondag test kan het wezen dat ik wel iets zie toch? dan zit ik ook op WD 6..

Wordt vervolgt

Remmir, jij ook voor een vierling? Dan moeten we idd SBS maar eens gaan inlichten.... Unicum!

Maar alle gekheid op een stokje, meis, heel veel succes! En als je toch pas later wilt testen, gewoon later testen hoor! Doe waar jij je goed bij voelt!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Beanie wanneer hebben jullie getest dan? Had je vanaf een bepaalde dag een gevoel dat het nog wel eens goed zou zitten? En wat voelde je dan?

X Mij

Geplaatst

Om eerlijk te zijn heb ik pas op wd13 getest, de dag dat het mocht van het ZH. En eigenlijk had ik nog later willen testen, als dat had gekund (maar het was vlak voor de sluiting rond kerst dus ik kon het niet langer uitstellen). Er was ergens het gevoel dat het goed zat maar roze verlies op wd10 had me wel ernstig aan het twijfelen gebracht. Achteraf zou ik gezien de hoogte van de HCG waarschijnlijk op wd 6 of 7 wel positief getest hebben.

Dat ik zo lang gewacht heb met testen was overigens wel struisvogelpolitiek! Ik wilde er zo lang mogelijk van 'genieten' dat de mogelijkheid er was dat ik zwanger zou zijn. Andere optie was natuurlijk een leven zonder kindje, en dat wilde ik gewoon nog even niet onder ogen zien!

Overigens heb ik bij de 2 pogingen dat ik zwanger was beiden een bloedinkje gehad op wd10 of 11. Achteraf innestelingsbloed dus.

Geplaatst
Jeetje alweer drie bladzijden volgeluld over Floor's Vierling. Ik voel een nieuwe SBS-realityshow aankomen! Moest helemaal zoeken naar de testen maar die liegen er niet om hoor! Lekker maf dat we allemaal de pies van Floor beoordelen hier haha. Gefeliciteerd! Ik zou vast een gironummer openen want een vierling is duur hoor ;-)

Haha!!! Ja, van die vieze, geel uitgeslagen testjes, die je dan nog even gaat vergroten op je scherm ;-) Het gaat ook eigenlijk helemaal nergens over! Maar het is wel vreselijk leuk en ik waardeer ook enorm jullie, grappen, grollen, adviezen en aanmoedigingen! Alleen dat jullie mijn nu al uitgewoonde lijf een vierling toewensen, ja sorry, dat kan ik toch echt niet verkroppen!!! :-) Ik wil om het goed te maken een gironummer (kunnen we dat rampnummer was het niet 888 ofzo) in het leven roepen voor de plastisch chirurg. Ik dacht aan: borsten liften, buikwandcorrectie met liposuctie en als we toch pies aan het beoordelen zijn, kan een schaamlipcorrectie ook nog wel.... Oh ja, en striae laseren!

Het is niet dat ik ineens te zwanger ben om te reageren hoor! Halve avond met provider aan de lijntekenen, omdat Wifi platligt. Vriend die programmeur is, is hier nog even naartoe gesjeesd, maar dat duurt dan altijd weer langer. Nu heb ik mijn tel als hotspot en ga ik heel traag met 3G, maar ja, het is iets!

Nogmaals, heel veel dank voor alle leuke reacties! Jullie maken me vreselijk aan het lachen en dat kon ik wel gebruiken na al die liters tranen van de afgelopen 15 maanden....

Geplaatst

Wordt vervolgt

Lieve Remmir, ja, zeker met de KV 2x5is het mogelijk zondag al een licht streepje te zien! Ik heb dat met cryo's gehad en nu werden de testjes gisteren iets donkerder, dus ook op WD 6 (9 DPO). Maar alleen doen als je er behoefte aan hebt hoor! Heel veel vrouwen wachten, net als Beanie, tot de testdatum!!! En als je toch gaat testen en er is geen streepje, dan kan het ook nog komen hè, dus dan nog even geen fles whisky leegdrinken, om je verdriet weg te drinken ;-)))

Doe maar gewoon wat je hart je ingeeft! Ik heb het alle keren - ook nu - als eerste gevoeld aan mijn borsten. Ze prikken een heel klein beetje, maar ik herken het alleen omdat ik weet hoe het voelt als het toeneemt. Verder is bij mij tot nu toe iedere keer anders geweest qua symptomen... Dikke knuf voor je!! X

Geplaatst

Lieve floor.. Kan het ook niet wezen dat doordat je een 4-ling verwacht je 2e streepje nooit verdwenen is met al dat hcg!!? En als er een test bestaat die meerdere streepjes zouden kunnen geven om aan te geven van hoeveel kindjes je zwanger bent zou dat niet gaaf zijn??? Je hebt al weleens vaker gebeld met die mensen.. Misschien kun je het ze voorstellen..

Ik ga wel de kruidvat testen halen.. ik heb niet zoveel vertrouwen in deze goedkope testen.. Morgen kan ik iig nog geen streepje verwachten.. Maar het lijkt me zooo gaaf om het op de manier te volgen zoals het bij jou gaat! Alleen als het streepje niet komt binnen nu en 4 dagen dan is mijn ivf niet gelukt voor mijn gevoel..

Jij gaat morgen toch wel weer testen om te kijken of het donkerder wordt?

Ik duik mijn bedje in.. Morgen wederom weer werken..(tijd gaat wel lekker snel zo)

Gast mymyselfand1
Geplaatst
Lieve floor.. Kan het ook niet wezen dat doordat je een 4-ling verwacht je 2e streepje nooit verdwenen is met al dat hcg!!? En als er een test bestaat die meerdere streepjes zouden kunnen geven om aan te geven van hoeveel kindjes je zwanger bent zou dat niet gaaf zijn??? Je hebt al weleens vaker gebeld met die mensen.. Misschien kun je het ze voorstellen..
Tja en dan een blauw of roze streepje of het een jongen of een meisje is ;) whaaahaaa dat zal wel een gat in de markt zijn. En floor met cr winst er van door.Even alle gekheid op een stokje. Floor of het er nu 4, 3, 2 of 1 is. Je bent herwon zwanger!!! Geniet ervan, het is je gegund. Blijf je nog hier nog wel schrijven? Ik word zo vrolijk van je berichtjes :D liefs my
Gast mymyselfand1
Geplaatst
Tja en dan een blauw of roze streepje of het een jongen of een meisje is ;) whaaahaaa dat zal wel een gat in de markt zijn. En floor met cr winst er van door.Even alle gekheid op een stokje. Floor of het er nu 4, 3, 2 of 1 is. Je bent herwon zwanger!!! Geniet ervan, het is je gegund. Blijf je nog hier nog wel schrijven? Ik word zo vrolijk van je berichtjes :D liefs my
Uhm typ foutjes,,,, sorry is laat en typ op mijn mobiel :( slap excuus ik weet het maar het is wel zo. Herwon=gewoon en cr = de :D
Geplaatst

Ik ga wel de kruidvat testen halen.. ik heb niet zoveel vertrouwen in deze goedkope testen.. Morgen kan ik iig nog geen streepje verwachten.. Maar het lijkt me zooo gaaf om het op de manier te volgen zoals het bij jou gaat! Alleen als het streepje niet komt binnen nu en 4 dagen dan is mijn ivf niet gelukt voor mijn gevoel..

Als je er vroeg bij bent kan het wel, op het nippertje, want het vroegste in het vroegtesterstopic is WD 5. En ik had gisteren (WD 7) een positeve CB indicator, eergisteren (WD 6) zeiden de experts al dat deed streepjes donkerder werden, maar woensdag (WD 5) vond ik het al heel raar dat de streepjes niet lichter werden. Dus, ik denk dat het vandaag wel moogelijk kan zijn, maar het is wel (heel) vroeg.... Dus niet wanhopen als het negatief is! En niet testen als je het niet wilt! X

Geplaatst

Haha, ik kan allee grappig uit de hoek komen in manische periodes hoor, verder ben ik een enorme chagrijn :-)

Hier moet natuurlijk iemand weer het stokje overnemen, nadat Remmir zwanger is, dus misschien kan jij dat wel doen! :-) Ik klets wel op het forum hoor, dus klets vooral gezellig mee zou ik zeggen! Zelf klets ik vaak in Bomen, maar er zijn wel meer topics waar dames kletsen die in allerlei verschillende fases zitten (dus voel je niet verplicht ;-)

En die tikfouten: tja, natuurlijk zitten snoepen van lekkere drankjes op vrijdagavond hè :-) Snoeperd!

Geplaatst

Remmir, no niet opgeven hoor, daar is het nog veels te vroeg voor!! En ik hb nog niet gezongen..;)

(It aint over till the fat lady sings)

Testen wanneer je dr aan toe bent, testen tegen beter weten in, testmania, testangst, het hoort dr allemaal bij. Je hebt in alle geval steun hier..xxx

Lieve floor, en en en .......

Ik ben helaas nog steeds wakker, uurtje geslapen ,lag naar die idiote wind te luisteren en toen hb ik het opgegeven. Dus nu op de bank bij vriendlief, dekentje, kopje thee, ipad en MTV dan maar.

Semmie slaapt nu natuurlijk wel...

Geplaatst

Zo, nu terug naar het onderwerp:

WD 8, 11 DPO, 13 dagen na Pregnyl: een dikke streep op de KV 2x5 (zouden ze toch verschillende fases van verkleuring hebben Henne?) en CB digitaal positief. Ik voelde vanochtend 'prik, prik, prik' in mijn borsten, dus ik geloof dat het geen Pregnyl is en dat het begin er echt is.

Maar even terug:

WD 7, 10 DPO CB indicator 'zwanger 1-2' en vage streep KV 2x5

WD 6, 9 DPO, vage streep KV 2x5 die al iets donkerder werd

WD 5, 8 DPO, streepjes werden in ieder geval niet lichter, dus werd al een beetje onrustig....

Kortom: maar weer duidelijk dat het mogelijk is al behoorlijk vroeg vast te stellen of er een innesteling is!

Remmir, alle ogen zijn op jouw gericht, we zitten klaar om streepjes te beoordelen!!!! Als je dat wilt natuurlijk! Ik vind 'de vier van Remmir', mooier klinken dan 'de drie van Floor', dus we gaan nu een vierling voor Remmir wensen!

Geplaatst
Zo, nu terug naar het onderwerp:

WD 8, 11 DPO, 13 dagen na Pregnyl: een dikke streep op de KV 2x5 (zouden ze toch verschillende fases van verkleuring hebben Henne?) en CB digitaal positief. Ik voelde vanochtend 'prik, prik, prik' in mijn borsten, dus ik geloof dat het geen Pregnyl is en dat het begin er echt is.

Maar even terug:

WD 7, 10 DPO CB indicator 'zwanger 1-2' en vage streep KV 2x5

WD 6, 9 DPO, vage streep KV 2x5 die al iets donkerder werd

WD 5, 8 DPO, streepjes werden in ieder geval niet lichter, dus werd al een beetje onrustig....

Kortom: maar weer duidelijk dat het mogelijk is al behoorlijk vroeg vast te stellen of er een innesteling is!

Remmir, alle ogen zijn op jouw gericht, we zitten klaar om streepjes te beoordelen!!!! Als je dat wilt natuurlijk! Ik vind 'de vier van Remmir', mooier klinken dan 'de drie van Floor', dus we gaan nu een vierling voor Remmir wensen!

Fotootje van vandaag, stiekemerd.. Niet vals spelen !! ;)

Ik wil het zien hihihihi

Geplaatst

Foto! Overigens zonder grappen en grollen, ik heb toen ook nooit een witte test gehad en dat was er toch braaf eentje. Zegt dus niet zoveel.

Remmir ik duim voor je hoor, pas als je 12 dpo geen streep hebt ga ik het somber inzien, nog even volhouden!

Geplaatst

Haha!

Nou zeg, ik word tot twee keer toe na 10 minuten eruit gegooid door mijn iPad, dus nu maar op de laptop (mijn internet doet het weer, mede dankzij mijn goede vriendje die alle instellingen gisteren goed heeft gezet).

Haha, ja het liefste plaatst ik de hele godganse dag tests, maar ik begreep in een ander topic dat sommige vrouwen daar toch een beetje moeite mee hebben... Dus dacht ik het maar niet te doen, maar ik ben snel overgehaald hoor! Overigens zit ik niet onwillekeurig het hele topic vol te plempen, maar doe ik het hier. En het doel van ons allemaal is nu juist een positieve test, dus heb ik bedacht dat ik er ook best trots op ben! Het is ook niet echt bepaald met 'een klap op mijn kont' gelukt om een positieve test te krijgen, he?

Foto komt!

Geplaatst

Floor, het wachtbankje is een beetje gevoelig, boordevol hormonen daarzo, maar dit topic mag je vol met testen zetten hoor. Daar issie voor!!

Nu komop met die foto...:)

Geplaatst

Floor ik snap dat het voor anderen moeilijk kan zijn maar in dit topic of het vroegtesters topic gaat het toch juist om de dikte van de streepjes ed?? Zou op het wachtbankje idd geen foto's plaatsen maar niemand die niet vroeg wil testen is verplicht dir topic te lezen. Is mijn mening, hoop dat ik er geen mensen mee voor het hoofd stoot.

Geplaatst

Ja haha sorpresa hier is niemand hormonaal! LOL

Maar op een wachtbankje liggen vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar dat is soms gewoon best hard en moeilijk. Des te beter dat er andere topics zijn om dit soorg zin en onzin dan wel te kunnen plaatsen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden