Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel Minoes, je bent een lieverd!

Hoe ver is jullie traject nu?

Hier ook een bruller hoor als hij zn zin niet krijgt, ik laat hem gewoon op de grond liggen. Of doe hetzelfde gedrag terug, stopt hij er binnen no time mee, haha ;-)))

Lijkt me heel erg leuk om real life te bomen, afspreken.nl hiervoor benutten??

Geplaatst

Oh minoes. Heb je sat filmpje gezien van sterre wat ik gister plaatste op fb? Dat ze zo huilde? Dat is dan alleen omdat ik wegloop van haar. 3 kwartier aan een stuk!

Krassen nee dat ken ik niet (gelukkig) dat moet je idd niet pikken. Ook al is ze nog zo klein. Dat mag gewoon niet! Gillen doe je helaas niks aan. Oordopjes willen nog wel eens helpen hihi. Onze dames schelen niet veel. Denk dat ze vrijwel hetzelfde doen. ..

Geplaatst

Willen jullie mij via een PB voorzien van jullie e-mailadres (als je natuurlijk zin hebt om mee te daten!)?

Dan schiet ik er een afspraak in via afspreken.nl

Geplaatst

melis joehoe wat een geluk meis! Super nieuws!:circle2:

Ik reageer later meer...Joël nog steeds ziek, naast klachten van de bmr prik waarschijnlijk ook een ander virus opgepikt. Dinsdag naar de dokter geweest. Af en aan koorts, 's avonds onrustig en huilen, regelmatig wakker worden enz. 't kereltje houdt me aardig bezig.

Geplaatst

Och Ansje nog steeds ziek dat breekt jullie wel op beterschap

Ja Ilana is lui ze loopt niet zit niet uitzich zelf praat wel de oren van mijn kop haha mama papa dada ja nee drinkt uit beker maar de rest haha hoeft ook niet dan loop ik de hele dag ;-)

Ja Ilana kan ook krijsen als een gek en ik laat haar dan ook

Had het filmpje nog niet gezien ga wel kijken haha

Ja we kunnen wel aan jou aanpassen Sandra

Melis zal je pb doen

Liefs

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Tina, bedankt wat lief! Het gaat wel. Ik heb nog veel pijn, maar niet meer onverdraaglijk. Helaas nog steeds last van mijn been, dus ik ben absoluut niet helemaal gerust en heb bedacht dat ik niet durf te gaan vliegen met mogelijk gemiste trombose. Anders kom ik straks op Mallorca aan en dan schiet er ineens een bloedprop naar een verkeerde plek door het vliegen. Maar wat een goed nieuws! Spannend hoor dat jullie eigenlijk zo vlug al naar Turkije gaan! De warmte doet je kleine embryootjes vast goed! Ik/was het gezellig met je vriendin en is je opdracht al begonnen? Druk maar ook leuk allemaal.

Ansje, jeetje, wat duurt dat lang! Arme mannetje en arme jij. Ik hoop echt dat hij snel opknapt zeg. Het kan (inderdaad) haast niet meer van de BMR zijn lijkt me. Wellicht heeft hij een virus opgepakt, juist omdat door de BMR zijn weerstand was verlaagd. Veel sterkte.

Beanie, heb jij binnenkort niet je pretecho bij onze grote vriend dr. Papa? Ik zei nog tegen hem dat hij een hit is onder ons IVF moeders. Hij vond het wel grappig om te horen en zei dat het hem wel opviel dat er in verhouding best wel veel vrouwen komen die IVF hebben gedaan. En ja, ik moet wel een andere aanpak gaan kiezen, want anders haal ik de 40 weken niet. Ik voel me echt al een tijd niet goed en de emoties van de afgelopen dagen hebben echt de genadeslag gegeven. Ik ben helemaal gebroken, emotioneel, fysiek, gewoon op alle fronten. Dus nu treedt gewoon het burn-out-regime weer in werking. Alleen maar energie besparen. Ochtend wandelen, middag rusten, als het nog gaat 's avonds koken. Klaar.

Minoes, Mini heeft alles gedaan, schoppen, slaan, krabben, bijten, maar het is ook een fase en uiting van frustratie. Ik negeer hem eigenlijk nooit, want daar heb ik zelf enorm veel hekel aan. Ik laat hem ook nooit huilen, want ik vind dat een (klein) kind moet weten dat zijn moeder er altijd voor hem is (containment noemen ze dat in de psychologie). Ik leg hem altijd dingen uit, echt al vanaf het begin, want ze snappen veel meer dan je denkt. Meestal zakt het verdriet of de frustratie dan wel en snap hij het wel. Daardoor heb ik en kind dat best veel aandacht wil en best verwend is in die zin (eigenlijk is hij in iedere zin verwend ;-), maar is het ook een kind dat al heel gevoelig is voor redelijkheid en uitleg en nuance. Als hij echt krijst om zijn zin te krijgen (dat is geen huilen uit onbegrip of frustratie omdat hij zich niet kan uiten), dan leg ik hem uit, dat dat niet prettig is en niet werkt en alleen dan negeer ik hem even, of zeg dat hij op de gang moet gaan staan, of even ergens anders moet gaan krijsen. Dat weet hij heel goed, dus het is vaak ook snel weer over. Meestal krijgt hij daarna, als hij het netjes vraagt, wel gewoon zijn zin, binnen wat verantwoord en veilig is. Ik voed hem dus nogal vrij op - veel mensen hebben daar (waarschijnlijk) kritiek op, maar zelf mocht ik ook altijd veel en ik kon goed met die vrijheid omgaan. Ik haat het als kinderen om een koekje moeten vragen uit een pot die ergens hoog in de keuken achter slot en grendel zit. Ik heb van die zuchtige buurkinderen die thuis niks mogen en dan hier snoepjes komen bietsen en dan zo gulzig toeslaan. Het snoep ligt hier open en bloot op tafel en in een kastje waar hij bij kan en nadat hij zich één keer kotsmisselijk heeft gegeten aan iets goors zoets wat zijn vader had gekocht (iets van marshmallows ofzo), heeft hij een eigen grens ingebouwd. Hij is 2 en zegt: 'ikke ammeelaaa snjoepies opeete, ikke buikpijn...' Hij snapt dus oorzaak en gevolg al heel goed. Soms vraagt hij een snoepje, meestal taalt hij er niet naar. Ieder kind is anders, maar je moet ook doen wat bij jóu past. Ik ben gewoon niet zo strikt, dan moet ik een ander mens worden en dat houd ik toch niet (langer dan een dag) vol... Dus zoek naar een manier waarin je bij jezelf en op jouw manier consequent kunt blijven en bedenk dat ze véél meer snappen dan je vaak denkt en dan ze kunnen uiten.

Oh San, lastig he een auto zoeken? Kan je niet bij familie of vrienden een betrouwbare auto op de kop tikken? Eigenlijk zou je voor zo'n Grand Scenic ofzo moeten kijken met al die kids. Er komt een nieuw model, dus dan zakken de oudere weer in prijs...

Remmir, is alles goed bij jou? Je laat niet veel horen.

Bomen vind ik vreselijk gezellig, maar de afgelopen tijd heb ik meer afspraken afgezegd dan uitgevoerd. Ik pas dus even, omdat op dit moment iedere afspraak, hoe gezellig ook, als een verplichting voelt.

Geplaatst

Kan niet lang meer duren Syl, spannend!

Ik wens je een voorspoedige bevalling toe en dat prinses gezond en wel op de wereld mag komen!

Zet 'm op!!

Geplaatst

Och Floor wat vertel je het allemaal weet geweldig iets waar ik wat mee kan

Ilana is ook verwend maar ja wat is verwend ik ben wel consequent maar wel vrij in haar doen en laten ze ligt op de grond met boxkleed en kan gaan waar ze wil huis is kids proef ik wil ook niet steng wezen als ze niet kan slapen pak ik haar en 10 min later wil ze wel

Wat fijn dat het met je de goeie kant opgaat nee ik zou ook niet durven vliegen zou maar wel misgaan bah moet je niet aan denken

Melis lieverd dringt het al door ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Melis Gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie!

@floor ik lees nog wel mee hoor.. Maar gaat nog niet zo lekker op dit moment..Tis bijna een jaar geleden..Ben er heel erg mee bezig..

Sterkte voor jou.. en goed dat je voor jezelf kiest!

Geplaatst

Hoi meisjes, veel geklets hier. Ik lig sinds 23 april in het ziekenhuis, waar ze proberen kleine Semie in te leiden. Helaas tot nu toe zonder resultaat, omdat ik niet genoeg weeën hb en. nagenoeg geen ontsluiting. Morgen gaan de artsen bepalen hoe nu verder.

Lieve groetjes xxxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden