Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober 2013


Liminous

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 304
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Vanmorgen getest wd10 kon het niet laten. Er kwam een heeeeel licht streepje, kan m net zien, maar duurde wel even...Kan nog alle kanten op dus. Over 2 dagen weer testen denk ik.

 

Nikki, hoe is ie? Jij zit ook op wd10 vandaag toch?

 

Chantal, al, erg hè deze weken! Wanneer ga je testen?

 

Noesss, en en?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jetje, dat is tenminste goed nieuws!!

 

Chan, welkom hier, hoop voor jou ook een positieve test.

 

Ik heb vanmorgen vroeg getest en hij bleef helaas omo-wit. Zo balen, het is al wd11, dus ik verwacht geen wonderen meer..

 

Liefs,

Noes

 

 

Lieve noes,

 

Met welke testen test jij?

Die van het kruidvat of etos duren vaak langer voor ze streepjes geven.

Geef nog niet op.........probeer clear bleu.......

 

Liefs linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lin,

 

Ik heb nu de kv 2 v 5 euro gebruikt, maar er was zelfs 2 uur later nog geen schaduw te zien, terwijl ik dat de eerste keer wel had. Ik probeer het dinsdag nog een keer, maar ik heb dit vaker meegemaakt...

Echt balen, het zag er zo goed uit nu, maar ja het zegt ook allemaal niets!!!

 

liefs,

Noes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nikki en noes, mijn duimen draaien nog voor jullie. Hopelijk waren jullie gewoon te vroeg met testen.

 

Jetje, klinkt goed bij jou. Wanneer ga je weer testen.

 

Ik heb vanmiddag telefonisch contact met het ziekenhuis om te bespreken wanneer we weer kunnen gaan starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lin,

 

Ik heb nu de kv 2 v 5 euro gebruikt, maar er was zelfs 2 uur later nog geen schaduw te zien, terwijl ik dat de eerste keer wel had. Ik probeer het dinsdag nog een keer, maar ik heb dit vaker meegemaakt...

Echt balen, het zag er zo goed uit nu, maar ja het zegt ook allemaal niets!!!

 

liefs,

Noes

 

heb eelt op mijn duimen van het draaien.

nu de tetst droog is zie je dan ook niks? dat was bij mijn eerste test op WD 10 namelijk wel het geval een ieniemienie streepje.

kan me gewoon niet voorstellen dat het met 2 van zulke kanjers van emmy's niet is gelukt...........

 

pffff killing

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net contact gehad met het ziekenhuis. De volgende punctie adviseren ze pas begin januari, omdat mijn man begin oktober koorts heeft gehad. Aangezien ik nu op dit moment ook mijn cyclus nog niet weet vanwege de miskraam 3,5 week geleden is het moeilijk om nu al iets in te plannen. Als ik pas volgende week ga menstrueren en dan daarna pas weer eind november of begin december dan kan ik dan weer starten, maar het kan ook zo maar nog een cyclus langer duren ( als ik bijvoorbeeld deze week al ga menstrueren en dan half november weer) en dan wordt het pas half december. Echt balen want heb het idee dat er nu al een hele tijd niks gebeurt.

Heeft iemand van jullie al eens te maken gehad met koorts bij de partner waardoor het zaad een stuk slechter was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb eelt op mijn duimen van het draaien.

nu de tetst droog is zie je dan ook niks? dat was bij mijn eerste test op WD 10 namelijk wel het geval een ieniemienie streepje.

kan me gewoon niet voorstellen dat het met 2 van zulke kanjers van emmy's niet is gelukt...........

 

pffff killing

 

xx

 

Helaas vanmorgen getest met CB en ook weer omo-wit en ik heb die andere van gister ook uren bekeken, maar echt helemaal niets!!! Bleh!!!

Nikki, ook balen voor jou zeg!!!!! bah!

 

En Jetje, heb je al een iets duidelijker streepje?

 

Sterkte allemaal,

 

Manoeska

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noes, k.u.t. zeg, nog zacht uitgedrukt.. Hoe voelt je lijf? Jij zit wd12 nu?

Nikki, voor jou ook echt heel erg balen, morgen of overmorgen nog eens testen? Is nog niet de officiële test dag hè...voor Noes ook niet. Ik houd hoop voor jullie!

 

ik ga morgenochtend weer testen. Ben benieuwd, ik verwacht er niet teveel van. Morgen is wd12 voor mij.

Ik heb alleen zoveel last downunder door de bollen. Hele vagina vurig rood, opgezet en zeer pijnlijk. Ben er klaar mee...weet niet of ik ze ook oraal mag nemen, morgen even de poli bellen want dit is niet grappig meer..

 

Moes, nog in Engeland?? Ben zo benieuwd of je al getest hebt.

 

Kim, januari duurt nog even maar misschien juist wel lekker rustig rondom de december maand? Het vergt wel wat van je dus kun je je weer goed voorbereiden nu. Ik heb geen ervaring met koorts en zaadkwaliteit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

*breek even in*

Jetje vervelend dat je zoveel last hebt van die bollen. Heb je niet een schimmelinfectie?? Die bollen werken dat nl. ook in de hand (en helemaal al als je mogelijk zwanger bent...). Ik heb er met die bollen al een paar keer last van gehad helaas. Het voelt anders dan anders door de bollen...

*breek weer uit*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noes en Nikki, wat balen dat er nog niets zichtbaar is. Maar zoals al gezegd jullie zijn nog niet op wd 14. Ik blijf voor jullie duimen.

Een jetje. Dat is niet fijn daar down under. Heb je het ziekenhuis al gebeld om na te gaan hoe je dit tegen kan gaan. Volgens mij kunnen die bollen niet oraal.

Kim , ja dat is nog ver weg januari. Ik begrijp dat je er niets aan hebt. Maar dit geeft wel even de tijd dat het zaad weer "beter" kan worden. Het is raar dat het zo lang duurt. Ik heb het zelf nooit aan de hand gehad maar wel over gelezen.

Moes hoe staat het er bij jou voor?

lisselotje, jij lekker aan het genieten in Turkije?

wij zijn vandaag aangekomen op onze bestemming. Gewoon NL. Puntje van Limburg. We gaan hier lekker genieten. Ik ga ook niet testen. Dat doe ik pas als ik terug ben. Maar dan nog zit ik maar op wd 8. Maar twee jaar geleden was er toen bij mij wel wat vaags zichtbaar, dus daar hou ik mij dan toch stiekem een beetje aan vast.

Succes meiden.

Lfz ig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik nog niet getest heb... dacht dat ik pas met dag 14 mocht testen? Maar nu ik dat lees van iniemini streepjes krijg ik de nijging om morgenvroeg toch maar te testen.

Ik zit morgen op wachtdag 12.

 

@ Jetje, ik heb ooit hetzelfde gehad door vaginale tabletten voor een inwendige ontsteking en bleek dat ik een allergie had voor een bestandsmiddel van de bolletjes waardoor alles opgezet en rood werd,

zo erg dat ik amper nog naar de wc kon of zitten. Het bestandsmiddel wat het middel wat het deed "smelten" inwendig. Ben de naam kwijt nu maar ik zou inderdaad toch echt maar eens gaan bellen naar

je arts want dat kan niet goed zijn. Sterkte ermee!

 

@ Kim, nee zelf geen ervaring met koorts, wij hebben een pesa moeten laten doen namelijk. Maar daar werd inderdaad wel gevraagd of mijn man ziek was geweest en koorts had gehad in de twee maanden voor de behandeling. Schijnt toch iets met de kwaliteit te maken te hebben.

 

@ Iggie, welkom in Limburg! Geniet van het zonnetje hier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net contact gehad met het ziekenhuis. De volgende punctie adviseren ze pas begin januari, omdat mijn man begin oktober koorts heeft gehad. Aangezien ik nu op dit moment ook mijn cyclus nog niet weet vanwege de miskraam 3,5 week geleden is het moeilijk om nu al iets in te plannen. Als ik pas volgende week ga menstrueren en dan daarna pas weer eind november of begin december dan kan ik dan weer starten, maar het kan ook zo maar nog een cyclus langer duren ( als ik bijvoorbeeld deze week al ga menstrueren en dan half november weer) en dan wordt het pas half december. Echt balen want heb het idee dat er nu al een hele tijd niks gebeurt.

Heeft iemand van jullie al eens te maken gehad met koorts bij de partner waardoor het zaad een stuk slechter was?

 

Hoi Kim,

Helaas hebben wij hier ook mee te maken gehad. De zaad kwaliteit neemt behoorlijk af en duurt 3 maanden om zichzelf te verversen. Wij mochten niet eerder dan 3 maanden na de laatste koorts dag verder met toen de iui pogingen. Alles met warmte is slecht voor het zaad, stoel verwarming, een bad, de sauna, bij ons raadde ze het allemaal af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen weer getest en weer licht positief, ietsiepietsie donkerder streepje. Ik geloof het pas vrijdag. Houd nog een slag om de arm.

Met bollen ga ik stoppen, moest 12 dagen en heb ik ruimschoots gehaald. Ga een beetje afbouwen denk ik. Hoe lang moeten jullie de bollen gebruiken meiden?

 

Hobbesje, ik geloof idd dat het een schimmelinfectie is. Ik heb het al meer gehad maar nu niet echt aan gedacht. Heb nog gyno miconazol liggen dat mag ik gebruiken tijdens een eventuele zw.schap heb ik gelezen. Heb het vandaag al gebruikt. Heb jij dat ook gebruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toen een ei gehad. 1 dagje wijdbeens lopen, maar dan ben je er wel vanaf! (Ik moest toen 12 weken die bollen gebruiken....)

En vast voorzichtig gefeliciteerd. Een iets donkerder streepje is toch maar mooi binnen. En dat ongeloof is zoooo herkenbaar. Ik denk dat ik het morgen pas geloof als ik het op een echo heb gezien...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jetje, hier een voorzichtige gefeliciteerd. Gelukkig is vrijdag nog maar twee nachtjes slapen.

Ik gebruik nu geen bollen, maar bij mijn eerste moest ik ze volgens mij rondom de 9 weken gebruiken. (Maar hier had ik geen last van)

Noes durf je het al aan?

 

Welkom Chan? Jij komt uit Limburg, mooi weer he?

Ben jij door deze verhalen nu ook vroeg gaan testen?

 

Lfz Ig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, ik ben er weer! Heerlijk gehad die dagen weg maar nu met mijn kop terug de realiteit in geknald.......ongesteld plus een witte test vanmorgen.....bedenk gerust de 100 scheldwoorden erbij...

Ik had het zoooooo gehoopt en alles eraan gedaan. Ik zou niet weten wat er verder nog beter zou kunnen. Ik moet zelfs de rekening nog krijgen, zo zuur is het.

 

Dus Noes, make my day en test positief!!!!

 

Jetje dat klinkt goed! Licht positief is positief!!!

 

Ik ga ff in mineur vandaag.....

 

Liefs Moes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Moes, we kunnen samen 1000 schelwoorden eruit gooien, want vandaag op de testdag eerst weer een omo-witte test en inmiddels ben ik ook ongesteld geworden!!

Ik vind het voor jou ook zo balen! Had echt gehoopt op een positieve test, bah het is zo oneerlijk!!! Ik wist het ook al bij die eerste witte test, dit gaat niet goedkomen... Ben al 3 dagen aan het balen.

Juist deze keer ging alles zo voorspoedig, maar het zegt gewoon helemaal niets!!! Nu maar gelijk door voor de cryo, ik heb de afspraak al naar een vroegere datum verzet, zodat het deze cyclus nog kan gebeuren.

Ik twijfel ook of ik nog meer kan doen, naar het buitenland? Maar dan krijg je weer allemaal onderzoeken en wachtlijsten en of het dan beter is.... ik weet het niet?!

 

Jetje, gelukkig nog iemand met een positieve test! Ik blijf voor je duimen hoor, dat het goed gaat!

 

Chan, heb je al getest? Vroegtesten is alleen leuk als het positief is, anders zo'n domper. Al kan het soms nog best te vroeg zijn.

 

Iggie, lekker genieten en ontspannen in Limburg, leuk! Wij gaan er altijd heen met de racefiets, heerlijk!

 

Sterkte allemaal,

Liefs,

Noes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden