Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Floor, wat een rare gang van zaken zeg daar in dat ziekenhuis met die mailuitwisseling. Je gaat daar heen, stelt je heel kwetsbaar op en dan krijg je dit.

Ik zou ook ontzettend kwaad zijn in jouw plaats, maar gebruik die energie maar voor je kleintje in wording. Dan reken je later met hun af, zijn ze nou helemaal?

Beanie wat een emotioneel dagje zal dat zijn geweest, je hebt al heel wat meegemaakt met je collega's.

Jessica ik hoop dat het allemaal goed mag gaan met je vader. wat een hoop zorgen krijg je er weer bij op je bordje. Dikke knuf!

Zo te lezen wonen jullie allemaal aardig dicht bij elkaar in de buurt. Daar kom ik aan helemaal uit het hoge noorden haha. Nog geen idee wat we gaan doen vandaag. Vanmiddag als zoonlief wakker wordt er wel even op uit denk ik.

Liefs

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sproet, je moet het instellen als schermafbeelding, niet alleen als profielafbeelding. Ik had eerst hetzelfde klein eierdopje van me ;-)

Ansje, mijn oma was Grongingse en we hebben een levensgroot kalf van K.arel B.uskes (de Grongingse schilder) in de woonkamer hangen, dus ik voel wel degelijk een band! Oh ja, helemaal vergeten, en we zijn IVF moeders!! Haha!

Ja Sproet, belachelijk! Het is wat Ansje zegt. Het is al allemaal zo vrouwonterend en naar en je stelt je zo kwetsbaar op en dan zetten ze je achter je rug ook nog voor l.. of beter gezegd voor doos.... ;-)) Weet je, 'what goes around comes around' zong onze Lenny Kravitz al jaren geleden, ze krijgen hun straf nog wel een keertje... Hij beloofde nog wel (toen ik zo moest huilen na te terugplaatsing) me door de wachtweken heen te slepen. Nou dat heeft hij goed gedaan, want ik ben meer daar mee bezig dan met de terugplaatsing. Dus in die zin is hij in zijn missie geslaagd! En we hadden na dat akkefietje tijdens mijn miskraam (dat ze weigerden me te helpen) nog wel een nieuwe start gemaakt. Ik ben benieuwd hoeveel nieuwe starts we nog moeten maken....

Geplaatst

Ik is klein en zij zijn groot...het is niet eerlijk!

Ik vind het serieus belachelijk...en ik ben ook reuze benieuwd wat je hebt gemaild en temeer wat de reactie zal zijn...zijn ze nou helemaal niet goed geworden?...

xxx

Geplaatst

Ik heb er ook geen woorden voor Floortje, het is schandalig! Zeker dat ze er nog even achteraan belde om het zogenaamd recht te breien, wat een tr*t!

Ben ook heel benieuwd of en wat voor reactie je er op terug gaat krijgen!

Geplaatst

Ohhhhhh neeeeejh! Arme Calimero!

Ik heb gemaild met in het onderwerp "Betreft :'braak'"en heb gemaild dat uit het verhaal niet duidelijk blijkt of ze braken van mij of van elkaar respectievelijk hun patiëntenkarakterisering, maar dat ik in beide gevallen de m.etoclopramide van harte kan aanbevelen. En dan nog een uitleg over de dosering, omdat hij vorige keer een niet bestaande dosering had uitgeschreven... Ik hoop dat ze zich heel lullig voelen ;-))

Maar weet je, ik ben er gewoon een beetje klaar mee, ze zoeken het maar uit. Ik ga over een tijdje als ik weer ben bijgekomen en niet meer op een walrus lijk gewoon lekker nog één keer een poging wagen met P.ipelle in G.ent. Xxxx

Geplaatst

Hahaha, prachtig! Moeten ze net bij jou wezen, ze moeten zich schamen als nooit tevoren!!

Ik bid/hoop/duim dat een volgende poging voor jou/jullie niet nodig zal zijn, Floor. Ergens juli 2012 hoop ik toch echt op kraamvisite te mogen komen hoor!

Geplaatst

Haha, of volgende week gewoon lekker een fles wijn leegdrinken met elkaar ;-))) We zullen zien!

Ik heb steeds zo'n zin om op mijn buik te liggen, zou dat erg zijn?

Geplaatst

Volgens mij kun je gewoon op je buik liggen hoor! Je baarmoeder zit goed verstopt achter je schaambeen.

BTW ik heb zwanger 9 maanden op mijn buik gelegen ;-) en mijn kiddies zijn bij toeval ook allebei buikslapers ;-)

Geplaatst

Jeetje wat word er veel geschreven jou niet bij sorry

Wat een mooi weer haha

Floortje ik ga me een ongeluk voor je duimen

Och je bent vast van je zelf sexy haha op de bolen na

Melis heerlijk geslapen Ilana had voor 22 uur fles gehad tot hal 8 normaal slaapt ze daarna nog x nu niet ze heeft heerlijk in mijn arm gelegen en in mijn neus geknepen haha en haren getrokken en jouwn kleine man ook weer lekker geslapen

Beanie ook sorry voor het verkeerde lezen echt waar pfff heb ik weer

Ik kan op tel niet terug lezen

Ansje wij wonen dicht bij elkaar haha we zijn met ons twee och ja en Floor voelt met ons mee haha beetje komt de uut Grunn haha

Sorry voor gene die ik niet op gereageerd heb kan niks terug lezen

Wij gaan samen bootschappen doen en vanaf naar vrienden

Oja ik heb een huis leeg zien staan maandag direct bellen op hoop van zegen i hope zo

Oja mijn vader is nog zelfde ligt steeds op bed komt vast wel weer goed oud word die niet dat weten we maar ja hopelijk is die er nog tijd

Liefs

Geplaatst

Floor wat is dat met die mail?? Wat schandalig zeg!

Je gooit daar heel je hebben en houden in leeg in dat zkh. En dan dit??

wat erg!

Net als melis ben ik erg benueuwd naar de reactie !

Geplaatst

Hola ladies!

Hier net even bij het paard geweest. Een vriendin van ons reed vanmiddag een jacht op de manege waar mijn paardje staat, dus we zijn even naar de start gaan kijken. We wilden naar de aankomst gaan kijken, maar Mini wilde niet slapen, dus zijn we maar naar de start gaan kijken. En bovendien mag ik toch geen J.agermeister drinken, dus dan is er toch niks aan! Haar man kwam even bij ons thee drinken en is er nu naartoe. Als Mini op tijd wakker is gaan we ook nog even, maar ik vrees dat hij nog wel een uurtje tukt. Hij is niet helemaal lekker in zijn sas vandaag, dus ik gun hem maar zijn rust. Dus ga ik lekker een gezond potje koken. Rijst met snijboontjes, een kaassausje en tartaartjes. Alles lekker bio. Ik eet normaal geen vlees, maar na terugplaatsingen en tijdens zwangerschap eet ik zo nu en dan een klein stukje. Maar dan wel van beesten die in hun leven daglicht hebben gezien...

Ik verzin vaak zelf receptjes en begin ze nu op te schrijven. Dat is leuk joh! Als je dan niet weet wat je moet eten, lees je gewoon even doe lijst door en staat er wel weer iets leuks tussen. Eigenlijk is koken best leuk! Ja, niet dit gezonde prakje, dat is rechttoe recht aan, maar ik had laatst een heerlijke Tabouleh gemaakt en die was echt lekker en goed gelukt!

nou ja, ik dwaal af!

Dikke knuffel!

x

Geplaatst

Klinkt lekker keukenprinses, al hou ik niet van kaassausjes!

Tartaar is erg lekker, maar eet ik veel te weinig, aangezien manlief vegetarisch is. Om nou twee pannen te maken, een met vlees en een met vega producten is beetje teveel van het goede.

Net even in de stad geweest, mensen kinderen wat een drukte! Niks gescoord, behalve een iPhone 5 hoesje voor manlief. Tja, er zullen maar krassen op komen, haha!

Wel net m'n Kerastase shampoo en oppepkuur voor mijn haar binnengekregen, vanavond lekker haren wassen en kuren!

Jullie nog plannen voor vandaag en/of morgen?

Geplaatst

Haha, nou dan zal ik daar aan denken als jullie bij ons komen eten, geen vlees en geen kaassausje ;-) Maar

lieverd, ik kook al heel lang vegetarisch en als je iets vegetarisch maakt kan je vaak wel een vegetarisch deel maken en een deel met vlees... Ik geef je wel wat handige tips volgende keer als ik je spreek! Ik vind B. echt een held dat hij vegetarisch eet. Als ik vertel dat ik vegetarisch eet dan reageren mannen heel vaak dat dat zo'n vrouwending is, omdat ze het zie-lig (achossie) vinden, maar dat zij als geboren carnivoren toch niets liever doen dan een biefstuk aan stukken scheuren... Liefst zo rauw mogelijk. Ik denk dan altijd, ga je goddelijke gang maar en we spreken elkaar als er straks iets in je darmen hebt, want rauw vlees is helemaal niet goed... Ik zeg altijd dat ik iet eet wat ik niet zelf kan vermoorden. Mijn grens ligt dus zo ongeveer bij een haring. Heel soms verloochen ik mezelf als ik een stukje tonijn eet, maar verder ga ik niet. Alleen dus na terugplaatsingen en toen ik zwanger was van Mini. Ik weet dat het niet noodzakelijk is, maar ik vind het een prettig idee. Jemig, wat een gezemel, sorry meiden, ik zit te ouwenelen!

ik zie net je Appje over die kleding binnenkomen, maar mijn tel valt uit, is al de derde ker, ik snap er niks van! Zo dus reactie!

Fijne avond meiden!!

Geplaatst

B. zit helemaal met blosjes op z'n wangen na je compliment over het vegetarisch eten! Hij moest erg lachen om je berichtje, vooral om de manier hoe je de dingen verwoord. B. houdt daar wel van, haha!

Ik ben alles behalve een ster in de keuken en heb het dan ook getroffen met B. die de hotelschool heeft gedaan en, voor een man, bijzonder goed kan koken. We eten bijna dagelijks vegetarisch, soms wil ik nog een uitschieter maken met kipfilet of rundergehakt, maar dat is mijn grens. Een speklapje, kippenpoten of een aangereden biefstuk laat ik voor anderen over, dat krijg ik niet naar binnen!

Gevulde paprika, spinazietaart, Spaanse tortilla met groente en aardappelschijfjes, Gado Gado, we proberen er altijd wel wat van te maken.

Ben eigenlijk een beetje teleurgesteld.. 20 oktober zouden we uit eten gaan met de buren, maar B. z'n moeder kan niet oppassen. Dus bij uitzondering m'n moeder gevraagd om op te passen, woont in Lelystad. Kreeg ik net een appje dat het misschien eventueel als het zo uitkomt niet door zou gaan, maar dat ze haar 'uiterste' best ging doen om iets te regelen. Ik moest maar nergens vanuit gaan. Weet je? LAAT MAAR! Het hoeft al niet meer. Dagenlang past ze op het zoontje van m'n zusje, nu vraag ik het 1 (!!!) keer en kan het weer niet. Ze heeft in de 7,5 maand dat prins V op de wereld is nog geen 1 keer opgepast.

Haal wel een patatje bij de snackbar, dan maar geen etentje.

Sorry voor m'n gezeik, maar ik moest deze stoom ff afblazen.. Thnx!!

Geplaatst

Haha, nou ik kan wel bij B. in de leer zeg, dat klinkt allemaal lekker! Zo veel moeite doe ik meestal niet, dus veel pasta, rijst, stamppotjes, etc.

Wij krijgen 20 oktober (waarschijnlijk) ook onze buren op bezoek, anders had je V wel bij mij mogen brengen, als je denkt dat hij hier in het ledikantje wil slapen. Maar hé, niets is zo veranderlijk als ik, ik zeg de laatste tijd bijna meer afspraken af dan ik er maak ;-) Helaas wel omdat ik me zo slecht voel... Als we die avond gewoon thuis zijn, dan mag hij natuurlijk bij ons, maar dat is ook vaag, dus daar heb je niks aan, vrees ik. Als de poging toch lukt, mag hij zeker bij ons, want dan maak ik de eerste weken geen afspraken 's avonds vanwege de te verwachten vermoeidheid, maar dat weet ik dus pas over een weekje.

Als het niet lukt met oppas, je moeder of ik, waarom vraag je ze dan niet om gezellig bij jullie te komen eten? Ook leuk toch? Wij zijn in twee jaar tijd één keer samen 's avonds weg geweest, dat was de dag dat we van vakantie terugkwamen. Toen we laatst naar een bruiloft moesten hebben we hem gewoon meegenomen. Mijn moeder wil vanwege haar gezondheid liever niet 's avonds oppassen en bij iemand anders gaat hij toch niet slapen, dus ach, er komen wel weer andere tijden.... Ik wil ook eigenlijk helemaal niet zonder hem, dat scheelt....

Hoe dan ook wel l.ullig van je moeder. Waarom wil ze dan wel op je neefje passen en niet op V? Heeft ze geen zin om naar À.lmere te komen ofzo?

X

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Floor, mijn moeder heeft geen auto en lijkt het dus teveel moeite te vinden om met de trein deze kant op te komen, wel 12 hele minuten. Sterker nog, sinds de geboorte van V is ze twee keer bij ons thuis geweest. Erg he?! Wij hebben een auto en zouden genoeg geld hebben, dus dan moeten wij maar die kant op komen. Voor mijn bevalling waren we bijna elke zaterdag daar, maar dat is minder geworden sinds V geboren is. Wij vinden het belangrijk om ook tijd door te brengen met ons gezin, B werkt onregelmatige diensten dus de tijd met z'n 3-en koesteren we dan ook. Misschien dat ze daardoor teleurgesteld is ofzo, geen idee. Ach ja, lekker boeien.

We vinden het onwijs lief dat je wil oppassen op V, maar tegelijkertijd wil ik je niet belasten omdat wij zo nodig uit eten moeten.

WD 3 alweer, tijd gaat wel snel he?! Wat is de officiele testdag die je vanuit het zkh hebt meegekregen? Krijg je eigenlijk ook een bloedtest? Spannende dagen komen er aan voor je, ik denk elke dag aan je!

Oh ja, ik heb nog een KV test liggen, dus mocht de nood hoog zijn en je hebt niets meer in huis, app me dan maar!

Minoes, hoe gaat het met jou? En met je vader? En uiteraard met I.lana?

Hoe is het met de andere meiden?

Geplaatst

Even een snelle reactie, want mijn telefoon doet een beetje raar... Ik moet 14 dagen ma de TP voor een bloedtest, maar voor die tijd weet ik het toch al! We rijden nu even naar vrienden in Bergen voor bakje koffie, we hebben ze al weer bijna een jaar niet gezien. Ze zouden bij ons komen, maar dat is me te zwaar, want ik wil rustig aan doen (ze hebben drie kinderen), dus we rijden even daar heen. Mini halve nacht wakker, hij zit helemaal niet lekker in zijn vel. Nu ook aan het huilen in de auto. Lang geleden dat hij zo huilerig was.

Echt stom van je moeder. Ik kan me voorstellen dat je dat niet leuk vindt! Zoals ik al zei, als ik zwanger ben zeg ik onze afspraak af, dus dan mag V bij ons. Hard duimen dus maar ;-))

Hoe is het met de andere dames?

x

Geplaatst

Melis wat stom dat je moeder niet wil oppassen

Mijn vader komt ook niet meer deze kant op 2 x geweest zo jammer

De oma's zitten hier te vechten ook niet altijd leuk

Mijn schoonvader heeft vroeger tik gehad dus af en toe mag Ilana daar slapen vind die zo leuk en mijn schoonmoeder natuulijk ook ;-)

Maar ja op dan geen scheve gezichten te krijgen gaat ze ook naar mijn moeder mijn alles ;-) haha is ook wat

Floor klinkt allemaal erg lekker ;-)

Hoest verder nu met je nog steeds emo meid ik gun het jullie zo

Gaat hier wel goed heb niet zoveel alleen vergeetachtig dus onthou niet zoveel

Ook niet wat geschreven word sorry kan niks terug zien met peptalk

Geplaatst

Floortje wat zielig dat mini ziek is. Beterschap!

Klinkt goed al die vega recepten. Ik ben zelf ook deels vegetariër (noemen ze dat niet flexitariër ofzo haha) en als ik vlees eet dan is het biologisch. Ik wil wel zeker weten dat het dier een beter leven heeft gehad en niet z'n hele leven in een donker hokkie door moet brengen. Als je nog wat lekkere recepten hebt, altijd welkom!

Jessica hoe is het?

Melis ik vind het wel een beetje raar van je moeder dat ze het zo vrijblijvend houdt met oppassen. Daar kun je dus niet van op aan. Het is toch logisch dat je ook tijd met je eigen gezin door wil brengen en dus niet meer elke zaterdag naar haar toe kan. Dat moet ze toch begrijpen en ze kan het altijd zeggen als ze het niet leuk vind lijkt me.

Wij zijn vanmorgen op kraamvisite geweest. Op dat jongetje ga ik straks ook passen. Over twee weken komt hij al wennen. En zo begint alles langzaam vorm te krijgen. Ik heb er zin in. Ze hadden vanaf november al oppas nodig dus ik had zoiets van laat hem maar vast komen. Opleiding of niet.

Zo dames ik ga even lekker onderuit op de bank. Tot later!

Geplaatst

Hi dames,

Heel wat lekkerder weer vandaag dan gisteren!

Ansje, je plan begint dus al een beetje vorm te krijgen! Wat leuk!

Minoes, hoe is het nu met je vader? Vechtende oma's lijkt me ook niet zo'n goed plan...

Floortje, hoe is het met de kleine man? Neemt hij je huilbuien nu van je over? Hij zal toch ook wel voelen dat mamma niet lekker in haar velletje zit...

Melis, wat een raar verhaal toch! Waarom zijn moeders toch soms zo? (helaas kan ik er over meepraten..., niet op oppasgebied maar wel op gebied van emotionele betrokkenheid en vooral nooit komen en altijd maar verwachten dat ik naar hen toe kom! Is maar 2,5 uur rijden, lekker met een fulltime baan! Kan ik in mijn vrije tijd ook nog eens 5 uur in de auto gaan zitten om ze even te zien! Een keertje naar mij toe komen is er niet bij, want dat is te lastig...)

Hier een heerlijk lui dagje... Gewoon echt helemaal niks doen! We hebben net een film gekeken en manlief is lekker nog even het bedje ingegaan. Hij moet morgen natuurlijk weer gewoon werken. Ik niet (zover ik weet). Morgen maar eens bellen met mijn werkgever wat nu precies de bedoeling is. Ik had overigens op FB nog iets gezet over laatste dagje werken in dit ziekenhuis en dat ik mijn lieve collega's zal missen, had ik heel veel lieve reacties op gekregen! Ik hoop zo dat ik daar nog eens terug kan komen...

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Floortje wat zielig he als de kleintjes ziek zijn

Hoe gaat het met je

Ansje leuk dus je eerste oppas kindje is er klein zeker vergeleken met j

Beanie ja het is beter weer gelukkig

Hier lui dagje moet nog douchen

Gaat al wat beter met mijn vader maar ja volgende week keren ze hem binnen ste buiten ben benieuwd hoop niks ernstig

Liefs

Geplaatst

Ansje, wat goed dat je Flexitarier bent ;-) Volgens mij moet je voor echt lekkere recepten bij de man van Melis zijn, maar ik stuur je met liefde een keer mijn verzinseltjes door (zijn simpele dingen als Italiaanse bol met rode kool met appeltjes blauwe kaas en rucola met peper en olijfolie, heerlijk als lunch). Wat leuk dat je gaat oppassen op zo'n kleintje! Ook wel spannend natuurlijk, lijkt me, maar die kleine is aan jou vast wel toevertrouwd!

Jessica, doe rustig aan hè?

Beanie, lekker zo'n lui dagje! Geniet er lekker van. En ook van de dagen dat je even niet hoeft te werken! Tja, ouders... Daar hebben we het al eens op een andere plek over gehad. Ik kom nog terug op je mail, maar ben nogal moe van ons ritje naar onze goede vrienden in Bergen, dus houd het een beetje kort vandaag. Heb ook een enorm opgeblazen ongesteldheidsgevoel! Ik ben zo bang dat ik door de Progynova en de bollen heen ga 'druppelen' vandaag of morgen. Dat was de vorige keren ook het begin van het einde. Ach, een van de dames in het oktoberbankje (weet even niet meer wie) schreef: 'we shall see, the blind say', ik vind 'm echt subliem, dus we houden hem er in hier!

San? Laatste dag voordat het culinaire strafkamp begint??? Nog even lekker aan het smikkelen?

En jullie Melis? Lekker dagje? Ik hoop het! Dikke knuffel in ieder geval!

Xxx, Floor

Geplaatst

Ansje, wat leuk dat je je a.s. oppaskindje hebt ontmoet! Geniet van het relaxen op de bank! Hoe gaat het met J.oel? B. is te huur hoor, weliswaar alleen voor recepten ;-) Haha, hij moest eens weten dat ik dit zeg hier!

Beanie, ook jij een lekker lui dagje, groot gelijk! Heb ik iets gemist met je werk?

Floor, hoe is het met je? En met Mini? En Maxi uiteraard? Hoe was het in Bergen?

Minoes, fijn dat het al wat beter gaat met je vader. Hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop!

Wij hebben gewandeld in Baarn, bij een kasteel en hebben daarna lekker een ijsje gegeten in Almere-Haven, jammie! Vanavond lekker op de bank hangen en tv kijken, morgen weer werken.

V.ince net vanillevla gegeven, ik wist niet dat zijn mond zo ver open kon, jemig!

Hoe was jullie dag? Geniet nog even van deze zondag!

Ajoooooooooo!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden