Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben bezig het hele huis te poetsen... Wel even goede afleiding. Maar wat een rotklus! We hebben een tijdje een werkster gehad, maar die hebben we een paar weken geleden ontslagen omdat we niet zo tevreden waren... En nu blijkt dat het nog erger is dan we al dachten. Dus meer dan terecht dat we haar hebben ontslagen. Helaas is het nu echt super veel werk om het weer een keertje goed te doen. Nou ja, zie het maar als therapie! Nu weer snel verder!

Groetjes, Beanie

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey,

@Beanie:

Ja echt he vond ik dus ook verschrikkelijk zo lang niet weten of alles wel goed gegaan is..

Ja je moet erna ook wel weer wachten of er wel een zwangerschap optreed al dan niet.

Maar het niet weten dat er bevruchtingen zijn nou dat vond ik idd wel heel zwaar wegen

groetjes Xxx

Geplaatst

Hey beanie,

Kan ik helemaal inkomen dat het een goede therapie is zo.

Ben je er even niet mee bezig natuurlijk.

Wel jammer dat je zo een werkster gehad hebt , je zou ergens klacht hiervoor moeten kunnen indienen, en je geld terug eisen.

Want je betaald toch om goed werk geleverd te zien , dus ja

Groetjes XxX

Geplaatst

Floortje getrouwd met Maxi

Zoon Mini van 2! Bezig met (voorlopig) laatste en enige cryo!

Floortje en Maxi allebei jurist, arme Mini. Ik zeg weleens 'twee juristen op één kussen, daar slaapt de duivel tussen', een variatie op de uitspraak 'twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen', haha. Maar goed tegenwoordig slaapt Mini er tussen en dat is ook een behoorlijk duiveltje, ik heb vannacht drie keer een schop in mijn gezicht gehad ;-) Maxi en ik zijn 10 jaar samen, 10 jaar leftijdsverschil (de oude snoeperd!) en volgende week 5 jaar getrouwd.

Sandra getrouwd met Manlief. We zijn nu 1 jaar getrouwd en komende december 5 jaar samen. Ik heb mijn eigen bedrijf als consulente van het cambridge weight plan.http://www.cambridgeweightplan.nl/co...-van-de-riet1/

Dat doe ik ondertussen ook al weer 5 jaar. Verder zijn wij beiden dol op schotland, daarom is mijn man ook in kilt getrouwd. Het stomme is dat ik er nog nooit geweest ben. De huwelijksreis zou Schotland worden, maar niemand wilde op de 4 kids passen ;) Dus is het met de caravan naar Frankrijk geworden hihi.

Dochter S.terre van 9 weken

Zoon J.amey van 4

Stiefzoon T.ijn van 5

Stiefzoon J.orrit van 9

Stiefzoon T.obias van 15

Melis getrouwd met Manlief

Zoon Prins V.ince van 6 maanden

Willen nog voor brusje gaan! (dit klopt toch?)

Minoes (verliefd, verloofd getrouwd??)

Dochter I.lana van 12 weken

Roos1976 getrouwd

Zoon van 7

dochter van 4

Op 8/9 zijn twee mooie emmy`s teruggeplaatst (ICSI)

Blondine verloofd met Twan en al drie jaar bezig voor een kindje

Zoon van 22

Zoon van 18

Zoon van 10

Dochter van 5

Nu wachten op telefoon over TP en dan de wachtweken maar in!!! Woensdag 12-09 telefoon of we bevruchte eitjes hebben en woensdag middag eventuele TP, bij ons is het via IVF

Ansje20

Al 10 jaar heel gelukkig samen met mijn vriend. Sinds 2005 wonen we samen.

Zoon Joël. Hij is geboren op 18 februari 2012.

Nog 5 cryo's over.....die hopelijk ooit nog een mooi brusje worden voor onze zoon.

Sometimes (verliefd, verloofd, getrouwd?)

ZWANGER!!!!! 4 mei uitgerekend van Emmie en (of) Semmie!

Soentje

ZWANGER!!!!! 7 mei uitgerekend van... Hummy! 21/9 1e echo! bijna 7 jaar samen met vriend.

Beanie 5 jaar getrouwd met Beanieman B. of ook wel manlief genoemd. Al 16 jaar samen! En nog altijd gelukkig...

Verder: werkt in de gezondheidszorg. Gek op bergen en vooral een aantal sporten die alleen in de bergen kunnen. We zouden graag willen verhuizen naar een land met bergen! Een berg bouwen in Nederland is niet voldoende voor ons...

Helaas deze ronde (IVF 2) mislukt :(

Inmiddels 2x een MA te verwerken gekregen... Een keer een spontane zwangerschap en een keer uit IVF poging 1

Sproet (verliefd, verloofd, getrouwd?)

Wachten op TP cryo uit IVF1

Lizzy

10 jaar samen met vriend. Samen zijn we sportief en bourgondisch tegelijk... Werk in gezondheidszorg.

Familiair belast met ernstige stofwisselingsziekte, nog niet kunnen vinden waar de fout zit, maar waarschijnlijk maternaal overerfelijk (dus via de moeder) Daarom keuze voor eiceldonatie.

Eerste twee pogingen met vriendin helaas niet tot zwangerschap geleid, nu midden in poging 3 met een lieve donor dankzij dit forum. Bijzonder!

Geplaatst

Wat een goed idee dames!!! Ik heb nog even aangevuld!

Lieve Lizzy, ik heb je toevallig net een pb gestuurd en vroeg hoe het ging, want was even niet op het forum geweest! Vandaag wd 5, wat ontzettend spannend, ik duim voor je!! Hoe voel je je?

Roos, oude die hard van me!!!! Dat gaat de goede kant op! Mijn glazen bol zegt... 'Vrijdag helemaal negatief en zaterdag of zondag een heeeeeel licht streepje.' Jij gaat dan twijfelen of het van de Ovitrelle is, maar dat is dan natuurlijk niet zo!!! Ik ga duimen!

Beanie, het is altijd zo lastig om een goede hulp te vinden! Wij hebben nogal een groot huis (vind ik zelf) en met een kind, een grote hond, drie katten en eigenlijk nog twee zwerfkatten die ook zo nu en dan in en uit lopen door het kattenluik, terwijl we midden in de blubberige polder wonen is het een behoorlijke klus het schoon te houden. Ik heb al een heel kanon versleten, maar nu heb ik twee hulpen die samen één keer per week komen en ik ben echt blij met ze, al ruim een jaar! Maar het is echt moeilijk om aan een goede hulp te komen, ik hoop dat je er via, via toch eentje treft. Dat is heerlijk, zeker als er straks een Beanie-mini, is ;-))) Want dat gaat heus gebeuren, de aanhouder wint!

Ansje en Blondine, het is echt lastig om werk te vinden momenteel. Ik heb behoorlijk wat ervaring, maar omdat ik er na een burn out en het krijgen van een kindje even uit ben geweest is het best lastig weer wat leuke opdrachten te krijgen. Er is echt weinig aanbod (zeker in de kinderopvang, omdat het weer duurder is geworden) en het is nu niet bepaald een werknemersmarkt... Maar heus, we vinden allemaal wel weer wat leuks op termijn, daar ben ik van overtuigd.

San, meissie, hoe is het? ik ben vergeten maandag het pakje op te sturen, maar dat komt er aan hoor. Mijn geheugen is een zeef!! Maar goed, het is pas voor volgende zomer, dus anders komt het wel met de pannenkoeken ;-) Cambridge, wat gaaf! Dat is volgens mij een van de beste methoden! Ik heb er eens voor geïnformeerd, maar omdat ik toen net burn out was raadde de consulente het hier af om er mee te beginnen. De broer van maxi is er iets van 20 kilo mee afgevallen, hij zweert er bij!

Dames de reden dat ik een beetje uit de lucht was is dat we hebben geboekt... Neeeeeeee! Ja dus! Ik doe het zowat in mijn broek, maar we gaan dus zaterdag naar Mallorca. In het vliegtuig.... Pffff, zeg ik al zwetend... Een weekje lekker met onze billen en die kleine witte billetjes van Mini in de zon (als we niet neerstorten dus..) en dan op onze trouwdag terug naar huis. Ik ben nu een boek over vliegangst aan het verslinden, maar het werkt nog niet echt. Ik hield nooit echt van vliegen, maar de angst is pas echt ontstaan na die akelige vlucht uit Barcelona, door de bliksem. Dat was nog heel rot ook, want ik moest van mijn psycholoog verlicht rusten en toen hadden we drie weken het prachtige huis van onze vrienden gehuurd in Sitges aan de kust. Mini kon alleen maar rollen dus het leek allemaal prima. De dag (echt waar) voordat we vertrokken, kroop hij ineens als een raket door het huis. Komen we in die enorme design villa, zijn er overal open trappen. Hele hoge van marmer. Echt waar, er was geen traphek tegen bestand. Nog aan die vrieden gevraagd waar de Ikea zat, maar het lukte gewoon niet om het af te sluiten. Dus dezelfde nacht (er was donder in bliksem en de stroom viel uit en Mini maar huilen terwijl wij één kaars hadden om bij te pakken) na aankomst weer ingepakt en terug naar het vliegveld en het vliegtuig weer in. En toen die akelige vlucht...

Even telefoon opnemen...

X

Geplaatst

@Floortje wat goed dat je hebt geboekt!!! Het gaat vast helemaal goed komen. Na een rustige vlucht , hebben jullie vast een heerlijke vakantie en na een rustgevende terugvlucht komen jullie weer veilig thuis !! ;-)))

Wat een prognose heb je voor me gemaakt ;-) Zelf denk ik morgen wel al negatief te testen en dat de Ovitrelle uit mijn systeem is. Tja en dan afwachten en hoop ik dat jouw prognose klopt ;-))

Geplaatst

Hoi hoi allen,

Even een update-je, de TP geeft dus plaatsgevonden met 2 hele mooie toppertjes

Eentje was 7cellig en de andere 8cellig, de andere twee zijn nu 4 en 5cellen, dus dat word toch nog even afwachten morgen of ze mogen gaan eskimootjes worden hihi.

Maar heb het heel super ervaren, iedereen was happy net als ik hahahaha.

En ja weet nu geen eens wanneer ik moet gaan testen, ben ik met men stomme blijde kop vergeten naar te vragen.

Wanneer test je goed en niet te vroeg? en vanaf wanneer kan je het ten vroegst beginnen te doen?

Groetjes even genieten hier

XxX

PS: @Floortje: hey meid wat knap van je dat je toch geboekt hebt, ben trots op je.

Geniet er maar lekker van hehe :) xxx

Geplaatst

Blondie super zeg nou lekker broeden

Floortje knap hoor dat je toch geboekt hebt heel veel plezier

Weet zo verder niks meer haha zeef last van hormone voor die ik vergeten ben sorry

Liefs

Geplaatst

Manlief en ik hebben elkaar leren kennen bij de politie.. Hij vond een vrouw in uniform altijd wel aantrekkelijk, maar nu zit hij eraan vast, haha!

Inmiddels ben ik alweer 5 jaar werkzaam in de incassobranche, niet geliefd bij veel mensen :(

Geplaatst

UPDATE:

Hier de resultaten van de "Ovitrelle uit mijn lijf, test-sessie" , allemaal met de KV 2x5 getest tenzij anders vermeld!

9-9 zo positief ( dag 6 na Ovitrelle, wachtdag 1 na TP van 2, 8- cellige emmy's)

10-9 ma licht positief

11-9 din heeel licht positief ( so far so good, de Ovitrelle lijkt volgens gebruiksaanwijzing af te nemen ;-))

12-9 woe heeel licht positief (dag 9 na Ovitrelle, wachtdag 4 na tp van 2, 8-cellige emmy`s)

13/9 don heeeeel licht positief (Floortje, je krijgt dus vast gelijk met je vrijdag negatief ;-))

To be continued, speciaal voor de die hard vroegtesters ;-)))

Geplaatst

Blondine wat een goede score. Nu maar goed zorgen voor de emmies in je buik :-) en ik hoop dat je ook cryo's hebt!

Floortje stoer dat je toch hebt geboekt. Denk maar aan het vooruitzicht van het zonnige mallorca terwijl wij hier wegregenen haha. Ben wel een beetje jaloers hoor. Helaas krijg ik die man van mij met geen tien paarden het vliegtuig in. Ik hoop dat het vliegen je mee valt. Veel afleiding zoeken, filmpje, boekje, spelen met je zoontje.

Jessica wat heerlijk dat je morgen op vakantie gaat. Heerlijk vooruitzicht! Alvast heel veel plezier met je gezinnetje. Hoe bijzonder is dat voor het eerst met kind op vakantie. Ik vond dat héél bijzonder en gezellig.

Roos leuk dat je steeds een update geeft. En mooi dat de streepjes steeds lichter worden. Dan weet je zeker dat de ovitrelle uit je lichaam is. Hoe voel je je verder?

Gisteren een redelijk heftige dag met zoonlief. Hij was niet zichzelf en was ontevreden en huilde veel. Merk wel dat dat energie vreet. Gelukkig is hij meestal een heel vrolijk ventje dus af en toe zo'n dag is niet erg. Vanmiddag moet ik weer met hem naar het consultatieburo. Dat was ook al weer een tijdje geleden. De laatste afspraak was ik totaal vergeten tot ik een brief in de bus kreeg. Pffoe toen voelde ik me toch wel even een slechte moeder zeg. De arts had blijkbaar ook vakantie want ik kon 4 week later pas weer terecht. Ik merk wel dat ik nog aan het ontzwangeren ben, mijn geheugen is echt nog een zeef. Als dat maar goedkomt ;)

Geplaatst

Hoi hoi,

@roos: Nou morgen test jij echt negatief van de ovitrelle hoor.. Positive fibes jou kant uitsturen hihi...

@Minoes: ja is ook knap vrouwen/mannen in uniform toch hihi...

@Beanie: hey wijffie, hoop dat je het allemaal een beetje trekt daar, en als we iets voor je kunnen betekenen geef je maar een luide gil he ;)

@Floortje: Ja het gaat echt heel slecht in de economie, ach ja blijven proberen he, meer kunnen we niet doen...

Effe Ego: Net tel gehad van het UMCU, Hebben dus geen van de bevruchte eitjes verloren, en we hebben twee toppertjes in een rietje zitten (onze eskimootjes) hopenlijk hebben we ze uiteraard niet nodig maar dat zullen de komende weken maar eens moeten gaan uitwijzen

Groetjes en tot schrijfs allen xxx

Geplaatst

Hi dames,

@Blondine: wat een goed nieuws! Moet toch wel een heel fijn gevoel zijn...

@Roos: spannend he! Hoop zo voor je dat de testen na vrijdag weer positief zijn!

@Floortje: een hele fijne vakantie! Zonder stress.... Gaat helemaal goed komen! Enne, als ik je een adviesje mag geven: laat je hormonsters lekker achter... Ga gewoon heerlijk genieten! Mallorca is mooi hoor! Hebben jullie ook een auto gehuurd? Ik hoop in ieder geval dat jullie prachtig weer hebben en dat je even alles achter je kunt laten zodat je vol frisse moed kunt beginnen aan de cryo-poging!

@Jessica: jij ook een hele fijne vakantie!

@Ansje: is je zoontje weer bijgetrokken? Hoe was het vandaag bij het consternatiebureau? Alles goed? En ach, ieder mens vergeet wel eens wat... betekend in ieder geval dat je lekker ontspannen met je kindje omgaat!

@Melis: wat doet het er toe wat mensen denken van je werk? Als jij het maar naar je zin hebt, dat lijkt me toch het allerbelangrijkste!

Hier is het huis weer helemaal gepoetst... Viel echt tegen hoe vies het eigenlijk was! Het leek steeds op het zicht wel schoon, maar dat viel dus tegen. Nou ja, nu is alles van z'n plek geweest en kan het er weer even tegen! We gaan wel weer op zoek naar een nieuwe poets, maar voor nu moeten we het maar even zelf doen. Scheelt mij in ieder geval wat gepieker, was met andere dingen bezig! Deze week ook weer 3 halve dagen gewerkt, en dat is toch ook wel heel lekker geweest. Ook gezellig om onder mijn oude collega's te zijn! Het is maar voor 4 weken, daarna is het reïntegratie traject afgerond, en ik weet nog niet waar ik daarna terecht kom. Dat zien we dan wel weer. Het is jammer dat ik daar niet kan blijven, maar de directie van dit ziekenhuis heeft besloten dat er voorlopig geen externen meer mogen worden ingehuurd, dus dat zit er gewoon niet in. Als ik ooit weer ergens in vaste dienst wil dan weet ik het wel...

Volgende week gaan we een lang weekend weg, naar een vriendin in Duitsland. Ik heb er helemaal zin in. Even er uit zijn!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Hey dames

Blondie super meid twee cryo's gefeliciteerd hopelijk eersten tijd niet nodig

Ja heel bijzonder op vakantie ben nig nooit zo relaxt geweest huis schoon alleen tassen pakken

Ansje Ilana was ook huilerig gister vandaag 4 poep luiers

Is nu rustig

Roos succes meid ik duim voor je ;-)

Iedereen bedankt voor leuke vakantie wensen

Liefs Jessica

Geplaatst

Hmmm net weer getest ( zelfde als de vorige dagen, tweede keer plassen in de ochtend), maar nog steeds heeel licht positief. Kan er echt nog geen hagelwitte test van maken....

stomme Ovitrelle!! Of zou het toch mijn lijf zijn die langzaam iets aanmaakt???? Ik durf er na vorige maand niet op te hopen.... Ook de intense vermoeidheid en mijn gevoelige rug en buik en borsten wijd ik maar aan de punctie en de Utrogestan ;-))

in ieder geval zullen de komende dagen beslissend zijn!!!

Geplaatst

Roos balen dat de test nog niet helemaal wit is maar wie weet is je lichaam al wat aan het aanmaken. Je weet nooit....

Jessica veel plezier op vakantie!

Joël is weer goedgekeurd door het cb. Hij woog al 9070 gram en is 70,5 cm lang. Ben wel trots op mijn ventje.

Straks gaan we weer babyzwemmen en daarna ga ik nog even op koffie bij een vriendin.

Jullie nog leuke plannen vandaag?

Geplaatst

Nou hier wel hagelwitte testen...wachtdag 6 en 7 van vier dagen oude cryo, 12 cellig. Ik heb er niet meer zo'n goede hoop op. Vorige keer werd ik op wd 9 ongesteld, dus er moet nu gauw wat gebeuren. Maar ik heb er een hard hoofd in.

Ik heb op 1/9 ovitrelle gespoten en dat is dus allang uit mijn lijf, dus Roos ik zou maar eens voorzichtig blij gaan worden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden