Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow Jose mooie buik al zeg! Ik heb dit ook in de avond maar overdag niets te zien:-) Denk ook dat het eerder zichtbaar is als je slank bent.

Is het gelukt een leuke reis te boeken?

Inflame, ik denk dat ik de oudste van het stel ben;-)

Inmiddels 35 en bij de vorige zwangerschap was ik 34 maar toen heb ik alleen de combinatietest laten doen.

Ben er inmiddels uit en we gaan dit ditmaal ook weer doen. Overigens is het zo dat met de 20 weken echo deze ook uitgebreider is doordat we zwanger zijn geworden door ICSI.

Heb best veel geluk want neef van me maakt medische echo's in het ziekenhuis.

In ieder geval met 15 weken ga ik door hem nog een extra echo laten doen. Hij doet niet anders dan de 20 weken en de GUO echo's dus veel vertrouwen in hem.

Wil door hem ook deze zwangerschap het geslacht laten vaststellen:-) Vorige zwangerschap een paar keer extra bij hem geweest en ook de echo op een dvd laten zetten.

Gaan de meiden die een tweede verwachten een duo wagen aanschaffen?

Kimky het gaat nu opschieten! Fijn dat je een knaltest had met MVM.

Armanda hoe gaat het met jou?

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Puck, de reis kan pas geboekt worden als manlief toestemming heeft van zn werk. Hij heeft het gisteren aangevraagd.

Eerder zagen we het niet zitten om met de kleine meid te vliegen. Maar we hebben er gewoon zo n zin in ;)

We missen het vliegen zeg maar. Voorheen gingen we ieder jaar op vliegvakantie.

Wij gaan geen duowagen aanschaffen. De wagen hebben we afgelopen week opgeruimd en wacht nu totdat de nieuwe baby er is. We gebruikten hem eigenlijk niet meer. Verder hebben we de buggy mocht het nodig zijn. Eze ligt ook standaard in mijn auto.

Click, yeahhhhh, ook goed nieuws. Fijn zeg dat hij al bewoog. Bijzonder he, zo n minimensje en nu al alles erop en eraan en het beweegt zelfs. Blijft zoiets moois en bijzonders, maar ook onwerkelijk. Kan niet wachten totdat ik de eerste schopjes weer voel.

de tijd voor de doppler is ook in zicht en ook daar kijk ik naar uit. Met dochterlief heb ik het voor t eerst gedaan met 9 weken en toen hoorden we haar hartje. Dus eigenlijk zouden we het nu ook kunnrn proberen.

Geplaatst

whow jose en mieske, wat fijn dat de echo goed was gisteren, super blij voor jullie. Nu alleen kimky vrijdag nog en dan heeft iedereen zijn frummeltie gezien. En idd dit is echt een groen bankje, fijn dat het ook een keer goed gaat bij ons allemaal.

Miekse jij bent ook 14 april uitgerekend, ik ook. Al wordt het bij ons eerder gehaald en mag ik niet op de natuurlijke manier bevallen. Gynacoloog vond 1 april een mooie datum, de grapjas. Mss dat het ook al wel met week 36 ofzo wordt gehaald ligt er maar net hoe het met litteken in de baarmoeder gaat.

Hier verder niet misselijk, wel merk ik dat ik minder energie heb en eigenlijk aan het eind van de dag doodmoe ben. En sinds zondag begint mijn rug op te spelen. Vooral aan't het eind vn de dag. Maar verder geen klagen.

Jose mooi buikje al en een heerlijk vooruitzicht dat je nog naar de zon gaat, heerlijk!!

Nou meiden ik ga ook nog even van het zonnentje genieten.

Oeps clickstar, jij vanochtend ook weer naar frummeltie kunnen kijken, mooi mooi!!!

Geplaatst

Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven! En super-leuk als we dat komende tijd kunnen blijven doen!!

Nog 2 nachtjes, dan mag ook ik eindelijk.. Dagen gaan nu lekker snel door drukte op het werk, best fijn! Bloeden lijkt gestopt, alleen buikpijn nog steeds in vlagen. Maar ja, hoort er vast bij!

Hebben jullie trouwens al handige manier ontdekt om in die kan van mvm te piesen? Ik kan niet zo goed mikken.. Zo lastig als er steeds druppels aan buitenkant zitten!

Ik ben overigens ook een van de oudjes, 35 inmiddels.

Geplaatst

Ha meiden,

Mooi goede echo's en knaltesten. Hopen dat het bankje zo door blijft gaan.

Kijk hier ook uit naar 5 sept wel of geen hartje.

Met de pech van de afgelopen weken denk ik weleens dat het niet onze tijd is.

Maar ik ben koploper over 3 mnd wordt ik 39.

Wij gaan eerst combi en mocht daar een erg verhoogd risico uitkomen gaan we naar Brussel. Als het zo ver is gaan we daar verder over nadenken voor nu al genoeg kopzorgen aan het hoofd.

Gr uit een warm France

Geplaatst

Jaaa Kimky, nog 1 nachtje dan is het zover. Morgen kijken naar jullie kleintje. Hopelijk goed bericht en slaap je een beetje vannacht ;)

Wij hebben vanavond een reis geboekt.......naar......Gran Canaria :) Heb er ontzettend veel zin in. We gaan in de herfstvakantie, dus fijn vooruitzicht.

Geplaatst

Jaaaaaaa, eindelijk! Jullie horen einde dag van mij, pas tegen 16uur aan de beurt.

Fijn vooruitzicht jose! Lekker dat je toch iets hebt gevonden.

Geplaatst

Eindelijk Kimky! Veel succes vandaag

josé wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Fijn dat het gelukt is:-)

Quin, duim voor je dat ondanks alle ellende de echo de 5e wel positief is en een kloppend hartje laat zien. Jullie hebben nu wel genoeg aan jullie hoofd. Hebben jullie nog wat leuks kunnen doen op de vakantie of is het te warm om echt iets te ondernemen?

De erge vermoeidheid lijkt wat af te nemen bij me:-) Verder voel ik me dan ook prima!

Geplaatst

Kimky de echo straks!!

Ik ga je net voor zijn want ik heb m om 1515u maar het is mijn tweede echo :) al is het nu ook nog super spannend hoor!

Ik ben 9,3 vndg denk ik en heb nu mijn eerste vk afspraak!

Geplaatst

JoseTrwouwens over vliegen met je kindje, Wij hebben al 3 x gevlogen met ons meissie die nu 21 mnd is. Met 5 mnd Turkije - ging super makkelijk, zo klein nog, veel geslapen. Met 9 mnd Italie - ook eitje want zolang ze aandacht krijgt en een flesje, is t goed :). Met 20 mnd Lanzarote - spannend want het is totaal geen schootkindje en dan is 4,5 uur best lang vliegen! Maar met genoeg speeltjes en rondlopen in gangpad ging t primaBelangrijk is vooral om goed voorbereid te zijn op de stijging en de daling. Maar valt echt mee, ookal maak ik me steeds zorgen van te voren ;)

Geplaatst

Succes Armanda :)

En bedankt voor je info, want onze meid is ook geen stilzitter en schootzitter.

Bij het stijgen en landen krijgt ze de speen en knuffie van ons. Dan is ze wel even zoet.

en we vliegen erg vroeg, 5 uur haha.....Ben benieuwd hoe ze die dag gaat volbrengen en hoe haar zin is :)

Maar ik weet zeker als ze die zwembaden en glijbanen ziet, dan is het klaar.

Vraagje, mag je wel bijvoorbeeld een gesneden appeltje meenemen de douane door? Voor in t vliegtuig.

waar ik meer huiverig voor ben, is dat ze een notenallergie heeft en ik niet weet of t er in zit. We hebben een allin-concept. Dus voor de zekerheid neem ik haar pilletjes mee, je weet het nooit.

Geplaatst

Jose ja eten mag wel mee

Drinken of vloeibaar, alleen in kleine 100 ml verpakkingen

Dus melkpoeder kan ook mee

Wij hddn ook lollies, koekjes, van die fruitzakjes etc

Geplaatst

Helaas hier nog niet echt goed nieuws. Wel een hartje gezien, maar groei liep achter bij wat het zou moeten zijn. Ik zou 7 weken zijn, maar metingen wezen op 6w3d. Volgende week terug. Hoeft niet slecht te zijn, maar we zijn er nog niet!

Xx

Geplaatst
Helaas hier nog niet echt goed nieuws. Wel een hartje gezien, maar groei liep achter bij wat het zou moeten zijn. Ik zou 7 weken zijn, maar metingen wezen op 6w3d. Volgende week terug. Hoeft niet slecht te zijn, maar we zijn er nog niet!Xx
Ow dat is niet zo leuk! Heb je een idee of dat misschien door die bloedingen kan komen?En metingen zijn ook soms lastig he, als ze er maar een mm maast zitten scheelt dit al een dag of twee.Nou spannende tijd, maar ik duim voor je hoor! Komt vast goed meis!! Is je bloedverlies nu wel helemaal gestopt?
Geplaatst

Ach kimky wat een geweldig nieuws het hartje klopt! Dat is goed nieuws!

Mij is verteld dat kindjes groeispurtjes maken dus ik hoop goed nieuws vlgde wk.

Staat deze groeiachterstand los van het bloedverlies?!

Armanda we staan niet meer gelijk. Ik ben inmiddels op 2 april gezet. Fijn dat de echo goed was meid. Nu weer toeleven naar de volgende echo.

Quin leuk wat van je te horen vanuit france! Ook spannend voor jou de volgende echo. 5 sept is in zicht! Heb je er vertrouwen in???

Geplaatst

armanda fijn dat alles weer goed was!top

kimky, gelukkig klopte het hartje wel. Mag ik vragen hoe groet de kleine frummel was? Ik heb nl maandag een echo gehad en toen kwam de groei overheen met ,6w5d terwijl ik precies 7 weken was die dag en 7.3 mm.

gyncoloog bij ons vond het prima eruitzien.

meid hoop echt dat volgende week alles goed is. Maar snap dat het spannend is.

Heb ik nu ook hoor, had woensdag weer wat bloedverlies en vandaag en gisteren wat bruine afscheiding. Ben zo bang dat het a.s maandag het hartje niet meer klopt. Wat betreft die spanning zou ik blij zijn als de zwangerschap voorbij is en het wondertje veilig en wel in de armen heb.

Maar het zwanger zijn en straks een teken van leven in je buik voelen whow dat is onbeschrijfelijk.

Hoest met de rest van de meiden? Kwaatljes erger geworden of valt het allemaal nog steeds mee?

Geplaatst
armanda fijn dat alles weer goed was!topkimky, gelukkig klopte het hartje wel. Mag ik vragen hoe groet de kleine frummel was? Ik heb nl maandag een echo gehad en toen kwam de groei overheen met ,6w5d terwijl ik precies 7 weken was die dag en 7.3 mm.gyncoloog bij ons vond het prima eruitzien.meid hoop echt dat volgende week alles goed is. Maar snap dat het spannend is.Heb ik nu ook hoor, had woensdag weer wat bloedverlies en vandaag en gisteren wat bruine afscheiding. Ben zo bang dat het a.s maandag het hartje niet meer klopt. Wat betreft die spanning zou ik blij zijn als de zwangerschap voorbij is en het wondertje veilig en wel in de armen heb.Maar het zwanger zijn en straks een teken van leven in je buik voelen whow dat is onbeschrijfelijk.Hoest met de rest van de meiden? Kwaatljes erger geworden of valt het allemaal nog steeds mee?
T Vu is erg gericht op t meten en hangen daar veel waarde aan. Ik merk dat een vk of gyn veel 'losser' zijn dan wat ik gewend ben bij t vu.Vorig jaar liep een van mijn kindjes ook 3 dagen achter in de groei, helaas werd dit een mk maar dat kwam NIET door die geringe groeiachtwrstand! Toen mn babje met 9 weken nl nog steeds achterliep maakte dat niets mer uit en zette ze me gewoon 3 dagen terug :-).Dus Kimky; het is echtgeen slecht nieuws, alleen natuurlijk gewoon bale dat je blij bent met een 'jammaaarre' gevoel. Dat herken ik heel erg hoor! Meid probeer te ontspannend hoor! Blj positief en blijf genieten! Mocht de teleurstelling komen (WAT IK NIET HOOP!, wegaan van t goede uit!!!) dan is tegen die tijd nig genoeg tijd verdrietig te zijn!!En ik was even aan t googlen en las op freya een soortgelijk verhaal en weer je; die dame heeft nu een kindje gezond en wel!!! Yesss!! Zo gaat et bij jou ook!!
Geplaatst

Dank jullie wel voor steun meiden! Ik ben best wel verdrietig, had me dit toch heel anders voorgesteld. Maar moet inderdaad proberen mn vertrouwen terug te vinden.

E82, ik weet niet hoe groot hij was. Zag alleen steeds 6w3d op scherm. Hartslag was wel boven 100, dat was goed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden