Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier ook iets minder nieuws, er kan maar 1 emmy op winterexpeditie.

Dat valt me tegen maar goed hebben iig dus nog 1 kleine kans als deze zijn of haar ankertjes niet uitgooit.

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Happinez...wat KL*TE gewoon, heb er geen ander woord voor meid!! Ik hoop dat je snel weer de moed vind om verder te gaan... nu is het gewoon zwaar oneerlijk...helaas kennen we bijna allemaal het rotgevoel! sterkte meid...

Hir WD 5 en ik heb er ook en zwaar hoofd in hoor...ik heb echt alle symptomen die ik altijd een kleine week voor mijn menstruatie krijg.. Ben nu al zo vaak zwanger geweest dat ik weet welke symptomen er bij een vroege zwangerschap bij mij om de hoek komen kijken... goed ruiken, opgezette borsten, en klinkt misschien beetje vies, dus sorry dat ik het zeg maar het is wel een feit, je vagina zwelt ook op (tip voor dames die aan het wachten zijn) en dat heb ik geen van allen..Omdat ikin een hele natuurlijke cyclus zit weet ik exact wanneer ik mijn menstruatie verwacht, aankomende zondag.. Die ochtend gooi ik er een testje tegenaan als de rode duiveltjes zich nog niet hebben laten zien..

Lieve andere meisjes, succes met wachten!!

Happinez nogmaals een dikke knuff voor jou!!!

Geplaatst

Gatver...geen leuk nieuws Happinez :( sterkte en jank lekker even van je af. Niet opkroppen want dat is ook een fout van mij geweest. Dan komt de klap later dubbel zo hard.

Ik had er echt een goed gevoel bij.

Ik ben bang dat dit niet zo'n goeie maand voor ons en ik heb over mezelf ook niet zo'n heel goed gevoel. Ik weet niet waarom...gewoon een gevoel. Ik voel me eigenlijk niet anders dan anders op ontzettend chagrijnig na..maar dat komt door de medicijnen en de spanning denk ik.

Baal ook dat we geen cryo's hebben. Ik weet dit is pas weer poging 1 maar ik ben zo bang dat we over een tijdje 3 pogingen verder zijn zonder cryo;s en dan is het voor ons net meer te betalen :( Ik kan me daar dan echt nog niet bij neerleggen hoor.

Maargoed..daar denken we nog maar niet aan.

Fijne dag allen en Happinez, ik denk ook aan je.

Lfs Colle

Geplaatst

Lieve meiden, dank jullie voor jullie lieve woorden! Dat doet mij nu goed! Ik zal even niet meer zo veel gaan meeschrijven, maar blijf jullie natuurlijk volgen, eerst hier en dan als jullie straks allemaal op de 12-weken-wachtbank gaan zitten:)!! Zet hem op - GROEN is de juiste instelling!!!!

@Colle en Monica: Laten jullie niet de moed in de schoenen zakken door die minder positieve verhalen, ik blijf heel vast voor jullie duimen!!

Geplaatst

Happinez,ik snap dat je minder zal mee schrijven. Dat is logisch. Ik hoop dat je dit een plekje kunt geven. Echt enorm oneerlijk.

Ik vond het net zo gezellig hier,ook jou verhalen! ;)

Knuf.

Monica. Wat is het ook een rot wachtweek. Bah. Je gaat van alles denken en je wilt van alles voelen.

En Colle,kop op meis.

Ekiaam wat fijn dat je cryootjes hebt!!!

Geplaatst

Lieve Monica, en voor jou ook weer heel veel succes he! We treffen elkaar momenteel niet zo heel veel op het forum, maar ik volg je wel en denk wel aan je hoor! Ik weet precies wat je bedoelt, je voelt het gewoon als het goed zit, maar je bent nog erg vroeg, dus het kan nog komen. Ik duim in ieder geval heel erg hard voor je! Liefs, Floor

Lieve Happinez...wat KL*TE gewoon, heb er geen ander woord voor meid!! Ik hoop dat je snel weer de moed vind om verder te gaan... nu is het gewoon zwaar oneerlijk...helaas kennen we bijna allemaal het rotgevoel! sterkte meid...

Hir WD 5 en ik heb er ook en zwaar hoofd in hoor...ik heb echt alle symptomen die ik altijd een kleine week voor mijn menstruatie krijg.. Ben nu al zo vaak zwanger geweest dat ik weet welke symptomen er bij een vroege zwangerschap bij mij om de hoek komen kijken... goed ruiken, opgezette borsten, en klinkt misschien beetje vies, dus sorry dat ik het zeg maar het is wel een feit, je vagina zwelt ook op (tip voor dames die aan het wachten zijn) en dat heb ik geen van allen..Omdat ikin een hele natuurlijke cyclus zit weet ik exact wanneer ik mijn menstruatie verwacht, aankomende zondag.. Die ochtend gooi ik er een testje tegenaan als de rode duiveltjes zich nog niet hebben laten zien..

Lieve andere meisjes, succes met wachten!!

Happinez nogmaals een dikke knuff voor jou!!!

Geplaatst

Hey meiden moest ff wat kwijt.

Vandaag wachtdag 6 en ik speurde een klein drupje bruin bloed (sorry ) maar dit maakt me onzeker is het innesteling of komt mijn ms eraan???

@happinez beschrijpelijk dat je minder schrijft. Laar alles ff lekker bezinken.

Geplaatst

@moedeloos: als je mij vraagt zou dat zo maar een innestelingsbloeding kunnen zijn. Als het maar niet rood bloed is en niet verder doorzet! Ik duim nu nog harder voor je:)!!!

Kan toch niet los laten:) dus lees gewoon mee:) Veel te spannend hoe het gaat met jullie allemaal. Sterkte meiden!

Geplaatst

@happinez flink balen zeg, heel veel sterkte

Ik zag als ik het goed had dat dotje en celine positief getest hadden, gefeliciteerd meiden.

Ik hou het hier niet bij met lezen zeg, sorry als ik dus niet op iedereen reageer.

Hier vandaag echo gehad, als was mooi rustig, vanaf morgen mag ik beginnen met stimuleren en volgende week woensdag heb ik weer een echo. Ben eens benieuwd

Geplaatst

Hai allemaal.

Even een vraagje om te kijken of meerdere dit hebben. Ik wilde vanavond de bolletjes inbrengen en merkte dat de baarmoedermond nu wel heel erg laag zit. Hebben jullie dat ook?

Lfs Colle

Geplaatst

Moedeloos. Wat rood/bruin verlies op WD6 is wel erg vroeg. Wie weet een innestelingsbloeding? Spannend.

Colle,ik gebruik een inbrenghuls voor die bolletjes,dus heb niet echt gemerkt van een lage baarmoedermond.

Had je dit ook bij de zwangerschap van Kian dan? Misschien dat je dat nog weet.

Geplaatst

Happinz...wat ontzettend balen zeg...en hopelijk doen al die lieve woorden hier je verdriet wat verzachten!

Maar huile eerst lekker uit, en doe waar je wel of geen zin in heb...Sterkte meid!!

Denk aan je

Wel dubbel dan in zo'n bericht moet ik zeggen maar alle andere meiden met groen super zeg!!

Zelf zit ik op wd 13 dus het gaat erom spannen!

Heb alleen wel een rare onderbuik, of je soort kramp heb, niet echt menstruatie pijn maar anders...kan het niet echt omschrijven

Dus maak mezelf helemaal gek...met dat wachten...ben nu dus lekker aan het werk ff wat afleiding maar kon het niet laten om even te kijken wat

jullie allemaal geschreven hebben....

Dus ga nu weer verder werken heb een slaapdienst....

Sterkte allemaal....duim voor iedereen mee : )

Geplaatst

Happinez, jeetje wat een rot bericht. Dikke knuffel! Sterkte meid!

Ik zit nu ook officieel op het bankje. We hebben gister een terug plaatsing gehad van 2 cryo's! Jeetje dat had ik echt niet verwacht! En er zit er nog 1 in de vriezer. Helemaal blij dus en nu weer lekker aan het broeden. Het voelt nog wel een beetje vreemd, heb nog nooit een cryo terug plaatsing gehad en na een verse behandeling voel je je altijd zo door de mangel gehaald. Nu voel ik me helemaal goed. Heb alleen de pregnyl gespoten en verder niets. Het voelt nu wat onwerkelijk.

Geplaatst

Goede morgen meisjes

Aman, spannend, ik duim voor je!

Colle, ik heb nu geen bolletjes en de vorige keer had ik ook een inbrenghuls, maar je kan het ook aan de opening van de vagina merken, die zwelt op bij zwangerschap...spannend meid!!

Ik heb nog steeds geen goed gevoel erover... ben alweer aan het nadenken over de 2e IVF behandeling.. bij ons moet je standaard eerst een maand aan de pil pfff...dus dat recept ligt al klaar mocht ik het weekend mijn menstruatie krijgen..

Lieve Floortje, ja vorige keer dacht ik ook dat ik niet zwanger was, maar toen lag ik in het ziekenhuis en voelde ik zoveel andere dingen, maar toen kwam de reuk en opgezwollen borsten wel om de hoek kijken, ik dacht dat het van de bollen was toen.. Maar nu niets.. Hoe is het bij ondertussen??

Pammie, hoe voel je je?? WD 11 toch voor jou?

Knuff voor iedereen!!

Geplaatst

​Echo's

Floortje: 1e meting BMS 30 september

Tina (Happinez): 1e meting 25/9, 2e 2/10; 3e 5/10

Moedeloos: 1e meting 5 okt

Pinklady: 1e meting 24/9, 2e 27/9, 3e 30/9

Sproet: bloed en metingen 20/9, 22/9, 23/9, 24/9, 25/9 en 26/9 lol

Anne82: 1e meting 3 oktober, 2e meting 10 oktober

Surf 24-10-2012 eerste follikel meting

Punctie

Tina (Happinez): 8 okt (16 eizellen)

Pinklady: 2 okt (20 eicellen)

Moedeloos: 13 okt 19 eicellen 13 bevrucht

Megan80:

Colle: 14 okt (9 eicellen)

Ekiaam: 19 okt 8 eicellen 7 bevrucht

Megan80: 22 okt (16 eicellen)

Surf: 29 oktober ( ongeveer, afhankelijk van de groei)

Terugplaatsing

Emsie: 1okt-IUI

Sproet: 1 oktober

Floor: 4 oktober

Heidss KI 4 okt

pinklady: 4 okt

Misa: 5 oktober

Ciline: 07 okt

Tina (Happinez): 10 okt.

Pammie: 13 okt

Anne82: 17 okt.

Colle: 17 okt

Moedeloos: 18 okt

Monica32: 18 okt

Ekiaam: 22 okt

Megan80: 24 okt

Saskia: 23 okt

Testen

-Sproet: 7 okt - menstruatie op 9 okt bij 4 dagen over tijd

-Misa:12 okt

-Emsie:15 okt- menstruatie op 16 okt.

- Pinklady 17 okt

-Floor: vroegtester, maar 18 oktober ziekenhuis

- heidss: 18 okt

-Ciline: 22 okt

-Tina (Happinez): 25 okt (maar het wordt zeker vroeger:-))

- Pammie 28 okt

- Monica32: 28 okt ga ik testen - officieel pas 3 nov

- Moedeloos 29 okt

- Colle 31 okt

- Anne82: officieel 31 okt. - test denk ik 27 okt.

- Megan80: 8 nov

- saskia: 3 nov

Geplaatst

Saskia. Welkom op het wachtbankje. ;)

Spannend weer! lekker broeden en straks een posi test!

Monica meis. Je denkt al wel erg vooruit. Ook stukje zelfbescherming. Misschien hoef je je nergens druk over te maken. En kun je zondag alsnog testen!

Spannend. Nog een paar daagjes. Volhouden.

Digi knufff

Hoe ik me voel? De rugpijn wordt iets minder,en ik heb vlagen van ongie krampen.

Heb nog geen bloed verloren.

Ik denk niet dat ik zwanger ben. Zou te mooi zijn gelijk weer raak!

Vandaag WD11. Nog geen testje gedaan. Ik moet eerst nog naar de winkel om een test te halen ;)

We should see.

Morgen of vrijdag ga ik wel een testje doen.

Tot nu toe ben ik er vrij nuchter onder. Als het niet is gelukt ben ik zo gezegend met mijn kleine boef en gaan we lekker genieten met ons drietjes.

Wie weet ooit een 2e ivf,wens voor 2e kindje blijft.

Geplaatst

Hey meiden,

Vandaag een terugplaatsing zie ik?

Heel veel succes en en lekker broeden meid.

*klaagmodus aan*

Hier gaat t ff wat minder, ben de utrogestan nu al zal, ik heb echt enorme (.)(.) manlief mag er niet eens naar kijken.

Af en toe licht misselijk en een raar trekkerig gevoel ow en o zo fijn duizelig gevoel zelfs als ik zit.

Ik weet dat het van de utrogestan is, kan me niet anders voorstellen op wd2.

*klaagmodus uit*

Wanneer hebben jullie eigenlijk op zijn vroegst getest?

Ziekenhuis heeft mij opgegeven 18 dagen na tp.

Geplaatst

Saskia welkom en succes!

Pammie wat knap van je hoe je in het traject staat! Ik duim voor je dat er gewoon een brusje op komst is voor jullie kleine man! Duim duim duim..knuff!

Ekiaam..jee 18 dagen is wel heel lang..ik vond 16 dagen al lang wat bij mijn ziekenhuis de wachtdagen zijn. Gemiddeldligt dat tussen de 12 en 14 dagen. Ik teste de vorige keer positief op wachtdag 10, en toen had ik zelfs nog heel laag hcg in mijn urine vanwege de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De meeste meiden testen zo tussen de 10 en 14 dagen. Dan moet t toch wel te zien zijn hoor. Succes!!

Geplaatst

@ekiaam: Ja r*t spul is dat! 18 dagen na tp?? Dat is wel erg lang. Ik had / heb 15 dagen na tp, maar heb op wd 13 voor het eerst getest, vandaag wd 14 ook (ik dacht ik moet toch nog een bevestiging hebben van dit negatief resultaat van gisteren) en morgen officieel ook nog eens daarmee ik het ook helemaal zeker weet :).

Geplaatst

Heel veel succes voor vrijdag meid!! Sterkte en op naar een mooie opbrengst met veel mooie eitjes:)!

Wat een druk bankje zeg! gister fm gehad, vrijdag punctie! vind t enorm spannend..
Geplaatst

@ricklover, spannend succes.

@ekiaam, idd wat de meiden zegen 18 is wel heel laat ik mag een bloedtest doen op wachtdag 12 dag van tp mee gerekend

@monica, de moed nog niet laten zakken geen bloed is goed ;-)

Hier wachtdag 7 en het bruine met afvegen is al minder geworden.

Vandaag ook nog mijn verjaardag!!

Fijne dag meiden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden