Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pammie gefeliciteerd.....

Echt helemaal super....ik ben nu op wd 15 zal ik wel of niet testen....maak mezelf helemaal gek zeg....

Vanuit zh mag ik pas op dag 18 testebn om geenvalse hoop te hebben....maar dit houd je toch niet vol....buikpijn maar waarvan.....

Monica inderdaad bij een 2de weet je inderdaad hoe bijzonder het is....en is het zo gewenst...succes....

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik zit op het wachtbankje van november voor mijn eerste icsi poging en lees hier ook mee 😄 jullie lopen natuurlijk voor en in deze spannende tijd is dat wel fijn.

Ik ben zooo blij dat ik weer groen lees! Ik kon het niet laten en moest even feliciteren!

Hopelijk gaat het met iedereen goed komen. Ik duim met jullie mee.

Liefs, druppel

Geplaatst

YEAHHHHH!! Gefeliciteerd meid! Wat een geweldig bericht! GROEN!! GROEN!! GROEN !! Ik gun het je (en natuurlijk allen anderen ook) zo! Ga ervoor en goed vasthouden nu:)!!

Even snel. Moet zo naar t werk.Test was positief!!Ach Moedeloos. Meid. Dit vindt ik echt zoooo rot voor je. Hopelijk zit het nog goed? Tijdens zwangerschap kun je toch ook weleens bruinverlies hebben?
Geplaatst

Het hoeft nog niets te zeggen! Zolang je maar geen rood (vers) bloed verliest kan het gewoon normaal zijn zoals Floortje ook al zegt. Laat je niet gel maken - je zit nu op WD 14?? Durf je te testen? Het kan nu wel, hoor. Misschien voel je je dan wat beter. Of het wordt een bevestiging van je vermoeden of je krijgt een mooie verrassing! Iig ben je dan wat meer uit de onzekerheid meid. Ik duim heeeeeeeel hard voor je. Het moet gewoon goed komen!

Goedemorgen meiden, denk dat ik heel vroeg nu al van het bankje val. Heb gister niks van bruinig oud bloed gezien. En daar was het vanochtend weer bruin oud bloed. Dit maakt me zo onzeker. T voelt niet als ms, maar denk dat het game over is. Ga zo eerst het ziekenhuis mailen.

Fijne dag meiden

Geplaatst
Even snel. Moet zo naar t werk.Test was positief!!Ach Moedeloos. Meid. Dit vindt ik echt zoooo rot voor je. Hopelijk zit het nog goed? Tijdens zwangerschap kun je toch ook weleens bruinverlies hebben?

En dit gewoon even tussen neus en lippen...ik moet naar t werk, test was positief...malle meid!!!! Gefelicteerd!! Heel heel fijn. Lekker vasthouden meissie...!!!

@Moedeloos, ik duim heel hard met je mee lieverd....heel hard...xxx

Geplaatst

Lieve lieverds!!!

Wat zijn jullie toch top.

Dankjulliewel voor de felicitaties.

Ik reageer vanavond wat uitgebreider.

Ik blijf duimen voor de meiden die nog gaan testen!!

XX

Geplaatst

Goed zo Pammie!!!

Wellicht hebben wij meer geluk omdat ons lichaam al een zwangerschap/geboorte achter de rug heeft(nog niet mega lang geleden)en herkend wat te doen nu?misschien stomme theorie hoor. Gun het jullie allemaal zo!

En dames hier nu 5 weken, ook veel buikpijn, maar dat zijn echt mijn darmen die van slag zijn. Herken ik overigens niet van Pim. Mijn zus is nu van 1ste wkn en had dat ook heel vroeg in zw. Dus dames verlies de hoop niet bij buikpijn!

Daarnaast is en voelt alles natuurlijk ook anders dan bij een "normale" cyclus. Voor IVF is alles kunstmatig in werking gezet, waardoor ik het ook lastig vind het te vergelijken met wat ik(we) normaal voelen. Alles is nu eenmaal anders (mits je in natuurlijke cyclus TP hebt)

Ik duim verder voor ons allemaal!

Ps. Ik heb 1 nov al echo (6wkn)omdat ik geen eileiders meer heb, 2x buikoperatie's + keizersnede

, risico dat het alsnog verkeerde plek zit geloof ik.

Geplaatst

@happinez, zit nu net op wachtdag 8 (tp mee gerekent) en heb wel getest maar niet met ochtend urine en die was negatief.

Het is inmiddels waterig bloed geworden.

Heb het zieknuis gemaild en die zeiden idd afwachten en maandag evengoed bloed laten prikken.

@Pammie, GEFELICITEERD meid lekker van genieten

Geplaatst

Wow leuk hoor te lezen dat er verschillende op groen gegaan zijn, gefeliciteerd allen.

Hier was de afgelopen week een drukte van jewelste, mijn man was jarig, dus veel voorbereidingen gedaan, taarten en cupcakes gebakken met men dochtertje en vriendjes uit de straat.

Is allemaal geweldig gelopen,het huis is langs kant, de schilderwerken lopen op hun einde, het word hier weer een gezellige boel in huis...

Vandaag WD 9 en heb een drang om te beginnen testen... Ik heb deze poging dus een heel ander gevoel,ik voel me echt al zwanger.. Nog steeds geen ongi-krampjes of steekjes. Ben regelmatig misselijk en heb af en toe het gevoel van over de pot te moeten gaan hangen... Dus ben heel bang nu dat mijn lichaam mss toch de gek met me aan het houden is... aan de hormonen kan het deze poging niet echt liggen, heb alleen 15 dagen geleden een spuit ovitrelle gebruikt en voor de rest niks... Ook geen bollen deze ronde... Hoop dat het gauw volgende week dinsdag is, kunnen en mogen we eindelijk gaan testen...

Groetjes en tot schrijfs meiden

Geplaatst

Pammie gefeliciteerd!!!! jippie! GROEN!!!!!

Moedeloos.. ik weet t niet, hoop voor je dat t niet doorzet..

Heb morgen punctie. gisteren de ovitrelle gezet, krijg er poetsdrang van! en ruim ineens alles op. we zullen zien morgen!

Succes meiden!!

Geplaatst

Meiden,vraagje hoelang blijft de ovitrelle eigenlijk in je lichaam aanwezig?

Heb weinig zin in als ik een test doe (eind volgende week) dat ik een vaag streepje heb en dit of kan wijten aan de ovitrelle?

Geplaatst

Oh meid, sorry, ik dacht je was al verder... ben even de overzicht kwijt geweest. Ik hoop heel hard voor je dat het niet doorzet, maar zoals je het nu beschrijft .... het kan nog alle kanten op. Heel veel sterkte!!! :gekruiste vingers 3

@happinez, zit nu net op wachtdag 8 (tp mee gerekent) en heb wel getest maar niet met ochtend urine en die was negatief.

Het is inmiddels waterig bloed geworden.

Heb het zieknuis gemaild en die zeiden idd afwachten en maandag evengoed bloed laten prikken.

@Pammie, GEFELICITEERD meid lekker van genieten

Geplaatst

Blondine . Spannend!

Als je geen hormoontjes hebt genomen dan zou het niet daar aan kunnen liggen idd!

WD9 vind ik zelf wel vroeg om te testen maar doe wat je gevoel je ingeeft.

Celine. Ik had in nijmegen bij mijn zoontje ook eeb vroege echo. Dit is daar gebruikelijk. Ik was toen een week of zes.

Succes alvast!!

Ik voel me goed. Rugpijn is er weer en wat krampjes.

Het is wel een raar idee nog ;)) maar ben natuurlijk heel blij!!!

Wil t liefst naar huis,werken gaat nog wel maar mn gedachten zijn bij die posi test ;)

Geplaatst

@ricklover, heel veel succes morgen met de punctie.

@ekiaam, met 10 dagen moet het wel uit je bloed zijn

@blondine, spannend hopelijk maak jij meer groen hier.

@happinez, geeft niet, het is ook zo gezellig druk op dit bankje

Ben mijn hele boven verdieping maar gaan poetsen misschien dat het los komt, maar nee hoor

Dan wachten we maar rustig af.

Geplaatst

@ pammie: gefeliciteerd!!!!! Wat heerlijk voor je. Lekker van genieten!

@ moedeloos: wat een stress voor je, hoop dat het vals nieuws is

@ blondine: klinkt goed

@ ricklover: succes morgen!

Ik ben net terug van de terugplaatsing van een 8-cellige topper! Nu de slopende 2 weken wachten in...

Erg blij met het goede nieuws. We hadden 13 mooie embryo's, dus vast ook een paar die de diepvries in mogen. Geeft veel goede hoop!

Geplaatst

Megan80 Succes! inderdaad slopende weken!!

Heb vandaag toch een testje gewaagd (15d) en jawel hij is positief ben nog voorzicht....

Ziekenhuis zegt pas dag 18 testen maar kon het niet laten dus morgen nog maar een x...

Maar alle vroegtesters...????.....als jullie vroeger testen en hij is positief blijft dit dan ook??? of heb je dan na een paar dagen als nog een negatieve test?????

Geplaatst

Hallo dames.

Succes met de moeilijk en spannende 2 weken testen.

Hier vandaag wat vreemd gevoel in de buik. Kriebelig, dan weer wat krampen...

Vanmiddag na het naar de wc gaan wat rose op het toiletpapierje :S Laten we hopen op een innesteling??

Maar ben er bang voor? Zit toch nog niet op een ongi te wachten hoor...(beetje vroeg?)

Hmm ene moment denk ik JAAAA zou het?? Andere moment ben ik super nagatief.

Rose is nu overgegaan in wat bruinverlies? Heel ietsje maar....maar toch.

Ik ga toch echt niet wachten op woensdag en ga zondag al testen. Ik wil zekerheid.

Lfs Colle

Geplaatst

Ach @colle en @ moedeloos wat een stress! Ik duim heel hard voor jullie!!!!!

@megan: Gefeliciteerd - wat een mooi emmie heb je! En dan nog 13 andere - dus daar zijn zeker nog de een en ander eskimo erbij:) Wanneer horen jullie dat? Nu maar lekker broeden en afleiden!

@Aman: Jeetje!!! Wat geweldig - alweer groen!!! GEfeliciteerd meid!!! wd15? Ik denk dat je voorzichtig heel erg blij mag worden:)!!!

Allen andere meiden: toi toi toi en sterkte met wachten:)

Geplaatst

Aman,wauw. Ook al een positieve test. Wat goed!!

Megan,wat fijn dat je veel emmys hebt. Misschien veel goed genoeg voor de vriezer. Dat zou mooi zijn!

Nu maar broeden met dat kleine embryootje.

Colle,wat een onzekerheid heb je toch. Bah. Ik zou ook gek worden. Om de zoveel tijd naar wc om te checken.

Ik zou ook een testje doen. Gewoon om van die stress af te zijn.

Monica,hoe is het met je? Weet je inmiddels iets meer. Heb je nog zo'n pijn?

Zo,en nu weekend. Misschien wat het niet echt handig om vandaag een testje te doen,aangezien ik vandaag moest werken,maar opzicht

ging het vrij goed. Ik heb zo snel de neiging om het veel mensen te vertellen,je wilt het wel van de daken schreeuwen,maar dat is niet slim.

Alleen mijn familie en schoonfamilie weten het,en een paar goede vrienden/innen.

Hoe GEK ik ook was vanmorgen!

3.30. Daar stond de wekker op,en ik besloot een test te doen ;-))

Ik liep maar te tobben,en te malen,en dacht....ik wil daar vanaf!

Manlief werd wakker en dacht echt; wat ben jij nou aan het doen,weet je wel hoelaat het is!

Weljaaaaa heb een kadootje voor je :D

Tjsa,en ga dan nog maar eens slapen. Koekoek.

Sorry voor het ego berichtje. Ik moest het toch effe kwijt. Soms toch best moeilijk.

Zondag nog even een testje doen,en dan maandag Nijmegen bellen als alles goed is.

Vind het wel weer mega spannend. Nu de wachtweekjes in of het blijft zitten,en of alles goed gaat.

Ik duim voor jullie allemaal! Zo spannend voor de meiden die nog moeten testen.

Colle succes meissie.

Lfs Pam.

Geplaatst

Tis nu officieel ms is door gebroken. We zijn er kapot van. Wat een vreselijke rot klap. Kan alleen maar huilen.

@colle jij hebt toch ook op de 18 je tp gehad? Bij mij begon het ook met bruin verlies en ligt rosé, maar het is vanmiddag door gezet.

Geplaatst

Moedeloos...denk aan je wat een rot nieuws..sterkte voor jullie beide!

Pammie Ja inderdaad maar ben nog wel onzeker erover hoor....morgen en zondag nog maar een testje en dan maandag ziekenhuis bellen

Spannend inderdaad voor de weken die nog komen gaan, maar we zijn wel een beetje blij....dit is al meer dan we verwacht hadden na alle tegenslagen...

'Megan hoop inderdaad dat er nog de vriezer voor je ingaan, wij hadden we 12 waarvan 1 tp en de andere 11 hebben het niet gehaald...vandaar dat ik ook zo bang ben dat deze niet blijft zitten want dan moet alles weer overnieuw!! en daar zie ik dan wel super tegen op...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden