Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha dames idd een hoog hcg, er is er maar 1 teruggeplaatst. ik maakte me eerst vanm aan de telefoon nog wel druk of het niet te hoog is maar volgens de verpleegkundige was het wel hoog maar wel binnen de tabel te hanteren die hun gebruiken. nou ja we zullen het binnenkort zien op de echo.

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey tas45, wat leuk om wat van je te horen. ik herken je nog, maar wat ontzettend balen meid dat jullie voor een tweede wondertje nog niet in vervulling is gegaan.

hoe gaat het nu met je en je niche? is hij helemal weg of heb je er nog steeds wel vocht in je baarmoeder? bij mij hebben beide operaties niet het gewenste resultaat opgeleverd. maar toch ondanks dat nu zwanger. we hadden anders a.s maandag intake in het vu voor 3e poging ivf.

meid ik hoop zo van harte dat het jullie ook nog een keer gegund is om zwanger te mogen raken!!! Echt leuk om weer wat van je te horen.

Geplaatst

E82, gezellig en gefeliciteerd, nu de spannende weken tot de echo.

Jose, geweldig zo'n flikkerend hartje

Inflame, jin ook al zo'n geweldig flikkerend hartje

Kinky, geweldig hcg. nu op naar de echo

Puck, wij hebben haar ook gehad tijdens vakantie van H.ulsbergen idd ook fijne vrouw, ben er daar trouwens nog geen 1 tegengekomen die niet aardig was. Vorige zwangerschap ook controle in L.umc en nu dus ook weer. Idd wij wonen ook regio Leiden. Maar las dat jij ook 5 sept voor controle moet, hoe laat? Ik om 9.00 uur.

Ben vast wel iemand vergeten, sorry

Geplaatst

Wij hebben dr Deen in het mck

Onwijs lief

Wonen niet in Leiden maar in Utrecht maar vanwege geen wachttijd zijn we daar heen gegaan. En geen spijt van want nu dus hopelijk mijn tweede kindje in aantocht...!

Geplaatst

Ik heb er respect voor dat je elke x moed kan opbrengen de behandeling te ondergaan.

Na de geboorte van onze zoon heb ik gezegd nog 1 x een behandeling ea met zijn 3en gelukkig verder.

WIj hebben zo en zo heel erg getwijfeld wel of niet proberen voor een 2e wondertje.

En nu weet ik weer wat de spanning en alles met zich mee brengt.

Niemand in onze omgeving weet dan ook dat wij icsi hebben gedaan. Van onze zoon weten alleen mijn ouders en broer het. En dat willen wij heel graag zo houden.

Geplaatst

Ik heb een vraagje voor jullie.. Ik zou nu dus op 4w4d zitten en heb al bijna een week elke dag wel beetje bloed bij het afvegen (sorry..). Nu lijkt het echter de laatste dagen iets meer en wat roder te worden. Het is nog steeds geen druppels, maar wel duidelijk slijm en bloed. Vinden jullie dat ik hier iets mee moet gaan doen? Ik heb geen enorme buikpijn ofzo, maar heb wel het gevoel dat er iets aan het gebeuren is. Het is flink aan het rommelen! Maar hoort dit erbij? Ik vond het eerste dagen niet zo erg, leek me logisch dat er wat bloed was omdat er immers zoveel aan het veranderen is. Maar zou het nu wel fijn vinden als het minder wordt in plaats van meer.. Thanks!

Geplaatst
Ik heb een vraagje voor jullie.. Ik zou nu dus op 4w4d zitten en heb al bijna een week elke dag wel beetje bloed bij het afvegen (sorry..). Nu lijkt het echter de laatste dagen iets meer en wat roder te worden. Het is nog steeds geen druppels, maar wel duidelijk slijm en bloed. Vinden jullie dat ik hier iets mee moet gaan doen? Ik heb geen enorme buikpijn ofzo, maar heb wel het gevoel dat er iets aan het gebeuren is. Het is flink aan het rommelen! Maar hoort dit erbij? Ik vond het eerste dagen niet zo erg, leek me logisch dat er wat bloed was omdat er immers zoveel aan het veranderen is. Maar zou het nu wel fijn vinden als het minder wordt in plaats van meer.. Thanks!

jeetje wat vervelend zeg. Had je het nogin het ziekenhuis gevraagd gisteren?? Ik persoonlijk zou even contact opnemen methet ziekenhuis!! Ik weet dat een vriendinnetje van mij de hele zwangerschap door (vanaf het begin) bloed heeft verloren, ze had een vleesboom.... En een kennisje van me had vanaf de 9e week telkens bloedverlies na het vrijen.nou meid wat vervelend zeg!!! Ik hoop dat het bloeden stopt en je straks een mooie echo kan laten maken!!! Maar... Ik zou t zieknhuis even bellen ;-)

Geplaatst

Kimky, ik zou idd de kliniek even bellen, de kans is groot dat ze zeggen afwachten wat er gebeurd. Het kan nl ook nog een wondje zijn van de punctie als het een verse tp is.

In mijn vorige zw heb ik ook in het begin wat verlies gehad maar nooit echt helderrood meer roestig.

Hou je taai.

Geplaatst

Heyyy e82 welkom hier!!! Mooie hcg score zeg.

Hoe voel je je verder?

Even serieus...bestaat dat een te hoog hcg????

Kimky wat vervelend dat bloedverlies.het zet je toch ah denken he?! Ik zou ook de kliniek even bellen.al kunnen ze niet veel voor je doen. Bloedverlies hoeft nix te betekenen maar dat weet je. Heb t bij onze 1ste icsi ook gehad. 50-50 zeggen ze dan. Probeer erop te vertrouwen dat t goed zit!

Wij hebben dr pieters in mck. Dr deen is idd een super leuke arts. Inmiddels al meerdere tps bij haar gehad. Echt een hele lieve arts die altijd persoonlijk support geeft! Btw wij komen uuit rotterdam.

Hier alles zn gangetje. laatste vak wk. Eerst ibiza en nu dus nog even lkkr zeeland. (Schoonouders hebben hier n stacaravan)

Vlgde wk weer ah werk. Opzich wel zin in maar ben zo moe. Gewoon weinig energie... nog acht daagjes voor de echo owww zo spannend....

Geplaatst

Thanks ladies, voor jullie reacties. Ik heb geregeld dat ik morgen thuis werk, kan ik me even rustig houden. Als ik het me dan in loop van de dag nog niet lekker zit of het is nog niet miner geworden, ga ik bellen. Ben niet heel erg bang, heb wel het idee dat het er een beetje bij hoort, maar zou toch wel fijn zijn als het ophoudt. Kom maar op met die kwaaltjes, dan weet ik tenminste dat er wat gebeurt!! :dry:

Hier nog even het lijstje:

Uitgerekend:

31 maart 2014: José ( 2e)

1 april 2014: Puck78 ( brusje)

2 april 2014: clickstar (eerste)

4 april 2014: Armanda (brusje)

4 april 2014: Inflame (eerste)

5 april 2014: Quin

14 april 2014: Miekske (brusje)

14 april 2014: e82

18 april 2014: Kimky (eerste)

Echo/controle:

15 aug: Quin

19 aug: Puck78

19 aug: Inflame

21 aug: Armanda (eerste)

21 aug: clickstar (eerste)

27 aug: Jose, echo gyn

? : Miekske

30 aug: Kimky

10 sept: Jose, echo en intake vk

@Clickstar, geniet nog even van je laatste weekje vakantie!

Geplaatst

Uitgerekend:

5 april 2014: Quin

Echo/controle:

21 aug: Inflame

@Kimky: je eigen gevoel zegt meestal t juiste... :-)

Pik heb mn echo vd verloskundige op 19-08 verplaatst naar de week erna, ga dus alleen de 21e naartVu! :-)

Geplaatst

Welkom e82! Leuk dat je ook meeschrijft hier:-)

Quin ik heb ook om 9.00 uur een afspraak bij het LUMC. Wat toevallig is dat zeg haha:-) Mag ik vragen hoe oud jullie zoon nu is? Onze zoon is bijna 11 maanden nu.

Kimky ze vertelde mij dat bloedverlies bij de helft van de vrouwen voorkomt in de eerste 7 weken en dat het heel vaak onschuldig is. Zou zoals je schrijft het morgen even aankijken en anders even bellen om te overleggen.

Heb uiteindelijk toen ik het had ook gebeld en kon meteen even langskomen. Toch wel een stuk geruster erop na de controle die ze gedaan hebben.

Bij mij alles goed. Vandaag gezellig bij 2 vriendinnen op bezoek geweest.

Ik kijk erg uit naar de echo aankomende maandag:-)

Geplaatst

Inflame, pik haha....lig te rollen hier, wie is dat nou weer? :p

Kimky, kan je ook als enige advies geven; bellen. Het kan twee kanten op en met zo'n mooi hcg hoop ik de goede kant.

Geplaatst
Inflame, pik haha....lig te rollen hier, wie is dat nou weer? :p

Kimky, kan je ook als enige advies geven; bellen. Het kan twee kanten op en met zo'n mooi hcg hoop ik de goede kant.

Hhahahahaha OWWWWWWW wat een OELEWAP ben ik zeg! whahahahahaahahhHhhHa ik bedoelde natuurlijk IK! Hahah goh die hormonen die maken me minder oplettend zeg.,., hahah hahhahA

netis mvm geweest: KNALTEST!!! Yessssssss! Enne JOse, idd wat een mooie wikkeldeken en mooi doosje voor de test en een mooi boekje!! Jullie begrijpen: ik ga nu lekker lezen hahahahaha.

Geplaatst

Gefeliciteerddddddde...... Haha, ik begrijp dat je ik bedoelde hoor.

Een knaltest, yes! Ga jij maar lekker lezen, geen idee waar je t over hebt, bedoel je het magazine zwanger?

Morgen mag ik de eerste kratten wegbrengen ;)

Hier net terug van verjaardag, ga geloof ik zo maar naar mijn nestje....Zzzzzzzzzzzzzzz

fijne avond ladies!

Geplaatst

Puck, wat grappig zitten wij gewoon to elkaar in de wachtkamer de 5e. Ik ben wel te herkennen door mijn personeelspas die ik dien te dragen, hangt meestal om mijn nek. Onze zoon is nu 14 maanden en loopt sinds 1 week, dat scheelt een hoop tillen.

Kimky, hou je ons op de hoogte morgen?

Dit keer doe ik niet mee met mvm. Ben bijna 3 weken weg en vorig x was het een ramp. Wij wonen op een terrein wat afgesloten is door een slagboom en de beste man/vrouw vertikte het om 500 mtr te lopen voor de bussen. Heb ze toen in het posthok neer gezet en daar stonden ze soms 2 a 3 weken voordat het een x gehaald werd. Baal er wel van om zo een ander niet te helpen.

Uitgerekend:

5 april 2014: Quin (brusje)

Echo/controle:

21 aug: Inflame

Geplaatst

Quin: jeetje dat is vervelend zeg...! Had die mevr van mvm dat niet gezegd meteen??

JOse: jaaa t blad zwanger! :-D ga jjj maar lekker tukken dan nu!!! Hahaahah

Ik heb geen gevoel meer alsof ik buikgriep krijg gelukkig! Maar... Net als vorig jaar Merk ik wel echt dat mn buik groeit... Ik heb een strakke buik, misschien daardoor? Vorige zw kon ik met 9 weken mn eigen broeken niet meer aan! Toen dacht ik dat dat kwam doordat t n tweeling was.. Nu denk ik misschien mn darmen?? :-) jullie een idee??

Geplaatst

Inflame, hier het zelfde probleem met die broeken. Vooral eind van de dag zit die knoop in mijn buik, denk ook door zittend beroep. Strakke buik en maat 36 heb ik bij mijn vorige zw achtergelaten, het is nu maat 40 en blubberbuik😂. Ach heb er wat moois voor gekregen.

Nee die dame van mvm had toen niks gezegd.

Ps. Jullie ook zo emo? Heb zelfs een traan gelaten bij de biografie van F.riso.... Erggggggg heb ik anders nooit

Geplaatst
Inflame, hier het zelfde probleem met die broeken. Vooral eind van de dag zit die knoop in mijn buik, denk ook door zittend beroep. Strakke buik en maat 36 heb ik bij mijn vorige zw achtergelaten, het is nu maat 40 en blubberbuik. Ach heb er wat moois voor gekregen.

Nee die dame van mvm had toen niks gezegd.

Ps. Jullie ook zo emo? Heb zelfs een traan gelaten bij de biografie van F.riso.... Erggggggg heb ik anders nooit

Hahaha jahier ook een emo type... Ik zat gisten bijna te janken bij een tekenfilm...hahahahahahahahahahahahahah

Geplaatst

Kimky hoe gaat het met je? Hoop dat het bloedverlies inmiddels gestopt is!

Quin je kan mij er ook makkelijk uithalen in de wachtruimte heb namelijk ook maatje 40 en een blubberbuikje haha;-)! Als je het leuk zou vinden kan ik je wel mijn kenmerken krabbelen zodat je mij ook kan herkennen :-)

Wij hebben er ook bewust voor gekozen om bijna niemand over de behandelingen te vertellen. Voordeel is dat er niet continue over gesproken wordt. Overigens kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die die steun juist graag wel krijgen van vrienden en familie. Ik vond het prettiger om hierover op het forum te schrijven.

Jose wat goed zeg dat je meedoet met MvM. Helaas mocht ik vorige keer al niet meedoen omdat ik ooit een botoperatie heb ondergaan. Schijnt dan een risico te kunnen zijn maar weet niet meer precies waarom. Had graag meegedaan om zo wat terug te kunnen doen voor iemand anders.

Armanda wij hebben 1 maal met de punctie en bij wat tussentijdse echo's dr D.een gehad en inderdaad heel erg aardig.

Clickstar fijne vakantie nog! Ook al aan het aftellen tot de echo :-)

Nog 5 dagen.... en dan eindelijk de echo. Kan niet wachten haha

Geplaatst

Lief dat jullie naar me vragen! Het lijkt wat minder te worden, nu wat bruiner. Zouden restjes van gister kunnen zijn, dus hoop dat einde in zicht is. Ik hou me in ieder geval lekker rustig vandaag! Voordeel van thuis werken.. ;-) Vanmorgen trouwens wel wakker geworden door wat pijn in mn buik, maar ben inmiddels al 2x naar wc geweest. Dus heb meteen verklaring voor de buikpijn. En flink ook!! :misc_expressions-wh:tongueP:

Wat heerlijk dat jullie al kunnen aftellen naar echo! Kan niet wachten!!!! xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden