Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi betty, gefeliciteerd met je mooie echo. Wat is het iedere keer toch prachtig , he. Heb helaas geen tips voor je. Ik hb regelmatig harde buiken nu, vooral na inspanning of als ik een beetje wandel of als ik naar de toilet ga. Enig wat helpt bij mij is liggen of rustig op de bank zitten eventueel met kruikje. Ik durf niet aan het werk te gaan, want soms is het bloeden best heftig en op het werk moet ik veel lopen en het is best stressvol.

Vandaag controle in ziekenhuis en mijn beebje is mooi bewegelijk, alhoewel ze niet weten waarom ik bloed en pijn heb. Wel misschien blaasontsteking dus aan de antibiotica.

Over 4 weken de 20 weken echo.

Liefs en knuffel aan alle meiden die het nodig hebben..

• Reacties 259
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Lieve meiden

Ik stop nu op dit gedeelte van de site. Wens jullie een goede en mooie zwangerschap toe. En hoop dat alles voor jullie goed mag gaan.

Bedankt voor jullie medeleven.

Veel liefs Hoopvolle toekomst

Heel veel sterkte met het verwerken en succes als jullie een volgende poging wagen. Maar neem je tijd om te herstellen. Liefs

Geplaatst

Heb vanmiddag telefoon gehad van de gynaecoloog. Voelt wat dubbel...

Mijn gynae vertelde mij het volgende:

"Jouw triple test heeft een score van 1 op 209. Je bent 37, bijna 38 jaar, puur op leeftijd heb je statistisch gezien al een risico van 1 op 150. Aangezien de nekplooimeting en de bloedwaardes goed waren, is je risico gezakt tot 1 op 209. Dat is in feite positief! Maar in België is alls onder de 250 een verhoogd risico, dus daar val je officiëel onder... Ik zou me zeker nog niet ongerust maken, alles zag er tot nu toe goed uit, er was ook duidelijk een mooi neusbeentje te zien dat belangrijk is igv mongolisme. Ik stel wel voor om de expertise echo op 16 weken te laten doen ipv met 18 weken. Die arts is de beste van België en dat ziekenhuis heeft zeer goede apparatuur! En hoor wat hij na die echo te zeggen heeft: ik verwacht dat je kansen alleen maar verkleinen! Maar moest het anders zijn, dan kan hij evt nog een vruchtwaterpunctie uitvoeren, waarbij je bij hem ook in enorme goede handen bent! Maar voorlopig geen zorgen maken!"

Mmm...gemakkelijker gezegd dan gedaan! Toen ik haar aan de lijn had, stokte mijn adem toch wel in mijn keel!!

Pfff....

4 december heb ik die echo, ik hoop dat de dagen heeeel snel voorbij mogen gaan!!!!!

En als jullie hier nog opbeurende positieve verhalen hebben: absoluut welkom!!!!!

Geplaatst

Bettyboopke, ik kan me voorstellen dat je je nu wat zorgen maakt!

Ik hoop voor jouw dat het snel 4 december is en dat je dan super goed nieuws krijgt.

Ik kan er verder niet veel over zeggen, bij de zwangerschap van mijn dochter was keuze van een combitest er nog niet.

Nu wel, maar nu willen we de test niet.

Ik zal heel hard voor je duimen.

Hoopvolle toekomst, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Geplaatst

Hoi hoi,

Hoopvolle toekomst nogmaals sterkte en hopelijk word jullie wens snel vervuld!!

sometimes wat *** van dat bloeden, eng ook, gelukkig is met beebje alles goed

betty, ik kan er weinig over zeggen; behalve dat de kans nog steeds erg klein is, en als je een vruchwaterpunct doet, er een kleine kans op mk is.... ligt eraan wat jullie willen, is een downkindje welkom? neem me niet kwalijk als ik het niet zo handig zeg, en ik snap je angst heeel goed!!

hier zn gangetje, ik heb het op mn werk verteld, scheelt joh, hebben jullie al bolle buikjes?

fijne aaf xx

Geplaatst

Vandaag weer een echo, heb er zin in!! 1e intake bij de vlos, ben benieuwd hoe groot frummel nu is vergeleken met 3weken geleden:)

betty ik had je aparte topic ook gelezen,hoe voel je je er nu onder?

hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Betty, hoe is het nu met je?

Hoopvol, hoe was bij de echo??

Sometimes, hoe is het met je?

Soentje, hoe was het met het filmen van babyboom, wanneer word dat eigenlijk uitgezonden?

Hier vandaag voor controle bij de verloskundige geweest, alles was perfect en weer even heerlijk naar het hartje kunnen luisteren!

Net meteen kraamzorg en het kraampakket geregeld en morgen alvast even een afspraak maken voor de 20 weken echo!

Geplaatst

Hoi allemaal,

beetje radiostilte van mijn kant, voelde me echt een tijd niet lekker. Maar nu sinds een paar dagen ineens niet meer misselijk en flauw en gelukkig wat meer energie. Dus eindelijk weer een update. Ik heb wel mee gelezen. Toch ook weer spannend voor sommigen, met bloedingen en net verhoogde combi-test. Succes dames, hoop dat het niet al te veel stress geeft!

Vorige week echo gehad, met 15 weken. Uitgebreid gekeken, vooral naar het hartje ivm de hartafwijking van mijn dochter. Het ziet er allemaal heel goed uit. En we weten wat het wordt........een jongetje!!! Wel een heel gek idee, maar zoooooooo leuk! Eindelijk een jongetje erbij in de familie, er worden namelijk bijna alleen maar meisjes geboren in mijn omgeving.

Dus nu begint toch een beetje die roze wolk te komen. Het is nu wat tastbaarder, en ik heb ook wat beweging gevoeld, dat helpt ook!

Liefs,

Anne

Geplaatst

Hoihoi,

chrisje, van wie heb je kraamzorg? en dat pakket moet je dat zelf regelen? fijn dat alles goed is bij de verloskundige, ga je een pretecho laten maken?

annetje-tannetje, gelukkig dat je je weer wat beter voelt, en wat leuk een jongen!!! voelt het nu nog echter nu je het geslachtje weet? vertellen jullie in jullie omgeving wat het geslachtje is?lijkt me zo grappig dat er een inieminie piemeltje in je groeit haha:)

Hoe is het met de andere dames?

De echo was super bij mij, zo leuk om te zien, hij/zij bewoog heel veel, beetje schoppen, ben helemaal verliefd:) heb net kraamzorg aangevraagd, en ben bezig een lijstje maken wat we nog moeten regelen. Ik heb gister het boek veilig bevallen van beatrijs smulders gekregen van een vriendin, erg lief, wilde hem zelf al gaan kopen...

weten nog meer meiden wat het gaat worden? hebben jullie al een vermoeden? ik denk bij ons een jongen, gewoon een gevoel, ik droom ook over baby jongens

liefs

Geplaatst

Hoi meiden!

Ik heb even bijgelezen. Ik was even behoorlijk ziek van een maagvirus en oververmoeid, mega hoofdpijnen en gezichtspijn door de vermoeidheid.

Ben nu weer begonnen met werken maar gelijk weer druk met projecten bezig, dus het is even teveel eigenlijk.

Ik heb inmiddels de 12 weken echo en de combitest achter de rug, ik ben 36,5:-)

en hier kwam 1-5000 uit, de nekplooi onder het landelijk gemiddelde van 1.8, ik had 1.7.

Ik ga dus absoluut geen vruchtwaterpunctie doen, want dit is een schitterende uitslag, ben erg blij!

De baby was aan het gapen, tong uitsteken omdraaien, ontzettend mooi om te zien!

Over 1,5 week krijgbik weer een controle echo bij t vroeggeboort spreekuur. Ze zagen dat mijn baarmoederhals korter was dan eerst direct na mijn bhkanker operatie in 2006. Hij was nu 1.7 cm en ze willen minimaal 2.5 hebben.

Ik heb een cerclage soort bandje om de baarmoedermond zitten middels operatie om zo lang mogelijk de baby binnen te houden.Pff ik moet er even nog allemaal niet aan denken en ik probeer nu juist aan alle positieve dingen vd zwangerschap te denken. Ik weet dat het een keizersnede gaat worden en een operatie er nog eens achter aan, onder voll narcose. Niet leuk!

Maar wat is mooier dat je na kanker precies op de plek waar je baby groeit dat er toch iets moois aan gaat komen:-) Erg dankbaar!! Ik ben nog steeds moe, maar gaat wel beter. t weekend rust ik 1 dag echt lekker uit, en 1 dag door de weeks. me-time, slapen, boekje,theetje;-)

@Bettyboopke, leuk je hier weer te lezen! Ik las je uitslagen ik snap dat je iets ongerust ben. De kans dat bij de vruchtwaterpunctie iets mis gaat is 1-300. Als je het zeker wilt weten kan je deze laten doen. Wat voor de ene een hoog getal is kan de ander een laag getal/risico vinden.,Het is zo persoonlijk ook, de arts kan dit niet voor jou beslissen.

@Annetje tannetje, een baby boy super gefeliciteerd!

@sometimes hoe is het met jou?

@hoopvol, alles goed? Kan je alweer wat werken? zwaar in de zorg idd, kan je geen aangepast werk krijgen? Straks wordt het nog zwaarder met de buik ben ik bang. Hoop t voor je meid!

@Soentje, hoe was de echo? Hebben ze het gelacht al kunnen zien? Was alles goed?

@chrisje, ook alles goed? Hoe voel jij je?

Als ik iemand vergeten ben? Heel veel sterkte met jullie zwangerschappen!

Geplaatst

Jillz, fijn dat je weer wat begint op te knappen.

Annetje Tannetje, Leuk een babyboy!

Hoopvol07, ik heb kraamzorg van naviva aangevraagd.

Bij ons kon ik via de verzekering kraamzorg en een kraampakket aanvragen, meteen in 1 keer, wij zitten bij univé.

Geplaatst

hee dames!

@Jill dat is inderdaad een mooie uitslag hoor meid! als je dat gemiddelde bekijkt met de kans 1:300 dat het fout gaat bij een vwpunctie ... lekker van genieten zou ik zeggen!

bij onze echo op 15w 5d lag de kleine er niet goed voor.. beentjes bij elkaar en over elkaar gekruisd dus konden ze het niet zien maar nu 17 weken weten we het eindelijk! :)

@hier Dinsdag weer echo gehad en we krijgen een Little Girl!!

vriendlief is echt zoooo blij! hij wilde vroeger altijd al graag een zusje en in zijn familie komen er echt alleen maar jongetjes voor dus super leuk een kleine meid!

@Hoopvol ook ik droomde over babyjongens ;) vriendlief zei vanaf het begin al een meisje maar ik dacht echt een jongen! tot 2 weken geleden de echo kreeg ik ineens het idee dat het ook wel een meisje kon zijn.. en dat gevoel werd steeds sterker... en jahoor een klein meisje!

@sometimes vervelend zeg dat dat bloeden maar aanhoudt! gelukkig ziet alles er verder wel goed uit :)

hier ook sinds 2 weekjes last van harde buiken maar als het goed is hoort dat er ook allemaal bij :)

Geplaatst

Hoi meiden...ben ik ook weer even. De afgelopen tijd erg druk, ziekjes enz. geweest. Hebben jullie dat dan ook dat je onzeker of dan alles wel goed gaat met dat kleine frummeltje? Maar goed nog even volhouden en dan heerlijk twee weekjes vakantie.

Soentje, een meisje, wat leuk!

Annetje tannetje een jongen...zo hebben we beide soorten al haha...

kraampakket en kraamzorg heb ik nog niet geregeld. Ook nog geen blije doos oid. Daar was ik de vorige keer veel sneller mee.

Zal binnenkort eens gaan aanvragen en kijken wat ik ook al weer allemaal verder moet gaan regelen.

We hebben al wel een erg leuke babykamer gezien op marktplaats, daar gaan we vanmiddag kijken. Als het iets is slaan zij het eerst voor ons op en halen we het tussen kerst en oud en nieuw op. Dan hoop ik het kamertje leeg en schoon te hebben.

Jee, als ik het zo opschrijf besef ik me weer dat we nog aardig wat moeten regelen....oeff.

sometimes, hoe gaat het nu met het bloeden, nog last van?

jillz, ik weet niet of ze het dan al kunnen zien. Ik heb de vorige keer een echo gehad met 16 weken en toen konden ze het al wel zien.

Betty, hoe gaat het met jullie? Al iets besloten nav de nekplooimeting?

crisje, handig dat je dat in een keer kon regelen.

fijne zondag!

Geplaatst

Hoi meiden,

wat een boel berichtjes weer, leuk een meisje, en soentje misschien is het dan wel omgekeerde wereld als je over jongens droomt een meisje krijgt haha:)

ik kan nu steeds niet naar boven scrollen wie wat gezegd heeft, maar iemand noemde de goede uitslag van de combitest, geeft een goed gevoel denk ik he:)

Willen degenen die er een keus in hebben thuis bevallen? of in het ziekenhuis?

En chrisje, geeft de verzekering je automatisch dat kraampakket zodra ze weten dat je zwanger bent?

Moos, t zijn gelukkig leuke dingen om te regelen he:) scheelt weer, welke kleur meubeltjes is het kamertje? wil je weten wat het word?

hier gaat het goed, morgen 12 weken, de magische grens, bijzonder toch wel. verder druk met inpakken, we krijgen de 4e de sleutel van ons nieuwe huis.

fijne dag

liefs

Geplaatst

Hier druk bezig geweest! Ziek zijn (keelontsteking èn voorhoofdholte-ontsteking). Maar nu gelukkig weer aan de betere hand.

EN we hebben afgelopen dinsdag die expertise-echo (prenatale screening) gehad! Deze was heel goed: alle softmarkers (de fysieke kenmerken dat de meeste downkindjes hebben) waren normaal! In feite verkleint onze kans op down daardoor x2 / x3!! Dus dan zitten we aan een kans van 1 op 400/600 .

Maar… mijn bloedwaardes waren helemaal niet goed! De Prof zei letterlijk: “de 2 gemeten hormoonwaardes wijzen allebei de slechte richting uit, zitten er in feite boenk op” . Dit betekent dat zwangeren met een baby met down ook zo’n bloedwaardes hebben… Nu, het is niet zo dat als je zo’n bloedwaardes hebt, dat je per definitie een downbaby hebt! Je kunt deze waardes ook hebben met een gezonde baby. Helaas komt het OOK voor bij zwangeren met een down baby. Dat maakt mij toch weleen beetje nerveus, ondanks die goeie nekplooimeting, neusbeentje en speciale echo!

Maar dan kwam hier ook nog eens bij dat ze mijn bloedwaardes eigenlijk niet betrouwbaar vinden, aangezien ze ‘ te laat’ genomen zijn. In Leuven doen ze de bloedname voor de tripletest tot ten laatste 13wkn en 5 dgn, alles daarbuiten vinden ze onbetrouwbaar. Terwijl in Mechelen de termijn loopt tot 14wkn en 4 dgn (ik was exact 14wkn op het moment van bloedname). Dus hoe slecht zijn dan die bloedwaardes? Of vallen die dan misschien toch nog mee? Daar konden/wilden ze niks over zeggen.

Wel konden ze ons zeggen dat onze kans eigenlijk alleen maar gegeven kan worden ahv mijn leeftijd (37 jr) in combi met de goede echo en dan komen we ongeveer uit op 1 op 300/450. Maar ja, die leeftijd is dan weer puur statistisch hè.

Om een lang verhaal kort te maken. We zijn eigenlijk wel vrij zeker dat alles goed is met onze dochter (jaaaaaaaaa, t is een meisje!!!), maarrr…die slechte bloedwaardes blijven in ons achterhoofd sluimeren…

De prof gaf geen advies, zei dat als we gerust zijn met hun uitleg, de echo en de cijfers, we niks moeten doen. Maar als we niet gerust zijn (ook voor de komende 6mnd), tja, dan kan enkel een vwp uitsluitsel geven… Mijn gynae gaf eigenlijk hetzelfde verhaal.

Dus hebben we besloten het angstmonstertje nu voor eens en voor altijd de mond te snoeren! En weg gaan dus voor een vwp, dinsdag aanstaande om 16u30 hebben we daarvoor een afspraak. Momenteel voel ik me er vrij rustig onder. Dinsdag zal waarschijnlijk wel andere koek zijn… Na 3 dagen weten we de uitslag èn is ook het grootste risico op een miskraam voorbij. Dus even een paar dagen doorbijten, proberen niet té stressy te zijn, want dat is ook niet goed voor ons Juliette icon_wink.gif

Lieve meiden, ik ga jullie duimen, schietgebedjes, positieve vibes, spirituele dansjes, etc etc heeeel hard nodig hebben dinsdag en daaropvolgende dagen!

Geplaatst

Bettyboopke, ik ga wederom heel hard voor jullie duimen!

Ik hoop dat je na dinsdag echt kunt gaan genieten van je zwangerschap!

Hier gaat alles eigenlijk wel goed op de griep na. weet nu zeker dat ik al wat gekriebel voel in mijn buik, dacht de hele week al dat het mijn darmen waren, maar nu weet ik zeker dat het de beebs is!

27 december mogen we ons weer melden bij de verloskundige, dan kan onze lieve dochter ook mee om naar het hartje van haar broertje of zusje te luisteren.

Verder hebben we 20 weken echo staan voor 18 januari. En wat het gaat worden blijft voor ons lekker een verrrassing.

Hoopvol, ik heb onze verzekering opgebeld en omdat wij aanvullend verzekerd waren bestelde ze hem meteen mee, als je dat niet bent zullen ze wel vragen of je er 1 wilt bestellen, denk ik!

Ik weet niet waar je verzekerd bent? Maar U.nive heeft een speciaal nummer wat je kunt bellen voor kraamzorg en het kraampakket! Weet je al van wie je kraamhulp wilt?

Geplaatst

Ik ga ook vooor je duimen betty, is juliette DE naam? leuk hoor een meid

Crisje, ik ben bij menzis, ik zal hun website eens doorspitten, wat voel je in je buik kun je het omschrijven?

hier druk met verhuizen nog steeds, voel me verder al iets beter qua vermoeidheid en zo, nu heb ik last van 2 dingetjes, de eerste is een hele vreemde jeuk, beetje prikkend en ontzettend jeukerig, krabben helpt niet, en je ziet er niks aan, heb het over mn hele lichaam....kan dat zwangerschapsjeuk zijn?

verder vaak soort menstruatie krampen is dat bandenpijn? begin me er zorgen om te maken, hoop dat jullie me gerust kunnen stellen, jullie zijn al wat verder dan ik, das mn voordeel dan hahaha

liefs

Geplaatst
Ik ga ook vooor je duimen betty, is juliette DE naam? leuk hoor een meidCrisje, ik ben bij menzis, ik zal hun website eens doorspitten, wat voel je in je buik kun je het omschrijven?hier druk met verhuizen nog steeds, voel me verder al iets beter qua vermoeidheid en zo, nu heb ik last van 2 dingetjes, de eerste is een hele vreemde jeuk, beetje prikkend en ontzettend jeukerig, krabben helpt niet, en je ziet er niks aan, heb het over mn hele lichaam....kan dat zwangerschapsjeuk zijn? verder vaak soort menstruatie krampen is dat bandenpijn? begin me er zorgen om te maken,hoop dat jullie me gerust kunnen stellen, jullie zijn al wat verder dan ik, das mn voordeel dan hliefs
Hoi hoopvol, dat is idd bandenpijn hoor. Ik hb dat vanaf de $ 12e week nog steeds. Je baarmoeder groeit. Hoe is het met je verhuizing? Wel fijn dat je dat nu hebt, nu je nog gemakkelijk beweegt. Wij gaan wss eind februari verhuizen. Hebben nu pas een leuk huis gezien en willen er een bod op doen.Maandag tweede keer bezichtigen, dus dan duurt het nog effe. Ik zit dan op 7 maanden, dus zal wel zwaar worden...Liefs aan andere meisjes. Hoe is het met jullie? Annelies, annetjetannetje,crisje?
Geplaatst

JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben vandaag goed nieuws gekregen ivm de vwp: trisomie 18 en 21 zijn oké!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

De rest van de uitslag volgt rond nieuwjaar, maar dat gaat dan eigenlijk nog over zeer zeldzame aandoeningen. Dus het belangrijkste nieuws is super nieuws!!!!!

Moet nu wel nog even platte rust houden t/m morgenavond. Maar we zijn alweer 48 uur na de punctie en so far, so good! Dus nog even kalmpjes aan en dan kunnen we dit weekend een flesje (nonalcoholische) bubbels doen knallen!

De punctie zelf viel heel goed mee! Dwz, die naald is echt niet zo dik en je voelt hem eigenlijk amper prikken. Soms doet bloedprikken zelfs meer pijn dan die vwp prik! Wèl vond ik het een stresserende ervaring, puur emotioneel dan. Wetende dat je met die prik een bepaald risico neemt... Dat vond/vind ik die dagen nadien ook nog wel moeilijk. Ik ben dan ook nauwelijks van de zetel afgekomen, ventje heeft me echt vertroeteld! 's Nachts heb ik me klem gelegd tss twee zwangerschapskussens, zodat ik niet op mijn buik zou gaan liggen.

Ben wonder-boven-wonder iedere nacht wakker geworden op mijn rug, armen en benen gespreid, precies heel ontspannen.

Nochtans bleek dat toch niet helemaal zo te zijn, want na dat verlossende telefoontje van daarstraks ben ik toch wel even heel hard beginnen huilen! Wat een opluchting, wat een ontlading!

Goed, dat was het verhaal en nu gaan we ervan uit dat we dit weekend daar het happy-end van kunnen vieren!

Merci voor jullie duimen meiden! Heeft echt wel veel deugd gedaan! xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden