Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve floor. Een goed begin is het halve werk! Je hebt iig een TP en een geweldig mooie embryo. Ook al kun jij even niet meer blij zijn, ik ben het wel voor je! En vele anderen hier zo te lezen.

Succes in de slopende wachtweken!

Z lizzy

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Floor,

Gefeliciteerd met je 12-cellige emmy aan boord! Nu komende dagen lekker broeden. Succes in de wachtweken en we houden contact! Als ik iets kan doen weet je me te vinden!!

Geplaatst

Okee , top Floor, nu twee weken ' zen' relaxed met je benen omhoog in bed, uitrusten, bijkomen en op je emmy passen ;-)))

Okee en twee keer per dag eruit om te testen, yessss ik ga meeleven met je testmanie ;-))

Goed gedaan meis!!xx

Geplaatst

Floor je bed in en over 2 weken er weer uit. Is dat een idee??

Pfffff melis, ik kan me helemaal voorstellen hoe moe jij word van een dagje werken. Ik ben op mijn werk natuurlijk ook altijd aan het kletsen maar dat is leuk! Maar iemand die het niet goed doet kost zo veeel energie! Succes meid!

Kon v.ince btw nog eerder naar kdv?

Hoe is het nu met de frustraties van v.ince?

Minoes nu je arm :( wat heb je gedaan meis? Zit er een zeniwuw klem ofzo?

Is i.lana nog maar 59 cm? Ik denk altijd dat ze ouder is hahaha.

Hier vandaag heel kantoor verbouwd. Vanavond hebben we kookstudio van tupperware oo de zaak dus moest alles omgooien :)

Met s.terre gaat het goed :) geen koorts meer en lekker naar kdv gegaan. Daar zeiden ze dat ze al bijna was omgedraaid! Pfff das me veel te snel!

Lizzy hoe is het met jou? Lwkkere vakantie gehad?

Hilly al wat op gang gekomen of is er nog geen ongi? Lijkt me moeilijk om erop te wachten.

Wat moeten wij toch een hoop doorstaan he!

Nou ik ben nog ff zak chips aan het leegvreten. Maandag mag ik niet meer! Hahahaha.

Liefs!

Geplaatst

Sandra, thnx voor asking! Gisteren contact gehad met kdv en V.ince kan daar per half oktober terecht, wij blij. Meteen opgezegd bij de gastouder, we waren haar zo zat!!

Voor wat betreft de frustratie van V.ince, ik denk dat hij een sprongetje heeft. Hij is heel erg hangerig/chagarijnig en wil alleen maar bij papa/mama zijn. Ook begint hij te zwaaien en daadaa te zeggen, Denk gewoon frustratie vanuit een nieuwe fase/ontwikkeling. We nemen het voor lief, ook al is het niet altijd even makkelijk/gezellig!

Fijn te lezen dat het beter gaat met S.terre, houden zo!!

Geplaatst

Oh wat fijn dat hij al tetecht kan! Weg bij die gastouder. Kan ook een deel met de frustratie re maken hebben misschien. Dat hij bij haar niet leert met uitdagingen om te gaan en dus sneller boos word als het niet lukt? Is maar een idee :)

Maar een sprong kan het zeer goed zijn. Hoe oud is hij nu? Het gaat zo snel die ontwikjeling. En ja die eenkennigheid moet hij en jullie echt doorheen :) hebben ze allemaal hihi.

De volhouder wint mama ;)

Geplaatst

lieve Floor,

wat goed een 12 cellige aan boord!!!

Nu jij naar huis en lekker broeden. Laten Maxi en Mini je maar lekker verwennen. Ik weet dat het nog m,oeilijk is om blij te zijn, maar straks komt dat wel. Je hebt weer een echte kans, lieverd.En die geweldige eskimo van je gaat het gewoon doen en blijft de komende 9 maanden lekker bij je zitten.

Je weet dat ik met je mee ga leven in de komende weken, toch???

veel liefs!!

Geplaatst

San, mijn kleine held is 7,5 maand, maar hij is erg wijs voor z'n leeftijd. Wil overal bij zijn, alles zien, alles voelen etc.. Ach, zo zijn er genoeg fases waar alle mama's doorheen moeten!

Kan niet wachten tot ik naar huis mag om hem te knuffelen, heerlijk!

Geplaatst

Even snel reageer straks mee

Joehoe Floor lekker relaxen ;-)

Sandra Ilana is 15 week of de groeien

Of in de lengte of in gewicht nooit tegelijk zo snel

Ge slaagt voor nieuwe kleren voor Ilana kapitaal kwijt haha

Ja ik weet wat je doet Mellis haha ;-)

Geplaatst

Lieve Floor, ook al via de whapp maar nu nogmaals: het is je gelukt! Ben zo blij voor je! En ook zo blij dat al die k*thormonen niet voor niks zijn geweest!

Minoes, het is weer bevestigd: je doet het hartstikke goed! Je kleine meid groeit goed en is weer geslaagd voor alles... Hoop dat je snel minder last krijgt van je nek, klinkt idd als een beklemde zenuw... Hou je het goed in de gaten?

Melis, al thuis? Lekker bij je kleine man? Klinkt als mijn neefje toen hij een maand of 10 (iets ouder dus) was, hij wilde lopen maar kon nog niet zitten... Wat een gefrustreerd mannetje was het toen! En nu is hij 4 en is hij helemaal het mannetje! Komt echt goed! Wat heerlijk dat hij nu snel naar het KDV kan!

Ansje, wat super dat je dat moment op film hebt! Daar kun je nog lang van genieten! (goed bewaren voor zijn bruiloft!)

Sandra is het schilderen al klaar?

Ga zo maar mijn mannetje ophalen... Die arme man moet met het OV sinds ik weer aan het werk ben en vooral sinds ik weer kan autorijden. Haal hem ff op van het station (in Weesp), scheelt hem zo een half uur reistijd!

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Hi meiden, niet dat het extreem belangrijk is, maar: hij wás 12-cellig, vóór het invriezen, maar is nú gelukkig al een morula... Een morula die er overigens niet uit ziet, hij lijkt wel in twee delen te zijn opgesplitst, maar goed, dat het er niet uit ziet schijnt een beetje bij een morula te horen.

Melis, jemig meid, wat zal jij gaar zijn! Lekker knuffelen met V.ince! Tja, het klinkt inderdaad wel een beetje als een sprongetje, maar misschien is het een combinatie met het zich niet lekker op zijn plek hebben gevoeld bij de gastouder! Linksom of rechtsom zal het nu vast snel beter gaan! Zijn tandje kwam toch ook door? Daar kunnen ze ook behoorlijk grumpy van zijn hoor.

San! Wat heerlijk die chips, geniet er nog even lekker van! Fijn dat het beter is met S.terre. Veel plezier vanavond! Ik heb net mijn slabak van Tupperware gemold, echt jammer, want het was zo'n fijn ding....

Lizzy, leuk wat van je te horen, hoe is het met jou?

Jessica, lekker nieuwe kleren voor je meisje, ik word altijd zo blij van nieuwe kleren voor Mini! Ja, wat heb je eigenlijk gedaan? Het klinkt niet best. Hopelijk heeft het shoppen je wat afleiding bezorgd.

Sproet, ja, ik broed met je mee, blijf ook echt tot maandag in en om mijn bed lekker filmpjes kijken en misschien een wandelingetje met de hond voor de doorbloeding. Ben kapot!

Sometimes, natuurlijk weet ik dat! Net als wij met jou hebben meegeleefd (en nog steeds meeleven)! Meid wat schiet het op! Het is me even ontgaan, maar ben je nog geslaagd voor leuke zwangerschapskleding? En wat schattig dat verhaal van die echo! Oh jeetje, dat wordt geheelonthouding de komende maanden ;-)))) Trekt wel bij hoor, wacht maar in het tweede trimester wat die zwangerschapshormonen met je doen! Wordt feest voor je mannetje!

Dank je Roos, ja, ik neem het stokje even van je over voor wat betreft het testen! Ik ga je er dodelijk mee vermoeien en wel helpen met vage streepjes beoordelen hè (mocht het zo ver komen)?? Maar ik heb me wel voorgenomen deze keer niet over de 50 te gaan.... ;-)

Hilly, hoe is het inmiddels met jou? Het zal fijn zijn als het doorzet, dan is het in ieder geal klaar. Zo voelde ik het in ieder geval wel.

Ansje, beetje late reactie, maar...: ik weet hoe vervelend het is dat gedoe bij het UWV! Ze geven je daar zo het gevoel dat je loopt te bedelen, terwijl je er gewoon altijd netjes premie voor hebt betaald en heus niet voor je lol niks doet! Echt balen! Houd nog even vol, straks heb je je eigen thuishuisje en dan ben je helemaal blij en is het het waard geweest!

Beanie, wat goed dat je de Pipelle gaat doen! Ik ben zo benieuwd! Ik moet je zeggen dat ik er echt een goed gevoel over heb na wat ik er over heb gelezen, eigenlijk in eerste instantie nog beter dan over evt. Prednisolon. Het klonk zo logisch en de resultaten zijn ook zo vreselijk goed, zonder dat het erg invasief en/of risicovol is. Geen bijwerkingen, dus super eigenlijk. Ik weet alleen niet meer waar ik die info heb gelezen, anders zou ik het wel even doorsturen.

Noor, hoe is het met jou? Ik ben benieuwd.

Nou dames, Mini valt net in slaap voor zijn middagslaapje (mijn moeder en zus zijn niet in staat hem te laten slapen - en dat komt ze volgens mij prima uit, want het is leuker als hij wakker is), dus het ritme is weer lekker in de war. Maar goed, dat geeft mij de gelegenheid om met een kopje thee lekker een filmpje te gaan kijken en misschien wat te slapen. Pfffff, wat doen emoties veel!

Dikke knuffel!

Geplaatst

Klinkt goed een morula pak lekker je rust

Ja ik weet niet wat er is gebeurd maar voelt heel naar kan niks optillen met linker arm zo raar

Als morgen nog zo'n pijn heb ga ik weer naar ha haha die leuke dokter ziet me al weer aan komen straks denkt die dat ik hem stalk haha

Geplaatst

Floortje Emmie aan boord, en dat ie daar nog maar héél lang mag blijven (nog 9 maanden ofzo) hihi.

Sandra heb je wel zin om weer aan het werk te gaan?

Jessica gewoon naar de dokter gaan als je klachten houdt, daar zijn ze voor;)

Melis wat heftig dat je zoveel telefoontjes moest plegen vandaag. Daar wordt je wel gaar van en het zijn vast ook niet de leukste gesprekken. Je zal nu inmiddels al wel weer bij je kleine man zijn. Lastig he als je niet weet wat er aan de hand is en vaak pas achteraf weet dat het misschien een sprongetje is geweest.

Geplaatst

Vannacht was hij out of the blue om 3 uur wakker, watskebeurt? Gast, het is middernacht, close your eyes!!

Ga zo m'n bed maar opzoeken aangezien ik vannacht geen beroep kan doen op manlief die vroeg moet beginnen.

Minoes, heb je al nieuws over je vader? Sterkte en hoop dat het allemaal meevalt!

Emmy van Floor, slaap lekker in mama's buik!! Mama uiteraard ook ;-)

Ik ga aftaaien, ben gesloopt!

Nog ff een klein gedichtje voor alle kiddies;

Twinkelende sterren stralen zacht

De maan geeft kusjes in de nacht

Tijd om te rusten tijd om te slapen

Engelen zullen over je waken

Lieve kindjes slaap maar gauw

Engelen zingen een slaapliedje speciaal voor jou (jullie)

Zo, ff een kleine rap uit mijn hoofd, dat krijg je als je elke avond voorleest, haha!

Trusten chicka's!

Geplaatst

Haha melis ondanks dat je gesloopt bent klink je aardig opgewekt haha

Met mijn vader is het niet best zijn hart slaat onregelmatig en hij krijgt volgende week meer onderzoek hij mag wel naar huis maar moet wel iemand bij hem blijven afwachten dus

Liefs

Geplaatst

He Jessica wat naar nou van je vader...wat schrikken zeg. Ik hoop dat het meevalt allemaal. Dus hij mag wel naar huis. Wilde hij dat zelf ook wel? Ik zou het prettiger vinden om in het ziekenhuis te blijven. Maar goed dan dat er steeds iemand bij hem blijft.

Melis, mooi gedichtje...uit welk boekje komt het?

Ik hoop dat prins Vince je vannacht je nachtrust gunt ;-) Welterusten!

Ik zoek zo mijn bedje ook maar eens op. Welterusten dames!

Geplaatst

Goedemorgen lieve meiden,

Hebben jullie allemaal lekker geslapen? Wij wel :) Vince werd om 6.30 uur wakker en toen heb ik hem lekker bij mij in bed genomen, manlief was al werken. Zo hebben we arm in arm doorgetukt tot 8.30 uur, heerlijk! Hij rijdt nu de Formule 1 door huis in zijn loopkar!

Ansje, het gedichtje komt uit een kinderbijbel met gebeden voor de hele dag door. Wij zijn niet gelovig, maar vinden de gedichtes wel erg mooi. Klinkt misschien een beetje zweverig, maar wij vinden het belangrijk dat Vince (later) dankbaar is voor alles wat hij kan en om zich heen heeft. We lezen alleen het weltrusten gedichtje voor, het is niet zo dat we de hele dag gebeden zitten voor te lezen hoor, haha ;-)

Nog plannen voor vandaag meiden?

Geplaatst

He bah minoes. Nu ook al je vader. Hoe is de nacht bij hem gegaan?

En jij, kan jij weer wat? Bel je wel de huisarts vandaag? Dit kan niet te lang duren hoor.

Ansje, fijn dat het uwv mee denkt. Ik hoop dat je gewoon lekker snel mag starten!

Melis, heerlijk he zo even tukken! Doe ik met j.amey ook als ik de kans krijg ;)

Leuk gedichtje!

Hier was het de bedoeling dat ik ging schilderen. Maar wij waren vanmorgen aan de late kant. DUs dat houd in dat s.terre pas om 8,30 de fles heeft gehad en we moeten om 11.10 naar de tandarts :(

Daarna moeten we door naar de garage, die heeft voor ons een espace staan. Manlief had paar weken terug en aanrijding gehad waarbij zijn auto in de prak is gereden. totall los... :( nu dus nieuwe auto. Kost weer een lieve duit!

Daarna weer naar huis voor fles. En als een razende de woonkamer opruimen en jamey zijn kamer in orde maken voor t.ijn want manlief mag vandaag de kindjes weer ophalen in almere :)

Dus dit weekend zijn we weer met z'n allen op de oudste na. Die had geen zin.

Net lekker stampei staan maken bij k.pn. woensdag zou de monteur komen om alles te installeren. Belden ze net dat de afspraak verwijderd is uit het systeem of hun diensten nog nodig zijn. Ha dan ben je bij mij aan het verkeerde adres! Ja zegt ze ik ga proberen het te regelen. Ik zeg nee dat zeg je verkeerd. Je GAAT het regelen. Ik heb een eigen zaak, ik kan geen andere dag, zit zonder internet en tv met 5 kinderen. Kom jij oppassen?? Weten hun veel dat dat niet zo is...

Maar ik ben laaiend. Zo ga je niet met een nieuwe klant om.

Stom wicht hahahaha

Zaterdag heb ik reunie van mijn oude mavo. gezellig, mijn moeder gaat ook mee want die zat er 23 jaar voor mij op. We hebben zelfs dezelfde leraren gehad.

Meiden fijne dag en mijn excuses als ik niet veel aanwezig ben deze komende dagen, zondag 5 uur zijn ze weer weg ;)

xx

Geplaatst

Floor, wat fijn dat je de tp had! Nu broeden :-)

Hier is de ongi gestart. Mén wat doet t zeer. Ik ben er gewoon misselijk, draaierig en trillerig van... En ik heb een todo lijst van hier tot Tokio, maar er komt niks uit mn handen. En ik moet ook om de haverklap janken, zonder aanwijsbare aanleiding...

Geplaatst

Mellis ja ook lekker lang geslapen tot kwart voor 6 van af 21.00uur en toen tot 11

Sandra leuk reünie lijkt me ook wel lachen

Hilly ja daar heb je heel veel last van na een mk sterkte meid laat je lekker verwennen en denk goed op je zelf

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden