Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als ik de berichten hier zo lees wordt het vast onwijs gezellig de 10e ;-) Ik verheug me er i.i.g. al enorm op!

Meiden, ik ga ff rennen/vliegen want moet zo met V.ince een pokkeneind reiden naar Zwolle, saaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii!!

Latersss!! XXx

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Floor was het gezellig gister

Haha wat een discussie haha echt een leuke groep zijn we

Mijn man en ik zijn vandaag 10 jaar samen wat gaat de tijd snel gister was het een jaar gelden dat ik wist dat ik zwanger was

Ja wat een mooie dag vandaag not

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Minoes, van harte gefeliciteerd met deze dag! Maak er wat moois van, ondanks het weer!! ;-)

Sta ik in de startblokken om te gaan, krijg ik een warme golf gemengde kots over me heen, zucht... Neocate vs. Banaan/Ananas vs. snot!

Geplaatst

Floor; ja dat zou wel iets wezen:) hahaha. Maar dan zien ze voor het eerst in hun leven iemand letterlijk door de tel komen:))

Minoes: Gefeliciteerd!! Wat een mooi dag dus! lekker genieten van deze dagen!

Melis: Upppss. Was het niet lekker:) soory , dat is gemeen:)) grapje hoor!

Geplaatst
Ohhh oh oh meiden ik kan bijna niet meer bijkomen voor lachen:-))) Zo herkenbaar dat je direct de kleding van het lijf trekt als je een behandelkamer binnen komt:)))) @Somtimes: verder alles goed gegaan bij de meeting of was het alleen een intake ervoor?@floor: heb je nog genoten van de knusse avond met maxi en mini?@sproet; bedankt nog voor de initiatief met de datumsprikker! Heb hem ingevuld. Zou het echt leuk vinden jullie een keer in het echie te zien/spreken:)Hier vandaag alweer wat rustiger. Ik denk dat de duivels er vandaag doorbreken - maar goed ook dan, kan mijn lichaam al beginnen met herstel... Morgen even officieel bellen in het ziekenhuis. Zou de dames zeggen dat "kippensoep" echt niet geholpen heeft (over cynisme gesproken hahahah)
Alles was goed gegaan, hoor. Kleintje is prima in orde. :)Geen verhoogde kan op downs volgens de kansberekening.
Geplaatst

He Dames!

wat wordt er veel geschreven hier zeg!! ik ben even een tijdje ertussen uit geweest maar hier ben ik weer hoor :)

haha ik lees heel veel leuks dus ga zo is even op me gemakje alles bijlezen!

Minoes gefeliciteerd met je 10 jaartjes samen!

Heel herkenbaar om je half uit te kleden voor elke witte jas! Haha ik stond bij het zhuis ookal met me broek half op m'n knieen toen de arts zei uhhm maar dat is niet nodig hoor die mag je weer lekker aantrekken... we gaan het gewoon via een uitwendige echo doen :)

Sometimes fijn dat er bij jullie ook geen verhoogde kans is op Down! toch weer een geruststelling...

Geplaatst

s0entje! Wat leuk dat je er weer bent! Ja, er wordt hier heel wat afgekletst... Maar het is wel heel gezellig! Jeetje, al weer 12,5 week... Wat gaat dat snel (voor mijn gevoel, voor jou kon het waarschijnlijk niet snel genoeg gaan voor de eerste 12 weken om waren!).

Jessica, gefeliciteerd! 10 jaar, wat een tijd alweer!

Sometimes, jij bent er ook bij de tiende zag ik... Gezellig!

Tina, dat zou ik wel eens willen meemaken.... erwtensoep ipv kippensoep... Je zou ook bruinebonensoep kunnen voorstellen, is leuk voor bij de echo's!!! Vooral voor die co-assistend die wil meegluren!

Melis, alles goed gegaan in Zwolle? Wel fijn zo'n 'verrassing' net als je weg wilt gaan...

Hier is het weer een welbekende blerghh-dag. Nergens zin in! Heb manlief beloofd de keuken op te ruimen dus dat ga ik zo maar doen... Was staan aan, dus die moet ik ook nog afmaken. En ik moet vandaag nog naar de fysio en daar eerst een klein uur sporten... Ben ook nog naar de apotheek heen en weer gelopen, de koelkast is weer voorzien van hormonen. Zowaar ook 2 ampullen pregnyl meegekregen! Toen ik er gisteren was had ik al geïnformeerd hoe het daar mee stond, de apotheker had gezegd dat er gisteren 4 binnen waren gekomen. Dus daarvan heb ik vandaag de helft meegekregen. Is dit mazzel of is het weer makkelijker verkrijgbaar???

Geplaatst

Whahaha, Sproet! Wat vertel je dat geweldig :happy: En t klopt hahaha, vooral het 'met de benen in de beugels en t hele ziekenhuis erbij'.... Zo herkenbaar :clap2:

Maar even serieus; ik hoop dat de fysio snel een plan van aanpak heeft voor je, want dit is niks natuurlijk!

@Melis: hoe is het in Z.wolle gegaan??

Hier ff heftig dagje; kreeg vandaag bericht dat 1 van mijn collega's ernstige uitzaaiingen in zijn hoofd heeft. Ben daar erg verdrietig over, en eigenlijk ook boos....stom he?

Geplaatst

Pfff, vond t al raar dat er sinds gister niks geschreven was.....en nu update mijn ipad pas.... Eerst maar s ff bijlezen....

Geplaatst

Minoes; gefeliciteerd, leuke dag dus!

Beanie; hier is pregnyl (bijna) niet te krijgen en krijg je iets uit Polen mee (!)

O, ik heb gehuild van het lachen net! Helemaal uit m'n slechte humeur door dit forum haha. Heb echt zin in de 10e!!

Geplaatst

@Beanie: Ik heb hier tot nu beide keren pregnyl gekregen, amar eerst nadat ik gezegd heb dat ik het recept anders wel in Groningen ga inwisselen (daar wist ik zeker dat ze het hadden) - vond ik wel vreemd... misschien is otrivelle goedkopen voor de ziektekostenverzekering???? Phar.ma concerne - een grote zwarte schaap!

@Misa: oh wat ernstig de diagnose van je collega. Vreselijk! Sterkte! Kan me voorstellen dat dit moeilijke tijden zijn. Mag ik vragen wat je daaraan boos maakte?

Geplaatst
@Beanie: Ik heb hier tot nu beide keren pregnyl gekregen, amar eerst nadat ik gezegd heb dat ik het recept anders wel in Groningen ga inwisselen (daar wist ik zeker dat ze het hadden) - vond ik wel vreemd... misschien is otrivelle goedkopen voor de ziektekostenverzekering???? Phar.ma concerne - een grote zwarte schaap!

@Misa: oh wat ernstig de diagnose van je collega. Vreselijk! Sterkte! Kan me voorstellen dat dit moeilijke tijden zijn. Mag ik vragen wat je daaraan boos maakte?

Ik roep al een tijdje dat ik het gevoel had dat het niet goed met hem gaat (hij werkt elders in t land dus veel telefoon en mailcontact) maar dacht toen dat hij teveel werkte en dat het daardoor kwam. Ik werd vanmorgen gewoon even (onredelijk) boos om de situatie en op mezelf dat ik niet harder heb geroepen... Maar nu is het zaak om dat los te laten en op hem en zijn vrouw te richten wat betreft steun en hulp.

Geplaatst

Misa, wat een vreselijk bericht... En zo erg dat je gevoel dus klopte. Aan de andere kant: als jij er wat van had gezegd, had hij daar dan wat mee gedaan? Is het niet zo dat de gemiddelde man het bagatelliseert als er echt wat aan de hand is en als het (bijna) niks is ze opeens hypochonder zijn? Je hebt gelijk, je hier achteraf nog druk over maken heeft geen zin. Wat je zelf al zegt, energie stoppen in hulp en steun hebben ze nu veel meer aan...

Ben wel blij te lezen dat dit forum je ook kan laten lachen!

Happinez, ik weet ook niet hoe het nou precies zit met de Pregnyl. Had begrepen dat er een hele partij is afgekeurd, en het daardoor zo slecht te krijgen was. Maar waarom de ene apotheek er wel aan komen, en de andere niet? Ben blij dat ik in ieder geval geen Poolse ampullen heb gekregen (voor zover ik weet... Doosjes zien er hetzelfde uit als degene die ik in januari had gekregen)! Ik denk dat Otrivelle voor de verzekering idd goedkoper is, dat betaal je namelijk zelf!

Sproet, ben je vandaag al naar de fysio geweest?

Floor, hoe was het kindertheater? Ik heb nog niks gehoord over eventueel werken morgen, dus het ziet er naar uit dat het door kan gaan!

O ja, ben braaf geweest: keuken opgeruimd, vaatwasser staat nu aan en de vuilniszak is ook vervangen. En de eerste was ligt al weer gevouwen in de kast! Drempel was hoog maar nu hoef ik dat in ieder geval morgen niet meer te doen....

Geplaatst

Dames wat zijn jullie druk hahaha

Minoes gefeliciteerd!

Vandaag een jaar terug had ik de punctie :)

Misa wat vervelend van je collega :( blijft een naar bericht. Veel sterkte!

is de kleine nog ziek van de prikjes?

Melis hoe was het met de helmmeting?

Tina ben erg benieued wat het zkh te zeggen heeft over de kippensoep hahaha

Ik vergeet een hoop meiden maar dikke kus voor allemaal!

Geplaatst

Het is idd druk hier, amper bij te houden, kletkousen!!

San, de helmmeting is goed gegaan. Aan het begin had V een meting van 107,9 % en dat is nu 105,1 %. Het doel is om rond de 104 % uit te komen. Afgelopen twee maanden hebben we de helm vrijwel alleen 's nachts en met slaapjes op gedaan, omdat dan de meeste druk op het hoofd ligt. Een prima resultaat, iedereen was zeer tevreden! Voor het blote oog zie je iig geen afplatting meer, het is nu meer de puntjes op de i zetten en preventief dragen totdat de schedel volgroeid is.

Na Zwolle even doorgereden naar vriendin Floortje en er een gezellige middag van gemaakt! Zwem zwem ;-)

Geplaatst

Zwem, zwem, tja, Mini heeft het speeltje van Prins V. verzopen, in de vijver, tussen de koi's. Melis ging het vervolgens - in plaats van hem uit te leggen dat je speeltjes niet hoort te verzuipen - ultrarelaxt nog even voordoen, waarbij ze zei: 'zwem, zwem', wat Mini direct van haar overnam ;-) Wat is het toch een lekker ding die Melis, weet van alles iets positiefs te maken. Ik vond het meer 'blub, blub', maar het arme speeltje is uiteindelijk druipend van de oprit geraapt en hangt nu gewassen, ontkroost en wel lekker warm te drogen in de keuken! Mini is zo moe van deze dag met theater en spelen dat hij knock out in bed ligt te slapen en dat terwijl het nog geen 22.30 is!!!! Het theater was echt heel erg leuk! Zo'n schattige voorstelling, heel knap in elkaar gedraaid! We hebben ons voorgenomen vaker te gaan. Mini heeft het goed gedaan, maar was achteraf wel een beetje huilerig van alle indrukken.

San, een jaar geleden de punctie, bijzonder hè? En nu al zo'n bikkel van een meid!

Jessica, gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum! Geniet maar lekker van elkaar!

Soentje, gezellig dat je er weer bent! Lees lekker bij en welkom terug bij de club zou ik zeggen! Wat fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap! Wist je al dat Sproet en Beanie dit jaar ook nog zwanger gaan worden? Gezellig hè? Kunnen jullie kwaaltjes uitwisselen!

Sometimes, gezellig dat je er bij bent de 10e!

We missen van de dames die in waren voor een uitje alleen Ansje en Tina, dat is natuurlijk heel erg jammer, maar toch geen verkeerde score voor een voorproefje op korte termijn!

Ik merkte vandaag trouwens wel dat ik ondanks mijn positieve bui nog niet helemaal bruis van energie, dus het is goed dat jullie allemaal wat lekkers maken, zodat ik niet zo veel hoef te doen. Maxi doet om mij te ontlasten de catering de 10e, de lieve schat, en B. van Melis heeft aangeboden Maxi in de catering te ondersteunen, dus ik denk dat Maxi dat wel fijn vindt. Dan kunnen ze ook samen vluchten om de hond even een uurtje of wat uit te laten als ze ons gekakel echt niet meer trekken. Ik neem aan dat niemand er bezwaar tegen heeft bediend te worden door twee charmante, welopgevoede, netgeklede heren (we zullen jullie Magic Mike pakjes besparen ;-), zodat wij dames op ons gat kunnen blijven zitten? Mochten jullie daar wel bezwaar tegen hebben, laat het dan vooral weten (dan verkleed ik Maxi als meisje en stuur ik hem nog steeds niet weg)!

Dames, sorry voor het beetje ego verhaal, maar ben heel moe, dus ga aftaaien.

Fijne avond allemaal, dikke knuffel!

Floor

Ps. Beanie, zonder tegenbericht zie ik je morgen om 11 uur ;-)))

Geplaatst

Hmmz, nu ik het zo terug lees was mijn 'zwem-zwem' actie niet heel pedagogisch verantwoord, sorry Floor!

Maar ondanks dat vond ik de vijver-actie wel geslaagd, haha!

Vond Maxi het een goed idee van B.? Dan zal ik hier ff doorgeven dat hij de 10e mee moet ;-)

Geplaatst
s0entje! Wat leuk dat je er weer bent! Ja, er wordt hier heel wat afgekletst... Maar het is wel heel gezellig! Jeetje, al weer 12,5 week... Wat gaat dat snel (voor mijn gevoel, voor jou kon het waarschijnlijk niet snel genoeg gaan voor de eerste 12 weken om waren!).

Jessica, gefeliciteerd! 10 jaar, wat een tijd alweer!

Sometimes, jij bent er ook bij de tiende zag ik... Gezellig!

Tina, dat zou ik wel eens willen meemaken.... erwtensoep ipv kippensoep... Je zou ook bruinebonensoep kunnen voorstellen, is leuk voor bij de echo's!!! Vooral voor die co-assistend die wil meegluren!

Melis, alles goed gegaan in Zwolle? Wel fijn zo'n 'verrassing' net als je weg wilt gaan...

Hier is het weer een welbekende blerghh-dag. Nergens zin in! Heb manlief beloofd de keuken op te ruimen dus dat ga ik zo maar doen... Was staan aan, dus die moet ik ook nog afmaken. En ik moet vandaag nog naar de fysio en daar eerst een klein uur sporten... Ben ook nog naar de apotheek heen en weer gelopen, de koelkast is weer voorzien van hormonen. Zowaar ook 2 ampullen pregnyl meegekregen! Toen ik er gisteren was had ik al geïnformeerd hoe het daar mee stond, de apotheker had gezegd dat er gisteren 4 binnen waren gekomen. Dus daarvan heb ik vandaag de helft meegekregen. Is dit mazzel of is het weer makkelijker verkrijgbaar???

Eeh, beanie, het is makkelijker verkrijgbaar, omdat ik iedere avond minimaal 200 liter plas voor Moeders voor Moeders....

Ahum, graag gedaan! ;)

Geplaatst

jeempie meisjes, wat kunnen jullie een hoop kakelen (zonder mij...hehehe...)

@Minoes, gefeliciteerd met je jubileumpje! Fijn he...

@Soentje...welkom terug dan!!! :-)) mocht je zin hebben in een bomen die bomen meeting...stuur mij dan even een pb met je emailadres...dan kan ik je een uitnodiging sturen voor een datumprikker...we proberen bij elkaar te komen...en 10/11 is al onder controle, mocht je kunnen? Anders gezellig mee op de datumprikker ;-))

@Beanie, volgens mijn apotheek zou het eind van deze maand weer verkrijgbaar zijn, maar zij zweren bij Brevactid ook omdat er minder hype omheen is..ze zeiden letterlijk tegen me, dat als Brevactid meer aangeraden zou worden overal, aangezien het ook natuurlijk hcg is net als pregnyl dat er veel minder problemen zouden zijn rond pregnyl. Ze vertelde ook dat bodybuilders (dat wist ik dus helemaal niet...) een levendige handel hebben in pregnyl om in te spuiten....nou zit ik vanuit mijn vakgebied echt niet in de buurt van bodybuilders..maar van dit verhaal schrok ik. Nooit geweten dat het ook interessant was voor deze groep, had wel begrepen dat afvallen nog wel eens gebeurde met pregnyl. Maargoed, brevactid, is dus pregnyl alleen met een andere naam..;0)

@Misa, he meissie wat een rot bericht joh...getsiederrie

@Melis en Floortje, dat klinkt als een heel gezellige dag!! :-))

hier...als volgt..Fysiotherapeut, het is pittig, maar komt wel goed. Het was een warm weerzien met hem en hij had een stagiair en vooral dat was confronterend. Hij legde in een notendop uit wie ik ben en wat mijn geschiedenis is. En als hij dan afsluit met 'dit soort gevallen zie je als je geluk hebt maar een enkele keer in een praktijk, operaties, pijnpoli's en dan nog steeds heel slecht..'.. waarop ik zei dat ik wel heel vrolijk van hem werd hahaha...oen..hij moest ook vooral heel erg lachen daarna..wat ik zei, we kennen elkaar al sinds de dag dat ik door mijn rug ging 14 jaar geleden.

Verder heb ik mijn autootje vandaag naar mijn garage gebracht. Moet voor de laatste apk in een hele lang tijd ;-) Ik heb een o.ldtim.ertje van 30 jaar en dit mag vanaf nu elke twee jaar gekeurd..heeeeerlijk! :)maar het blijft spannend moet ik zeggen altijd weer. Ookal weet ik dat ze deze keer prima door de keuring komt, we hebben haar vorig jaar helemaal gerestaureerd..maar ik heb haar liever voor de deur!

Verder lekker een beetje liggen vanavond nog..

@Sometimes, doen wij nog slingeren samen de 10e?

KUSSEN!!!

Geplaatst

Hallo dames, wel even vertellen hoe het is geweest he de 10e! Ik denk dat ik heel wat ga missen haha.

Jessica feli met de 10 jarig jubileum.

Beanie en San leuk dat ik jullie op fb heb en nu weet hoe jullie er uit zien.

Sproet wat voor oldtimertje heb je? Eén keer in de twee jaar keuren valt nog mee voor zo'n oud besje.

Floor en Melis, klinkt als een gezellige dag. Melis mnooi dat er vooruitgang is te zien bij V.ince, dames nog bedankt voor het meedenken wb. telefoon. Ik ga me er eens in verdiepen.

Vandaag zijn man/zoonlief en ik bij schoonouders geweest. Ze hadden een huisje gehuurd op een vakantiepark. Erg gezellige dag. Lekker boswandeling gemaakt en vanavond hebben ze ons mee uit eten genomen. Lekker hoor.

Geplaatst

Misa, inderdaad, sorry, wat een akelig bericht! Was ik ook nog vergeten te zeggen. Bij deze dus.

Sproetje, misschien had je even aan zijn been moeten gaan hangen om zijn empathische, gevoelsreflectieve knop een beetje te activeren, want die stond duidelijk even op uit! Maar goed, dat kan je altijd beter hebben van mensenwerk je een zwak voor hebt, dus dat scheelt dan weer toch? Mar wat heeft hij nou voor je kunnen doen, behalve dat het heel fijn was hem te zien en hij je bijna een depressie in heeft gepraat ;-) Was het lekker? Het hangen aan je been? Ja, je autootje! Moet ze nu helemaal alleen in die grote, gevaarlijke garage slapen, zonder jou? Wat erg, ik snap dat je blij zult zijn als je haar weer veilig bij je hebt!

Ik ben weer begonnen met paardrijden en het is zo leuk! Ik heb ook een schattig paardje al zeg ik het zelf. Hebt is een soort van kruising tussen het paard van S.interklaas en van P.ippi Lang.kous. Vrijdagochtend ga ik weer, ik heb helemaal de smaak te pakken.

Melis, helemaal niet erg! Grappig juist en trouwens, Mini slaapt nog steeds! Kom nog eens langs! Maxi en ik hebben voor het eerst sinds maanden een avondje 'samen' ;-)

Nou lieve meiden, fijne avond en slaap allemaal lekker straks!

Floor

Geplaatst

@Ansje, een lelijk eendje ;-) Uit 1981..

@Floortje, ja heel rustig aan heeft hij er wat op geduwd om te kijken of er wat ruimte tussen de tussenwervelschijven te krijgen was., ook heeft hij wat bindweefsel los gemaakt, maar alles met heel veel beleid. Ik kan met dit soort dagen gewoon helemaal niets hebben. Dus iedere aanraking doet dan zeer, maar hij krijgt het rustig an wel wat los...

en ja...ze moet helemaal alleen in die koude garage slapen...maar wel langs het water, is een heel mooi plekje..maar ik hoorde vandaag dat er muizen zijn daar...boehoeeeeee...en daar is ze bang voor!!! ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden