Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis proficiat met jullie 2e knulletje!!!

Bedankt voor jullie steun en medeleven ben helaas

Nog niks wijzer. Heb weer bloed moeten afgeven.

Nu willen ze de bloedgroep van het kleintje hebben.

Het geslacht was niet te zien met het antieke echo apparaat van de gyne.

Morgen hebben we de officele echo dus we wachten in spanning af.

Liefs linda

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een onzekerheid zeg Lindaah! Hopelijk wordt je gauw iets wijzer!

Gisteren dus een vleesboom/myoom van 3x2 cm in m'n baarmoeder ontdekt. Heb de vk gesproken en die gaat met de gyn overleggen hoe ze hiermee om moeten gaan. Hoor vanmiddag meer, ben benieuwd!

Geplaatst

Oh bah linda. Zoveel spanning voor niks eigenlijk. En ook bij jullie antieke echoapparatuur? Waardeloos hè. Belachelijk dat deze eerste lijns-zorg niet met beter kan...

Melus, weet niet precies ze daarmee omgaan, vleesboom. Volgens mij kan het geen kwaad voot ee kleine. Komt nl vaak voor.miss dat je ectra controles krijgt.

X

Geplaatst

Geloof dat het idd ook niet zoveel kwaad kan, schijnt wel klachten op te kunnen leveren in de vorm van (hevige) buikpijnm we gaan het meemaken!

M'n zusje heeft zojuisr de kraamhulp weggestuurd, een rokende oudere vrouw die m' zusje erg op haar zenuwen werkte! Ze maakt nu haar huis schoon en dan gaat ze.

Jullie nog plannen voor het weekend?

Oh ja, mijn Stokke kinderwagen staat in de verkoop, iemand interesse?

Geplaatst

Jeutje...de kraamhulp weg! Krijgt ze nu een andere? Een rokende ( en zeker soms de betweterige oudere) vind ik persoonlijk ook niets. Stinkt zo bah. Mijn zusje had ook een wat oudere kraamhulp. Over alles werd gezeurd. En alles wist ze beter of had ze meegemaakt. Begrijp het wel, maar opdringerig is zo erg. Kan ook anders.

Pffff snap niet hoe ze het vol hield. Ik sta overal voor open hoor, maar als al onze opvattingen afgekraakt worden, nou nee...

ik heb trouwens 2 positiebroeken besteld. Worden vandaag bezorgd als het goed is. Ik pas nu enkel nog een strechbroek, maar ja..altijd dezelfde broek aan dat gaat niet meer. Nu een mooie jeans en een nette zwarte pantalon.

bij Bonprix. Mooie prijzen, wil er nl niet teveel geld aan uitgeven. Wel was er al veel uitverkocht, shirtjes en tunieken enzo. Balen!

Geplaatst

Hebben ze online bij Noppies geen leuke kleren meer Freggel? Om H&M Mama? Miss Etam Positie?

Voorbeeldje.. M''n zusje wilde haar zoontje in bad doen zegt die kraamhulp; geen olie in het badje en eerst baby uitkleden en dan badje vullen??????? Dan heb je het niet begrepen hoor!!

Geplaatst

*breek ff in*

Freggel, kijk anders ook eens bij positie outlet! Geen onderkleding geloof ik, maar wel veel bovenkleding voor weinig! Ik heb er iig een Noppies vest gekocht voor 20 euri... Zeker de moeite waard om even te kijken!

*breek weer uit*

Geplaatst

Thx Beanie en Melis ; zal eens neuzen! Heb me nooit zo verdiept in zwangerschapsmode hihi

en Melis, ehhhh...raar hoor die opmerking van de kraam! Shocking! Zou bijna denken dat het geen kraam is!:-O

Geplaatst

Het is een hele rare vrouw! M'n zusje heeft haar niet meer nodig, doet alles zelf al.

Ik heb mijn Filipijnse kraamhulp al geregeld, ik heb haar bij zoonlief leren kennen! Fantastisch lief mens, kan niet wachten haar weer te zien!

Hebben jullie al spullen gekocht voor jullie kindje? Ik heb gisteren een speen en een tshirt met 'kleine broer' gekocht. Verder hebben we nog giga veel kleding en van m'n zusje zal ik ook een hoop doorgesluisd krijgen!

Geplaatst

Knap joh dat je zusje alles zelf al kan! Top zo kort na de bevalling :-)

is die Filipijnse ook via kraamorganisatie? Leuk hoor, als je een goede klik hebt met haar.

hier enkel nog praktische dingen bekocht voor ukkie. Textiel, doekjes, moltons, spuugdoekjes, rompertjes etc. En 2 flessen, melkpoedertorentje, flessenreiniger en zo nog wat dingen. Ik mag nl geen bv gaan geven vanwege een medicijn wat ik chronisch gebruik. Erg jammer.

Kleertjes komen nog wel ;-)

Geplaatst

Wat frustrerend dat je eigenlijk nu nog niets wijzer bent geworden Linda. Maar morgen lekker weer naar jullie kindje kijken, alvast veel plezier!

Geen idee Melis w.b.t. die vleesbomen. Volgens mij komt dit wel regelmatig voor, en denk afhankelijk van hoe groot ze zijn ze er mogelijk iets mee moeten doen.

Heb je ook een 'piemel-echo-foto'? Ik ben erg benieuwd of wij dit ook gaan zien, dus als je de echo wilt delen of via een pb hou ik me aanbevolen!

Lekker rondneuzen voor kleding Freggel. Volgens mij kun je bij zalando ook best wat zwangerschapskleding vinden. Heb me er ook nooit zo in verdiept. Van de week heb ik ook zelf wat nieuwe dingen gekocht, gewone leggings en jurkjes bij h&m die nog wel even meerekken.

Hoe voelt het als je je kindje voelt? Gisteravond dacht ik echt even iets te voelen; heel zacht gekriebel laag in mijn buik, net boven het schaambot. Een soort streling aan de binnenkant? Of zou dat echt onmogelijk zijn met 13 weken en verbeeld ik me dit?

Ga je een nieuwe kinderwagen kopen Melis? Beviel de stokke niet?

Fijne dag!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5334[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5335[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5336[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5337[/ATTACH]

Speciaal voor Eve, piemelfoto's van mijn zoontjes! ;-)) De meest rechter foto is de piemel van mijn oudste zoon, gemaakt bij 14 weken. De drie linkse foto's zijn van zoonlief in mijn buik, gemaakt met 14w4d.

Ik ben verliefd op de Stokke, het is een geweldige kinderwagen! Op het model dat we nu hebben kan geen meerijdplankje gemonteerd worden en dat vind ik wel handig voor onze grote prins, vandaar dat we deze verkopen en een nieuwe Stokke zullen aanschaffen.

Je baby voelen lijkt inderdaad op een streling, een vlindertje in je buik. Volgens mij kan dat best met 13 weken hoor!!

Geplaatst

Leuke echo- foto's Melis! En ja, echt wel een jongenhoor!!!!

ps: buikbanden zijn binnen, super leuk!! Op een paar S'jes na, passen ze allemaal. Thx!!! Internetbankieren is ook al gebeurd ;-)

Ook de 2 broeken zijn binnen, heerlijk!!

Eve, die eerste bewegingen voelen als gekriebel. Vaak helemaal onderin de buik. Ik vond het lijken kleine mini spiertrekkingen. Heel licht. Inderdaad boven schaambeen.

het is vroeg, maar het is niet je eerste zwangerschap. Ik geloof dus dat je het kan voelen :-)

wat vaak ook extra helpt; handen op je buik leggen en een keer diep inademen naar je onderbuik toe. Dus lage buik-ademhaling. Je bm ontspant dan. Hier altijd succes! Geniet er maar lekker van!!

Geplaatst

Ik heb ze er gewoon allemaal in gedaan, de maten zeggen mij niet altijd alles, vandaar!

Hoe zitten je broeken?

Net bij de Primark twee heerlijke zachte wikkeldekens gekocht, superleuk!! En kreeg van m'n buurvrouw een Stoer! speen..

Geplaatst

De broeken zitten ook fijn, zalig hoor. Eindelijk de vrije ruimte voor de buik!;-)

leuk die wikkeldoeken! Leuk hè die spulletjes kopen;-))

heeft iemand hier een Lodger Bunker? Omdat onze kleintjes toch in een koud seizoen geboren worden. Lijkt me ideaal. Voor in maxi cosi, wagen, thuis als boxkleed etc. Want een jasje is niets voor die kleintjes. Zo'n prielwerk....

Geplaatst

Gaaf zo duidelijk! Dan weet ik waar ik komende week, bij de gewone echo in het zkh, op moet gaan letten ;-)

Geplaatst

Wat een mooie fotos melis! Even een vraagje wat tond er op jouw dvd? Ik had alleen 21 fotos waarvan maar 2 van het koppie of hele kindje. Ik dacht dat er ook film bij zat?

Freggel ik heb er een, niet voor die hele kleintjes maar voor ik geloof vanaf 1 jaar. Ideaal ding. Voor de eriode in de maxicosi had ik een soort zak van maxicosi. Alleen had ik wel, en ignlijk heeft hij dat nog steeds in auostoeltjes, dat hij erg vaak te warm en klam voelde. Het is best lastig in de winter met kleintjes, hoeveel trek je aan? Ik vond het best moeilijk!

O ja, qau kleding heeft whkamp ook best wat, ook vaak in de sale.

Eve wat bijzonder als je het hebt gevoeld! En al aan het aftellen voor je echo? :)

Linda ik heb het echt met je te doen! Nog steeds onzekerheid pffff. Voel je je wel ok?

Geplaatst

Faye...ik voel me prima nog wel wat moe met vlagen en mn rug die al niet zo best is begint langzaam op te spelen

Heb van de week heel eigenwijs de meubeltjes in elkaar gezet en de muurlijsten samen met

de plinten in de verf gezet.

Het lampje gekocht en het halve assortiment van de zwitzal aangeschaft.

Morgen om 10.30 hebben we pretecho... oh ben zo benieuwd.

Dan weten we eindelijk wat het is en kan de muurverf worden uitgezocht.

Fijn weekend.

Xx

Geplaatst
Faye...ik voel me prima nog wel wat moe met vlagen en mn rug die al niet zo best is begint langzaam op te spelen

Heb van de week heel eigenwijs de meubeltjes in elkaar gezet en de muurlijsten samen met

de plinten in de verf gezet.

Het lampje gekocht en het halve assortiment van de zwitzal aangeschaft.

Morgen om 10.30 hebben we pretecho... oh ben zo benieuwd.

Dan weten we eindelijk wat het is en kan de muurverf worden uitgezocht.

Fijn weekend.

Xx

Bijna 1030! Heel veel plezier!!!

Geplaatst

Lindaah, heel veel plezier bij de pretecho! Laat je ons weten hoe het was?

Wij hebben gisteren een nieuwe kinderwagen gekocht; Stokke Xplory V3 in de kleur dark navy met alle opties. Superblij mee!

Nu onze oude Stokke nog verkopen, iemand interesse? ;-)

Fijn weekend meiden!

Geplaatst

Linda, have fun en geniet!!! En wat ben je bezig geweest, netjes hoor.

Melis, we hebben al een kinderwagen. Anders had ik wel interesse gehad! Je komt hem vast kwijt, succes!

en geniet van je nieuwe aankopen!

Faye, dank voor je ervaring. Ja, moeilijk is dat hè. Kleding in de winter.....die zakken zijn vaak zo warm.

Ik schaf er wel een aan. Er is er ook een waar je pijpen in kan maken, zodat hij ook in de maxi cosi kan. Lijkt me erg handig!

hoe voelen jullie je?

hier prima! Vanmorgen met Angelsound het hartje na 10 seconden ofzo gevonden. Heerlijk weer.

ik heb wel last van pijn in de heupen, als ik even op mijn zij lig. Halverwege de nacht doen beide zijdes pijn, dus moet ik op de rug gaan liggen. Weliswaar in een grote berg kussens, rechtop. Ach, krijg mijn slaap wel, hoef niet te werken. Komt erg goed uit nu hoor!

woensdag de controle weer. Benieuwd!!!!nog 3 dagen en dan..op de helft! Zoooo lekker!

x

Geplaatst

Ik voel me ook prima, op wat rugklachten en soms bandenpijn na! Niks te klagen verder, hoop alleen dat die vleesboom zich gedeist houdt!

Ik heb nog 3 nieuwe boxpakjes en een (gewassen) noppies pakje voor een meisje. Kan ik iemand hier blij mee maken?

Geplaatst

We krijgen een MEISJE!!!!!!!!!!!!

Het duurde even voor het te zien was.

Moest even springen en schudden met mn buik..

Maar toen 3 streepjes. ....ohhh zo heppie..... smile smile )))))

Stiekum wilde we dit heel graag.....van mijn kant is dit het eerste meisje.

Mijn vriend heeft een dochter en een zoon....nu van allebei 2

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden