Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames! Ja, het is een heel fijn gevoel dat je meer kansen uit 1 poging hebt gehaald. Ik mag de 26e naar het zkh voor de bloedtest. Daar ga ik op wachten. De vorige keer heb ik vroeger getest en ben ik twee dagen blij geweest, maar was de klap dat het toch gestopt was met groeien des te groter... Voor mij dus geen vroegtesten meer..Voor alle zwangeren: proficiatVoor alle wachtenden: sterkte:-)

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier is een nachtmerrie werkelijkheid geworden... De CB test gaf vanmorgen ' niet zwanger ' aan.. De kv 2x5 wel een streepje maar lijkt echt lichter. Ook sinds vandaag gestopt met de utrogestan (moest ook hoor op dag 15 na start). Ach ja dat is het risico van vroeg testen zeggen we dan maar ;-( Niet dat ik er spijt van heb hoor,, zou het de volgende keer echt weer doen.

Geplaatst

Nee!!!!??? Roosje hoe kan dat nou?? Oh lieverd! Hele dikke knuffel!!!

Minoes, leuk zo'n fiets hihi, zeker als je hem bij elkaar spaart hihi.

Sproet welcome back!! Spannend weer!

Hier zo S.terre naar kdv brengen, dan J.ames naar de oorarts.

Dan J.ames naar school, kan ik vanmiddag toch nog ff verven hahaha. Morgrnvroeg heb ik ook nog een gaatje gevonden hihi.

Hier sta ik met verbazing naar onze kleine meid te kijken. Ze is zondag 11 weken... ze drinkt gewoon 4 flessen (3 van 180 1 van 210, en dan ook nog niet allemaal leeg) en gaat slapen om 21 uur en dan moet ik haar om 7.00 uur wakker maken voor de nieuwe fles.. ik ga op mijn lazer krijgen op het cb! Maar ze is alert, ze groeit super... waarom dan meer flessen geven als ze ze toch niet opdrinkt?

Fijne dag meisjes!

Geplaatst

Och nee roos meen je niet zag er zo goed uit

Is dit je test dag?

Heel veel sterkte meid

Sandera haha toch nog even verven

Als ze honger heeft komt ze echt wel gewoon niks zeggen op cb haha

Ilana kom snachts weer die hongerlap haha

Ben benieuwd Hoelang ze nou weer wakker word s'nachts pfff

Beanie geniet van je vakantie

Liefs

Geplaatst

Floortje, beterschap meid. Ook voor Mini.Vervelend dat je ziek bent op je vakantie. Maak er het beste van en probeer toch te genieten. Knuffel

Hilly, wat fijn dat je cryos hebt, dat heeft toch een prettig gevoel, maar je hbt ze niet nodig meid. Je blijft gewoon zwanger. Succes met deze wachtweken.

Ansje, ook beterschap voor jou Mini hoor. Lastig als ze ziek zijn en zo klein.

Sproet, wat leuk om weer van je te horen. Zag je al voorbij vliegen in het wachten tussen behandelingen topic. Succes meid.

Beanie, meis, lekker genieten, je hbt het verdiend . Knuffel

Uiteraard een dikke knuffel voor alle meisjes die ik vergeten ben.Xxx

Zo ik ben weer terug in het koude Nederland. Bah, wat een verdrietig weer, zo na de 30 graden in Portugal.

Ff wennen.

Geplaatst

Roos lieve schat, ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb het ook gehad en uiteindelijk was mijn hcg toch meer dan goed. Heb je gisterenavond misschien erg veel water gedronken doordat je vanwege het testen steeds wat minder hebt gedronken? Geef je het nog even niet helemaal op? Het klinkt niet echt goed, maar nog niet alle hoop is toch vervlogen? Of voel je zelf zeker dat het mis is? Verdorie meid, ik vind het echt onwijs rot voor je!!

Sproet, welkom terug, gezellig! Logisch dat je even afstand nodig had, ik had dat de vorige keer na mijn miskraam ook. Ik vond het toen zelfs pijnlijk als het bij andere dames wel lukte, hoe zeer ik het ze ook gunde... Deze keer had ik daar geen last van, maar het verschilt gewoon per keer!! Spannend de echo! Laat je weten hoe het was? Ik moet zondag over een week...

San, bij het 'consternatiebureau' zitten ze altijd te zeiken. Zelfs de meeste zelfverzekerde moeder op aarde weten die mutsen nog aan het twijfelen te krijgen. Lekker laten kletsen, ene oortje in, andere oortje uit! Als ze goed groeit, goed slaapt en blij is, is het goed toch (ze heeft niet stiekem een pot verf leeggedronken, dat ze daarom een beetje vol zit? Hè lekkere Van Gogh van ons ;-))) Ik gaf Mini borstvoeding en hij had op een gegeven moment aan ieder uur niet eens genoeg! Ik was echt kapot en belde het CB. Weet je wat ze zeiden? 'Gewoon een beetje vaker aanleggen hoor mevrouw, maar zeker geen flesje geven'. Na een uur janken heb ik een fles Nutrilon gemaakt, heeft het kind 210 ml weggeklokt en de hele nacht geslapen. Die vrouwen daar roepen maar wat om zichzelf in stand te houden, maar je moet gewoon je hart volgen (hoef ik jou natuurlijk helemaal niet te vertellen, maar toch!) Laat je even weten hoe de gehoortest van J.amey was? Vind je het spannend dat S.terre moet gaan wennen, of valt het wel mee???

Mini en ik zijn ziek, maar goed, het is prachtig weer, dus dan maar ziek onder de Spaanse zon ;-) Ik neem er lekker een Progynovaatje op ;-)

X, Floor

Geplaatst

Roos, meid wat enorm balen dit. Ik dacht echt dat het gelukt was omdat je positieve testen had. Er is dus wel iets gebeurd lijkt mij of was dat tweede streepje dan toch nog van de progynova? Sterkte hoor!

Sometimes, welkom terug in het koude Nederland. Wat een overgang he? Hoe was je vakantie?

Sandra gewoon je eigen gevoel volgen hoor. Als je kleine meid tevreden is en voldoende plasluiers heeft zou ik me niet te druk maken. Dan krijgt ze echt wel genoeg. Ik denk altijd maar zo, het consultatieburo geeft richtlijnen mee en ik pik er wel uit waar ik wat mee kan. Zo te lezen doe jij dat ook, prima toch? ;-)

Dokter Floortje ;) bedankt voor je tips! Ik smeer Joël nu steeds in met luuf. Even kijken of dat helpt en anders haal ik wel wat zoutoplossing of druppeltjes.

Dus mini en jij zijn ziek, da's niet zo leuk nu je lekker op vakantie bent Beterschap!

Sproet welkom terug, geeft niks hoor dat je even niet zo actief was. Is heel begrijpelijk hoor!

Geplaatst

Dank voor alle reacties en jullie medeleven!

Eigenlijk ben ik er wel van overtuigd dat dit niet van de Ovitrelle komt hoor. De test is namelijk zo goed als negatief geweest waarna hij steeds wat donkerder werd. Ik denk vroege stomme pech! En ergens is er nog een heeeel klein beetje hoop omdat hij niet helemaal negatief is en "geen bloed is goed" toch mijn motto is ;-)

Hier de KV test van vanmorgen (loep erbij nemen, over een paar uur is het gele weggetrokken en kun je het eigenlijk beter zien):

[ATTACH=CONFIG]4594[/ATTACH]

En dit zijn de CB testen. Het gekke is wel dat de bovenste test van dinsdagavond is en die testte "ZWANGER". De tweede test is van vanmorgen heeel vroeg en was "NIET ZWANGER"en de onderste is van net en wederom "NIET ZWANGER". Toch lijken de strepen wel donker....

[ATTACH=CONFIG]4595[/ATTACH]

Nou ja, het is zoals het is. Ik ga het afwachten en als ik het weekend niet ongesteld wordt dan test ik maandag wel weer (als ik mezelf kan beheersen ;-))

Geplaatst

Roos, ik begrijp het ook niet, je testen worden wel donkerder, althans das wat ik zie. Raar dat ze dan niet zwanger aangeven... Pffff wat een verwarring.

Misschien moet je voor de zekerheid morgen van een geheel ander merk nemen en weer testen. Je bloed niet, dus das goed. En de streepjes zeggen zwanger, de tekst is gewoon fout. ;)

Hele dikke knuffel, meid.

Geplaatst

Lieve Roos, echt als ik je telefoonnummer had, zou ik je bellen om je moed in te praten! Het is wd 12, ik heb het ook gehad met de CB zonder indicator (eerst positief, toen negatief, daarna weer positief) en was bijna hysterisch. Hij meet pas vanaf hcg 50 en dat is best veel in deze fase (het is de minst gevoelige test) de CB met indicator meet vanaf 25. De KV 2x5 vanaf 8 of 10, maar blijft heel lang licht. Het hangt heel erg af van de concentratie urine. Je draait nachtdiensten, bent uit je ritme, denk daar aan. Ik drink altijd veel 's avonds in bed als ik nog zit te lezen of met jullie zit te kletsen en testte 's morgens negatief en 's middags na alleen een bakkie koffie positief in de periode tussen dag 8 en 13-14. Je hebt heel snel positief getest.... Heb je bedacht dat er misschien alleen eentje is gestopt? En daardoor een hcg dipje is? Ik wil me niet bemoeien met de voorschriften van het ziekenhuis, maar ik moet tot 12 weken de bollen gebruiken, dus zeker onder deze omstandigheden zou ik gewoon die bollen er nog even in stoppen! Zodat het dipje niet maakt dat alles wordt afgestoten, omdat je lichaam denkt dat het klaar is. Dus stop die bollen er nog even een weekje in! Haal een CB met indicator, die geeft 'ZWANGER 1-2' en ga liggen met een boek en neem rust. Volen gebruiken nog een weekje en op naar een mooie hcg waarde! Echt meid! Kom op, er zit er misschien nog eentje in hè? Xxxxxxxxxxxxx F

Geplaatst

Rood, ik vind dat wat Floor zegt, de koningin van het testen, mijn grote voorbeeld, hout snijdt.

Dus doen!!!

Andere test halen, die geeft zwanger aan en dan kopje thee nemen. Dikke knuffel!!!!

Geplaatst

Ansje, me vakantie was fantastisch. We hebben genoten van de rust en mijn misselijkheid..;)

Gelukkig kon ik veel met me bikini lopen, daar de rest niet paste, ben beetje opgeblazen. Hihihi, maar klaag niet hoor, hb het graag.

Hmm, nou ja, dat van die kleren dan niet... Vanochtend gewogen en ben 2,5 kilo aangekomen in de vakantie. En in totaal 5 kilo sinds de TP.

Tel dat op bij de 5 kilo sinds we zijn begonnen met ivf, begin van het jaar, dan snap je dat ik nodig moet winkelen.

Oja en daar moeten de zwangerschapskilos nog bij...tot uitgerekende datum.

Ik ga denk ik best zwaar worden als ik zo ff teruglees.. ;)

Het weer was trouwens een groot verschil met koude Nederland, daar was het rond de 30 graden.

Liefs

Geplaatst

Sometimes, lieverd! Goed aankleden en niet ziek worden met dat rottige weer! Lekker dat je zo hebt genoten! Ik had met 8 weken al zwangerschapskleding aan! Het komt echt door de hormonen. Daardoor hebben wij IVF moeders een soort pre ontploffing! (ik ben sinds de start 1 november 2011 en de miskraam in mei 10 kilo aangekomen). Daarna staat het echt een hele, hele tijd heel lang stil, dus vrees niet! De 'ontploffing' komt pas met 7 maanden, maar daar heeft mijn vriendin die natuurlijk zwanger is geraakt ook last van. Het komt goed! Ik heb supergoede tips voor (betaalbare) kleding, dus laat maar weten hier of via PB als je interesse hebt in tips!! Xxx

Geplaatst

Jeempie, wat een fijn welkom weer. Ik probeer ff bij te lezen hoor. Het is waar Floortje. Ik gun het alle meiden vanuit de grond van m'n hart maar het deed zo pijn. Ik kon zo moeilijk blij zijn dus terugtrekken leek me effe beter.

Ik had vandaag idd m'n eerste echo. Cd10. Bms 5,1 en follikel 12,7. Niet goed genoeg dus. Ik slaap al weken klote en merkte vandaag pas dat dit te maken heeft met deze onzekerheid. Niet weten wat er staat te gebeuren. Rond de punctie had ik wat handvatten. Nu ben ik stuurloos. Wat. Wanneer. Hoe. Hoelang voor de TP... Geen idee! Ach. Ik probeer rustig te blijven en ga morgen zuipen met een oud basisschool vriendinnetje. Nu ben ik net 10 jaar van de basisschool dus we zijn niets veranderd....haha... Ok niet. Dat is 30jaar geleden. ;-))

Hang in there lieve meiden. Wat zijn wij sterke vrouwen. X

Geplaatst

Floor, ik pb je vanavond ff over die tips.

Oja, was vergeten gestopt met roken toe te voegen aan het rijtje. Dat zal ook wel niet helpen met de kilo's. ;)

Maar eigenlijk mag ik niet klagen, ben zwanger en kan de extra kilootjes tussen de zwangerschapskilo's verstoppen en dan 7 maanden uitstellen om er iets aan te doen.. ;)

Geplaatst

Sometimes, lieverd, als je kleine straks een maand of 10 is dan loop je zo hard je benen uit je lijf en vraag je je af waar je je zo druk om hebt gemaakt. Ik zweer bij wat ik noem het mammie dieet, namelijk straks alleen maar de restjes van alle fruitprakjes en hapjes opeten. Verder ben je zo druk dus je komt toch aan niets anders toe ;-))

Als je van tunieken en grote truien enzo houdt, zijn de leggings en shirts van Queen Mum geweldig. Ze kunnen in de droger en blijven eindeloos goed! Krimpen niet. Ik draag ze nu nog steeds met zo'n lekkere grote band om je buik en die shirts vallen lekker lang en blijven mooi, ook als je ze in de droger doet. Ze hebben ook een webshop. Vest, sweater, grote, dikke trui en een paar leuke laarzen en klaar ben je voor de winter! En is ook superhandig straks na de bevalling!

De (voedigs)pyjama's van Mamalicious zijn geweldig. Ze knellen nergens, kunnen in de droger en blijven echt lang goed, ik draag ze nu nog steeds! Deze kan je ook via Wehkamp bestellen. Queen Mum kan ook via bellyfashion.nl en die hebben vaak aanbiedingen. Nou, oma gaat weer los met haar tips! Voor meer tips (ik zal de rest niet lastigvallen) PB je maar! Ik ben heel blij voor je! X

Geplaatst

Okee Floor, ik volg je advies op! Bollen voor drie maanden heb ik niet, maar wel genoeg voor nog een paar dagen. We geven het wen kans! Testen doe ik maandag weer. Ik zal dan allebei de CB testen doen voor een goede indicatie :-)

Geplaatst

Roos die testen zijn echt donker heb dan geen lenzen in maar ben niet scheel wat Floor zegt zou toch even doen hang out there ik hoop het zo

Reageer later meer lange dag met die crematie och wat was mijn neefje stuk is zo'n schat

Liefs laatste avond gaan we weet naar huis

Liefs

Geplaatst

Lieve Roos, jouw verhaal lijkt akelig op mijn eerste. Tot exact dezelfde testresultaten aan toe :-/ Ik duim dat het bij jou wel een 'vals-negatief' is en je straks toch zwanger blijkt!

Geplaatst

UPDATE:

Hier de resultaten van de "Ovitrelle uit mijn lijf, test-sessie" (of inmiddels misschien ook de "HCG in mijn lijf" test-sessie ;-)), allemaal met de KV 2x5 getest tenzij anders vermeld!

9-9 zo positief ( dag 6 na Ovitrelle, wachtdag 1 na TP van 2, 8- cellige emmy's)

10-9 ma licht positief

11-9 din heeel licht positief ( so far so good, de Ovitrelle lijkt volgens gebruiksaanwijzing af te nemen ;-))

12-9 woe heeel licht positief (dag 9 na Ovitrelle, wachtdag 4 na tp van 2, 8-cellige emmy`s)

13-9 don heeeeel licht positief (Floortje, je krijgt dus vast gelijk met je vrijdag negatief ;-))

14-9 vrij heeeeeel licht positief ( dag 11 na Ovitrelle, wachtdag 6 na tp van twee 8-cellige emmy`s)

15-9 zat. heeel licht positief (net na de test moet je goed kijken, zie ik nou een heel licht streepje of niet, maar na opdrogen test toch een redelijk duidelijk streepje (terwijl hij normaal hagelwit is))

16-9 zon. Heeel licht positief. Zelfde verhaal een beetje als gisteren... (wachtdag 8 na tp en dag 13 na Ovitrelle)

17-9 maa. Heeel licht positief, streepje is nu wel na 5 minuten goed te zien. (wachtdag 9 na tp en dag 14 na de Ovitrelle)

18-9 din. Zelfde resultaat als gisteren. Ziet er niet donkerder uit. (wachtdag 10 na tp), s'middags een CB digitale test "ZWANGER" (vette donkere streep)

19-9 woe. licht positief met de KV 2x5, morgen officiele testdatum!

20-9 don. KV heeel licht positief, CB "niet zwanger" ;-(

21-9 vrij. CB "ZWANGER" en de CB met indicator "ZWANGER 1-2 WEKEN" WHIHOEEEEE

[ATTACH=CONFIG]4597[/ATTACH]

Geplaatst

Lieve, lieve Roos,

Ik ben een beetje emo van de Progynova, maar ik pink hier echt een traantje weg! Zie je wel!!! Altijd naar Floor de testexpert luisteren!!! Ik ben zo blij voor je! Vraag eventueel extra bollen, zodat je die iets langer kunt gebruiken en anders kom je ze maar bij mij halen ;-)) Maar je krijgt ze vast wel als je je onzekerheid uitlegt.

Ik ben zo blij voor je Roos, echt, ik doe even een vreugdedansje!

Dames, heeft een van jullie weleens een maagzweer gehad? Ik heb zo'n last van mijn maag en vanmorgen weer overgeven, echt een gedoe. Maxi is net hier naar de apotheek geweest en heeft iets voor me gehaald. Ik tob er al heel lang af en aan mee, maar het is nu wel heel heftig! Ik kan geen jus drinken, een wijntje doet ook zeer (maar goed, dat mag toch niet meer), zure dingen doen zeer, sambal gaat al heel lang niet meer, ik begin het irritant te vinden. Toch maar even de huisarts bellen als we terug zijn. Ze hoeven dan toch niet in mijn maag te kijken? Ze kunnen een maagzweer toch ook in je bloed zien?

Xxx, Floor

Geplaatst

Roos, echt! Ook ik doe een vreugdedansje!!! Btw, het is nog geen maandag hoor hihi

Floor klinkt heel vervelend! Klinkt helaas ook als maagzweer :( beterschap lieverd, dikke kus!

J.amey is nu officieel oostindisch doof! Z'n gehoortest was prima! We hoeven niet meer terug!

Vandaag is james naar z'n eerste kinderfeestje. Hij vond het zo spannend ;)

S.terre doet al 3 nachten doortukken op 4 flessen :) vanmorgen was het zelf half 9 dat ik haar maar heb wakker gemaakt. Toen sliep ze 12 uur!!

En liggen?? No way, ze wilt alleen maar zitten anders word ze pisnijdig!!

Vandaag de gordijroede opgehangen in de gang. Nu is dw rommelige schoenenkast uit het zicht!

na het weekend begin ik met trap en trapgat :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden