Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sommie! Denk aan je!! Ook aan de rest natuurlijk maar effe extra aan Sommie!! ;-)

Race van hot naar her maar ga nu met BAM-vriendin heerlijk ff naar de Veluwe!! Tot zondag!!

Liefjoe!!! X

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi lieve dames,

T'is weer bijna weekend....

Sommie, is het bij jou weer een beetje rustiger? Wel aan jezelf denken nu hoor, en aan de kleine Semmie! Je bent er bijna... Wel rot dat je nu zo druk bent met het nieuwe huis! Hoe is het vandaag? Of ben je nu druk bezig in de verloskamer? Zou zomaar kunnen... Denk aan je meis!

Sproeteke, lekker genieten van je weekend met je BAM-vriendin! Alles goed met je? Hoe is het nu met je rug?

Tina, vandaag idd niet meer getest, morgen weer? Ik ga je ff een PB sturen over de p.ipelle, wil de gegevens niet zomaar hier neer knallen... Maar zeker een aanrader! Zou in mijn geval natuurlijk dom zijn als ik het zou afraden.... Zeg ik terwijl er een klein mannetje een bevestigend trapje geeft! Ben nog wel onwijs hard voor je aan het duimen dat het helemaal niet nodig gaat zijn en dat je morgen een mooie streep ziet verschijnen! Wat ik nog wou zeggen is dat het misschien sowieso verstandig is om een gesprek met Zwolle aan te gaan. Je weet het niet he, wat ze nog kunnen veranderen aan je hormoonschema misschien? En is wel heel wat dichter bij dan Turkije...

Minoes, lekker uitgeslapen? Ik denk idd ook dat de kleine meid gewoon aan het dromen is, die kleintjes hebben nog zo veel nieuwe indrukken te verwerken in hun slaap! Dus gewoon lekker troosten.... Weet je wat het is? Dat ik het woord sectio gebruik ipv ks is ook gemakzucht. Hier kan ik de afkorting KS gebruiken, maar normaal moet ik het helemaal uitspreken: k-e-i-z-e-r-s-n-e-d-e... Is zo lang, zeker als het midden in de nacht is en ik word mijn bed uitgebeld om naar het ziekenhuis te gaan om er een te doen.... Dus ik heb bijv. manlief heel snel geleerd dat een sectio een KS is, zodat ik als ik hals over kop weg moet alleen hoef te roepen sectio! En hij weet dat ik dan haast heb.... (want 's nachts zit daar altijd spoed achter).

Sandra, wat ontzettend k*t van jullie auto! Weet je al meer? Ik hoop zo dat het allemaal meevalt.... Want idd april is zo'n dure maand, echt niet normaal. Ik weet niet hoeveel wij deze maand extra hebben moeten betalen, om te beginnen van beiden bijna de volledige eigen bijdrage van de zorgverzekering... KASSA! Na zo veel zouden wij ook failliet gaan aan een dure autoreparatie... Helaas ben je er zo afhankelijk van, die auto!

Floor, een beetje uitgerust weer? Je bent zo rustig vandaag... Maar het zal idd wel zwaar zijn, zwanger en uitgeput en dan nog zo'n klein mannetje dat veel aandacht vraagt.... Het scheelt wel met 12 weken voor mij, ben nu echt wel minder moe, maar nog vaak zo slaperig 's middags dat ik heerlijk even in slaap val op de bank! Maar dat moet maar net kunnen! Maar je hebt inmiddels toch de magische 12 weken bereikt? Voel je je nu wel al wat zekerder? Of wacht je tot de 20 weken met zekerder worden? Voel je haar al wat meer bewegen? Ik blijf dat bizar vinden, dat ik nu voel dat er iets levends in mijn buik zit.... Inmiddels voel ik hem wel duidelijk trappen aan de zijkanten, helaas is het van buitenaf nog eigenlijk niet te voelen (manlief vindt dat erg jammer). Maar dat zou ook wel vroeg zijn... Tenslotte voelen veel vrouwen bij de eerste zwangerschap pas rond deze tijd voor het eerst wat beweging!

Ansje, hoe is het met jou? Heb je dit weekend de open dag? Spannend! Ik hoop zo dat je binnenkort veel lieve kindjes als klant krijgt!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Hoi meisjes,

San wat rottig van je auto. Dat soort dingen komt nooit uit. Scheld maar lekker, het helpt geen klap, maar lucht wel ff op.

Minoes, meisje hoe is het met jou. Spannende tijden volgende maand. Kan je dan el je studie doen of gaat dat echt op een laag pitje

Ansje, hoe is het met jou, meis? Alles op rolletjes?

Beanie met het mooie buikje alles goed. Geniet je al een beetje. Las ik het goed? Voel jij je baby boy al? Geniet dr van, straks worden het karatetrappen en geen gekriebel meer.

Tina, lieverd hb je nog getest? Hoop dat er nu toch een tweede streepje voor jou komt. Ik duim voor je,iig.

Floor, hoe is nmet jou en het meisje. Maakt mini het niet te lastig voor je? Neem je rust op tijd, hè.

Sproetje, oef dat je aan me dekt. Je bent ook vaak in mijn gedachten. Zeker als ik positieve energie aan het uitstralen ben, dan straal ik een beetje richting 07. Geniet van je weekendje. XxxRemmir, hoe is het net jou? En de verkop van de kapsalon, qS het toch?

Hoop dat je je rust nu kunt pakken, zeker voor je volgende poging. Ff eerst op arm komen, ok?

Nou meisjes, excuses als ik iemand vergeten ben.

Ik hb nog steeds geen toen Internet. Pfff hele dag harde buiken, vegen en stofzuigen lukt echt niet en zelfs opstaan doet zeer en voelt alsof er een basketbal naar onderen zakt. Dus bankhangen met tijdschriften voor mij.

Ben het nu serieus zat... Pfff maandag naar ziekenhuis, ff vragen wat het plan de campagne gaat zijn. Ben doodop nu.heb de hele dag dorst als een kameel en hb niet echt het idee dat de meds voor de schimmelinfectie, ja, die hb ik er ook bij gekregen, met dank aan de antibiotica echt overgaat. Maar als de baby dan geboren wordt kan je dr besmetten, dus ff iets vegen wat ook werkt.

Nu genoeg van mijn perikelen en geklaag. Sorry sorry.

Oja, gisteren nog een late night huilbui gehad aan de telefoon met vriend. Voelden me rottig en vreselijk zwanger en alleen en had pijn.

Nu ja ook dat is over gegaan. Het huilen dan...;)

Ben ontzettend emo deze dagen, niet normaal.

K, nu, veel liefs van mij. Xxx

Geplaatst

Lieverd, Sommie, even een snelle reactie met een tipje: ga alsjeblieft zsm (of stuur vriendlief er op uit) p.robiotica halen! Die kun je gewoon bij de E.tos kopen... Anders morgen mee starten! Dat werkt nl dat soort vervelende effecten van de antibiotica tegen! Zeker ook vragen om iets anders tegen die schimmel, maar ook die pr.obiotica gaan slikken! Kan echt geen kwaad en schijnt ook nog eens heel goed te zijn voor de baby!

Geplaatst

Som heb je zalf of eitjes voor de schimmel? Ik had zalf en werkte bij mij voor geen meter. Maar omdat het ook zo dicht bij de bevalling zit wilde de ha geen risico lopen. Schijnt als je het hebt kan de baby vuile oogjes oplopen!

Ga er ff achteraan meis!

Pro.biotica geef ik ook aan de kids :)

Distributie.riem gebroken.... k*t!

Geplaatst

Sommie, had ik al gezegd. Acidophilus is echt goed (advanced multi billion van solg.ar). En volgende keer mij bellen bij huilen en pijn, mag.

Allemaal kussen, arme San, plezier voor Sproet, Beanie hier ook 300+ eigen risico, grrrr. Tina, ik duim!

Ik voel me zo rot, moe, sip, misselijk, alleen (Maxi laat me steeds met dingen zitten, werk hè? Hufters zijn het die ad.vocaten) en volgens mij begint mijn bekkenpijn nu al, dus ben bang dat het weer heel erg wordt. Heb eigenlijk alleen maar zin om te huilen... Dus dat ga ik doen. Maar dus even beetje stil hier.

Geplaatst

Lieve Floor, ga jij maandag meteen een afspraak maken bij de fysio? Met oefeningen kun je geloof ik de klachten wel een beetje binnen de perken houden! Doen hoor!

Hier al 500+ betaald aan eigen risico... Gelukkig nog maar een kleine 200 te gaan en dan zijn we weer klaar voor dit jaar!

Geplaatst

Lieve sometimes.. Ik hoop voor jou dat het niet meer zo lang gaat duren en dat jullie lekker mogen genieten van jullie kindje! Weten jullie wat het wordt trouwens? Sterkte en succes!!

Dit weekend gaan de onderhandelingen verder. Erg spannend.. veel uitzoek werk.. maar zooo blij dat dit op mijn pad komt!

San wat k*t.. Zooo zonde geld altijd, maar je kunt ook weer niet zonder.

Spannend.. bijna tante!

Tina mijn duimen draaien nog steeds!

Beanie thanks voor de info!! Ik mail je binnenkort ff terug! Ga volgende week maar eens bellen!! Maar wat leuk dat je babyboy al voelt!! Je man moet nog even geduld hebben voor dit moois!!!

Floor een hele dikke knuffel voor jou!!!!

Goed weekend allemaal!

Geplaatst
Lieve Floor, ga jij maandag meteen een afspraak maken bij de fysio? Met oefeningen kun je geloof ik de klachten wel een beetje binnen de perken houden! Doen hoor!

Hier al 500+ betaald aan eigen risico... Gelukkig nog maar een kleine 200 te gaan en dan zijn we weer klaar voor dit jaar!

Ach lieve Beanie, ik heb al een heel kanon peuten versleten, in alle soorten en maten, ook voor mijn bekken, waar eigenlijk niet voor... Het helpt allemaal geen donder. Werkverschaffing is het. Ben gewoon even erg moedeloos... Komt wel weer goed ;-)

Geplaatst

Hoi lieverds,

Even kort en ego, vandaag heb ik de open dag. Pff ben zo zenuwachtig. bleh, ik heb er dan al weer nachtmerries van dat er helemaal niemand langskomt en meer van dat soort ongein. Onzin natuurlijk want mijn familie en schoonfamilie en vrienden komen sowieso langs om te helpen en voor de gezelligheid...maar toch, ik wilde dat het maar alvast avond was.

Later meer..

Geplaatst
Ach lieve Beanie, ik heb al een heel kanon peuten versleten, in alle soorten en maten, ook voor mijn bekken, waar eigenlijk niet voor... Het helpt allemaal geen donder. Werkverschaffing is het. Ben gewoon even erg moedeloos... Komt wel weer goed ;-)

Dan misschien even zoeken op internet naar oefeningen die zelf kunt doen?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst
Hoi lieverds,

Even kort en ego, vandaag heb ik de open dag. Pff ben zo zenuwachtig. bleh, ik heb er dan al weer nachtmerries van dat er helemaal niemand langskomt en meer van dat soort ongein. Onzin natuurlijk want mijn familie en schoonfamilie en vrienden komen sowieso langs om te helpen en voor de gezelligheid...maar toch, ik wilde dat het maar alvast avond was.

Later meer..

Heel erg veel succes maar ook veel plezier vandaag! Ik las vanmorgen op nu.nl geloof ik dat er veel kdv's zijn met financiële problemen... Laat de kindjes van die kdv's maar naar Ansje gaan!

Geplaatst

Even kort Ansje heel veel succes vandaag

Floor hoest nou met je ?

Tina ik denk aan je

Hoest met de de andere dames?

Hier goed studie staat op een laag pitje heb er een de puf niet voor

Optreden van mijn neefje was echt super cool wat heeft die jongen ook een stem

Zo even shoppen en vanaf lekker met ons drietjes even tijd voor elkaar deur dicht kaarsjes aan lekker eten en kroelen met ons meisje

Fijne dag

Liefs

Geplaatst

Floor lekker huilen als het zo is. Heerlijk die hormobsters :(

Ansje hopelijk loopt het goed!!

Sommie alles goed??

Sproet, foto's zijn leuk!

Hier spannend. Schoonzus nu naar zkh voor controle. Om de 10 min. Maar ze kreeg haar vk niet te pakken dus daarom naar zkh.

Geplaatst

ansje hoe is het gegaan vandaag? Zijn er mensen geweest die je niet had verwacht? Hopelijk heb je een leuke dag gehad!

Goed weekend allemaal

Geplaatst

Ansje, hoe was je open dag? Veel bezoek gehad? Nog belangrijker, veel aanmeldingen?

San, spannend voor je schoonzus, snap best dat je beetje zenuwachtig bent! :-)

Geplaatst

Hoi hoi,

Nou wat zal ik zeggen over gisteren..er is dus echt he- le- maal niemand gekomen van buiten af. Wat een domper zeg. Heb wel buren, familie en vrienden gehad, maar ja je organiseert het toch vooral voor mensen die je nog niet kent met kinderen. Ja was best wel een beetje van slag moet ik zeggen. Al die moeite die je doet en alle mensen die moeite voor je gedaan hebben. Als dit de voorbode is van hoe het straks verder zal gaan..pfff.

Het was verder met de mensen die er wel waren wel heel gezellig hoor maar ik had er wel wat meer van verwacht.

Geplaatst

Jemig, wat een domper Ansje, dat verwacht je natuurlijk niet!

Ik ben niet zo thuis in de marketing hoor, maar wellicht een advertentie over je Thuishuis op MP? Zie wel je FB-pagina voorbij komen, dus daar kan het ook niet aan liggen..

Geplaatst

Wat ontzettend jammer Ansje! Het idee van Melis lijkt me wel een goeie, een advertentie op MP... En misschien ook adverteren in een plaatselijk krantje? Misschien ook vragen of je een poster mag ophangen bij het cb of bij een verloskundige praktijk bij jou in de buurt? De buurtsuper of de Appie om de hoek? Ik heb hier geen ervaring verder mee maar ik kan me voorstellen dat je jezelf zichtbaar moet maken op plaatsen waar ouders met kleine kindjes komen... Praktijk van de HA misschien nog? Of bij de apotheek?

Geplaatst

Hè jakkes Ansje..! Ik ben wel thuis in de Marketing. Ik zal ns nadenken. Maar veelal Sociale Media op het moment. T.witter, F.acebook. Maar ook het plaatselijke sufferdje (wat vaak zo suf niet is....). Flyers op scholen, personeelverenigingen van grote bedrijven...

Komt echt wel goed meissie! X

Geplaatst

Oh ansje wat jammer! Kan me voorstellen dat je er meer van verwacht had. Idd de tips van melis of beanie? Plaatselijk blad?

Hier is mijn schoonzus nu echt bezig. Ze houden wel radiostilte dus is spannend!!!

Geplaatst

Melis, zie ik nu dat jij bijna voor je uitgangsecho mag? Wow! Het gaat beginnen! Echt super!

Sproet, lekker aan het genieten van een weekend weg met eindelijk mooi weer?

San, hoe is het met je schoonzusje?

Floor, beetje Floortijd kunnen nemen dit weekend?

Sommie, hoe is het met jou? Is er al wat aan het gebeuren?

Tina, nog een test gedaan? Heb je mijn pb nog gekregen?

Mir, zijn jullie al weer wat verder gekomen met de verkoop van de salon?

Minoes, hoe ist met jou? Lekker aan het cocoonen geweest dit weekend? Hoe schrijf je dat eigenlijk?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, zo ja, dan zeg ik snorry! Ben een beetje een vergiet zeg maar....

Wij zijn gisteren bij schoonbroer en zus (ook een schone) geweest en kunnen van hun ook een boel spulletjes krijgen... Kleertjes, dekentjes, maxicosi, tummytub etc. Echt super! Het wordt steeds echter zo... Zeker als we eind juni het kamertje kunnen gaan inrichten!

Mijn nichtje van bijna 3 kwam gisteren naar ons toe geracet op haar loopauto (heet dat zo? Een plastic auto waar een kind op zit?) om ons te vertellen dat ik een baby in mijn buik heb... Even later verdween een babypop onder haar shirtje want zij had ook een baby in haar buik. Echt zo schattig!

Morgen al weer 20 weken... Het lijkt nog zo kort geleden dat ik hier kwam melden dat ik positief getest had!

Geplaatst

Ansje, je kan ook nog bij de plaatselijke supermarkt een kaartje/folder ophangen? Al met al blijft het jammer dat er geen potentiele 'klanten' langs zijn geweest. Maar het komt allemaal goed, daar ben ik van overtuigd!

San, spannend zeg, laat je even weten als de baby (in goede gezondheid) is geboren?

Sproet, hoe waren je dagen op de Veluwe? Genoten?

Beanie, wat fijn dat je zoveel spullen kunt krijgen/lenen, altijd handig! Het is allemaal al duur genoeg tegenwoordig!

Ik heb inderdaad a.s. donderdag de uitgangsecho voor onze cryo-behandeling. Vorige twee maanden heb ik op de wachtlijst gestaan ivm drukte in het ziekenhuis, maar de tijd is voorbij gevlogen. We hebben al die tijd enorm getwijfeld of dit wel het juiste moment is, aangezien ik nog geen nieuw werk heb gevonden. Heb nu 3 serieuze gesprekken gehad en wacht daarvan op terugkoppeling. Maar..... We gaan er gewoon voor!

We hebben alles nog van zoonlief dus dat scheelt al enorm in de kosten.

Straks de P.regnyl ophalen, het wordt ook hier weer spannend.

Maar uit zelfbescherming ga ik nergens vanuit...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden