Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2013!


Tops

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 627
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@Roxanne&Marcel

Jeetje das niet niks zeg en erg schrikken.

Vandaag had ik er weer een klein beetje rose door heen 1x heb ook wel last van me buik.

Ben er echt niet gerust op nu is het natuurlijk ook zo dat ik weken niets tot weinig gedaan heb en eigenlijk nu weer een beetje op gang kom.

enne wat seks betreft dat durf ik ook niet (willen is wat anders hahaha ).. maar het is niet anders je moet je er wel goed bij voelen.

 

@Meiske74

Heb precies hetzelfde gehad eers 2-3 later 1-2 maar wel op verschillende tijden getest tussen deze testen zat bij mij 1 dag.

Dit ook verteld aan de gyneacoloog moest me er geen zorgen over maken.

Hoelang zat er bij jou tussen?

 

@tamara

Wow wat een verassing.. gelukkig is het goed gekomen zal vast een gerustelling zijn geweest.

 

Ben nog heel erg benieuwd hoe het met aman gegaan is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Allereerst dank jullie wel voor alle lieve woordenWe hebben ons wonder gezien en inderdaad het hartje zien kloppen..

wat mooi kreeg er tranen van in mijn ogen....pppffff ...eindelijk na alle onderzoeken etc onze wens in vervulling

We kregen nog een gesprekje....hebben recht om onderzoeken te doen, nekplooimeting, vruchtwaterpunctie...maar doen we allemaal niet.

zitten zo en zo risico's aan en we laten het toch niet weg halen...

Wel een uitgebreide 20 weken ego...

 

Nu gaan we ook weer terug naar ons eigen ziekenhuis....en heb daar nu een afspraak staan voor 26 nov : )

Lekker hoor alweer zo snel hahaaha...

In het ziekenhuis waar we eerst liepen zijn ze nl niet gespecialiceerd (moeilijk woord) in Ivf en ISCI

Dus vandaar dat we toen door verwezen waren naar rotterdam

 

Nou meiden ik ga nog ff genieten...fijne avond...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aman wat een mooi bericht, en snel de tweede echo, top!!

Ikke, bij mij zit er een week tussen, nu weet ik dat ik bij de eerste 2-3 weken uitslag misschien net op het randje zat maar toch.....mijn hcg is geprikt en is 2000, wat overeenkomt met de termijn destijds bij mijn jongens.nu op naar de meting van maandag

 

Pippe dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiske wat naar allemaal en wat zit je dan in een onzekere tijd!

Ik hoop op hele mooie waardes maandag.

 

Aman. Super! Gefeliciteerd. Bijzonder allemaal he. Geniet ervan.

Bij mij was het destijds zo dat ik ook terug kon naar mijn eigen ziekenhuis. Alleen de 12 en 14 weken echo moest nog in het ziekenhuis,en daarna mocht ik naar verloskundige. Heerlijk was dat. Geen ziekenhuisen meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caro-lin gefeliciteerd.....leuk hoor...het is inmiddels al een druk bankje leuk!!!

 

Pammie ja vind het ook wel prettig terug naar eigen ziekenhuis, ben bang dat ik wel onder controle blijf in het ziekenhuis door mijn eerdere bevalling

die liep nl niet geheel vlekkenloos....

 

Voel me broerd, erg misselijk vandaag....heeft iemand het wonder middel al uitgevonden hou me aanbevolen : )

Griepje doet ook mee dus dat is lekker dan.....

Maar wat leuk zeg we hebben na gister zoveel reacties gehad...van iedereen die met ons meeleefde...echt super...

Fijn weekend allemaal....we zullen straks de sint maar eens inhalen op tv....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carolin,welkom hier. En ook nog eens bij de 4e ICSI zwanger! Gefeliciteerd.

 

Aman,vervelend die misselijkheid. Heb er zelf geen last van,maar ik heb al eens gehoord/gelezen dat s'morgens kleine beetjes

eten helpt,vóórdat je opstaat. Even googlen,tips staan er genoeg! ;-)

 

Straks gezellig naar het centrum Sinterklaas en Zwarte pieten bekijken :D Benieuwd hoe mijn zoontje het dit jaar gaat vinden,

vorig jaar was hij eigenlijk net iets te klein ( 9maand).

 

De echo komt ook dichterbij. brr spannend. Ik mag pas om 14.45. Best laat. Hopelijk is heel snel dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

 

heel even snel een berichtje pfff

de waarde was nu 2700 tov 2000 vrijdag, inderdaad een stijging maar niet je van het....advies was om te komen voor een echo en deze was niet positief:

de grootte van het vruchtje kwam overeen met een termijn van 5 weken.Er gebeurt blijbaar nog wel iets maar kleine kans dat dat voldoende is.

 

Zeker geen goed nieuws en nog een heel klein sprankje hoop...volgende week maandag een nieuwe echo. Moet zeggen dat het deze keer me veel meer raakt dan in sept.2010.

 

liefs Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Babeth....he getsie.....sterkte....en logisch dat het je veel meer doet, je heb al veel meegemaakt....dus dat neem je allemaal mee...

Denk aan je!

 

Pammie succes morgen met je ego...

 

Hier is het echt afzien...ben echt heel de dag zo misselijk.....het blijft erin maar daar is alles mee gezegd...probeer morgen toch wat te gaan werken, misschien wat afleiding..maar zie er wel tegen op....Mijn man moet er om lachen : ) tja het is dan ook voor het goede doel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Babeth

Sterkte! Is er nog een kans dat het toch gaat stijgen je waarde? Je heb idd al veel meegemaakt en hoop dat dit je bespaard blijf.

Ik denk aan je en een dikke knuffel

 

Pammie

Nog een dagje morgen jou echo! Hoe voel je je?

 

Aman

Ik ben je helemaal vergeten te feliciteren met jullie mooie echo!! Dus bij deze gefeliciteerd. Fijn dat je ook weer naar je eigen ziekenhuis kan.

Misselijk ben ik ook heel de dag door vooral na het avondeten. Maar idd het is voor een goed doel.

 

Groetjes Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me een tijdje geleden hier gemeld, daarna even niet geweest wegens druk en nu kom ik melden dat het hier weer mis is gegaan.

 

Vorige week maandag kwam MvM en toen had ik nog een hele mooie knaltest, voelde me ook weer echt zwanger, misselijk, moe, geen eetlust etc. Donderdagmiddag paar uur verlof van mijn werk opgenomen omdat ik zo ontzettend moe was. Donderdagavond ging ik naar de wc en ik zag bloed in mijn inlegkruisje, toen wist ik al dat het foute boel was. Die avond veel stolsels verloren en ik denk ook het vruchtje. Vrijdag het ziekenhuis gebeld, moest doorgaan met de utro en progynova en zodra het bloeden gestopt was een test doen. Voor een echo zou het nog te vroeg zijn. Vanmiddag al een test gedaan, ondanks dat het bloedverlies nog aanwezig was. Test was nog positief maar de teststreep was niet meer zo dik als de controlestreep. Zegt voor mij genoeg, helaas. Morgenochtend het ziekenhuis bellen om te vragen of ik kan stoppen met alle medicatie en wanneer ik met de volgende poging mag beginnen.

 

Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe!

 

Meiske: ik was op dezelfde dag uitgerekend als jij bent. Ik ga heel hard duimen dat het bij jou wel goed gaat en vruchtje volgende week goed is gegroeid! Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Babeth, wat een vervelende bericht. Dat is schrikken. Wat zeiden ze in het ziekenhuis want de waarde verdubbeld toch om de dag? En waarom pas een echo over een week? Krijg je nog een andere hcg meting?Dit is echt k zegt!!

Hier ben ik dus ook zoooo bang voor. Heb je een positieve test maar dan krijg je dit....helaas heb ik dit al 4 keer meegemaakt dus weet precies wat je doormaakt. Je wilt zekerheid en wel meteen...heel veel sterkte!! denk aan je xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden