Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik dacht laat ik vast de topic voor de zwangeren aanmaken die uitgerekend zijn in mei en juni:happy7:

Kom hier gezellig schrijven, ook als je nog in de 12 weken zit, waarom ook niet:-)

Wat voel jij? Hoe voel jij je? Wat is anders? Wat doe je nu anders? Deel je ervaringen met ons.

De wet van het universum, denk positief, en ik hoop voor iedereen dat wij een gezonde zwangerschap mogen volbrengen!

• Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hallo,

Ik wil mezelf heel graag toevoegen bij de zwanger en uitgerekend mei juni club. Ik hoop dat er zich maar heel veel dames mogen bijvoegen!

Ik heb zelf de punctie gehad op 03-09 en op 06-09 de terugplaatsing van 2 mooie emmy's. We weten sinds 19-09 dat we zwanger zijn!! Ik ben dolblij maar ook nog wel een beetje bang. Volgende week donderdag hebben we de 1ste echo om te zien of het allemaal nog goed zit en of het er 1 of 2 zijn.

Ik voel me redelijk goed, wil niet teveel "zeuren"en probeer overal maar positief over te blijven. Ben wel wat misselijk de hele dag door maar het is vol te houden. Ik ben wel alleen doodmoe, kan me echt niet concentreren de hele dag, vooral op mijn werk en ik ga samen met mijn kindjes om half 8 naar bed. Niet zo gezellig voor manlief hihi.

Vanochtend intake gesprek gehad voor moeders voor moeders, vanaf morgen daar ook weer mee beginnen! Zijn er hier ook al dames met de moeders voor moeders begonnen??

Het is niet helemaal nieuw voor ons want ik ben al een trotse mama van 2, 1 zoontje van 5 en 1 dochter van 2. We zijn dus al dubbel gezegend met onze 2 schatten.

Nou ik hoop op een hoop gezelligheid en steun, want de eerste weken zijn toch wel heel erg spannend!!!!

Heel veel Groetjes Cyn.

Posted

Ik was nog wat niet heel onbelangrijks vergeten te vermelden, Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger en als alles goed blijft gaan 27-05-2013 uitgerekend!!

Posted

hoi Cyn,

Ik ben 4 dagen eerder;-) 5w en 4d. volgende week vrijdag 1e echo. Iets vervroegd. En Natuurlijk mag je klachten melden, t is voor mij tenslotte de eerste en ik weet nog niet wat ik kan verwachten. Ik had wat opripsingen, en ontzettend moe. Maar ik las dat moeheid door de progestron komt, en die moet ik voorlopig nog blijven gebruiken. Dus probeer ik uit het werk direct te gaan liggen op de bank en even te rusten. Ik had gister met niezen een enorme steek in mijn baarmoeder en ik heb wat stress al een paar dagen waardoor ik niet goed in mijn vel nu zit. Ik kan daardoor niet goed genieten van mijn blijdschap van mijn zwangerschap. Het komt denk ik door de hormonen dat ik niet goed mee om kan gaan en het slecht los kan laten en ligt het als een blok op mn maag. Ik hoop dat ik mijzelf gauw kan herpakken ben echt emo steeds en licht geraakt.

Maar er komt een leuke spannende tijd aan en ik wil mij zo goed mogelijk gaan voelen en probeer ik het van mij af te zetten, maar gezegd en gedaan zijn helaas 2 dingen. Ik heb hierdoor weer pijn in mijn buik, dus ik moet t loslaten. Volgende week een iets vervroegde echo! Wij zijn zo benieuwd!! Wanneer was jij voor het eerst misselijk? Ik heb eigenlijk weinig eetlustb over de gehele dag en was ik een kg afgevallen..

Posted

Dag ladies!

Ik kom me hier ook lekker toevoegen.. Vrijdag m'n eerste echo en dan weten we hoever ik ben enzoverder.. Ik had m'n punctie 13/09 van 2 cryo's! 1 fantastisch en 1 middelmatig,dus vrijdag weten we of het er 1 of 2 zijn.. Spannend allemaal! Ik voel me verder goed,wel moe en pijnlijke boobs.. (maar dat geeft me hoop!)

Cyn: Een dikke proficiat van me! En volgende week je eerste echo,spannend! Hou ons op de hoogte!

Jillzz: Fijn je hier tegen te komen en fijn dat je deze topic hebt opgestart! Hoe gaat het met jou meid?

Fijn dit bankje,zal ons deugd doen!

Lieve groetjes

Posted

Hier weer een berichtje vanuit het Zuiden.

Jillz ik ben eigenlijk sinds vorige week echt flink misselijk, pijnlijke borsten en heel erg moe had ik al vanaf het moment dat ik de bolletjes aan het gebruiken ben, ik weet niet echt of dat nu erger geworden is sinds de positieve test. hihi.

Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is te genieten van je mooie positieve test als je stress hebt en natuurlijk kan iedereen wel zeggen denk aan jezelf en laat het los maar dat kunnen wij vrouwen nou eenmaal niet heel erg goed, en dat emotionele das helaas ook een van de bijwerkingen van de zwangerschap, huil het er maar lekker uit, datmkan af en toe flink opluchten. Nog een paar dagen en dan heb je de echo, dan kun je heerlijk genieten van je mooie wondertje!!

Ik kan ook echt niet wachten tot volgende week donderdag, ik voel iedere dag wel wat steekjes en dan wordt je toch weer bang. Gaat het wel goed... Zit alles nog op zn plekje... Om gek van te worden! Maar ja ik moet toch echt nog een weekje wachten maar we tellen de dagen af!!!! Annelies jij morgen heel veel succes met de echo en genieten van je kleine wonder(tjes) Spannend he of het er 1 of 2 zijn. Bij mij is er ook 1 topper en 1 middelmatige teruggeplaatst dus ben erg benieuwd.

We duimen allemaal voor je!!!!!!

Heel veel Groetjes

Posted

Hoi meiden, mag ik ook meeschrijven? Ik heb afgelopen zondag positief getest...nog een beetje onwerkelijk!!

Zal zo mijn handtekening gaan bijwerken voor meer info.

Posted

Hoi dames!

Terug van de eerste echo en ik heb het vruchtzakje gezien.. Ik ben 5weken ver,en ze zeiden me dat het normaal is dat je nog geen foetus ziet.. Volgende week donderdag terug en de week erop dinsdag ook nog es. Zal maar een beetje gerustgesteld zijn eens ik ons wondertje (s) zie en hoor,denk ik!

Moos,van harte gefeliciteerd meidje!!

Henne,dank je voor het geven van de topic! Zal me,ons,deugd doen! Alles is nog zooo onzeker..

Cyn,dank je wel meidje! Jij ook nog een beetje op de tanden bijten voor je eerste echo hé?

Hoe gaat het met de andere meiden?

Groetjes

Posted

Hee Annelies,

Dan hebben we volgende week donderdag samen een erg spannende dag!! En inderdaad met 5 weken is het heel moeilijk om iets te kunnen zien op de echo! Ik hoop dat je volgende week wel een mooi boontje in beeld ziet verschijnen! Wel fijn dat je zo vaak n echo krijgt, bij ons is het alleen met 7 weken en dan ben je ziekenhuis klaar, dan mag je als je wilt naar verloskundje of gyneacoloog.

Ik weet nog goed bij de vorige keren dat ik zelf meteen aan het zoeken was tijdens de echo naar een knipperend lichtje, maar vaak wist ik niet waar ik moest kijken en raakte dan altijd effe in paniek, gelukkig werd ik wel al snel gerustgesteld door de arts, hoop dat dit volgende wk ook weer zo is. Nog6 x slapen en dan is het eindelijk zo ver.

Heb vandaag echt een emotionele dag, geen idee waarom want er is niks engs of rots gebeurd maar moet om alles huilen, word een beetje gek van mezelf, kruip nu maar lekker op de bank met een beker warme chocolade melk!!

groetjes aan iedereen!!!

Posted

Ik wou me graag toevoegen aan dit topic!

13 september punctie gehad, 16 september de terugplaatsing. afgelopen maandag positief getest!

annelies zoals ik al schreef in het andere topic, ik hoop dat je volgende week wel een goeie echo hebt, zodat je gerustgesteld bent!

Jillz, hoe is het met jou?

Cyn, bij jullie is het dus ook spannend volgende week, ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn.

Posted

Hoi,

Hoe gaat het met jullie? Sommige van jullie hebben al een goed echo gehad, fijn!

ik moet nog tot de 15e wachten voor de intake bij de vk...weet niet of ze dan ook een echo doen.

Nog heel spannend dus!

Cyn geniet maar lekker van de choco!! Morgen weer een betere dag!

Annelies, wat fijn dat de echo goed was!

Ik voel me vandaag weer een stuk beter....ga ik alleen weer bang worden of het wel goed zit...Grr wordt soms een beetje gek van mezelf.

Groetjes!!

Posted

Crisje, gefeliciteerd en welkom bij de club!!

Hier gaat het wel alweer wat beter vandaag! heb gisteren heel goed geslapen en kon vanochtend rustig opstaan. Ik merk heel erg het verschil als ik me sochtends moet haasten ik de hele dag misselijk ben en dat als ik rustig aan doe het wel redelijk gaat!! Dus we houden vol. Weer n halve dag voorbij dus donderdag komt ook steeds dichterbij! Kan niet wachten!!! Iedereen een fijn weekend verder! ( ondanks het regenachtige weer dan )

Posted

Dag dametjes!

Cyn,idd volgende week wordt idd spannend voor ons beiden,hihi ;) Ja,idd fijn dat ik veel mag op controle komen. Ze weten dat ik een beetje van een stress-beestje ben ;)

Moos,dank je meidje! Hoe gaat het met jou vandaag?

Crisje,fijn dat ik je hier ook tegenkom! ;)) Hoe gaat het met je?

Jilzz: Hoe gaat het met jou meid?

Lieve groetjes en geniet van deze,jammergenoeg regenachtige,dag! xx

Posted

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hier is net de mevrouw van moeders voor moeders geweest. Ik kneep hem wel een beetje, stel dat de test negatief is....gelukkig was de test positief....oefff. Weer helemaal gerustgesteld!!

Posted

Moos, ik heb me ook net opgegeven voor MvM. twijfelde nog een beetje of ik niet beter kon wachten tot na de echo.

Maar de testen blijven positief, dus heb het maar gedaan.

Volgens de freya site zit ik nu op 5 weken en 4 dagen.

Hier ben ik vooral moe en kan bijna geen normale broeken meer aan, ik had overstimulatie met veel vocht in de buik en nu mijn eigen zwangerschapshomonen het over hebben genomen zal dat ook niet zo snel weg gaan.

Moest mezelf dan ook nog steeds goed in de gaten houden en rustig aan blijven doen.

Hoe is het verder met iedereen?

Posted

Dames allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Zo onwerkelijk dat ik nu zelf lees in het uitgerekend in mei 2013 topic, terwijl ik zelf heb meegeschreven in het uitgerekend in mei 2012 topic en ondertussen mama ben van een prachtige dochter. Zo snel gaat een jaar voorbij!

Geniet allemaal van jullie zwangerschap!!

Posted

Hee Allemaal,

Ik heb eerst ook getwijfeld of ik moest wachten met het aanmelden voor de MvM. Maar ik dacht ik heb er erg veel baat bij gehad die hormonen dus dacht ik laat maar toch vroeg beginnen. Ik was ook bang dat die mevrouw opeens zou zeggen sorry maar de test is niet goed!! Gelukkig was dat niet het geval!! Mag ik vragen hoeveel kratten jullie hebben gepakt, ik ben begonnen met 1 krat a 4 flessen maar die zaten gisteren al vol, ben op woensdag begonnen. Weet niet of ik nu moet doorgeven of ik 1 krat erbij zal pakken want weet niet of ik die volkrijg!!

Hier gaat verder alles zijn gangetje, ben erg moe en heel erg zenuwachtig voor donderdag! Heb voor de afdeling een doosje bonbons gekocht, was nog aan het twijfelen of ik voor ieder iets apart moest doen maar wist niet goed wat, moet alleen nog een kaartje kopen en een leuke tekst erop zetten.

Ik hou jullie op de hoogte!!

heel veel liefs Cyn xx

Posted

Breek even in over MvM: volgens mij moet je gewoon elke dag een nieuwe fles pakken. Als die eerder op de dag vol was stopte ik met verzamelen (ook gewoon even lekker op de wc zitten ;-)) als die 's nachts nog niet vol was, was het jammer. Zoals de consulente tegen mij zei: elke druppel is er eentje, je hoeft niet perse elke dag die fles te vullen. Ik kreeg standaard elke week twee kratten.

Posted

Dag dames!

Vlug es een kort berichtje van me.. Deze nacht naar het toilet moeten gaan en bij het afvegen,héél licht roze bloedverlies en echt niet veel.. :( Deze morgen gebeld naar praktijk en moet een utrogestan meer opsteken en plat liggen.. Morgen om 7u10 echo.. Pffff,ik ben zoooo onzeker nu.

sorry,héél erg ego maar ik moest het kwijt!

Groetjes