Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tina, ik lees het nu pas! Wat ontzettend oneerlijk!! Wel heel sterk hoe je it oppakt en onwijs lief van je man hoe hij er mee omgaat. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, schrok er echt van.. xxx

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Minoes, natuurlijk kan je meerijden! Gezellig!

Magic Mike; jaaaa, zooo leuk!

Ow, Sproet, ik heb de prikker niet gehad :happy4:

Geplaatst

Bedoel je "Magic Mike":-))) - ja platte story, maar ontzettend leuk om met een groep meiden en een fles bubbels:) te kijken. Ik heb hem in de bioscoop gezien met 5 vriendinnen en mijn man - heah??? Ja je leest goed, ik wist van te voren niet waarover de film gaat en heb mijn man meegenomen. De mannen van mijn vriendinnen wisten het wel en zijn alvast thuis gebleven:))) Hahahaha hij was op een man naar de enige man in de bios:)))

Happines meid denk goed om je zelf en ga lekker straks van je vakantie genieten en dan weer volop tegen aan

Ik heb er met Floor over gehad dat ik anders ook naar Zwolle kon gaan met de trein of af laat zetten en volgens mij anders met mia mee kon rijden??

Ik heb die stripper film gezien weet zo 1 2 niet meer hoe die heet maar zo leuk met mijn vriendin haha

Liefs en voor happines een hele dikke knuffel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Hahaha happines dat is wel lol dat je man de enige was;-)

Misa leuk rij ik met jou mee gezellig

Floor we appen ;-) ja ben wel boefje mijn man gaat ook op dans les haha

Ik heb een schat van een man die brengt en haalt me naar Zwolle

Dus ik kom

Liefs x

Geplaatst

Pfff, wat baal ik van die cb-prikjes! Cb kan er niks aan doen, dat weet ik. Maar kleintje ligt boven met hevige koorts en voelt zich zo ziek :mad: Dat is zo zielig! Bah, konden we onze kleintjes maar pijnvrij door 't leven krijgen!

Geplaatst

Wordt volgens mij gezellig de tiende!

Tina, ik maak een buiging voor je... Je pakt het goed aan volgens mij! Geef je jezelf wel de ruimte om het allemaal een plekje te geven???

Even nog een lief fotootje:

[ATTACH=CONFIG]4668[/ATTACH]

Geplaatst

Ach Beanie, wat een schattig foto!!!! Geweldig:)

Ja, zeker ga ik er ook een plekje voor zoeken. Het zou nog vaker pijnlijke momenten geven en dan is het ook goed hierbij stil te staan, maar overall blijf ik positief en geloof ik er nog heel vast in dat het ons nog gaat lukken:)

Wordt volgens mij gezellig de tiende!

Tina, ik maak een buiging voor je... Je pakt het goed aan volgens mij! Geef je jezelf wel de ruimte om het allemaal een plekje te geven???

Even nog een lief fotootje:

[ATTACH=CONFIG]4668[/ATTACH]

Geplaatst

Floor, veel plezier vanavond met Maxi en Mini, geniet ervan!

Met mijn kiezen gaat het goed hoor, thnx. Nog een beurse kaak van al dat geboor maar dat mag de pret niet drukken!

Ga lekker op tijd slapen, manlief heeft toch nachtdienst :-( Morgen naar Zwolle, meting van V.ince z'n hoofdje ivm de helm, spannend!!

Geplaatst

Ik moet die film ook! Ga nu zoeken!

Beanie, wat een schattige foto!

Jessica, wat leuk dat je komt!

Misa, nogmaals heel veel sterkte met je kleine lieverd, knuffel hem maar erg!

Melis, rust lekker uit, arme kaak! Dikke kus voor V en B en succes morgen in Zwolle.

Lieve Tina, je bent een bikkel! We denken hier echt met zijn drietjes heel erg aan jullie!

Sometimes, kom jij nou nog? Of lig jij gewoon lekker te eten op de bank??? :-)

Knuf ook voor de andere dames, San, Sproetje, Ansje...

Oeps even gezondigd tussendoor, gauw terug naar de mannen, Mini heeft zo'n leuk boekje net als verrassing van me gekregen, ingepakt en wel: 'de mooiste vis van de zee gaat lekker slapen', in het kader van de slaaptraining! Hij roept nu 'keer, keer', maar hij slaapt nog niet ;-)))

Geplaatst

zo nou boompjes...ik heb erg aan Tina gedacht vandaag..verdorie nog an toe...echt niet ok! Nouja, vrouwke, verwerken hoor..! :-)

Ik heb vandaag de moed gehad en mijn fysio gebeld, dat was wel even een drempeltje. Ik ben dus al sinds 1997 rugpatient en leerde hem toentertijd kennen, we zijn even oud en hij is door de jaren heen echt een goede vriend van me geworden. Maar omdat het met mijn rug gewoon nu niet goed gaat ben ik zo bang dat het fout blijft..ik hoop dat hij even flink aan mijn been kan gaan hangen en de boel wat los kan krijgen..vermoed namelijk dat er iets klem zit nog.

Nu zitten wij in de MMM sinds 2008/2009 maar ben ik sinds 1997 rugpatient...en weten jullie..ongeveer net zo erg als mensen die maar tegen je blijven zeggen dat je toch 'echt een kindje moet, op jouw leeftijd'...'want het is zo leuk' ...zucht zijn mensen die je ongevraagde goedbedoelde adviezen blijven geven als het gaat om hernia. Serieus..ik ben 15 jaar herniapatient...maar ik heb er helemaal nooit wat over gelezen, ben niet geopereerd, heb niet 3.000.000 artsen gesproken, behandelingen gehad, klankschalen op mijn kop, accupunctuur, haaievinnenpoeder gesnoven, kamelenpiescreme gesmeerd en alleen maar gras gegeten..want ik heb de afgelopen 15 jaar gewoon op de bank gezeten..wachten tot het over gaat...

Dit is echt het equivalent van dat mensen denken dat als ik maar niet denk aan kinderen, het 'vanzelf' wel gaat, of dat ik het gezellig vind om met mijn benen wijd te zitten ten overstaande van het hele ziekenhuis...ja joh, nodig de administratie ook maar uit joh! Harstikke gezellig bij mij daar beneden ;-)) Want stel je voor joh, dat ik gewoon gezellig met mijn lief kaarsjes aansteek, een wijntje drink en het gezellig maak en dan oh ja..zwanger word... ;0)

Ze bedoelen het allemaal goed..maar doe me een lol zeg...

Goed..dat moest er effe uit...sorry!!!!Heerlijk!!! :-)))

Ga ik nu verder liggen en mijn nieuwe ondergoed uitzoeken voor de fysio..want ik zou er bijna niet meer aan gewend zijn dat ik mijn slip aan mag houden ;) en vooral moet zorgen dat ik leuke sokken aan heb hahaha...

xx

Geplaatst

Oh jee Sproetje, 15 jaar hernia-patient?! Wat moet je allemaal doorgemaakt hebben? Vreselijk. Ik heb zelf ook twee keer een hernia gehad en ken de pijn wel, maar gelukkig heb ik een heel goede behandeling gehad en ben ook zonder operatie nu al sinds meer dan 10 jaar klachtenvrij. Helaas hoor ik hier in Nederland wel vaker van mensen dat zij heel lang met rugklachten rondlopen, zonder verdergaande behandeling. Ik ben in Duitsland behandelt, dus ik weet niet hoe dat hier gaat. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

@Floor: Lieve schat, je bent toch er tussen 'uit geprikt":-) Geniet maar van je twee mannetjes!

@allen: nogmaals heel erg bedankt voor jullie medeleven. jullie zijn fantastisch. Ga nu slapen, was een pittige dag. Weltrusten!

Geplaatst

ja, ik ben ook geopereerd hoor ;-) Ik was vooral heul cynisch! Duitsland wilde me destijds niet hebben, want dat risico was te groot. Je kunt je afvragen of het risico voor mij of cijfermatig voor het ziekenhuis te groot was hehe..;-))

Ik voel me vast beter snel hoor ;-)!! En zo niet dan toch...want ik heb maandag weer een prikje te zetten en dan wil ik graag weer op en top lekker zijn! XX

Geplaatst

Jee, Sproet, wat een ellende.... Wat denken al die mensen wel? Het stuk MMM herkennen we denk ik allemaal wel: gewoon 'loslaten' en dan komt het vanzelf wel.... Ja, tuurlijk. Uiteindelijk hebben we allemaal denk ik liever de herinnering aan die ene hele gezellige avond (maar was die het wel?) dan idd steeds weer met de benen wijd in het ZH... T'is allemaal zo klinisch geworden! Maar... als wij dan zwanger raken, dan weten we ook precies wanneer dat was en hebben we het embryo zelfs al gezien, dat kunnen die anderen, die zwanger worden van de lucht, niet zeggen!

BTW: die 'meegluurders' mag je weigeren he! Doe ik ook altijd! Ik vind veel goed maar niet dat een co-assistent (die ik later weer op de OK kan tegenkomen!) lekker mee staat te turen... Echt niet! Doen ze maar bij een ander! (trouwens, prikken mogen ze me ook niet. Aanraken ook niet. Vragen mogen ze niks. Eigenlijk is het maar beter als ze gewoon ff lekker op de gang gaan staan of koffie gaan drinken of zo...).

Nu maar lekker nadenken over het 'setje' dat je kunt aantrekken voor bij de fysio... Gewoon een lekker H.emaatje of zo? Ben zelf eigenlijk vooral van de boxers, maar ik geloof dat dat in vrouwen-uitvoering een andere naam heeft??

Geplaatst
Eigenlijk is het maar beter als ze gewoon ff lekker op de gang gaan staan of koffie gaan drinken of zo...).

Tranen over mijn wangen van het lachen hier he..echt waar...hahaha

Geplaatst

Sproetje, heb ik wel eens verteld dat ik voor de 12 weken echo kwam, de eerste keer ergens anders dan op de IVF poli? Kwam ik daar in mijn nakende niksie achter dat gordijntje vandaan, de co viel bijna om, zegt dat mens met haar droge uitgestreken smoelwerk 'je mag je ondergoed aanhouden hoor...' Tja, wist ik veel.. Ik doe inmiddels voor iedere witte jas mijn broek uit. Zelfs als ik bij de tandarts kom moet ik mijn reflectieve reactie direct mijn gulp open te rukken bedwingen en bedenken dat ik in dit geval toch echt mijn onderkleding aan mag houden... Pavlov is het!!! Als ik het gore mengsel van ontsmettingsmiddel, bacillen en slecht werkende airco van een ziekenhuis ruik krijg ik gewoon de neiging om te strippen. Tja in mij als persoon hebben ze geen interesse, het gaat om die follikels, altijd maar die follikels...

Nou ja, tot zover deze avond, het cynisme viert hoogtij ;-)))

Geplaatst

En trouwens, als aan je been trekken toch niet blijkt te werken: ik kan je de 10e een paar keer heel hard schoppen, of over je heen rijden, gewoon een paar keer? Normaal ben ik (naast het macrobiolotarische) nogal pacifistisch aangelegd, maar als geweld helend werkt wil ik best een uitzondering maken, speciaal voor jou... ;-))

Geplaatst

Och sproet wat moet jij wel niet door maken met mijn in je rug

Ik begin weer met mijn nek en loop bij de muren om hoog sterkte meid

En ja mensen met hun goed bedoelde adviezen ja ik wou ook wel platte sex en dat gewoon zwanger zijn sommige mensen grrrrr word er zo moe van of van kids krijgen is het aller mooiste zit je niet op e wachten of na mk je kan toch zwanger worden duh soort draaf weer door

Floor strippen bij de tandarts wil ik zien mag ik mee haha

Geplaatst

hahahaha...malle wijven zijn we met zijn allen! Echt heus waar! Ik vind het geen enkel probleem meer om mijn broek uit te trekken..

Dat was in de tijd van mijn hernia operatie ook...dat ik gewoon zonder te vragen in mijn ondergoed stond..ik had zelfs mijn '-logen en euten' setje...(Fysiotherapeuten, neurologen ;-)) Maar op een zekere dag moest ik bij een professor zijn voor een uitslag en ik zat al in mijn bh voordat de goede man goedemiddag kon zeggen ;-) Ach...deformatie zullen we maar zeggen!

k heb een idee, ik zit namelijk de 10e al lekker midden in de hormonen weer...als jullie nou effe aan mijn been trekken, kan ik al mijn woede er effe uitmikken! Heerlijk en het dan vooral op de Puregon en Decapeptyl gooien ;-) Ik vind het een goed idee. Ik denk ook dat mijn lief daar heel blij mee zal zijn! :-)

XXX

Geplaatst

Meisjesmeisjes, kletsertjes.

@ floor ik bn dr bij de tiende, tuurlijk!

Bij de intake voor de nekplooimeting zagen we Semmie in de eerste instantie niet goed, het was mijn eerste uitwendige echo. Was ik zelf wel blij mee, ff niet in me naakte doos. Mijn schatje nam echter het initiatief en vroeg aan de gynaecoloog of ze niet beter een inwendige echo kon doen, want dan kon hij de baby beter op de film krijgen!! :o

Waarop zij heel droog antwoordde, nou als uw partner het niet erg vind!

Toen pas had hij hem door....

Geplaatst

Goeiemorgen lieve dames,

Je knippert even met je ogen en er is weer een hele nieuwe discussie ontstaan.... Wij, kletskousen??? Hoe kom je daar nou bij? Trouwens, met wie zou je anders deze Pavlov-reacties moeten bespreken? Zijn toch maar weinig mensen die dat snappen...

Maar... Allemaal lekker geslapen? Ook zo blij op deze druilerige dag?

Sproet, je mag je gewoon helemaal laten gaan de tiende... Als iemand het snapt zijn wij het wel! Dus doe lekker kattig, hang het deca-heksje uit, en het belangrijkste: je mag het meeste eten van iedereen! Jij hebt een excuus! Okay, Sometimes ook... Dus mogen jullie dat samen doen... Ik mag pas anderhalve week later los!

Geplaatst

Ohhh oh oh meiden ik kan bijna niet meer bijkomen voor lachen:-))) Zo herkenbaar dat je direct de kleding van het lijf trekt als je een behandelkamer binnen komt:))))

@Somtimes: verder alles goed gegaan bij de meeting of was het alleen een intake ervoor?

@floor: heb je nog genoten van de knusse avond met maxi en mini?

@sproet; bedankt nog voor de initiatief met de datumsprikker! Heb hem ingevuld. Zou het echt leuk vinden jullie een keer in het echie te zien/spreken:)

Hier vandaag alweer wat rustiger. Ik denk dat de duivels er vandaag doorbreken - maar goed ook dan, kan mijn lichaam al beginnen met herstel... Morgen even officieel bellen in het ziekenhuis. Zou de dames zeggen dat "kippensoep" echt niet geholpen heeft (over cynisme gesproken hahahah)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden