Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Melis ik vind de pregnyl ook rot ding

Spannend zeg en heel veel succes

Beanie fijn he de bevestiging dat je de kleine voelt

Zo jullie zijn snel met een naam ik had bij 34 week pas naam haha

Vanmiddag naar de tandarts mijn vader komt me halen

Ja, idd nu zijn we opeens snel met een naam! Maar het staat nog niet vast hoor... Misschien komen we nog wel op iets anders. Maar het is wel lastig zeg, om een naam te vinden die we beiden echt mooi vinden!

Succes bij de tandenbeul vandaag, Minoes!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beanie vind wel knap naam die jullie beiden mooi vinden ;-)

Ga met plezier naar de tandarts mijn vader kan ineens niet grrr mijn moeder gaat nu mee

Geplaatst

Minoes, succes bij de tandarts! You can do this!!

Beanie, wat leuk dat jullie waarschijnlijk een naam hebben gevonden voor babyboy, jippie! Namen zijn lastige dingen vind ik zelf, vaak omdat een van de twee de naam (net niet) mooi (genoeg) vindt. Zoonlief heeft twee namen, V.ince E.than. Een brusje (als het ons is gegund) zal ook twee namen krijgen.

Meisjesnamen lijken altijd makkelijker, nietwaar?

Ben erg blij dat je je nu beter voelt dan de afgelopen weken! Ga je nu dan eindelijk ook genieten naast het stressen/zorgen maken? Zeg ik, 8,5 maand in de stress geleefd tijdens mijn zwangerschap, maar goed ;-)) Het is een goed bedoeld advies!

Jullie nog plannen voor vandaag/komende week?

Ben het hele huis aan het boenen, kleine man is op de opvang en grote man is een toertocht met de motor aan het maken. Straks even wat vitamine D scoren onder de zonnebank!

Fijne dag meiden! :-D

Geplaatst

Oeh spannend Melis!! Vind het wel weer super hoor!

Wanneer weet je meer over je gesprekken??

Minoes succes straks!Ik denk aan je!!

Beanie, wat leuk een naam! Nu veel zeggen (niet in het bijzijn van anderen hihi) Dan raak je er an gewend ;)

Wij hadden de naam voor het ivf traject al. We waren ook zo blij dat het geen jongetje was, die naam hadden we ook al jaren. Mijn nichtje beviel 3 weken voor mij en noemde haar zoon net zoals wij onze zoon genoemd zouden hebben. Wat waren wij opgelucht ;)

Floor lieverd, hoe is het??

Nou de auto is totaal opgegeven. De distributieriem was geklapt en heeft de motor in de soep gedraaid.

Nu gaan we kijken voor een kleinere auto, daar we toch niet meer met z'n allen in de auto gaan, want T.obias is er bijna nooit meer. Kijken voor een stationwagen want hij moet sterk genoeg zijn om de caravan te trekken.

Deze gaan we op ikwilvanmijnautoaf.nl zetten, kijken wat we er nog voor krijgen. En dan op zoek naar nieuwe.... grrr

S.terre is vandaag exact 9 maanden. DAn ben je schijnbaar oficieel ontzwangert, dus is de lijnpoging weer begonnen. Er is nog 100 gram af sinds ik gestopt ben dus ik ben blij. Op al die maanden en de feestdagen niks erbij. Vind ik toch weer knap hahaha

Here we go!!!

En m'n nichtje is natuurlijk prachtig ;) Eerste nacht ging super. Half 10 hebben ze een flesje gegeven en om half 4 hebben ze haar maar wakker gemaakt ;)

xxx

Geplaatst

San, gefeliciteerd met S.terre, wat gaat de tijd toch snel! Ik herinner de foto van haar nog op FB dat ze een paar minuten oud was, en nu alweer 9 maanden. Wat onwijs kl*te dat jullie auto kapot is, er valt helemaal niks meer aan te doen? Jullie hebben deze auto toch nog niet zolang?

Daar zou ik ook flink ziek van zijn gezien de kosten.

Ik was ook enorm 'bang' dat iemand in de omgeving hun kindje 'onze' naam zou gaan geven. Op een meisje van het forum uit A.lmere na (gelukkig na mij bevallen, dus ik ben origineel, haha) heb ik de naam nog niet eerder gehoord. De meisjesnaam die we al heeeeeeel lang hebben nog nooit eerder gehoord, dus komt goed!!

Oh ja San, de bedrijven zijn zoooooooooo onwijs langzaam met reageren. Per slot van rekening ben ik benaderd door hun, niet andersom, en een reactie n.a.v. een gesprek is kennelijk teveel moeite. Ik blijf heel erg stalkerig bellen/mailen dat ik een reactie wil, dus op een dag zal ik wel wat horen! ;-))

Alles gebeurd met een reden, ik zie het wel. Kan me er gelukkig niet druk om maken.

Geplaatst

Meisjes naam makkelijker haha dan mag je wel makkelijke man hebben haha ik heb net zolang Ilana geroepen dat werd het hem ook haha komt ook haast niet voor 260 x ofzo

Ja melis ik heb me ook de hele zwangerschap druk gemaakt toen was ik alle grenzen voorbij en kon ik genieten werd ze gehaald haha

Spannend hoor voor jullie wanneer mag je dan pregnyl spuiten ?

Sandra balen man van jullie auto

Ik ben de 9 maanden voorbij en ik ben nog niet ontzwangerd haha knap hoor niks weer aangekomen

Gaat de tijd snel he nog 2 maandjes en dan word onze meid alweer een jaar pffff

Is het beetje rustig bij jullie met de (leuke) ex

Las mooi stukje op fb I am batter than you ex and batter than you next haha vond heb leuk heb aan mijn moeder door gestuurd die haar man zijn ex is ook zo'n loeder

Floor lieverd hoest met jou?

Sometimes nog rustig jou

Beanie genieten he ;-) kan je dat een beetje

Heb lekker geshopt het weekend twee nieuwe broeken drie shirts schoenen en tas haha ben gek op tassen;-)

Geplaatst

Beanie 20weken alweer.. Wat gaat de tijd dan toch weer snel.. Fijn voor jullie!! Steeds meer werkelijkheid en ook meer genieten! Lijkt me super om al die spulletjes uit te zoeken!

Ansje wat ontzettend jammer en een dikke domper. Toch geloof ik ECHT dat het helemaal goed komt met jullie! Als ik ooit een kleine mag krijgen ga ik zeker zoiets zoeken! Bij ons in de omgeving loopt het top! Je zal vast niet in het Oosten van het land wonen?

Tina Ook dik balen voor jou! Je gevoel is vaak wel goed. Ik zit ook bij Zwolle voor de TP. En heb mij voor de volgende keer ook opgegeven voor AH. Je weet alleen niet of je eruit gepikt word! Omdat het nog een onderzoek is. Mijn FA staat niet voor veel dingen open. Hij zegt.. De uitkomst weten we al. Het werkt alleen bij de oudere dames. En pipelle wil hij ook nog steeds niets van weten.. En toch hoop ik hem het tegendeel te gaan bewijzen!!

Geplaatst

Minoes hier is alles goed. Erg druk met de verkoop van de zaak. Het loopt nog niet zoals ik wil. Ze willen er niet voor betalen wat ik wil. Het is zo'n groot onderdeel van mij leven geweest de zaak..en voor een prikkie weg doen wil ik niet. Nou moet ik kijken of ik meer geld voor mijn loon kan krijgen. Komt nu wel erg dichtbij met het weg doen ervan.. slik..

Hoe gaat het met jou? Kun je de rust er nog in houden en op jezelf letten? Het mooie weer helpt ook om energie te krijgen. Maar vooral nog steeds rustig aan doen hoor!! Ook al voel je je al weer wat beter!

Ik heb net een brief binnen voor onderzoek baarmoederhalskanker.. Slik.. Ik ben sinds 2 jaar van alle ziekenhuizen af en mag weer mee doen met het bevolkingsonderzoek. Ik heb 3 jaar in het hele proces ingezeten ivm voor stadium. Operatie onderzoeken en alles gehad. En eindelijk na 3 jaar weer terug naar pap 1.

Toch schrik ik erg van deze brief.. Ben beetje van mijn padje.. moet met 2 weken..

Geplaatst

Minoes, heb nog geen idee wanneer ik de Pregnyl mag gaan spuiten. Ik heb a.s. donderdag de uitgangsecho en afhankelijk van de follikelgroei zal ik wel prikdatum krijgen. Ik heb best een vroege eisprong, tussen dag 8-10, dus de prik zal niet veel later zijn dan de echo.

Ben ik nou nog niet helemaal ontzwangerd (of is dit met een t, haha) of ben je vanmorgen naar de tandarts geweest??

Geplaatst

Even heel kort - ik moet nog teruglezen later:):

Ik denk aan jullie en wens iedereen een heel fijne dag!!! Ik heb vandaag gelukkig weer een positieve 'bui', dus daar ga ik gebruik van maken en een beetje aan het werk slaan:)

Geplaatst

Oh dat is mooi Remmir - wist niet dat jij ook in Zwolle loopt. Ik had gebeld met hun en zij hebben mij laten weten dat de pilot afgelopen is en dat ik een verzoek kan stellen voor AH. Tot nu nog niets gehoord. Ik bel er morgen wel. Ja in Gr.onin.gen zijn ze ook heel terughouden met alles. Daarom eigenlijk ook ons besluit voor het buitenland en T.urkije kwam voor mijn gevoel er het 'welwillendste' uit de test:) Afwachten:)

Beanie 20weken alweer.. Wat gaat de tijd dan toch weer snel.. Fijn voor jullie!! Steeds meer werkelijkheid en ook meer genieten! Lijkt me super om al die spulletjes uit te zoeken!

Ansje wat ontzettend jammer en een dikke domper. Toch geloof ik ECHT dat het helemaal goed komt met jullie! Als ik ooit een kleine mag krijgen ga ik zeker zoiets zoeken! Bij ons in de omgeving loopt het top! Je zal vast niet in het Oosten van het land wonen?

Tina Ook dik balen voor jou! Je gevoel is vaak wel goed. Ik zit ook bij Zwolle voor de TP. En heb mij voor de volgende keer ook opgegeven voor AH. Je weet alleen niet of je eruit gepikt word! Omdat het nog een onderzoek is. Mijn FA staat niet voor veel dingen open. Hij zegt.. De uitkomst weten we al. Het werkt alleen bij de oudere dames. En pipelle wil hij ook nog steeds niets van weten.. En toch hoop ik hem het tegendeel te gaan bewijzen!!

Geplaatst

Melis mijn tel kent het woord helemaal niet haha kan best met t zijn in heb nl op zijn goeist haha

Oké dat is lekker vroeg je eisprong ik duim voor je

Remmir och meid snap dat je daar van schrikt zal wel controle zijn sterkte lieverd

Oooo spannend ik hoop gewoon dat je geld krijgt wat je wil succes ermee

Wat leuk Tina en remmir misschien zijn jullie elkaar al tegen gekomen;-)

Ik ga nu naar de tandarts even plagen ;-) hij is banger voor mij dan ik voor hem haha

Geplaatst

Wat een drukte op deze mooie dag!

Minoes, dat is de goede instelling! De tandarts banger voor jou dan omgekeerd... Hahaha!

Happinez, dank voor je bericht! Ga ik zo ff op reageren! Leuk om je eens te 'zien' op FB... Zijn er hier wel meer, is echt heel leuk! Jammer dat ze in veel ziekenhuizen zo terughoudend zijn. Snap ook nog steeds niet waarom. Als in het buitenland goede resultaten met bepaalde technieken zijn bereikt (ik noem maar een straatje: AH, pipelle, voor sommigen prednison, intralipid, in sommige gevallen ontstollen...) waarom moet dat in NL eerst weer onderzocht worden? Stop dat geld dan liever in het aanbieden van deze technieken denk ik dan! Wat dat betreft is dit geen traject waarbij je aan het handje genomen kunt worden en je je neus achterna kunt lopen, tenminste als je meer wilt dan de standaard behandeling... Gelukkig kunnen we elkaar een handje helpen!

Melis, voor jou zijn die 9 maanden toch al even voorbij? En de HCG-injectie zit er ook nog niet in... Wie weet mag je heel binnenkort weer geloven aan de dementie en alle fijne geheugenproblemen!

Remmir, wat moeilijk zeg.... Aan de andere kant ook wel goed dat het regelmatig geconfronteerd wordt. Beter een keer te veel dan te weinig toch? Ik ben twee jaar geleden gecontroleerd aan het begin van het traject, toen was hij goed, en vorig jaar kreeg ik weer een oproep. Ik dacht dat ik die wel kon overslaan maar toen ik dat overlegde met de gyn vond zij het verstandig om het wel gewoon te doen. Op zich stelt het natuurlijk niks voor, die puncties zijn veel vervelender, maar het gaat natuurlijk om de wachttijd op de uitslag... Zeker met jouw verhaal is dat erg beladen! Sterkte meis! Is het anders een idee om dit door de gyn te laten doen? HA geeft mij nooit zo'n fijn gevoel, om dit te laten doen... Heb het 1x geloof ik bij de HA laten doen en verder altijd bij de gyn, ik weet wel waar mijn voorkeur naar uit gaat!

Wat jammer dat de verkoop nog niet rond is... Wanneer gaan jullie weer verder?

San wat jammer van de auto! Jullie hadden hem idd toch nog niet zo lang? Toch net aan het begin toen we hier met elkaar gingen schrijven? En dan gewoon niks meer aan te doen! Wat een pech zeg! Ik hoop dat jullie met de volgende auto meer geluk hebben!

En ja, die naam... Ik wil i.p. maar 1 naam, we willen niet vernoemen (tenminste ik niet, manlief eventueel nog wel maar naar wie dan? Zijn vaders naam valt alvast af, en mijn ouders hoef ik niet zo te vernoemen). Daardoor wordt de eerste naam extra belangrijk, ik wil die niet te kort hebben.... Manlief kent ontzettend veel mensen, en heeft daardoor ook heel veel associaties met namen. We willen geen top-10 naam, en bij voorkeur een naam die ook goed in het Duits/Engels/Frans uit te spreken is. De naam die we nu hebben klinkt goed met de achternaam (aangezien zijn achternaam met een R begint en onze zoon deze achternaam ook zal krijgen - ik noem mezelf nog altijd bij mijn meisjesnaam - willen we geen voornaam beginnend met een R). Staat zeker niet in de top 10, manlief kende in zijn vroege jeugd wel iemand met deze naam maar heeft er geen vervelende associatie mee. Ik ken niemand met deze naam. Is zeker goed in Frans/Engels uit te spreken, Duits moeten we nog even overleggen (alhoewel, hij is goed uit te spreken, maar waarschijnlijk na voorzeggen). Verder is het een wat 'literaire' naam, (overigens ook een kak naam om het zo maar eens te zeggen maar dat doet me niks), hij komt voor in een boek dat wij allebei prachtig vinden. De naam heeft wel een betekenis maar die is niet zo belangrijk en ook niet van toepassing. Al met al een goede keuze waarvan wij beiden het gevoel hebben dat dit hem gaat worden. En uk heeft al zijn goedkeuring gegeven met een schopje...

Maar meisjesnamen vonden wij idd veel makkelijker! Daar lagen er al een paar van op de plank!

Sproet, Floor, Sommie, Ansje, voor jullie allemaal een dikke kus! Denk aan jullie!

Geplaatst

1 klein gaatje dat is ongeveer 10 jaar gelden netjes toch?

Beanie ja wij hebben ook lullige achternaam en begint met lul haha dus moest wel passen

Ben heel benieuwd naar jullie naam

Geplaatst

Tik net een heel bericht, naar echt iedereen, druk ik op verkeerde knopje...

Remmir, wat naar voor je, veel sterkte, ik snap dat het vervelende gevoelens oproept.

Ansje, kan je van de zon genieten, ondanks de domper? Ik hoop het, houd je taai.

Tina, ik ben zo trots op je. Wat een bikkel ben je met je optimisme en je doorzettingsvermogen! Bij Mini was de eerste keer raak en hoewel de behandeling zwaar was wist ik toen in de verste verte niet wat ik nu weet, namelijk hoe zwaar het zowel fysiek als mentaal is om keer op keer teleurstelling na teleurstelling te moeten overwinnen. Ik ben er nog kapot van en heb twee pittige depressies moeten overwinnen. Ik weet dus echt hoe zwaar het is en heb enorm veel bewondering voor je strijdbaarheid en optimisme.

Melis, met de Pregnyl is het belangrijk dat je je duim zet op het stipje dat op het flesje is aangegeven en dan als het ware duwt, oftewel 'plopt'. Zonder te knijpen, zoals ik deed, want dan is (de hals van) het flesje aan diggelen. Ik heb toen maar gewoon tussen de splintertjes door de boel opgezogen en toch gespoten, wat moet je anders? Ik moecht altijd in het ziekenhuis oefenen en kreeg ook van die handige hulsjes mee, die kan je op de hals van het flesje schuiven en helpen met breken. Die hebben ze vast bij jou in het ziekenhuis ook wel.

San, wat een eer en wat een mooie naam! Ik vind het echt balen van jullie auto, ik ga echt vanavond een kaarsje branden dat de pech eens stopt bij jullie!

Beanie, wat een leuk raadsel ;-) Remi van Alleen op de wereld is het dus niet en verder kom ik niet, maar ik ga Maxi eens een gokje laten wagen. Je raadsel nodigt namelijk uit opgelost te worden. Ik vind jongensnamen juist makkelijker dan meisjesnamen, maar we hebben er nu een die het wel eens zou kunnen gaan worden. De leukste jongensnaam, met de mooiste betekenis hebben we al vergeven, dus nu moeten we met een beetje geluk op zoek naar de mooiste meisjesnaam..

Minoes, ik zag trouwens dat de naam van jullie meisje ook een prachtige betekenis heeft! Ik vind de betekenis erg belangrijk, maar je maakt het jezelf er wel lastig mee merk ik. Sommige leuke namen vallen af door de betekenis en andere namen met een prachtige betekenis bekken weer voor geen meter. Ach, komt tijd, komt raad. Wat goed, maar een klein gaatje. Ik ben binnenkort aan mijn tweede kroon toe...

Sproetje, even uit het oor, maar wel in het hart ;-) Het gaat binnenkort lukken! Wat een schattig egeltje zeg, kon bijna niet geloven die ie echt was, was het op de tuin? Succes met sporten vanmiddag, ben je een beetje bijgekomen?

Sommie, lees je hier nog momenteel? Of nog steeds geen internet? Ben benieuwd hoe het gaat...

Hier een heel schattig, maar vreselijk zielig en ziek jongetje... We liggen al de hele dag op bed met boekjes en filmpjes en ik heb er mijn handen vol aan, want hij zegt als ik maar even beweeg: 'Mama, ikke vasthouden!' De schat. Ik voel me ook helemaal niet goed (moe, misselijk, malaise, duizelig en neiging tot flauwvallen, een ontsteking in mijn neusholte), dus het is momenteel even pittig. Mijn moeder en zus, mijn vaste rotsen in de branding, zijn ook niet lekker, dus ik heb ook niet echt extra hulp deze dagen. Bovendien 'mag' mijn moeder niet bij Mini als hij ziek is. Maxi is vreselijk druk, drukker dan in tijden, en moet zelfs nog even snel een hele dag naar het buitenland heen en weer deze week. Omdat ik maar bleef braken vorige week, beloofde hij vrijdag dat hij 's middags thuis zou zijn, zodat ik kon rusten. Kwam meneertje om 18 uur binnen wandelen. Deze week zou hij een dag thuis werken, maar dat gaat dus ook niet door. Vannacht was de hond bij de laatste wandeling weggelopen, ze had de lente vermoedelijk in haar bol, eens in de zoveel tijd smeert ze hem een keer tijdens de laatste wandeling met Maxi. Ze kwam om 2 uur aankakken en toen was ik zo hyper dat ik niet meer kon slapen en toen ik in slaap viel werd Mini ziek wakker... Kortom: ik voel me een beetje verloren. Als er dus nog iemand een portie peptalk in de aanbieding heeft, stuur maar mijn kant op ;-)

Een zonnige dag gewenst!

Geplaatst

Och lieve Floor wat zielig allebei in de lappenmand beterschap

Ja haar naam is iets met godin ofzo en de stralende en schitterde ofzo haha

Liefs

Geplaatst

Tina hardstikke bedankt voor je mailtje, ik kan zeker wat met je tips! Super!

Melis, pregnyl is inderdaad de vervelendste spuit. De ampullen breken liet ik altijd door mijn vriend doen, ik ben daar ook niet zo'n ster in haha.

Spannend dat je al bijna weer van start gaat!

Floortje Knuffel je kleine ventje maar flink en ik hoop voor je dat grote vent wat eerder thuis kan zijn om jou dingen uit handen te nemen, kan hij echt niets regelen of wordt dat moeilijk? Heel veel beterschap en ik hoop dat jullie snel weer opgeknapt zijn.

Beanie wat zijn die schopjes van je knulletje bijzonder he? Ik had precies hetzelfde als jij toen we na de 20 weken echo wisten dat we een jongetje kregen, het geslacht weten maakt het allemaal een stuk echter. Leuk dat jullie waarschijnlijk ook al uit een naam zijn. Namen bedenken is niet gemakkelijk, je kindje moet er toch zijn hele leven mee doen en je moet natuurlijk zeker weten dat je de naam over een hele tijd ook nog mooi vind.

Jessica een gaatje valt mee, netjes hoor in 10 jaar. :)

Remmir wat confronterend om zo'n brief te krijgen. Ik snap dat het nare gevoelens bij je oproept. Ik hoop voor je dat alles er goed uitziet over twee weken.

Sandra dat is niet best dat de distributieriem het begeven heeft, bah zeg! 't is vaak dat je een auto nodig bent maar anders..

Geplaatst

Lieve meisjes, sorry dat ik jullie verwaarloosd heb de afgelopen dagen. Ik had sinds vorige weekmdonderdag geen internet, alleen op mijn mobiel en zaterdag ben ik ontvoerd door mijn dochter, die een babyshower voor mij georganiseerd had.

Het was een fantastische dag, met gekke spelletjes, heel veel cadeautjes voor mij, mij vriend en de baby. We zijn schandalig verwend, met taart, cupcakes, allemaal zelf gebakken door mijn meisje en ik weet niet wat al meer. Echt ontzettend leuk. Ik was gebroken die avond, heb gejankt als een idoot elke keer als ik een van mijn gekke nichtjes, neefjes, vriendinnetjes of andere belangrijke mensen zag ..:)

Zondag was mijn schoonzoon jarig dus weer een drukke dag, maar ontzettend leuk.

En vandaag ziekenhuisbezoek, een begin gemaakt met kleertjes, lakentjes enz te wassen.

Morgen de boel strijken en een vluchtkoffertjemklaar maken... En mijn zusje komt helpen met een begin maken met inpakken voor de verhuizing. Het wordt nu spannend, wie komt eerst, de verhuizing of de baby.....

Morgen ook nog een groei echo, want vandaag tijdens de controle vond de arts mijn buik toxh iets aan de grote kant, dus voor de zekerheid effe kijken of de baby niet te snel groeit.

Verder ligt hij/zij netjes vast met hoofdje naar beneden, keurig ingedaald. Dat verklaard ook meteen waarom ik zo moelijk loop.. Hihih

Nou het is een lang ego berichtje geworden, maar ik denk ook aan jullie allemaal hoor. Ik reageer zo even apart op iedereen. Xxxx

Geplaatst

Melis, meis. Succes met prikken, komt vast goed. Wel spannend hoor!!

Ansje, reclame is een kwestie van herhaling. Ik heb goeie tips voorbij zien komen,maar snap helemaal je teleurstelling. De aanhouder wint, meid!!

Minoes, knap hoor 1 gaatje in 10 jaar. Hoop ook dat je een beetje rust hebt nu. Eerst maar lekker jezelf worden en daar hoort shoppen ook bij natuurlijk.. :)

Beanie, wat goed dat jullie het zo snel eens zijn. Wij hebben nog geen namen waar we allebei gelukkig vsn worden en ik zit 3 weken voor mijn bevalling...... Pfff lastig hoor voor zowel jongen als meisje vinden we het lastig en ik wil graag 2 namen.

San, dat van die distributieriem sucks... Echt balen!!

Hoop dat jullie snel een andere vinden.. En dat het klaar is met de pech!!

Remmir, je arts is wel star. Het is jouw lichaam, tot op zekere hoogte mag hij zich wellanpassen aan jouw wensen en zich anders beetje beter inlezen hoor. Er zijn wel successen behaald in deze materie buiten nederland, dus kan hij daar wel voor openstaan vind ik

Tina, je bent zo positief, kan niet anders zeggen dat ik hoop dat binnenkort jullie wens vervuld gaat worden. Ik duim iig voor je meid en als ik jou was zou ik idd alle mogelijkheden aangrijpen die binnen je vermogen liggen, dan kun je mooit spijt hebben later. Maar de volgende poging gaat het gewoon worden, succes lieve Tina!!!

Floor, lieverd, weer in de lappemand? En maxi moet ff op de rem trappen hoor. Work a holic, zo een heb ik dr ook, pffffff

Maar lieve Floor, het komt allemaal goed, meis. Let goed op jezelf, wees een beetje lief voor jezelf of app mij!!

Je gaat je binnenkort beter voelen maar voor nu ff uitzitten. En arme mini, tsjonge, hele dag met mama kroelen en ziek zijn, wat kan een klein ziek jongetje anders willen...hahahaha

Beterschap voor Mini.

Sproet, meis, hoe was je weekendje? Beetje ontspannen weer? Dikke knuffel voor iedereen!!

Xxxx

Geplaatst

Iedereen maakt maar van alles mee. :-))

Ik werk. Zwem. Sport. Werk meer. Sport meer. Werk. Speel. Repeteer. Zwem.

Thats about it!

Denk aan jullie. Zal als ik laptop weer op schoot heb iets meer schrijven. Xx

Geplaatst

Ik werk, verschoon luiers, verschoon nog eens een luier, werk nog wat, laat de hond uit, probeer eten in mijn kind te stoppen waarna ik een luier verschoon en hem nog een keer zonder succes naar zijn eten sleur... En tusendoor shop ik op internet, omdat ik te gaar ben om ee deur uit te gaan. Ook niet echt flitsend hoor... Was ik maar een hippe rockchick :-) Of uit anders hips. Ik voel me pas echt een groene weduwe. Zit hier maar achter mijn grote groene haag waar ik de hele dag (ja echt de hele dag!) niemand zie! Terwijl ik vroeger, voordat ik ziek werd, nog drukker was dan Maxi. We gaan wat doen vandaag! Anders word ik gek!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden