Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Remmir. Gefeliciteerd !!! Wat goed nieuws!

Melis - heel veel succes morgen!! Nu wordt het spannend. Ik duim heel hard voor je.

Hahaha dames - THE 4 bomen en een groupie;))))

Bij de tandarts vandaag natuurlijk weer met een herhaal afspraak weggestuurd: 3 vullingen moeten gerepareerd/ vervangen worden:((( heb het maar voor vrijdag laten plannen - alles in een keer - overal verdoving en gaan met de banaan. Vreselijk. Maar weten jullie wat het ergste was: ze wilden foto's maken en vroeg dan: " je bent zeker niet in verwachting? Ik moet de vraag stellen, ook lijkt het helemaal onwaarschijnlijk!" Ik heb maar heel duidelijk aangegeven dat het helemaal niet onwaarschijnlijk is en dat ze misschien wat sensitiever met dergelijke uitspraken moet zijn. Ze schrok wel ;)

Verder helaas geen reactie van de Human First (Turkije) organisatie:(( heb gebeld, maar kreeg alleen haar VoiceMail - heb ingesproken maar geen terugkoppeling gekregen. Wordt er niet zo blij van. Mhhhh het is de contact hier in NL, maar als ze niet bereikbaar zijn komt dat niet zo erg betrouwbaar over.

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Remmir gefeliciteerd!

Melis succes morgen!

Tina, brr geen afspraak om naar uit te kijken vrijdag. Raar dat je nog niets van Human First hebt gehoord. Ik hoop dat je snel wat hoort van ze want dit geeft inderdaad geen vertrouwen.

Fijne avond ladies!

Geplaatst

Oh Tina, wat pijnlijk he, zo'n opmerking... Waarop baseren ze dat toch? Waarom zou het niet waarschijnlijk zijn? Ze moeten er m.i. gewoon een beetje discreet mee omgaan bij vrouwen tussen de pak 'm beet 18 en 45 jaar. Dus gewoon in de vruchtbare leeftijd. En echt, het is tegenwoordig echt geen uitzondering om een verse 40+ mama te zijn... Ik weet niet hoe jong jij precies bent, maar dat maakt echt niet uit! Het is gewoon misselijk!

Maar wel alvast veel succes voor vrijdag.... Idd geen afspraak om naar uit te kijken! (Ik ben net zo als jij, dan maar alles in 1x.... Heb dan ook alle vier mijn verstandskiezen tegelijk laten trekken, al adviseerde mijn tandarts om dat vooral niet te doen. Ach, m'n vrije dag eraan opgeofferd en de volgende dag weer gewoon aan het werk, heb er weinig last van gehad...).

Jammer dat je geen contact heb gehad met Human First!

Geplaatst

Remmir gefeliciteerd!!! Lekker zeg!

Tina brrrrr krijg al zenuwen als ik je hoor :(

Balen zeg van turkije :(

Ik ga nog ff mijn werk afmaken hier. Zal half 12 zijn eer ik thuis ben :(

Geplaatst

Mooi Melis! Weet je ook wanneer ze gaan ontdooien of hoor je dat pas bij de volgende echo?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Geen idee, de follikels zijn nu nog te klein om Pregnyl te gaan spuiten. Denk dat ik zaterdag hoor wanneer ze gaan ontdooien.

Hoe gaat het met jou?

Geplaatst
Geen idee, de follikels zijn nu nog te klein om Pregnyl te gaan spuiten. Denk dat ik zaterdag hoor wanneer ze gaan ontdooien.

Hoe gaat het met jou?

Toch weer spannend hoor! En natuurlijk ook weer zo onzeker....

Hier gaat het best goed geloof ik! De ergste misère is achter de rug, buikje begint te groeien en uk laat regelmatig voelen dat hij er is! Gisteren voelde ik hem behoorlijk hard trappen, ook aan de buitenkant. Wat een bizar gevoel is dat toch...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Het is zeker spannend om weer bezig te zijn, maar wel minder dan bij zoonlief.

Fijn dat je je beter voelt, het schoppen van je eigen kindje in je buik is een fantastisch gevoel!! Geniet ervan!!

Geplaatst

Remmir van harte gefeliciteerd zal hoop stres weg nemen ;-)

Tina gatver zeg wat een k*tzooi hopelijk laten ze snel wat horen sterkte mee lieverd dit kan je er al helemaal niet bij hebben dikke toet

Melis jahoe dus van start spannend allemaal

Beanie fijn gevoel he dat trappelen en dat je buik groeit geniet er van

Floor hoest met jullie al aan de beterde hand

Ansje dus officieel van start met je bedrijfje op naar heel veel leuke kindjes

Hier niet zoveel alleen maag tabletten gekregen had aldoor zoveel pijn hopelijk helpt het

Fijne dag dames

Geplaatst

Even ego:

Ik heb vandaag mijn afspraak met de huisarts gehad. Alles prima, hij wil met ons meewerken aan de voorbereiding voor Turkije:) Happy! Vanochtend heb ik dan ook (eindelijk) weer de dame van H.uma.n F.irs.t (HF) aan de telefoon gehad. We hebben nu alles uitgebreid besproken en besloten dat we Turkije een kans willen geven. Zo spannend nu daar het echt wordt!

Manlief heeft vandaag al bloed laten prikken - ik moet op de derde dag van mijn volgende ongi, denk maandag als alles goed is - voor de arts in Turkije. HF zoek stelt voor ons nu de behandelplan en het reisschema op. Dat doen ze aan de hand van ons gewenste datum in juni - ja, je leest goed:) wij mochten aangeven wanneer we willen en niet wanneer het bij hun kan. Daarnaast wil ik graag nog een inschatting van hun over de p.ipelle die ik eventueel voorafgaand in NL nog wil ondergaan. Hierover bevraagd zij nu de Turkse arts en koppelt dat aan ons terug. Zodra zij alles gepland en ingeroosterd heeft vragen we officieel nog een keer de kostentoestemming van onze verzekeraar (hebben als een globale toestemming) en dan kunnen we in juni beginnen:)! We willen graag het verkorte traject bij hun volgen, dat betekend dat we 10 ipv 17 dagen naar Istanbul vliegen en de eerste 6 dagen hier alvast met de stimulatie (prikken) beginnen. Hiervoor werken zij met 2 echopraktijken in NL samen waar ik dan op dag 1 en 5 voor een echo moet. Op dag 6 vliegen we dan naar Turkije en op dag 7 hebben we daar de eerste consult/onderzoek in het ZH.

Ohhhh ik hoop zo dat dit onze kans wordt:) Ik ben zo benieuwd en gespannen tegelijk.

Sorry lang ego verhaal

Geplaatst

Tina, wat een goed nieuws allemaal, gefeliciteerd!

Net gebeld door het IVF Centrum, gezien de dikte van mijn bms willen ze me morgen alweer zien voor een echo. Ze willen voorkomen dat ze m'n eisprong missen.

Geplaatst

Melis, wat fijn dat ze er zo boven op zitten nu je eindelijk aan de beurt bent! Enne als ik je moet helpen met de pregnyl... Je weet me te vinden he!

Minoesje, hoe is het met jou vandaag? Weer wat meer rust in je koppie? Is toch wel heel fijn dat je goede afspraken hebt kunnen maken over je opleiding!

Tina, voor ik het vergeet: heel veel succes bij de tandarts morgen!

Rest van de dames, gewoon een knuffel!

Het lijkt er op dat ik vandaag een box heb aangeschaft... Morgen gaan we hem ophalen. Ben benieuwd of het wat is! Maar hij was/is erg goedkoop dus erg veel schade kunnen we er niet van oplopen! Voor nu is het iig onze allereerste aanschaf voor uk... Best wel trots op!

Geplaatst

Tina wat goed! Wat geeft dat een fijn gevoel als je een plan hebt die je kan uitvoeren!! Succes!

Beanie goed bezig! Zodra je het eerste ding hebt gekocht volgen er vast snel meer!!! Leuk man! Nog veel op het lijstje staan? Of krijg je heel veel?

Melis spannend!! Hoeveel dagen van te voren ontdooien ze de cryo voor de TP is?

Floor hoe is het met jou(mini. maxi) ? En is de hond al de oude?

Iedereen fijne avond!

Geplaatst

Melis, goed nieuws hoor, het gaat snel zo!

Tina, jeetje, wat een mooi bericht. Wat spannend ook zeg! Ik kan me voorstellen dat je enorm blij en vol verwachting bent ;-)

Beanie, leuk hè dat schoppen?! Ik denk toch ook al twee dagen echt kleine schepjes te voelen. Ga er vanavond eens goed voor liggen.

Mir, wat heerlijk dat het rond is, ik ben heel blij voor je, wat zal je opgelucht zijn! De hond doet het goed, behalve dat ik haar vreselijk verwen! 7 jaar niet gebedeld en nu binnen een paar weken een schooier van gemaakt :-) Ach, ze zal niet meer aan leververvetting overlijden, dus ik verwen haar lekker een beetje! Ik vind het zo lief dat je naar haar informeert. Je dieren zijn ook gewoon gezinsleden!

Minoes, wat akelig van je maag! Sterkte!

Ansje, hoe gaat het? Heb je al een beetje inspiratie opgedaan over verder acquisitie?

Sommie, Sproet, hoe is het lieverds?

Oh, hier verloskundige vandaag. Ze maken standaard een echo en de kleine lag lekker te spartelen. Niet meten ofzo hoor, maar alleen even kijken en alles leek goed. Ik voel me alleen een dweil, maar ach, dat is minder belangrijk. Maxi is er nog niet, dus ben weer lekker gaar...

Geplaatst

Floor, kun je Maxi geen huisarrest geven of zo? Lijkt me voor jou beter! Maar gelukkig dat je weer even hebt kunnen spieken naar je mooie meisje!

Uk hier is echt een ongelofelijk druktemakertje.... Dat belooft wat voor de toekomst! Manlief dacht hem al een paar dagen van buiten af ook te kunnen voelen, gisteren en vandaag heb ik hem zelf ook heel duidelijk gevoeld aan de buitenkant.... Alleen maar aan de zijkanten, midden ligt dus de placenta. Af en toe schopt hij flink in de placenta, ook duidelijk voelbaar!

Geplaatst

Tina wat een goed nieuws zeg! Wel spannend hoor helemaal een behandeling in Turkije. We gaan allemaal enorm voor je duimen dat dit dé kans wordt voor jullie op een kindje.

Beanie blijft mooi he die schopjes. Dat moet je eigenlijk nog even filmen. Leuk voor later! Heb ik ook gedaan en af en toe kijk ik ze nog wel eens terug en dan kan ik me al bijna niet meer voorstellen dat ons ventje nog in mijn buik zat.

Jessica sterkte met je maag, hopenlijk doen de medicijnen gauw hun werk.

Floortje kan maxi echt niks regelen op zijn werk of wordt dat moeilijk? T zou jou in ieder geval wat meer ontlasten.

Ik heb zeker wat aan de tips die ik gekregen heb! Ik ga me er nog verder in verdiepen en bedenken wat ik ga doen. Ik zit nog te denken aan een advertentie in de huis aan huis krant. De krant voor onze woonwijk is volgens mij al ter ziele gegaan..

Maar ik heb er misschien al een klein klantje bij! Een meisje die ik nog ken van zwangerschapsgym zoekt opvang en ze wil na alle info die ik haar gegeven heb graag een afspraak. Ben benieuwd!

Melis goed dat ze het zo goed in de gaten houden in het ziekenhuis. Wie weet heb je al sneller dan gedacht een cryootjes in je buik ;-)

Geplaatst

Hoi lieve meiden:)

Melis - wat een goed bericht - morgen weer terug voor de echo, dan zou het nu wel niet meer lang duren:) Mijn duimen maken zich alvast warm om voor je te duimen:)!!

Minoes - hoe is het met je? Is je maag al wat beter?

Floor - hoe gaat het met mini? Is hij alweer beter? En hou jij het nog wat vol? Knap hoe je dat allemaal doet - zwanger, ziek klein mannetje en alle dagelijkse dingen als huis, werk ezv ook nog. Petje af:) Mooi dat je vandaag weer eens mocht kijken bij inieminie

Ansje - wat leuk - eventueel een nieuw klant. Mooi! Succes en hopelijk lukt het en met haar nog meer klanten in de kielzog

Beanie - geweldig je krijgt een voetbalspelertje:) Als uk nu al zo aan het schoppen is hihihi. Doet dat trouwens 'zeer' of merk je dat gewoon?? Kan me dat nog helemaal niet voorstellen. Soms voel ik me ook net zo klein kind als ik dergelijke vragen stel:)

Sometime: En??? Nieuws?? :) Hoe is het?

Zo, nu maar snel naar bedje. Morgen dus de tandarts nog even afhandelen, dan hebben we dat hopelijk ook maar weer gehad. Brrrr

Een heel fijne avond iedereen en lekker dromen.

Geplaatst

Tina, succes bij de tandarts!!

Zit in de wachtkamer voor de echo, ben benieuwd of ik te horen krijg wanneer ik Pregnyl mag prikken en wanneer ze gaan ontdooien..

Geplaatst

Floor ik zou maxi ook huisarrest geven ;-)

Wel super dat je naar je meisje hebt gekeken geeft toch ook weer wat vertrouwen

Ansje goed zeg een klant erbij jij bent goed bezig komt helemaal goed

Tina succes bij de tandarts

Melis jij ook succes en op naar jullie ijsbeertje

Hier weer druk weekend voor de boeg twee verjaardagen en zaterdag komt vrienden van ons nog voor mijn man zijn verjaardag pffff

Ga volgende week weer met de studie bezig gewoon rustig aan ;-)

Ja ik hoop het ook dat die maag rustig word

Fijn weekend

Oja sometimes meld plicht ;-)

Geplaatst

Tina, succes bij de tandarts!

Melis, jij succes bij de echo! En wie weet hoe snel het nu allemaal gaat.... (ik las een paar weken geleden dat de V.U een heel hoog percentage goed ontdooide cryo's heeft, dat moet toch moed geven. Nou ja, uit eigen ervaring weet ik dat het invriesbeleid dan ook heel erg streng is, maar dat snap ik ook wel).

Geplaatst

Bms was ruim 12 mm, grootste follikel was 16 mm. Gyn heeft bloed laten prikken voor hormoonwaardes en krijg daar vanmiddag de uitslag van. Morgen weer terug voor een echo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden