Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis, was vrijdag laatste dagje bij een opdrachtgever waar ik ongeveer anderhalf jaar heb gezeten en in die tijd heel veel heb meegemaakt... En altijd heel veel steun heb gekregen van de collega's. Dus dat deed toch wel even pijn. Nu wel op een prettige manier afscheid kunnen nemen itt eind juni (was eigenlijk eind van de opdracht) maar ik mocht nu weer even terugkomen om te reïntegreren. Eind juni zat ik thuis na dat ongeluk... Ik ben in dit ziekenhuis geweest voor de MA en de hysteroscopie voor placentarest verwijderen 2 weken na de MA, ze hebben het hele IVF-proces meegemaakt, van begin (figuurlijk) tot (letterlijk) het einde. Het waren mijn eigen collega's waar ik bij op de OK kwam... Was best moeilijk enerzijds, anderzijds kreeg ik zo veel medeleven. En zelfs terug dat ze het best heel moeilijk hadden gevonden om juist bij mij de MA mee te maken (is toch anders als je iemand niet kent). Overigens heeft de operatie aan mijn knie ook in dit ziekenhuis plaats gevonden. Het is een (relatief) klein ziekenhuis net buiten A'dam, waar ik inmiddels heel goede en prettige ervaringen mee heb!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

whahaha Melis dat spreekt vanzelf ;)

Met Joël gaat het prima! We genieten zo enorm van hem. Hij is heel gemakkelijk en huilt eigenlijk alleen als hij honger heeft. Het is wel een hongerlapje hoor, Ik zat te denken om hem ook een toetje te geven na het warme eten en las dat jij vla geeft. Misschien dat ik dat ook maar eens ga proberen.

Hoe is het met Vince? Zit hij al weer wat beter in zijn velletje?

Beanie zal wel een beetje een raar gevoel zijn dat je morgen niet aan het werk bent.

Jessica ik hoop dat het wat wordt met het huisje!

Geplaatst

Lieve Beanie, het zou inderdaad fijn zijn als je er nog eens terug kunt! Je bent echt al die maanden al zo positief over het ziekenhuis, echt jammer dat het is afgelopen. Maar ach, misschien komt er wel weer iets anders leus toch? Dat open we dan maar en je weet niet wat de toekomst brengt, misschien kan je er toch binnenkort nog wel terug? Mini wijst op je pet en zegt 'pet', toen zei ik 'de pet is van Beanie', zegt hij 'Beanie!!!!'. Zo schattig!

Lekker Melis, een lui dagje! Haha, vanillevla, die ken ik! Heeft Mini ook een tijdje van gesmuld! Zo schattig hè? Wat een lekker ventje is het toch! Vooral die lach is echt zo schattig! Gaat B. nog helemaal op in zijn iPhone 5, of valt er al weer een gesprek met hem te voeren? Bergen was leuk, maar iets te vermoeiend... Wel fijn om even bij goede vriendjes te zijn, we kennen ze al lang en ze waren allebei getuige op ons huwelijk en hoewel we elkaar niet heel vaak zien, is het altijd heel fijn om even bij elkaar te zijn en lekker te kletsen. Geeft een goed gevoel. Haha, lekker hè M.ariola ijs!! Snoepkonten zijn jullie, ik heb het wel door!

Pfff, ben zo moe meiden en vind het wachten zo vreselijk! Alles doet me zeer en ik heb echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden.... Stiekem hoop ik zo ontzettend hard op een wondertje. Mini zit steeds op YouTube filmpjes te kijken van 'kientes', kindjes dus, die aan het spelen zijn. En hij vond het vanmiddag zo leuk met de kinderen van onze vrienden, dan staat hij zo te genieten en staat hij zonder te twijfelen al zijn speeltjes waar hij mee aan het spelen is af, want het mooiste vindt hij de andere kindjes. Dan breekt echt mijn hart en wens ik zo erg uit de grond van mijn hart een broertje of zusje voor hem.... En voel ik me zo falen... Pffff, uiteindelijk zal hij er vast niet mee zitten, maar ik voel het gewoon zo.

Andere dames, een dikke knuffel ook voor jullie!

X, Floor

Geplaatst

Oh echt? Dat wist ik helemaal niet! Zie je wel dat hij hoogbegaafd is!!! Mijn kleine Einstein, oh wat is hij goed!! Maar wat is dat dan een Beanie??

Geplaatst
Oh echt? Dat wist ik helemaal niet! Zie je wel dat hij hoogbegaafd is!!! Mijn kleine Einstein, oh wat is hij goed!! Maar wat is dat dan een Beanie??

Een petje met propeller!

Geplaatst

Ajoooooooo dushi's!

Hahaha, vraag me niet hoe ik aan deze uitspraak kom, maar ik vind het wel vrolijk klinken :-D

San, welkom terug van een druk weekend? Wel leuk gehad met alle kindjes?

Floor, fijn te lezen dat het bezoek aan jullie vrienden, ondanks dat het vermoeiend voor je was, je/jullie goed heeft gedaan! B. is deels weer geland op aarde, haha. Gisteravond had hij z'n wekker gezet voor vanmorgen, laat die schat zijn geluid om staan omdat hij in de veronderstelling is dat je wekker niet afgaat met geluid als het volume niet aanstaat. Lieve schat, je hebt een iPhone 5, geen PocketLine Swing uit '92. Kreeg net een appje van hem dat hij alweer goed bezig was op de vroege ochtend, 5 man gepakt die het nodig vonden andermans spullen uit huis te jatten!

I LOVE MARIOLA IJS, damn wat is dat lekker zeg, maar oh zo slecht voor het figuur, haha.

Lieverd, ik zou zo graag iets voor je willen doen om die vermoeidheid en het ellendige wachten draaglijker te maken voor je. Maar wat? Alle klokken uit huis halen? Een winterslaapje van een dag of 10 organiseren? Ik zou het echt niet weten, maar heb wel met je te doen! Knuffel, knuffel, knuffel! Ik hoop dat Mini snel opknap, vind het zo sneu voor hem!! Beterschap lieverd :-)

Heb V net naar de gastouder gebracht, de ene laatste dag. Sinds vandaag heeft ze er een nieuw kindje bij, een meisjes baby van 3 maanden oud. Erg schattig, V is dan al zo'n grote jongen! Ergens ben ik blij dat we de echte baby tijd gehad hebben, maar zo'n klein hummeltje is zo onwijs schattig!

Vrijdag moeten we wee naar het consultatiebureau, ben benieuwd hoe groot/zwaar hij is!

Nou, ik ga me maar 's uit m'n joggingpak hijsen en onder de douche. Moet om 11.00 uur beginnen, pfff...

Fijne dag lieve meiden, ajoooooooooooooo!!

Geplaatst

Klinkt wel leuk ajoooo haha laten we die erin houden!

Floortje hoe ist met mini? en met jou?

Melis werk ze. Ja wat lijkt je eigen kind al weer groot he als je een kleine baby van 3 maand ziet. dat had ik gister ook toen we op kraamvisite waren. Soms zou ik willen dat de tijd even stil kon staan... niet voor jou hoor Floortje, voor jou hoop ik dat de tijd héél snel gaat!

Sandra hoe was je leuke (drukke) weekend?

Zo de boodschappen zijn weer in huis. Wat een pokkewerk vind ik dat toch altijd. Nou ja ben er weer een week vanaf als ik niks vergeten ben.

Geplaatst

Hallo lieve meiden!! Of moet ik zeggen Ajooo!! ;)

Mijn excuses voor mijn afwezigheid, maar als de kindjes er zijn heb ik echt geen tijd om even lekker achter de pc of op mijn telefoon te kruipen om met jullie te kletsen. Ik heb wel meegelezen, maar met mijn olifantengeheugen, (AHUM!) ben ik bijna alle info al kwijt.

Dus excuses als ik iets vraag wat al beantwoord is, dan heb ik echt geen flauw idee meer.

@Melis, hoe was V zijn laatste dag bij de gastouder? Zal toch wel even spannend zijn als hij naar het kdv gaat. Niet alleen voor hem, maar ook voor jullie. Wanneer word nu zijn eerste dag?

Mag ik vragen welk KDV hij gaat?

@Floor, hoe hou je jezelf. Zag bij ander topic dat je toch testjes aan't doen bent. Spannende dagen meid. Ik wou net als Melis dat ik wat van de spanning weg kon nemen. Zodat je ook lekker kan genieten van wat er nu in je buikje zit.

Hoe is het met Mini? Is hij al wat aan de beterende hand?

@Ansje, dus jij ook weer de wekelijkse boodschappen gedaan? Ik mag morgen weer. Ik heb er zo'n hekel aan hahaha. Sjouwt je eigen helemaal suf!

@beanie? Hoe is het met jou? Ik wist ook niet dat een beanie een petje met proppelor is! Wat een slim kind die Mini! ;)

@sproet, hoe is het bij jou meis? Zit jij ook niet in de testfase nu??

@sometimes, hoe is het daar meissie? Wanneer heb je een echo staan?

@ minoes, hoe is het met je nek en arm? Heb je meds gekregen? En hoe is het met je vader??

@lizzy, hoe is het daar??

NOu goed, mijn weekend.

Vrijdag kwamen de jongetjes dus, lekker frietjes gegeten (mijn LAATSTE)

Zaterdag met de kids taart gebakken. Floor heeft hem gezien. Hij was echt goed gelukt al zeg ik het zelf! Mijn man is A.JAX gek en heb een tshirt voor hem gemaakt :)

Zondag zijn mijn ouders gekomen en hebben mee taart gegeten hahaha

Verder hebben we een pyama weekend gehouden. Het was zo slecht weer.

Vandaag mijn allereerste werkdag gehad! Pfffff. Ik werk 1 dag in de week bij mijn ouders. Dan doe ik een ochtendje administratie, maar ze hebben de afgelopen 4 maanden NIKS aan de administratie gedaan! Ik moet echt aan de bak daar! Kan voorlopig echt nog geen klanten ontvangen.

Zit nu op mijn eigen zaak, eentje stond met panne in Spijkernisse. Dus die komt later. Mijn volgende komt dus over een kwartiertje.

Het dieet is vandaag ook begonnen. Mijn startgewicht is 85.8 deze avond.

Heb nog helemaal niks op, ga nu mijn 3e product nemen anders is dag 1 al verpest! Mag na 8 uur niks meer eten :(

Maar goed, jullie horen volgende week maandag van mij wat het resultaat is van week 1 :)

Verder heb ik niet zoveel nieuws eigenlijk.

Melis en floor, ik vind het erg leuk dat jullie contact zo goed is ;)

Floor, ik hoop dat we de 13de kunnen komen. Tot welke datum kan ik je iets laten weten? Omdat je met die andere afspraak zit?

Liefs!!

Geplaatst

Hi ladies,

Hoe is het met jullie allemaal??? Schrijf eens iets gezelligs ;-)))

San ben je vandaag begonnen met lijnen? En? Lukt het?

Melis, ben je de dag een beetje door gekomen en belangrijker nog: heeft V zijn laatste dag bij de gastouder een beetje overleefd?

Andere dames, beetje genoten van het zonnetje tussen drukke bezigheden door?

Ik heb een zieke Mini, bijna niet geslapen vannacht en weer een wachtweekdip. Maxi komt net uit het ziekenhuis hij heeft de arts gesproken. Excuses, bladiebla, doet er allemaal verder niet zo veel toe. In ieder geval weten we nu dat het de slechtste kwaliteit morula was, maar dat wisten we al. Ik ben een speurneusje, dus had dat al ontdekt door foto's op het internet te vergelijken met de foto van ons embryo. Echt veel hoop had ik dus toch al niet, maar nu is de hoop nog een beetje verder in mijn schoenen gezakt.

Pffff... Ik heb zin om een fles wijn leeg te drinken en te gaan paardrijden. Alleen dan in omgekeerde volgorde, nou ja, jullie snappen wel wat ik bedoel. Verder bekaf, dus vandaar dat een beetje van de stille vandaag... Morgen is het vast weer beter!!!

Mini en Maxi zijn nu lekker pizza halen en dan gaan we ons bedje in. Morgen weer een dag...

Dikke knuf voor allemaal!

XXX

Geplaatst

San, lieverd, ik laat je morgen even weten over de 13e! Ik heb zoals ik al zei eigenlijk dus die afspraak met die vriendin die ik aan mijn zwager ga koppelen... Ik kan die afspraak misschien een weekje verzetten, maar ze verheugt zich er wel op, dus ik kijk even. Je hoort morgen van me, anders spreken we gewoon de volgende keer af dat jullie deze kant op moeten... Ik ben heel benieuwd hoe het afvallen gaat verlopen. Ik weeg nu ook zo'n 85 kilo met 1.80 lengte, dus ben het behoorlijk zat. Er moet minstens 10 kilo af!

En ja, Melis is een schatje en V.ince ook! Het is echt grappig als je dan eerst lekker zit te schrijven en elkaar dan ineens live ziet!

Slaap lekker dames!!!

XXX

Geplaatst

lieve dames,

wat schrijven jullie een hoopzeg, ikhou het bijna niet meer bij.. :)

Nou alvast excuses aan de dames die ik vergeet, maar hier gaan we:

@ allereerst Floor, wat ontzettend spannend. en wat en ervelend bericht dat je morula een slechte kwaliteit was, maar ik ben ervan overtuigd je dat het niest uitmaakt. Er worden dames zwanger van 2 celligen en 4 celligen, en ook niet zwanger van blastocystes die een prima kwaliteit hebben. Het is een tombola meid, niets aan te doen. Ik hoop dat je het een beetje los kan laten. Stuur positieve energie naar je emmie, veeeeeel beter

@ san, succes met je dieet. hoop dat het niet al te streng is en dat je er in slaagt op je streefgewicht te komen.

@ minoes, hoe gaat het met je vader?

@ Ansje, wat leuk dat je alvast kan starten met je bedrijfje en dat je alvast een kindje erbij krijgt. leuk hoor, Succes meid

@ Lieve Beanie, hoe is het meid, zal wel ff wennen zijn dat niets doen. Hoop dat je snel een minstens even leuke werkplek vind.

@ melis lekker genieten van je kleintje en wat lief van je dat je onze Floor effe uit het dalletje hebt getrokken.

Rest van de meiden lieve groetjes

Hier, vandaag weer een echo:)

Emmie had dr vandaag geen zin in en wilde niet op de foto. lag dus druk de verkeerde kant op te draaien en te schoppen met voetjes. heel erg grappig en ook ontzettend geruststellend om te zien.

De dokter zeidat alles er prima uitzag, vruchtwater,dooierzak, navelstreng, groeit prima op schema (hij/zij is nu 4,3cm)

En volgende week de 16e de nekplooimeting en uitslag bloedtest. De dag daarop naar de hematoloog voor consult over mijn stollingswaardes. Voel me gelukkig ook niet meer echt misselijk, alleen erg moe en hongerig de hele dag.

Kan wel blijven eten, dus die receptjes van jullie geven me alleen maar honger ;)

Ik ben deze week weer 1 kilo aangekomen en weeg nu dus schoon 76 kilo.

Ik kwam van 65 in februari (hihihi) en begin van deze poging was ik nog 70 kilo.Heb al een lekker buikje, dus grote shirts en rekbare broeken zijn nodig. Ik vind echter alles zooo lelijk, help, dus heb nog bijna niks gekocht, behalve een legging en een rokje.

Misschien morgen weer proberen

Nou lieverds doeiii

Geplaatst

Hi dames,

Wat is er weer veel geschreven...

Sometimes, wat heerlijk, weer een goede (eigenwijze, dat wordt nog wat...) echo! Geniet er maar lekker van! Ook wel erg fijn dat je je steeds beter gaat voelen. Lekker aan het groeien, jij en de baby! Hier wordt verder ook streng ge-dieet geloof ik... (niet alleen geschreven over lekker eten). Maar jij mag lekker groeien en lekker eten, alles voor Semmie! Of is het nu toch Emmie????

Floortje, wat een domper weer. Waarom zijn ze niet gewoon eerlijk tegen je? Ik niet snap niet.... Morgen weer testen? Hoe is het met de krampjes en alles? En met de kleine man?

Sandra, weer gestart met lijnen? Ik denk dat we elkaar allemaal de hand kunnen geven, de extra kilo's van de hormonen (en in sommige gevallen ook van zwangerschap gelukkig!). Het lijkt mij wel dat je hard voor jezelf moet zijn, met alleen shakes e.d... Of mag je wel gewoon fruit/groenten erbij eten? Ik ben eigenlijk niet zo thuis daarin.... Zoek het zelf voornamelijk in gezond eten... Gelukkig ook al weer wat kilo's kwijt na de hormoon-ellende! Heb ook lang niet geweten dat een beanie een petje met propeller is, tot ik mijn man leerde kennen en hij mij de bijnaam Beanie gaf! Maar nu weten jullie dus ook meteen waar dat petje op slaat die ik als schermafbeelding gebruik!

Ansje weer helemaal klaar voor een week! Heb er ook zo'n hekel aan... Wij proberen ook altijd in een keer voor 7-10 dagen te halen. Scheelt ook een hoop tijd! Maandagmorgen is sowieso wel een goed moment, lekker rustig in ieder geval.

Melis, hoe was V. zijn laatste dag bij de gastouder? Wanneer gaat hij nu beginnen op het KDV?

Hier een nogal tam dagje. Heb vanmorgen wel even gebeld met mijn werkgever over hoe en wat. Er zijn in zijn algemeenheid weinig opdrachten dus ik moet maar gewoon afwachten. Het kan wel zijn dat ik voor losse diensten word ingezet, maar die zijn ook al schaars momenteel. Het is niet anders. Moet wel snel op zoek naar activiteiten want anders ga ik echt tegen de muren oplopen! Denk dat het eens grondig opruimen/uitzoeken van spullen wordt, dat soort fijne klusjes waar we anders geen tijd voor hebben. En natuurlijk verder revalideren, heb nu mooi de tijd om elke dag dat ik geen fysio heb op de hometrainer te gaan zitten en mezelf even lekker af te beulen... Niet alleen goed voor de revalidatie maar tevens voor mijn conditie en de overtollige kilo's! Zo combineren we het nuttige met het nog meer nuttige (of zo iets, aangenaam zou ik het niet direct willen noemen...). Morgen in ieder geval even naar een ex-collega die half september dezelfde knie-operatie heeft ondergaan als ik in juli. Krijg je een beetje het verhaal van de lamme bezoekt de kreupele of zo...

In ieder geval is het voor mij bad-en bedtijd! Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Sometimes, wat een heerlijk nieuws!!! Daar word ik nog eens vrolijk van!!! Kleine dondersteen is nu al dwars, nou wacht maar tot hij 'nee' heeft ontdekt, het wordt alleen maar erger! Heerlijk is het!!! Ik moet soms zo lachen als Mini weer eens in de Nee-stand is, totaal educatief onverantwoord, maar hé ik ben ook maar een mens! Lieverd, gewoon lekkere zwangerschapsleggings kopen, paar leuke laarzen er onder en een dikke, lange trui, vest of tunieken en klaar ben je, dan zie je er hartstikke leuk uit! En hoe beterde het gaat zien hoe leuker het wordt!

Lieve Beanie, wat schattig dat hij je Beanie noemt! Mijn ex die half Engels was opgevoed noemde me altijd 'jelly bean', oftewel 'snoepje' dan vond ik ook schattig, daar doet het me aan denken. Ik kan me voorstellen dat de muren op je af komen! Heel vervelend hoor. Ik hoop dat je toch snel weer een leuke opdracht krijgt. Wel lekker dat je nu extra tijd kunt besteden aan revalideren en het wegwerken van een paar kilo's. Dat is weer een voordeel. Het weer is nog redelijk dat scheelt, dus misschien kan je ook een beetje de buitenlucht opzoeken? Dat doet mij altijd goed.

Mini is nog steeds ziek en heeft veel ggehuild vannacht. We hebben dus allebei wallen tot de grond. Test negatief en geen gevoelige borsten meer. Zo was het de vorige keer ook en toen wist ik dat het mis was. Dat gevoel heb ik nu ook echt heel sterk. Ik hoop natuurlijk dat ik deze Kerr geen gelijk krijg, maar meestal bedriegt mijn gevoel me niet!

San, mijn vriendin heeft zich echt heel erg op de ontmoeting met mijn zwager verheugd en de week erna kunnen ze niet, dus ik vind het - hoewel ik je graag wil zien - echt te zielig om af te zeggen.... Wanneer zijn jullie de eerstvolgende keer in de buurt? Dan houd ik die datum gewoon vrij! Wij kunnen anders ook een keer jullie op rijden voor een bakkie... Bijvoorbeeld zondag. Maar de eerstvolgende keer dat jullie hier zijn vind ik ook best, dan kunnen de kids even lekker met de dieren in de tuin spelen. Laat maar weten.

Hoe is het met de andere dames???

Hele dikke knuf voor jullie!

X, Floor

Geplaatst

Ik moet even kijken wanneer wij in de buurt zijn :) dit was een extra ritje ivm judo. Maar komt goed :)

Ik zal de agenda er eens op na pluizen hahaha

Verder is mijn tel leeg en moet vanavond weer werken dus mij zien jullie morgen weer ;)

Sometimes super die echo, en wat floor zegt wacht maar op the terrible two's ;)

Geplaatst

Hihihi, dan hb ik nog een verrassing voor jullie: tussen 16 en 20 zijn ze helemaal niet te harden, stelletje optimisten. Mij een beetje kleuter pubertijd toewensen.. ;)

Ik hb het graag hoor, daarna wordt het beter, dat weet ik uit ervaring, hihihihi

Geplaatst

Ik heb er nog 1 van 15... hahaha vertel mij wat! ;)

2de werkdag 2de dieetdag zit erop... heb nog niks gesnoept! Doet me ook niks gelukkig :)

Maar goed, heb 2 avonden gewerkt. Morgen de moeilijkste dag en dan zit ik thuis... ga het schilderwerk maar afmaken. Hahaha

Fijne avond ladies :)

Geplaatst

Haha, San en Sometimes, de echte doorgewinterde moeders!!! Kunnen wij allemaal nog een lesje van leren! Hoe oud is die puber van jou dan Sometimes? Dat is me een beetje ontgaan.... Sorry!

Hier negatief op WD 6, dus dat gaat niet de goed kant op... Vannacht wat prikjes in mijn borsten, dus mijn bed uit geracet voor een testje, maar helaas. Ik had het zo gehoopt meiden, maar het moet echt wel morgen ofzo positief worden, anders is het niet oké.....

Maxi werkt vandaag thuis gelukkig, kan hij me een beetje door deze rotte dag heen slepen. Ik ben niet lekker en Mini ook nog steeds niet oké. Grrrrrrr.....

Fijne dag meiden!

Xxx, Floor

Geplaatst

Lieve Floor, ik kwam even kijken hoe het met je was... Zoals je zelf ook altijd zegt: het is pas wd 6 dus het KAN nog! Morgen of overmorgen hopelijk klein streepje. Ik duim. x

Geplaatst

Lieve Lizzy! Wat leuk van je te horen! Hoe is het met je? Je hebt gelijk, het is 'pa's' WD 6, maar de vorige keer had ik ook op WD 6 positief, dus ik ben niet heel hoopvol... Maar goed, ik geef het nog morgen en overmorgen en dan weet ik eigenlijk wel dat het niks meer wordt.... Duimen dus inderdaad. Ik ben enorm ego de laatstedagen, maar ik maak het met jullie allemaal goed dames! Ik ga er gewoon nogal in op deze keer.... Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden