Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeee, dank jullie wel ukjes van Ink en Clickstar. Inderdaad wel gek dat het twee dezelfde plaatjes zijn. Even gecheckt en het 'klopt. Als je op jullie banner klikt, krijg je alle plaatjes onder elkaar. De volgende van Ink steekt zijn duim op, dus dat is ook een goed teken. :-)

Morgen meer nieuws van deze kant op streepjesgebied.

Enne, Dee, echt heel onaardig om mij zo uit te lachen hoor. Kan ECHT niet! ;-) Ik moest om je lachen, dus dat is goed op zo'n dag als deze.

Gelukkig is het uitgekleurde en opgedroogde streepje toch iets donkerder dan het versgeplaste streepje. Dus vanavond in het donker, maar met die onweersflitsen kon ik hem gewoon zien. Ik zou hem nu wel op de foto krijgen denk ik. Het gaat de goede kant op dus. Haha, ik ben echt heel erg goed in mezelf voor de gek houden.

Enne Ink, wat lees ik. Huis verkocht. Ongelooflijk zo snel! Toch wel fijn, ook al heb je er gemengde gevoels bij. Jammer dat je niet nog kunt bevalen in je oude huis omdat de overdracht al zo snel is. Maar volgens mij kan je makkelijker met buik verhuizen, dan met zo'n heel klein hummeltje.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nog steeds zo'n streepje waarbij je fantasie moet hebben om het te zien en het goed bij het raam moet houden.

Niets wijzer dus want er staat nog een iniemienie iets, maar de moed zinkt me wel behoorlijk in de schoenen.

Geplaatst

Okaasan, het is pas wd 8 toch? Ik zag pas voor het eerst een licht streepje op wd9 ( aan het eind van wd8 had ik wat bloed, waarschijnlijk de innesteling) en dat was nog wel van een blasto-cryo. Ik begrijp de zenuwen hoor, en leef met je mee!

:myfignerscrossed: :goodluck: :positive energie: :goodluck1:

Ik heb maar niet meer getest, durf het echt niet meer. Helaas ben ik ook niet meer misselijk als de eerste paar dagen. Alleen iets minder trek. Ook geen dikke opgezette borsten, terwijl ik nog wel 3x pd 1 utro bol "opsteek"... maar ja ik ben ook een paar kilo afgevallen, misschien daardoor geen hele volle borsten meer......... arghh, deze weken zijn ook killing!!! Ben nu iets van 5 weken en 5 dagen.

Sterkte!!! (je weet het he, streepje=streepje=toch een goed begin!!)

Liefs,

Noes

Geplaatst

Okaasan, get balen, maar er is nog hoop zolang je nog geen bloed verliest zitten die Emmy s nog lekker bij jou.

Noes, goed dat je niet meer getest hebt. Ik begrijp jou onzekerheid goed. Ik heb het ook, maar als je gaat googlen (wat ik dus ook niet moet doen) lees je dat bij veel vrouwen de misselijkheid pas met 6 weken begint en het kan ook later worden.

Ik ben vandaag 6.4 en voel me s morgens al behoorlijk beroerd en heb al vanaf de positive test pijndelijk boobies.

Maar elke zwangerschap is anders en er zijn vrouwen die nergens last van hebben.

Nog maar 1 week tot de echo man man ben echt zenuwachtig. En heb vannacht gedroomt dat er 2 hartjes klopten. Haha

Geplaatst

Oh Noes, jouw verhaal geeft wel weer wat hoop. Het is inderdaad WD8 van een blasto (dag 5 emmie). Dus 13 dagen na punctie. Morgen al 14 na punctie, dus dat zou normaal de dag zijn om ongesteld te worden, maar ja, met die Utro gebeurt dat natuurlijk niet.

Was jouw cryo ook 5 dagen? Dan zou ik dus morgen een mooi streepje moeten hebben.

Maar ik kan dat echt niet geloven. De streepjes zijn nu net zo dun als vorige keer en toen was mijn HCG 11, dus dat stelde echt niets voor.

Vandaag Sinterklaas vieren, dus wel genoeg afleiding. Morgen dus verder met deze feuilleton.

Noes en Moedeloos, heel veel succes met wachten tot de echo. Als je het echt niet meer trekt, gewoon eerder een echo vragen hoor. Zoveel wachtstress is ook echt niet fijn.

Geplaatst

Okaasan maar dus toch weer een streepje???

Oejoejoej wat spannend zeg!

Snap je onzekerheid hoor.... dat steepje moet donkerder worden. kom op streepje je kan het!!!!

Noes spannend! het feit dat je symptomen minderen zegt niets... maar dat weet je! ook spannend voor jou meid!

Moedeloos lukt het met plassen in de flessen??? Met jou verder alles oke???

Geplaatst

@clickstar, ppff vind het best een drama om mijn urine op te vangen sta echt te kokhalzen van die stink flessen.

Maar ik blijf vol houden, vind het niet meer als mijn plicht.

Ik wil dat elke vrouw voelt hoe het is om zwanger te zijn en een kindje te krijgen. En daar doe ik mijn best voor.

Hoe heb jij het? Al een lekker buikje?

Kan niet wachten tot die van mij begint te groeien

Geplaatst

Orkaasan, wat is dit spannend zeg!

Ik had zelf ook eerst een heel licht streepje. Ik heb hem toen hier nog op het forum geplaatst zodat men kon meeturen naar een wel of geen vaag streepje. Dat was 9 dagen na terugplaatsing van de blasto cryo. Het duurde daarna nog best een aantal dagen voordat ik echt een heel donker streepje kreeg die gelijkwaardig was als de teststreep. Zeker de kv testen, 2 voor 5 euro willen een licht streepje geven in het begin.

Ik ga voor je duimen dat jouw hele vage streepje morgen al weer een stukje donkerder is!

Ink, dank je wel voor je info! Ik wil dus nu ook niet stoppen met de BV.

Ik ben toen met mijn zoontje na 1 jaar gestopt. (op zn eerste verjaardag), omdat het ziekenhuis waar ik toen liep, zei dat het niet samen kon en dat ik minimaal 3 maanden gestopt moest zijn, wilde ik weer een poging mogen doen. Ik had toen al een regelmatige cyclus.

Momenteel heb ik nog geen cyclus. Ik wil nu dus niet stoppen met de BV. De kans dat die ene cryo lukt is zo klein dat ik hierdoor niet mijn BV wil opgeven.

Fijn om te lezen dat het dus gewoon samen kan! Ik ga nog wel wat tips etc opzoeken via dragen en voeden. helemaal top!

Geplaatst

Wn, met name dit artikel hielp mij over de streep http://www.borstvoeding.com/aanverwant/vruchtbaarheid/ivf.html

Ik twijfelde zelfs of ik het zh op de hoogte zou brengen, omdat ik overtuigd was dat het kon en bang was voor hun afwijzing. Toch open geweest en ze vonden het geen probleem (zeiden "jij weet zelf waarschijnlijk meer van deze combi af dan wij" haha)...

Oooookaaaasan??? Ik vanmorgen vroeg forum op, was het offline, maar waar ben je nu? Stik nieuwsgierig naar je test van vanmorgen in vergeljjk met eergister want dan weet je of t nog de pregnyl is...

Moedeloos, adem inhouden zodra je de dop er af draait, snel overgieten, dichtdraaien, ruimte uit lopen en weer adem halen ;-)!

Geplaatst

Sorry, vanochtend wel wifi, maar geen forum. Daarna zat ik een paar uur in de auto om weer thuis te komen vanaf mijn in Duitsland wonende familie. We vierden daar sinterklaas.

Maar die test is nog niet echt leuker geworden. Blijft een miezerig dun streepje, zo dun dat ik hem niet eens op de foto krijg denk ik. Het is wel een fractie donkerder dan donderdag, maar echt niets om over naar huis te schrijven. Ben een beetje bang dat het een herhaling van vorige ronde wordt.

Wacht ik zal het toch proberen, anders gaan jullie het toch vragen :-)

[ATTACH=CONFIG]5518[/ATTACH]

Nou hij staat er op, een heel licht streepje. Echt weer hopeloos waarschijnlijk. Maandag bloedtest. Die ga ik wel laten doen, al was het maar om referentie te hebben voor hoeveel HCG zo'n licht streepje staat.

Geplaatst

Okaasan, ik sluit me bij Moedeloos aan, dit is echt een vroeg-test streepje. Vergeet niet dat het nog echt vroeg is he? Het is te hopen dat 'ie morgen nog ietsje beter te zien is!

Sterkte,

Noes

Geplaatst

Ja, maar helaas is het niet meer echt heel vroeg. Vandaag is 14 dagen na punctie. Zou toch wel iets meer mogen zijn dan zo'n dun streepje.

Maar ja, zoals de hele week al: alleen wachten brengt uitsluitsel. Morgen meer nieuws dus. Uiteraard hoop ik dat het donkerder wordt, maar ik geloof er niet veel meer van.

Morgen is het wel precies twee jaar geleden dat ik mijn allereerst positieve test ooit had (en waarna het zo waanzinnig mis ging). Blegghh, vervelend van die data die je zo bij blijven.

Geplaatst

Lieve Okaasan,

Ik breek even in vanuit Berlijn (jaja, ook familie in Duitsland, haha, we hebben steeds meer overeenkomsten!) En ik zie toch echt een 'stijgende lijn' in de 3 testen die je op de foto hebt. Je hcg is iig dus aan het stijgen... Wij hebben (de laatste poging) ook op wachtdag 9 getest (was ook blasto) en we hadden een vergelijkbaar streepje. Ik ga héél hard voor je duimen meid! En ik hoop met heel mijn hart dat 8 december definitief een mooie datum wordt!

Geplaatst

Jeetje Okaasan, mijn hart maakte toch wel een klein sprongetje bij het zien van je foto hoor! Moet eerlijk zeggen dat ik op die 1e 2 niets zie, maar op die laatste dus echt wel!!! Dus dat betekent dat het in ieder geval niet meer van de pregnyl is en er van binnen dus echt wel iets aan het gebeuren is!!! Ik zou je bijna willen feliciteren, maar durf niet zo goed meer na de laatste keer...

Schijt trouwens, Okaasan: ik feliciteer je gewoon! Waar het ook op uitdraait, voor dit moment lijk je gewoon weer een positieve test te hebben!!!

Geplaatst

Orkaasan, ik sluit mij bij de voorgangers aan. Ik zie ook een stijgende lijn er in, ookal zijn de streepjes nog dun. Ik blijf nog even stug doorduimen voor je!

Ink, Dank je voor het artikel! Ik las dat prof. de S.utter ook in dat artikel genoemd word en zij van mening is dat BV en behandelingen goed samen kunnen. Laat zij nou toevallig mijn arts zijn, dus dat scheelt een hoop uitleggen. Thanks! Ik ben ook overtuigd dat het dus samen kan. Ik kan volgende week maar eens bellen met Gent en een afspraak maken voor medio april ofzo.

Geplaatst

Okaasan, is het niet zo dat de KV 2x5 testen vroeg aankleuren maar lang licht blijven? En als anderen ook zo vroeg zo'n streepje hadden, dan ziet het er iig voor dit moment toch best goed uit? (sorry, ik ben geen vroegtester, dus geen ervaring met zulke vroege testen. Maar toen ik vorig jaar op WD 13 na een dag 3 TP testte, vond ik mijn streepjes ook véél te licht. Terwijl ik wel een HCG van 220 bleek te hebben die dag...). Dus ik duim gewoon nog even door en verwacht dat je testen alleen maar donkerder gaan worden!

Geplaatst

Dank jullie wel voor het duimen, WANT KIJK!!!

[ATTACH=CONFIG]5519[/ATTACH]

Ik durf echt nog niet blij te zijn, maar er gebeurd dus echt iets. Nu morgen afwachten, want dan is de bloedtest. Dat vind ik echt wel heel erg spannend.

Dus graag nog even doorduimen :-)

Geplaatst

Okaasan, dit ziet er zeer veelbelovend uit! De teststreep wordt never nooit zo donker als de controlestreep, dus probeer daar niet op te 'wachten'. Je bent gewoon zwanger, van harte gefeliciteerd!!

Geplaatst
Dank jullie wel voor het duimen, WANT KIJK!!!

[ATTACH=CONFIG]5519[/ATTACH]

Ik durf echt nog niet blij te zijn, maar er gebeurd dus echt iets. Nu morgen afwachten, want dan is de bloedtest. Dat vind ik echt wel heel erg spannend.

Dus graag nog even doorduimen :-)

Lieve Okaasan, ik heb net de foto van mijn test op 15 dagen na punctie opgezocht en die was echt niet heel veel donkerder hoor! En dat streepje is nu in de aanval met zijn schaapje.... Ziet er echt wel goed uit!

Geplaatst

Dank jullie wel voor de hartverwarmende woorden. En Melis, ik moet bijna huilen van je tip. Ik weet het dat het streepje niet zo duidelijk wordt. Maar de afgelopen dagen was het zo onduidelijk. Nu kan ik er wel in gaan geloven. En heb ook mijn testen van vorige keer opgezocht en het ziet er nu al beter uit.

Oh, ik schijt nu al zeven kleuren voor de bloedtest van morgen (pardon my French).

Geplaatst

De testen van KV zijn super gevoelig en daardoor snel te gebruiken, maar door de dikte van de teststreep ben ik onwijs onzeker geworden. Om de dag werd hij wel mininaal donkerder, maar ik dacht dat de streep net zo donker moest worden als de controlestreep. Nou, dan gebeurd dus nooit!

Bloedtest is de enige echte betrouwbare, in de zin van een gezonde zwangerschap of niet.

Spannend morgen!

Geplaatst

Orkaasan!!!! Mag ik je alvast voorzichtig feliciteren? Het streepje is echt duidelijk, hoor!Ik heb net ook de foto's van mn eerste testen even bekeken en het streepje was gelijkwaardig aan die van jou. De uitkomst weet je.Ik ga lekker nog even door duimen op een mooie bloeduitslag! Laat je het gewoon hier prikken of ga je helemaal naar gent?Ik heb het in een plaatselijk ziekenhuis laten prikken en werd na 3 uur in de middag terug gebeld Door Gent met de uitslag.Hoe voel je je verder? Nog onwerkelijk?Lieve orkaasan, ik ben zo blij voor jullie met deze eerste positieve testen. Op naar morgen. Spannend!

Geplaatst

Jullie zijn lief. En ook heel belangrijk op het moment.

Want zo hyper als ik vorige keer met mijn best wel dunne streepje en slechte emmies was, zo niet blij durf ik nu met mijn meer dan goede emmies en inmiddels best wel mooie streepje te zijn. Dus jullie geruststellende woorden zijn echt meer dan welkom.

Morgen ga ik juichen, althans dat is het plan uiteraard.

Gelukkig kan ik gewoon hier bloed laten prikken tussen 7.30 en 9 uur, in hetzelfde zkh als waar ik de FM liet doen. Dan kan ik ze om 13 uur bellen voor de uitslag en bel ik die weer naar Gent door.

Enne, feliciteren mag hoor, maar ik bewaar ze nog even tot morgen. Maar dan maak ik morgen wel gelijk een banner als het goed is (als ik dan tenminste niet een mooie smoes bedenk om het nog niet te hoeven doen ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden