Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Clivkstar, wat heftig voor je ouders. Maar goed weer heel thuis. Allerbelangrijkste toch.

Puck, fijn meid die mooie echo. Genieten maar.

Wij helde reis achter de rug. 11 uur gedaan over 570 km erger nog gewoon over 1 km 130 min gedaan. Gelukkig deed de kleine man het goed ha ha was de enige die met stops nog vrolijk uit de auto kwam. We hebben een mooi huis en de meiden (beide 13 liggen hele dagen in het zwembad) tot 9 uur 's avonds:-). Morgen uitslag van schoonmamma, spannend dus.

Verder hier helemaal geen kwaaltjes, blijft in mijn achterhoofd zitten dat het niet goed is. Sorry kan mijn gevoel niet loslaten.

Sorry lang ego bericht maar thuis ben ik straks weer sociaal.

Geniet woensdag van de echo meiden,

Liefs uit France

Geplaatst

Quin; owww wat IIRITANT dat lange rijden over $\£\>\*\$\$\$ 1 KM! Pffff

Maar lekker dat t huisje zo mooi is! Nu lekker ontspannend dus!!!!

Clickstar en Quin: Waarom heb jullie steeds in je achterhoofd dat t niet goed zit meis?? Is dat puur onzekerheid of een ander gevoel???

Geplaatst

Thanks meiden! Durf nu eindelijk te geloven dat het echt zo:-) Gelijk maar even een banner aangemaakt :-)

Quin fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Jammer dat de reis zo'n lange tijd in beslag heeft genomen. Hoop dat het mooie huisje en de tijd samen veel goed maakt.

Zal duimen dat ze voor je schoonmoeder een geschikte behandeling kunnen voorstellen.

Wat rot voor je dat je het gevoel hebt dat het niet goed zit! Het wachten tot 5 september duurt dan wel heel erg lang hè!

Probeer toch te genieten van de vakantie en de tijd samen! Als je je echt teveel zorgen maakt zou ik desnoods even proberen in Frankrijk bij een arts langs te gaan. Zullen het vast wel begrijpen denk ik.

Kleine man ligt even te slapen dus zal me nog even nuttig maken en wat huishoudelijke taken doen.

Geplaatst

Puck, staat je goed een banner :)

quin sterkte en hopelijk kun je ondanks alle ellende toch genieten van de vakantie.

Geplaatst

*breek even in*

he clickstar hoe is het met je? Ik lees dat je morgen de echo hebt. alvast heel veel succes... en op naar een mooi kloppend hartje.

ik begin eind deze maand met de decapeptyl en vanaf 11 september de menopur erbij. Dus voor mij wordt het een wachtbankje in september/oktober.

heel veel succes aan alle dames en lekker genieten van jullie zwangerschap...

*breek uit*

Geplaatst

Hey meiden, paar dagen niet gereageerd, wel gelezen hoor elke dag. Maar was een beetje druk met het inrichten van mijn leslokaal, begrafenis van de buurvrouw enz. Maar hier gaat het zijn gangetje. Heb wel ontzettend last van mijn rug, onderin en mijn borsten zijn al een cupmaat gegroeid, wat manlief niet erg vind trouwens haha. Maar voor de rest voel ik mij prima.

Ook hier nog even wachten voor de 1ste echo, 2 september, ben dan precies 8 weken. Die week ervoor zat helemaal vol.

Ik zal onder toezicht van de gynaceloog blijven staan, dit i.vm. eerdere keizersnede en 2 niche-operaties. Ik mag ook niet op de natuurlijke manier bevallen. Vond ik eerst in het begin na de geboorte van zoonlief erg moeilijk. Maar nu ben ik vooral blij dat we zwanger zijn.

Quinn, meid een fijne vakantie en probeer te relaxen. En heel veel sterkte en succes voor de uitslag van je schoonmoeder.!! Spannend. Het is en blijft een vervelende rotziekte kanker. En dan druk ik mij nog zacht uit. Heb nl vorig jaar mijn moeder verloren aan kanker. Begin feb diagnose lympfeklierkanker in het hele lichaam en 2 maand later, 15 april hebben we voorgoed afscheid van haar moeten nemen. En hebben al 5 mensen in de familiekring die hierdoor zijn overleden. Hoop echt dat er ooit een wondermiddel komt voor deze vresselijke ziekte!!

Meiden die morgen die echo hebben succes. Hopelijk is alles goed en kunnen jullie heerlijk genieten van dit speciale moment.

Puck, super dat alles goed is. Heerlijk gevoel of niet!!!

Lisselotje, wat fijn meid dat je mag gaan starten. Super je bent een topper hoor!!

Geplaatst

Morning!

bedankt voor jullie support meiden.

opzich redelijk geslapen. wel vaak wakker maar moet elke nacht wel zeker één keer mn bed uit om naar de wc te gaan en daardoor slaap ik minder diep.

ik hoop zo dat het goed zit. om 12.15 uur ben ik ad beurt....maar nu eerst nog een paar uurtjes werken

@lisselotje, ik volg jullie ook nog op het wachtbankje aug hoor. succes met je eerste poging meid. ik hou je id gaten ;-)

@Quin leuk wat van je te horen. spannende dag voor jullie mbt de uitslag van je moeder.... vreselijk die onzekerheid. ik hoop op goed nieuws!

Armanda en inflame ook voor jullie een spannende dag!

kimky hoeist met jou????

Geplaatst

Clickstar: ik denk aan je straks!! Armanda! Ik denk aan kou als ik geweest ben!!!!

Duimen up meiden, dat we 3 x prachtige echo's te zien krijgen!!!

Ik knijp hem nu ook wel.....

Geplaatst

Succes met jullie echo's straks meiden!!!! Ik blijf vanmiddag even kijken of jullie iets hebben laten weten, ik verwacht wel foto's hoor!!!! ;-)

Ben jaloers..

xxx

Geplaatst

Meiden succes met de echo, zo spannend weer.

Heb wel een goed bericht van jullie nodig hoor. Dus zet hem op.

Helaas gister uit nl geen goed bericht. Er is niks meer aan te doen buiten pijnbestrijding door middel van bestraling.

Het zit in de botten het enige geluk is dat de organen nog schoon zijn.

Geplaatst
Meiden succes met de echo, zo spannend weer.

Heb wel een goed bericht van jullie nodig hoor. Dus zet hem op.

Helaas gister uit nl geen goed bericht. Er is niks meer aan te doen buiten pijnbestrijding door middel van bestraling.

Het zit in de botten het enige geluk is dat de organen nog schoon zijn.

Och jeetje Quin wat onwijs heftig dezeuitslag! Hoe ben je eronder?? Jeetje mina zeg... Watheftig!!!

Geplaatst

Quin..... ik weet niet goed wat ik moet zeggen tegen je. Wat ontzettend oneerlijk!

Wat moet jij je leeg en verdrietig voelen. jeetje meid....

Blijf je wel op je vakantie adres? Of wil je naar je moeder toe? Hoe is je moeder er zelf onder... stomme vraag natuurlijk maar ik sta soms echt versteld van de positieve instelling die mensen hebben die dit soort nieuws over zich heen krijgen....

*sterkte*

Maar pfff ff omschakelen na dit rot nieus. Ik ben nl online ivm GOED NIEUWS!

Het hartje doet het. Ik ben zo blij ij ij ij ij....

vandaag 8w1d, uk is 1,6cm.... 1 april uitgerekend :-) want een grap!

Nu over naar de gyn.

Zou best een foto willen plaatsen maar daar zie je nix bijzonders aan. dus......

Inflame nu jij en dan jij Armanda! Ik duim voor jullie!!!

Geplaatst
Quin..... ik weet niet goed wat ik moet zeggen tegen je. Wat ontzettend oneerlijk!Wat moet jij je leeg en verdrietig voelen. jeetje meid....Blijf je wel op je vakantie adres? Of wil je naar je moeder toe? Hoe is je moeder er zelf onder... stomme vraag natuurlijk maar ik sta soms echt versteld van de positieve instelling die mensen hebben die dit soort nieuws over zich heen krijgen....*sterkte*Maar pfff ff omschakelen na dit rot nieus. Ik ben nl online ivm GOED NIEUWS!Het hartje doet het. Ik ben zo blij ij ij ij ij....vandaag 8w1d, uk is 1,6cm.... 1 april uitgerekend :-) want een grap!Nu over naar de gyn. Zou best een foto willen plaatsen maar daar zie je nix bijzonders aan. dus......Inflame nu jij en dan jij Armanda! Ik duim voor jullie!!!
Ow meisss wat LEUK!!! GEFELICITEEEEEERD! Jelemaal leuk!! En 1 april!! Zow leuk!! Hahaha als maar niet oedereen denkt dat t nu een grap is hahahahahWanneer moet je weer terug? Ik ben op vd zenuwn!
Geplaatst

Quin, wat een *@#$&^?)-nieuws zeg! Heel veel sterkte komende tijd. Hoop dat jullie nog wat mooie herinneringen kunnen maken met elkaar. Maar jeetje, wat zal jij het een partij druk hebben in je hoofd.. Pff..

XX

Geplaatst

Jeetje Quin wat een vreselijk bericht hebben jullie gekregen!!

Je hoopt toch zo dat er een geschikte behandeling zou zijn voor haar. Heel veel sterkte voor jullie!!

Clickstar wat geweldig!! Gefeliciteerd dat alles er goed uit zag:-)

Nu lekker genieten van het mooie nieuws!

Geplaatst

Meiden hier ook een happy bericht: harstalg was goed kindes groei was goed!! YESSSSS

11,2 mm en 7-04-2014 uitgerekend! Haha ik had mezelf 3 dagen rijker gerekend hahaha! Freya heeft dus niet altijd gelijk' ;-)

Armada: jij sluit de dag af met ook een goede echo!!!!!

Geplaatst
Wat geweldig Clickstar en Inflame!!hier ook goed bericht gelukkig!Kloppend hartje!We zijn ong 8,2 wkn!Ook 1 april uitgerekend. Jeeeeeh!
Ow superrrrr!!! Wat leuk meiden!!! YESSSSSS :-D
Geplaatst

Yesssssss inflame en armanda. Tik m aan!!!!

Wat fijn zeg...

Armanda wij lopen echt nek aan nek...hihihi

Hoe nu verder bij jou?

Ik heb 28aug alweer een termijnecho bij de klinisch vk (?) en dan 12 sept afspr bij de gyn.

Heb me net ook aangemeld bij mvm. Alle beetjes helpen.

Kimky vertel ff hoe het met jou is...ben zo benieuwd!

Miekske lees jij nog mee?

Geplaatst

Met mij gaat het goed hoor! Heel erg ongeduldig voor echo, en met vlagen bezorgd en bang. Maar net zo snel weer blij! Bloeden is nog niet helemaal weg, maar bijna te verwaarlozen. Heb wel last van mn darmen en was vanmorgen beetje misselijk, maar nog niet overgegeven. Ik zeg: kom maar op met die kwaaltjes! ;-) Probeer verder nog niet te hard van stapel te lopen. Alleen heb ik me al opgegeven voor mvm, maandag komt er iemand langs. Jullie veel last van kwaaltjes? Fijne avond! Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden