Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Minoes: Ja, zoals Floor zegt - stel dat ik morgen tegen alle teken in toch positief test, dan ga ik idd mijn afspraak in Hamburg afzeggen en kom ik (misselijk of niet:-) de 10e mee en dan kan je graag met me vanuit Joure mee rijden!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Happines je moet gewoon en je bent gewoon hartstikke zwanger

Ik duim heel hart

Wil ook heel graag komen

Ik wil wel macaroni salade maken of iets andere kaas met komkommer en worst haha rijste waffels lekker gezond eierkoeken haha

Liefs

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Jeetje, jullie zijn niet te houden...;)

wat een reacties. K was geen augurken aan het eten, want die waren op en mijn lief wilde geen nieuwe gaan halen. Toevallig hadden we een pre-dikke-buik-romantische-avond-voor-ik-helemaal-niet-meer-kan-bewegen

:)

Geplaatst

Lieve meiden. Niet dat ik het echt anders verwacht had maar er blijft toch een rest hoop. De test was witter dat wit. Op wd13 zou dat wel anders moeten zijn. Meiden ik ga even huilen. Het is zo niet eerlijk. Ik ben voor dit jaar echt klaar hiermee. Liefs.

Geplaatst

Oh, lieve, lieve Tina! Wat is dit vreselijk! Ik vind het zo erg voor je!!! Ik heb zo voor je geduimd! Je bent vast heel erg verdrietig! Gelukkig dat je niet alleen bent. Natuurlijk moet je huilen, heel veel huilen. Is het weer voor niks geweest. Ik weet zo vreselijk goed hoe je je voelt. Ongeloof, oneerlijkheid en heel veel verdriet! Neem je tijd! Liefs en heel veel sterkte!

Geplaatst

Tina wat erg meis, al had je het misschien al een beetje verwacht...toch komt de klap weer hard aan. Bah bah bah, waarom is dit toch zo'n kl*te traject?

Als je maar zeker wist dat je ondanks alle ellende die je er voor over moet hebben een mooi kindje in je armen mag houden dan weet je waar je het voor doet.

Maar die negatieve testen voelen zo oneerlijk. Sterkte Tina en huil maar even goed uit!

Geplaatst

Floortje ik heb geen whats app en heb nog zo'n mobieltje waar je lekker back to basic mee kunt bellen én sms en. Goed he? Kortom ik loop dus hopeloos achter haha.

Ben wel aan het kijken naar een andere telefoon dus als het zover is laat ik het wel weten en kunnen we elkaar wel toevoegen en whats appen.

Hebben jullie nog tips voor een abbonnement/telefoon die maandelijks niet te veel kost? Ik ben me een beetje aan het oriënteren maar heb er geen bal verstand van ;) en jullie wel!

Geplaatst

Happinez, wat jammer!! Heel veel sterkte meis, digiknufff!!

Ansje, wellicht een Sim Only abonnement? Dan krijg je alleen een sim kaartje met belminuten/SMSjes, de telefoon moet je dan zelf regelen. Vaak zijn dit soort dingen rond de 10 euro!

Geplaatst

Och nee happines wat erg

Ook al ga je er van uit een stemmetje zegt je wel joh komt goed

Lieve schat heel veel sterkte en huil en schop zoveel als je wilt dikke digi knuf

Liefs Jessica

Geplaatst
Lieve meiden. Niet dat ik het echt anders verwacht had maar er blijft toch een rest hoop. De test was witter dat wit. Op wd13 zou dat wel anders moeten zijn. Meiden ik ga even huilen. Het is zo niet eerlijk. Ik ben voor dit jaar echt klaar hiermee. Liefs.

Verdorie nog aan toe lieve Tina.......... ik moest echt effe slikken ook hier....ik had zo gehoopt voor je..verdorie! Een hele dikke digi knuffel voor jou! XOX

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Allereerst hartelijk bedankt voor jullie lieve woorden en steun! Het doet me echt wat. Te weten dat jullie begrijpen wat ik nu voel geeft me echt steun. Ik voel me nu al wat beter. Ik ben niet van het lange in negatieve gedachten blijven hangen en heb tijdens een 2 uur wandeling een besluit genomen: overmorgen als ik in het zh bellen moet voor het resultaat ga ik direct een afspraak vragen voor evaluatie van deze poging en informatie voor onze eerste cryo poging. Ik wil even wat afstand nemen, dus we gaan in januari verder. Tot die tijd wil ik iets heel belangrijks voor mezelf doen -5kg AFVALLEN!!! Sandra, je hebt geinspireerd:) Ik heb net een beetje over 'cambridge' gelezen en denk dat ik het een kans ga geven. 5 kg, dat moet toch kunnen?! Ik wil ze voor de kerst daar af hebben, ben benieuwd:)))

Dus ik stort me van het ene direct in het ander, maar dat is voor mij de beste manier van verwerking. In januari gaan we nu dan toch een weekje skieen (ben eerst afgelopen jaar ermee begonnen en ben zooooooooo gek erop geworden dat ik vast jammer vond dat we deze winter niet zouden gaan:), manlief heeft direct aanbiedingen uitgezocht en aan mij gestuurd - lieverd van mij:) - zijn manier om me te trosten:)) Daarna weer fris, iets smaler en voller goede vibes op naar de cryo!

Strak plan? Ja! Gelijk:) Ik weet dat ons wonder er nog mag komen en als het nu niet wilde dan maar de volgende keer. De kansen zijn de wereld nog niet uit.

@Floor - Minoes: Het ziet dus helaas ook ernaar uit dat ik de 10e er niet bij ben. Zoude daar toch nog verandering in komen dan horen jullie dat natuurlijk nog van mij.

Meiden, ik vind het fijn dat ik dat hier even kwijt mocht, dat lucht echt op!!! Dank jullie. Liefs, Tina

Geplaatst

nou meis, het is ook nogal niet wat...blegh. En ik herken je hoor als je zegt ik ga snel dit of dat doen...:-) Zo zit ik ook in elkaar...!

Neem je tijd. XXX

Ik heb intussen een datumprikker aangemaakt, als het goed is hebben jullie deze allemaal ontvangen, het zijn veel data en er zal vast eea tusen gaan komen nog in de komende weken, maar hij is aangemaakt ;-))

XSproeteke

Geplaatst

Happines meid denk goed om je zelf en ga lekker straks van je vakantie genieten en dan weer volop tegen aan

Ik heb er met Floor over gehad dat ik anders ook naar Zwolle kon gaan met de trein of af laat zetten en volgens mij anders met mia mee kon rijden??

Ik heb die stripper film gezien weet zo 1 2 niet meer hoe die heet maar zo leuk met mijn vriendin haha

Liefs en voor happines een hele dikke knuffel

Geplaatst

Lieve Happinez, balen meid dat het niet gelukt is. Ik had het zo gehoopt. Nou effe voor jezelf zorgen, val die paar kilo af als je dat wilt en dan ben je weer gemotiveerd voor je volgende poging. Het is nog niet afgelopen, meid. Dikke knuffel

Geplaatst

Nou, we kunnen ook sms-en hoor, want dat doet het bij mij ook gewoon!!!

Weet je, het is maar net wat je fijn vindt en waar je behoefte aan hebt. Ik wil graag alles: internet, whatsapp, etc. en ben sinds een paar jaar verslaafd aan A.pple. Maar je kunt echt hele goede en voordelige toestellen met alles er op en er aan krijgen en dan inderdaad zoals Melis zegt een sim only of heel goedkoop abonnement nemen als je toch niet zo vaak belt. Als je wat vaker belt, kan je bijvoorbeeld een abonnement voor 15 of 20 euro nemen en dan heb je ook aardig wat belminuten en krijg je een goede telefoon (of i.Phone) gratis. Als je straks van start gaat met je thuishuis kan je die kosten ook aftrekken, dus ik zou even wachten tot je iets meer weet en dan als je voor jezelf gaat beginnen een abonnement nemen met niet te veel, maar wel wat belminuten en daar dan een mooi gratis toestel bij uitzoeken. Dan ben je in een keer klaar.

Bij mij in polder is het wel zo dat Vo.da.fone het beste werkt en overal bereik heeft, terwijl andere providers hier soms helemaal geen bereik hebben. Het is wel iets duurder, maar ik wil niet in de middle of nowhere met pech komen te staan en dan geen bereik hebben. Dat is dus wel een extra tip.

Floortje ik heb geen whats app en heb nog zo'n mobieltje waar je lekker back to basic mee kunt bellen én sms en. Goed he? Kortom ik loop dus hopeloos achter haha.

Ben wel aan het kijken naar een andere telefoon dus als het zover is laat ik het wel weten en kunnen we elkaar wel toevoegen en whats appen.

Hebben jullie nog tips voor een abbonnement/telefoon die maandelijks niet te veel kost? Ik ben me een beetje aan het oriënteren maar heb er geen bal verstand van ;) en jullie wel!

Geplaatst

Lieve Tina, wij zijn niet extra bijzonder, of extra lief, maar we weten gewoon - helaas - precies hoe je je voelt! Het is zo vreselijk verdrietig en zo vreselijk frustrerend en eigenlijk snappen andere mensen dat meestal niet, hoe dicht ze ook bij je staan en hoe veel ze ook van je houden!

Wat goed dat je nu al zo vooruit kijk, ik heb ook erg die neiging, dus ik herken het wel. Het is een manier om door te gaan en het verwerken komt ook wel, zo af en toe, momentjes tussendoor.

Wat een schat van een man heb je dat hij daar nu zo mee bezig is. Ga lekker iets plannen, ga lekker wat afvallen en verzet lekker even je zinnen. Misschien wil je ook wel even afstand van het forum, dat kan ook. Geen probleem, dat hebben we allemaal zo nu en dan en we vinden elkaar wel weer terug als dat zo is bedoeld.... Je weet ons in ieder geval weer te vinden! En wij jou als we weer steun nodig hebben ;-))

Take care, rust uit en zorg goed voor jezelf. Jij en je mannetje zijn het belangrijkste en hebben elkaar. Die grote liefde is niet nu bezegeld, maar wordt heus nog wel bezegeld... Heb vertrouwen! De volgende ronde biedt weer nieuwe kansen en dan gaan we je weer steunen!

Liefs en een hele dikke knuffel, dwars door de wifi heen naar Brussel!!!

Floor

Hoi lieve meiden,

Allereerst hartelijk bedankt voor jullie lieve woorden en steun! Het doet me echt wat. Te weten dat jullie begrijpen wat ik nu voel geeft me echt steun. Ik voel me nu al wat beter. Ik ben niet van het lange in negatieve gedachten blijven hangen en heb tijdens een 2 uur wandeling een besluit genomen: overmorgen als ik in het zh bellen moet voor het resultaat ga ik direct een afspraak vragen voor evaluatie van deze poging en informatie voor onze eerste cryo poging. Ik wil even wat afstand nemen, dus we gaan in januari verder. Tot die tijd wil ik iets heel belangrijks voor mezelf doen -5kg AFVALLEN!!! Sandra, je hebt geinspireerd:) Ik heb net een beetje over 'cambridge' gelezen en denk dat ik het een kans ga geven. 5 kg, dat moet toch kunnen?! Ik wil ze voor de kerst daar af hebben, ben benieuwd:)))

Dus ik stort me van het ene direct in het ander, maar dat is voor mij de beste manier van verwerking. In januari gaan we nu dan toch een weekje skieen (ben eerst afgelopen jaar ermee begonnen en ben zooooooooo gek erop geworden dat ik vast jammer vond dat we deze winter niet zouden gaan:), manlief heeft direct aanbiedingen uitgezocht en aan mij gestuurd - lieverd van mij:) - zijn manier om me te trosten:)) Daarna weer fris, iets smaler en voller goede vibes op naar de cryo!

Strak plan? Ja! Gelijk:) Ik weet dat ons wonder er nog mag komen en als het nu niet wilde dan maar de volgende keer. De kansen zijn de wereld nog niet uit.

@Floor - Minoes: Het ziet dus helaas ook ernaar uit dat ik de 10e er niet bij ben. Zoude daar toch nog verandering in komen dan horen jullie dat natuurlijk nog van mij.

Meiden, ik vind het fijn dat ik dat hier even kwijt mocht, dat lucht echt op!!! Dank jullie. Liefs, Tina

Geplaatst

Ik heb meteen woest geprikt hoor!!! Prik, prik, prik, daar ben ik tegenwoordig zo goed in... Spuiten prikken, eicellen prikken, data prikken, ik draai er mijn hand niet meer voor om!!! XXX

nou meis, het is ook nogal niet wat...blegh. En ik herken je hoor als je zegt ik ga snel dit of dat doen...:-) Zo zit ik ook in elkaar...!

Neem je tijd. XXX

Ik heb intussen een datumprikker aangemaakt, als het goed is hebben jullie deze allemaal ontvangen, het zijn veel data en er zal vast eea tusen gaan komen nog in de komende weken, maar hij is aangemaakt ;-))

XSproeteke

Geplaatst

Ja, want het snelste voor jou - ik heb het even uitgezocht - is als je de Sprinter naar Zwolle neemt en daar woont volgens mij Misa, toch? Dus dan kan je misschien met haar meerijden, want dat is door de polder maar 45-50 minuutjes. Als je rechtstreeks met de trein komt moet de drie keer overstappen en is het bijna 2,5 uur, die verbinding is heel slecht. Maar daar moeten we maar even verder over appen of PB en, of je zoekt even contact met Misa en jullie spreken wat af. XXX

ps. zit jij zomaar overdag sexy films met je vriendin te kijken? Foei toch, jij boefje! Haha!

Happines meid denk goed om je zelf en ga lekker straks van je vakantie genieten en dan weer volop tegen aan

Ik heb er met Floor over gehad dat ik anders ook naar Zwolle kon gaan met de trein of af laat zetten en volgens mij anders met mia mee kon rijden??

Ik heb die stripper film gezien weet zo 1 2 niet meer hoe die heet maar zo leuk met mijn vriendin haha

Liefs en voor happines een hele dikke knuffel

Geplaatst

Trouwens lieve mede-boompjes, ik 'prik' voor vandaag even uit! Ik ga vanavond lekker even bomen met Maxi en boekjes lezen en genieten met Mini.. Vanmorgen heerlijk op mijn paardje gereden en zo lekker eten, douchen lekker schone, gewassen pyjamaatjes aan en een avondje knuffelen met mijn mannen! Morgen met Mini naar het kindertheater, ik ben benieuwd hoe hij het vindt! Maar daarna meld ik me weer hoor!

Melis, hoe is het met je kiezen?

Lieve Tina, nogmaals veel sterkte!

Sometimes, kom je nog de 10e?? Sproet en ik hebben hard naar je zitten roepen, maar nog geen reactie gekregen ;-)))

XXX

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden