Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Melis Audi avant maandag even bellen voor afspraak

Ja de hele schuld inlossen financiële meevaller ;-)

Zaad als we niet gebeld worden dan is het goed;-)

Ja eigen cyclus

Beanie word nog erger haha

Kleine voetballer omdat jullie dat zo leuk vinden haha grapje

Dus goed bezig alweer 22 week gaat hard man

Laterzzz

Sent from my iPhone using Tapatalk

Goed zo! Zijn hele fijne, veilige auto's! Hebben wij er ook twee van gehad en nu hebben we die hoge weet je wel, maar volgende keer weer zo'n fijne als die jij gaat kopen! Dan zitten je twee kindjes straks lekker veilig in de auto ;-))

Beetje genieten hè van die meevallers! Genieten is goed voor je gezondheid en voor je energie!

Geplaatst

Hier hele dag geklust en kon me niet bedwingen een beetje verf op terpentine basis te gebruiken... Nu ben ik natuurlijk bang dat ik een aanslag op die kleine heb gepleegd... Maxi is ook zo onhandig en dacht 'doe het wel even snel!' Alleen rond een paar deurklinken. Stom, stom, stom! Ga nog net niet de verloskundige bellen!

Geplaatst
Goed zo! Zijn hele fijne, veilige auto's! Hebben wij er ook twee van gehad en nu hebben we die hoge weet je wel, maar volgende keer weer zo'n fijne als die jij gaat kopen! Dan zitten je twee kindjes straks lekker veilig in de auto ;-))

Beetje genieten hè van die meevallers! Genieten is goed voor je gezondheid en voor je energie!

Haha hopelijk wel;-)

Hebben jullie nou ook een Audi

Of paus mobiel haha

Geplaatst

Och Floor heb ik ook gehad Ilana heeft er niks aan over gehouden ;-)

Goed ventileren komt helemaal goed

Geplaatst
Haha! Nu al klagen? Moet je even Sommie vragen hoe erg het wordt... Het wordt zo erg dat je nachten niet slaapt, niet weet hoe je moet liggen en soms wordt letterlijk je eten er weer uit geschopt, ondanks dozen Anta.gel en Reg.la pH doet alles zeer aan je slokdarm... En dan toch heb je van die gekken die tig embryoterugplaatsingen doen om de ellende nog een keer mee te maken ;-) Beanie, maak je borst maar nat het ergste moet nog komen ;-))) En als is er straks uit is (dat is een verhaal apart), dan schopt ie niet alleen, maar krijst en poept ie er ook nog bij ;-) Haha, sorry hoor, even plagen! Is grappig bedoeld :-)

ps. Die van mij was vanmorgen ook om 6.15 wakker en dat was een meevaller...

VINDT IK LEUK!!!!

lol :)

Geplaatst
VINDT IK LEUK!!!!

lol :)

Hmmm....Denk je er altijd zo over?

Het is 5.45 uur geworden, nu eindelijk stil bij onze fijne buurman... En Beanie maar weer beneden achter een kopje thee... Gaat zo het bedje maar weer in, in de hoop dat uk zijn speelkwartiertje nog even uitstelt! Nee hoor, ik geniet er wel van maar ik vind het zo bizar, iets dat zo totaal onwillekeurig door je buik heen fladdert en dan weer hier en dan weer daar een schop verkoopt... En dat vinden we dan nog leuk ook! Tja, een mens zit toch raar in elkaar...

Floor, wat Minoes zegt, goed ventileren en nu niet meer doen! Dan toch maar Maxi vragen.... Hier is manlief echt heel streng voor me, ik mag niks tillen dat zwaarder is dan 5 kg en niet bukken... We waren vanmiddag bezig in de berging op te ruimen en ik mocht nog geen doos wijn aanpakken! (Lekkere wijn trouwens, waarvan we vergeten waren dat we nog een paar doosjes hadden in de berging... Die wachten mooi op me tot na de bevalling!).

Nou, t' is weer ietsje stiller (voor hoelang?) dus ik ga maar weer eens mijn mandje opzoeken.... Heb inmiddels weer een klacht ingediend bij de verhuurder (is de tweede keer deze maand, op de eerste klacht hebben ze niet eens gereageerd...). Ben benieuwd of ze deze keer wel gaan reageren. Binnenkort denk ik dat we maar moeten gaan dreigen met betalen van minder huur ivm verminderd woongenot... Dan zullen ze heus wel gaan reageren. Denk ik. Hoop ik. Overigens zijn we inmiddels toch al zover dat we na de bevalling waarschijnlijk serieus gaan overwegen om te gaan verhuizen... Nacht na nacht deze herrie en straks een klein jochie waardoor oordoppen ook echt geen optie meer zijn... Lijkt mij geen optimale situatie om ons kindje in op te laten groeien!

Geplaatst

Goedemorgen,

Lekker geslapen allemaal? Of waren de baby's druk met feestjes in de buik?

Floor, voel jij jullie prinses eigenlijk al?

Vandaag WD2, 8 dagen na 10.000 IE Pregyl. Deze combi geeft een hele minimale positieve test (Pregnyl uiteraard!). WD5 doe ik weer een KV test, om te kijken of het Pregnyl streepje weg is of is overgegaan in een Hcg streepje.

To be continued!!

Vandaag verjaardag van m'n zwangere zusje en haar zoontje, op 70m2 (gehele woning, verjaardag is in de woonkamer, hebben jullie een een idee hoe klein dat is ;-))) heeft ze ongeveer 20 mensen uitgenodigd, pfff. En ik hou d'r zo van, NOT!!

Fijne zondag girls :-)

Geplaatst

Hoi dames! Beanie, ik kan dr nu de humor van inzien... Nog hooguit een weekje van trappen die nu best pijnlijk zijn..:) eindelijk zien wie de boosdoener is en dan mijn kleintje vergeven en heerlijk knuffelen...

Dus ja, voor jou vindt ik het leuk. Geniet maar lekker van de zachte schopjes. En alienachtig blijft het hoor, dat vindt ik tenminste. Het is een rare gedachte dat er een baby helemaal compleet in mijn buik zit...

Vanacht slecht geslapen, had een hyper. Veel te hoge bloedsuiker, dus hartkloppingen en kortademigheid en gek onwel gevoel. Niet fijn... Ook 4uur wakker doordat hangjongeren hadden besloten om recht onder mijn raam hun fantastische avond te bespreken.... Tot 6 uu in de ochtend!!!

Ben gesloopt, maar vandaag is d day!

De verhuizing. Alle spullen gaan over, maar de aannemer heeft nog een paar extra daagjes nodig om af te ronden, dus wij gaan er waarschijnlijk woensdag of donderdag pas slapen.

Spannend....

Nu langzaam opstaan en wat eten voor ik flauw en een hypo krijg. Mijn suikers wisselen zo, echt heel erg.

Fijne zondag iedereen en melis, succes in het kabouterhuisje, hihihihi

Xxx

Geplaatst

Thanks Sommie :)

Jij (althans de mensen die gaan verhuizen, neem aan dat jij weinig tot niks zal doen omdat je hoogzwanger bent :-)) heel veel succes met verhuizen!!

Geplaatst

Idd, kabouterhuisje.... T'is wel errug klein! Wij zijn indertijd begonnen op 59 vierkante meter, da's kleiner dan onze huidige benedenverdieping! Denk als ik het nu zou zien dat ik het idee zou hebben in M.adurodam te zijn of zo... Succes Melis! Is je mannetje weer een beetje beter? Anders heb je nog een excuus om af te zeggen misschien?

Arme Sommie, het zal niet meevallen met die rare suikers en dan slecht slapen en de hangjongeren... Gelukkig ben je daar bijna van af (als het goed is als eerste van de hangjongeren)! Wel al alles ingepakt? En wat mag jij doen? Koffie zetten? Zorgen dat de bank als eerste wordt verhuisd en er dan op neer ploffen? Ik hoop voor je dat alles snel en soepel verloopt en dat je idd snel daarna je kleintje EINDELIJK mag verwelkomen! Issie tenminste alien-af en een lief klein wezentje waar je alleen maar heel goed voor wilt zorgen! Tja, alien, dat is wel het goede woord.... Over het algemeen schopt mijn mannetje nog wel zachtjes maar af en toe zit er toch al wel een flink stevige trap tussen! Dus wat jij zegt, tegen het eind vinden mijn ribben/blaas of wat dan ook, hoe hij er dan ook bijligt, het vast niet meer zo grappig! Is dat misschien zodat je je toch gaat verheugen op de bevalling?

Geplaatst

Ach. Mijn open zenuw dit weekend is in tranen een kraamcadeau kopen en vandaag dat lachend overhandigen aan een goede vriendin. Ik lees nog mee maar schrijf niet meer zoveel mee.

Goede zondag.

Geplaatst

Lieve Sproet, het is echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen... Het is pijnlijk om een kraamcadeau te moeten kopen en blij voor iemand te moeten zijn terwijl jouw grote wens maar niet in vervulling gaat. Ik gun het jou ook zo! Lieverd, een grote knuffel voor jou!

Geplaatst

Sproet, dikke knuffel voor jou! Het is bikkelhard om dit te doen, zeker omdat jullie grote wens nog niet in vervulling is gegaan :-((

Denk aan je

Geplaatst

Goedemorgen lieve meiden,

Ik lees wel een beetje maar ben druk met mijn vriendin, voorbereiding voor mijn nieuwe opdracht (moet al donderdag en vrijdag beginnen en dan vanaf 29e 4 dagen p week), studie - dat moet ook nog af:).... dus een beetje veel, maar ook heel leuk.

Melis - Hoera!!! een tp en dan ook nog een mooie blasto! Gefeliciteerd. Nu echt goed zorgen voor jullie twee:) Ik duim heel hard voor je. Wat leuk ook een nieuwe auto kopen! Ik ben ook sinds gisteren aan het kijken omdat ik straks nu dagelijks weer bijna 200km moet rijden, dus dat wordt ook een nieuwe(re) auto:) Audi avant? Leuk, hoor!

Beanie - wat een leuke verhaal , ik bedoel de nijntje muziek voor de kleine man:) Lijkt me zo bijzonder en idd echt wennen dat getrappel in je buik:) Mooi! Wat een vreselijke l... je buurman! Echt niet fijn. Ik hoop dat je nog een beetje slapen kon. Goed zo trouwens dat manlief je niets laat tillen:) Safty first!:0

Minoes - jee wat een schrik met die plant! Gelukkig blijkt het mee te vallen, maar kan me voorstellen dat je je behoorlijk rot voelt. Nou de plant is weg!:)

Sommie - Oh meid wat zwaar. Ik moet echt aan je denken vandaag. Hopelijk heb je heel veel helpende handjes en gaat alles snel en goed met de verhuizing. Sterkte en voorzichtig met jezelf, ja?!

Sproet - hoe is het met je mom? Ik snap dat je het heel moeilijk vind een kramkadeau te kopen. Ik merk bij mezelf dat ik de afgelopen tijd ook veel vaker 'stilletjes' in tranen uitbarst als ik iets voor vriendinnen en hun baby's doe, koop of zo. Maar, we hebben gezegd 2013 is ons jaar, toch? ;)

Zo mooi weer vandaag hier. Manlief heeft gisteren de boot (sloep) opgehaald, dus we gaan misschien een stukje varen met dikke jas aan. Of later even naar het strand een wandeling doen!

Heel fijne zondag lieverds, ik denk aan jullie!!!!

Geplaatst

Och lieve sproet meisje dat is het moeilijkste wat er is

Je word er overal mee geconfronteerd op straat vrienden hier

Het is zo moeilijk

We gunnen jou het zo erg

Heel veel sterkte lieverd

Liefs

Geplaatst

Sproet je verdriet is zó goed voelbaar, als het een vriendin is hoef je toch niet een hele brede glimlach op te zetten. Tuurlijk ben je blij maar je mag toch ook verdriet hebben dat het jou nog niet is gelukt, dat begrijpt je vriendin vast wel. Het doet ontzettend zeer en het zal altijd een open zenuw blijven zolang je wens nog niet is vervuld. Hele dikke knuffel!

Melis, wat goed! Een tp gehad, nu weer spannend. Wat is een blastocyst eigenlijk?

Beanie, dat is toch niet normaal met die buurman, vreselijk sat jullie er zo veel last van hebben.

Jessica ik zou I wel een beetje in de gaten houden, bij twijfel dokter bellen en aangeven om wat voor plant het gaat.

Verder ben ik het even kwijt geloof ik, 't is zo lastig teruglezen.

Wij zijn gisteren in de tuin bezig geweest, er is een schuttingdeur geplaatst en we hebben alle kleine steentjes uit de tuin gehaald, nu is ie echt kindproof.

Joël heeft al met al nog behoorlijk last gehad van de bmr prik (rotprik) al dagenlang van slag. Gisteren de hele dag boven de 39 graden koorts en één hoopje ellende. Vandaag lijkt het iets beter gelukkig.

Geplaatst

Sometimes succes met verhuizen nog even en alles is klaar en dan kan de kleine spruit komen

Succes meid en beetje rustig aan

Beanie niet normaal man die buurman van jou ik zou gewoon politie bellen kan toch niet langer zo grrrr

Melis spannend zeg ik hoop dat de test gewoon gekleurd blijft in beide vakjes

Tina lekker bootje varen heerlijk het is mooi weer

Ansje wat sneu van J rot prikken

Gelukkig knapt die nou wat op zo'n kleine hoopje is ook wat

Ja dokter heeft gif centrum gebeld gelukkig heeft ze nergens last van gehad

Straks even naar mijn vader en dan nog even heerlijk wandelen

Fijne zonnige zondag

Geplaatst

Ansje, wat rot dat J. zoveel last van die nare prikken heeft gehad :-( Hier ook een hoopje ellende, koorts/diarree/spugen, wat een drama! Hele ritme is weg en hij wil alleen maar bij mama zijn! Wel lekker knus ;-)))

Heerlijk, een opgeruimde tuin, kunnen papa en mama lekker genieten als J. veilig in de tuin kan spelen!

Een blastocyst is een embryo die al zover gedeeld is dat het aantal cellen niet meer te tellen is, geloof ik een van de toppers onder de embryo's. Over een paar dagen weten we of het ook echt een toppertje is :D:D

Tina, geniet van het varen of de wandeling op het strand. Even lekker quality-time voor jullie!

Zo nog even snel de stad in, paar testen bij KV scoren en een ontbijt voor manlief, verse broodjes!! Hij ligt nu nog te slapen na z'n nachtdienst, maar gaat zo wel mee naar de verjaardag, de bikkel!

Geplaatst
Ach. Mijn open zenuw dit weekend is in tranen een kraamcadeau kopen en vandaag dat lachend overhandigen aan een goede vriendin. Ik lees nog mee maar schrijf niet meer zoveel mee.

Goede zondag.

Sproet, niet alleen heb je groot gelijk, ook heb je een punt. En ook als je je niet meeleest mis jij persoonlijk waarschijnlijk niks (ik laat je wel weten als de baby van Sommie er is ;-) Je hebt wel leukere dingen te doen! En die dikke knuffel, die krijg je niet! Die geef ik je wel als we over een klein jaartje samen een hele foute, hele dure, hele erge decadente, hele mooie fles wijn leegdrinken (terwijl we die gasten van ons laten oppassen ;-)

Geplaatst
Sproet, niet alleen heb je groot gelijk, ook heb je een punt. En ook als je je niet meeleest mis jij persoonlijk waarschijnlijk niks (ik laat je wel weten als de baby van Sommie er is ;-) Je hebt wel leukere dingen te doen! En die dikke knuffel, die krijg je niet! Die geef ik je wel als we over een klein jaartje samen een hele foute, hele dure, hele erge decadente, hele mooie fles wijn leegdrinken (terwijl we die gasten van ons laten oppassen ;-)

amen!! Ik neem ook een fles mee, lieve Sproet!!!

Xxxx

Geplaatst

En ik zorg voor champagne!

Geplaatst

Zorg ik voor de hapjes 😉

Ja ben ook wel benieuwd naar je sommie alles op zijn pootjes terecht gekomen ?

Geplaatst

Ja, Sommie, is het goed gegaan? Lekker gedelegeerd gisteren? Alles over? Nu de rust om te kunnen gaan bevallen of wacht je nog even tot na donderdag?

We gaan dus een flinke borrel drinken op Sproet! Sproeteke, mee eens lieverd?

Hier blij met de aankoop van gisteren... Helemaal compleet, zelfs met verzorgingstas er bij in hetzelfde lime... Zonnebril essentieel. Zag gisteren op internet zo'n gaaf jongenspetje! Die moet ik ook hebben!

Fijne dag allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden